Auteur Topic: toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen  (gelezen 31348 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #15 Gepost op: 24 september 2020, 00:36:36 »
Allemaal vies van pisbakken, maar met alle plezier onder de pisfonteinen van de dames .... en slurpen maar
Alsof vrouwenzeik niet stinkt  :-\ :lol_hitting:
Er is dan ook wel een hemelsgroot verschil tussen mannenzeik en vrouwenlotion he sexmachine. Een vrouw die het laat lopen, dat is een engeltje dat op je tong pist, terwijl mannenzeik dat is gewoon voor 85% gedegenereerd bier.

 :dance2 :dance2 :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #16 Gepost op: 24 september 2020, 13:40:07 »
Ach, ik hoor jullie graag bezig, vies van een pisbak, en dames produceren lekker vocht
't Zal allemaal best zijn, ik heb dit topic dan ook aangemaakt, kunnen jullie je lekker uitleven en zeiken.


En de eerste die zegt dat vrouwenzeik scheelt van die van mannen, zetten we onder Maggie, met Vanderbeffen op kop ... en alles netjes doorslikken, niet tegenpruttelen en genieten van dat hemels vocht  :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #17 Gepost op: 24 september 2020, 17:21:39 »
Om terug ne slappe te krijgen denk ik meestal aan Maggie De Block.
Dat vind ik nogal gewaagd. Als ik aan Maggie De Block denk, vind ik zelfs mijn kleine vriendje de eerste uren niet meer terug in mijn broek. En da's ook niet handig.

 :lol


En als je tussen MDB haar beentjes ligt dan ben je misschien héél je onderlichaam kwijt en begin dáár maar eens te zoeken

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #18 Gepost op: 24 september 2020, 17:36:42 »
En als je tussen MDB haar beentjes ligt dan ben je misschien héél je onderlichaam kwijt en begin dáár maar eens te zoeken

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Tuttut, jullie willen gezeik, dan stuur ik Maggie op jullie af
En slurpen maar van die dikke kalkoen daar beneden
Veel plezier ermee en laat het jullie smaken  :party0036: :019a
En die klit kapot likken en haar spuitend te doen klaarkomen is jullie tweede opdracht  :bedtime2:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #19 Gepost op: 24 september 2020, 19:23:06 »
Ik denk niet dat dat gaat lukken met MDB. Los van het onderwerp 'plasseks' is MDB in het geheel niet het type van vrouw waar de doorsnee wandelaar een rechte kaars voor in zijn broek krijgt.

Ik weet ook niet hoe zij staat tegenover diverse vormen van seks. Op haar kruipen alleen al lijkt mij een sterke vorm van massochistisch getinte seksbeleving.

En ja, toen pissen plassen werd he. Het gezeik over zeik is alomtegenwoordig in forumgesprekken die over seks gaan. Zoals altijd en met alles, is seks een zeer breed onderwerp, waar vanalles in kan en mag, zolang beide betrokken personen er maar plezier aan beleven. In de betaalseks is enerzijds het plezier van de meisjes al verzekerd door de briefjes van 50 euro. Anderzijds heeft elke klant zijn liefhebberijen.

Is plasseks pervers? Of vreemd? Wel, je zou er van versteld staan hoeveel dit gebeurt. Praat maar eens met uitbaters en kamerpersoneel van lovehotelletjes bv. Natuurlijk dragen wij oorspronkelijk allemaal het aangeleerde beeld mee, van plas is vies. En uiteraard heeft de natuur niet voorzien dat we moeten plassen om ons voort te planten (want daar dient al dat geneuk toch eigenlijk voor in de oergeschiedenis).

Anderzijds zien wij seks natuurlijk al lang niet meerals een middel om ons voort te planten, maar als een puur genotsmiddel. Bij dat genot hebben wij nog andere dingen ingevoerd, die in het voortplantingsverhaal niet voor komen, maar die velen van ons als 'fijn en aangenaam' ervaren. Pijpen en anaal zijn al twee gemakkelijk te begrijpen voorbeelden. Wat wij ook normaal vinden in de seks, dat is dat er gespoten wordt op het lichaam van de vrouw, op het gezicht, enz.

Sta me toe om op te merken dat het stromende vrouwenstraaltje, dat de lichaamswarmte van je partner transporteert naar jou,  in principe steriel is en eigenlijk minder 'vies' is dan een kwak sperma op de dame haar gezicht achter te laten. Klaarkomen in haar mond vinden veel mensen 'normaal' in de hedendaagse sekscultuur, maar plasseks zou dan vies zijn. Het is een overtrokken mening, hoe dan ook.

Bovendien wordt plasseks ook door de niet-liefhebbers bijna altijd direct geassocieerd met plas drinken, in de mond plassen enz. Dat is maar 1 bepaalde (meer extreme) vorm van de talloze mogelijkheden.

Maar we worden veel te serieus met deze uitleg. Seks is fun, we laten ons gaan en we gaan daar niet zitten over zeiken  ;D ;D ;D ;D ;D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen
« Reactie #20 Gepost op: 24 september 2020, 20:23:39 »
Dat je kon zeiken, wist ik al, maar zo naast de kwestie lullen  ;D
Wie praat hier over een favoriete vorm van sexxx?
Ik ben de laatste die enige "afwijkende" vorm van sexxx veroordeelt of er minachtend tegenover staat.

Ik merk wel op hoe jullie allen over de rooie gingen toen destijds een schrijver niet netjes schreef, en hij dan maar moest gekelderd worden .... precies omdat ie andere voorkeuren heeft dan de meeste liefhebbers..... 

Het gaat hier niet over plassexxx, maar over stinkende pisbakken en andere activiteiten, die, op zich, niks meer met onze dames te maken hebben ...
Pisbakken in open lucht stinken nu eenmaal, maar liever pisbakken dan ergens op zoek te moeten gaan naar een wildplasplaats.

Van mij mag eenieder sexxxueel afwijkend gedrag vertonen, het is namelijk met wederzijdse toestemming tussen hoertje en klant.

Nog één kleine opmerking? Plas steriel? Ja, juist, en op open wonden plassen geneest de wonde ook sneller ... kom jij uit de broesse ofzo?  :lol
Plas is gewoon de afval die onze nieren produceren (anderhalve liter afval per dag) van de 180 liter die ze per dag zuiveren .... en nogmaals, eenieder doet op de kamer waar hij voor betaalt.

Dat gezegd zijnde, laat ons het leuk houden, hier wordt niemand de les gespeld, noch worden mensen hier met de vinger gewezen wegens "ander seksueel gedrag", afwijkend is fout verwoord, want ik vind neuken al afwijkend seksueel gedrag  :censored
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal