Auteur Topic: Verversrui 07/4 of 09/4, Adriana (Roemeense, avond/nachtshift)  (gelezen 18092 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 07/4 of 09/4, Adriana (Roemeense, avond/nachtshift)
« Gepost op: 12 januari 2020, 15:30:50 »
Tijdens mijn eerste nachtwandeling van neukjaar 2020 liep ik heel wat rondjes, maar zag nog veel lege ramen en onbekende gezichten. 
Er waren weinig wandelaars en bijna geen wandelaars die effectief kwamen om te wippen of er het normale bedrag voor wilden betalen.  Hoofdzakelijk groepjes die wat komen rondhangen, lachen en onnozel doen en proberen voor 20 of 30 euro.

Geen enkele van de mij bekende dames van de nacht waren aanwezig en de meeste aanwezige dames lagen er nogal lusteloos bij, terwijl anderen op een overdreven manier stonden te lokken. 

Dat zag er dus niet goed uit en ik begon te twijfelen of ik niet beter mijn geld en zaad op zak hield om het in de dagshift te spenderen.  De vaste dames van VVR 13 waren wel aanwezig, maar daar heb ik mij nog nooit aan gewaagd omdat ze me er iets té professioneel uitzien, maar misschien heb ik ongelijk ... time will tell, ooit spring ik er misschien toch wel binnen.

Enfin, na een aantal rondjes liep ik even in mijn hoofd af waar ik wat moois had zien zitten en waarvan ik vermoedde dat ik er een goede service van zou krijgen. 

Dat lijstje was teleurstellend kort en ik besloot om bij mijn volgende passage binnen te wippen bij Adriana, een mooie en slanke Roemeense brunette die er zelfzeker, vriendelijk, rustig en klassevol uitzag.  Ik ben echter vergeten of het in nr 7 of nr 9 was dat ze zich bevond, maar het was het uiterst rechtse raam van een van die twee panden.  Misschien kan een ander lid hierin duidelijkheid brengen.

Ik wenkte deze dame dat ik wilde binnenkomen en met een stralende glimlach liet ze me binnen.  Ze was blij dat ik voor haar koos want ze zat al de hele tijd werkloos achter het raam.  Ik kreeg direct een dikke kus en ze stelde zich voor als Adriana, terwijl ze mij voorging en in haar kamer op het gelijkvloers binnen liet.  Ze vertelde al langer in het skw actief te zijn, al had ik haar zelf nog nooit opgemerkt.

Over geld was nog niet gesproken, maar ik gaf haar direct het standaard inkomticket zodat het dametje hierover gerustgesteld was.  Ze sprong direct uit haar outfitje om haar muisje te wassen en ik waste me ondertussen aan het lavabo.

Dit dametje heeft echt een mooi slank lichaam met mooie benen, een sexy kontje, heel mooi gevormd poesje met fraaie schaamlippen en lekkere naturel (kleine B-cup) borsten.  Adriana nodigde me vriendelijk uit mee op het bed te springen om aan de actie te beginnen.

Ik legde me neer, en terwijl ze aan mijn tepels zoog streelde Adriana mijn lul en ballen lekker sensueel zodat WR-junior vrij snel op oorlogssterkte was. Het dametje ging nog even lekker door met teasen, waarna ze behendig en ervaren een cd over mijn lul rolde.

Ze begon met lekker en met veel variatie te pijpen, terwijl ik met haar mooie poesje mocht spelen.  Het was een zeer goede pijpbeurt met lekker veel bodycontact en ik genoot ten volle.

Na een tijdje vroeg ze hoe ik wou neuken en ik koos om haar on top te laten beginnen.  Ik vind het altijd een prachtig zicht om zo'n kutje over je lul te zien zakken.  Adriana begon me lekker af te rijden terwijl ik met haar mooie borsten mocht spelen en ze me uitdagend aankeek.

Na een tijdje gewisseld naar doggy en het cd lekker gevuld.

Nadien maakte ze me rustig proper en al pratend ons beide terug gewassen.

Ik kreeg nog een paar dikke kussen als afscheid, alvorens ik meer dan tevreden over deze nieuwe ontdekking terug de straat op ging.

Conclusie : Deze Adriana is een sociale, vriendelijke, rustige en mooie naturel dame die haar vak kent en haar best doet om je een goede tijd te bezorgen.
Ze zal mij nog zeker terug op bezoek krijgen.

« Laatst bewerkt op: 12 januari 2020, 17:30:02 door bet(d)weter »