Auteur Topic: FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites  (gelezen 286091 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #75 Gepost op: 15 september 2015, 10:11:31 »
En weer een prijswijziging: voor een kwartier betaal je nu 30€. De meiden hebben (begrijpelijk) blijkbaar massaal geprotesteerd tegen de 20€ voor 15 minuten, waarop het management de prijs verhoogd heeft.

Kan ik het alleen maar mee eens zijn...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #76 Gepost op: 15 september 2015, 11:52:11 »
Gisteren ben ik voor de 5de keer in goed 3 weken tijd in Freude39 beland. Ik had eerst La Luna bezocht, maar de sfeer daar was zo lust dodend, dat ik om 18u15 besloot door te karren naar Freude39.

Ik kwam aan om stipt 19u en stond voor een dilemma. Onmiddellijk naar binnen gaan en de volle pot betalen: 40€, of wachten tot 20u en dan amper 9,99€ aftikken. Zoals zo vaak in dergelijke situaties haalde mijn lust het van mijn gezonde boerenverstand en tikte ik om 19u02 (jaja, ik heb toch de volle 2 minuten in twijfel gezeten ;)) 40€ af.

Nadat ik mezelf had omgetoverd tot ijsbeer begaf ik me naar de bar. Daar trof ik een tiental vrouwen (er waren er gisteren 18 voorzien) en 3 mannen aan.

De meiden van Freude kennen me ondertussen al een beetje, dus ik moest eerst een rondje verwelkomingen, knuffels en zoentjes ondergaan (wat een straf :-P). Dilara, Michaela, Alexandra, Casandra en Amy passeerden de revue.

Hoe lief ze ook waren, ik had weer zin in een nieuwe meid. Even rondgekeken en plots viel mijn oog op blonde Beatriz, een meid die ik al sinds mijn eerste bezoek aan Freude op het oog had, maar die tijdens mijn voorbije bezoeken steeds uitblonk door haar afwezigheid.

Nu was ze er echter en ze was uitzonderlijk eens niet bezet, dus ik zag mijn kans schoon en installeerde me naast haar.

Beatriz is Roemeense, 21 jaar jong, heeft een mooi gezicht, bruine ogen en lang, blond haar. Ze is 1,68m groot, normaal gebouwd, heeft een strakke kont en een wondermooie C-cup :showtits1, van de mooiste die ik sinds lang gezien heb :-\. Geen tattoos of piercings.

De presales waren leuk: beetje praten, beetje knuffelen, beetje tongzoenen, af en toe checken of kleine Piet het allemaal wel leuk vond… Maakte mij eigenlijk niet eens zoveel uit, want zelfs als de presales op niks getrokken hadden, was ik met deze meid op kamer getrokken. Deze borsten moest en zou ik eens grondig onder handen gehad hebben :)).

Op naar een kamer dus. Het tongzoenen was niet echt diep, maar toch heel lekker. De pijpbeurt was heel goed en Beatriz liet me overvloedig met haar volle borsten spelen.

Na een tijdje wou ik neuken: begonnen met hondjes en missio en daarna was het tijd om me te laten berijden: Beatriz deed dat lang en enthousiast en oh wat was het een genot die borsten heen en weer te zien kletsen ;D. Ik denk dat ik nog uren van dat zicht had kunnen genieten, maar het half uur naderde zijn einde, dus toch maar terug overgeschakeld op hondjes en het mooi binnen het half uur afgemaakt :)).

Ik heb de kamer heel tevreden verlaten en het herhalingsgevaar is uiteraard héél groot. Zo’n mooie meid, zo’n goede service en dat voor amper 40€. Top 8)!


Na mijn kamertje met Beatriz moest ik even bekomen. Ik voelde een hongertje opkomen, dus ik besloot te gaan kijken wat de pot schafte: een soort van boulet-hamburger met aardappeltjes in mayonaise en salade. Hele simpele kost, maar het smaakte wel. Was zelfs 1 van de betere maaltijden die ik in Freude al genuttigd heb.

Na de maaltijd trok ik terug naar de bar om uit te buiken. Het was ondertussen voorbij 21u en nu waren er plots veel meer mannen aanwezig. Het 9,99€ tarief na 20u werpt duidelijk zijn vruchten af.

De sfeer was heel aangenaam: her en der werd er nogal wat afgelachen en ik kreeg niet het gevoel dat iemand zich verveelde. ‘Hoogtepunt’ van de avond was een wilde achtervolging waarbij 3 meiden de badjas en slippers van een klant hadden gejat en deze hen naakt doorheen de club achtervolgde. Onnodig te zeggen dat dit voor nogal wat animo zorgde.

Ik genoot van het aangename sfeertje, maar vandaag ging mijn wakker om 4u30 afgaan, dus ik besloot dat ik nog snel eens zou kameren en daarna de 2 uur durende rit naar huis zou aanvatten.

Ff mijn opties overwogen en me uiteindelijk naast Roemeense Maddy gezet.

Maddy is een 25 jaar jonge Roemeense  met lang zwart haar, een leuk gezicht met hele interessante ogen en bruingroene ogen. Ze is 1.65m groot en is ietsje voller (zeker niet dik). Haar borsten hebben een beetje geleden onder 2 zwangerschappen en haar kont mocht iets steviger zijn, maar overall vond ik Maddy haar lichaam zeker voldoende aantrekkelijk. Maddy heeft geen tattoos, wel een navelpiercing.

De presales waren, zoals meestal in Freude leuk: praatje, tongzoenen en een beetje met Piet spelen.

Dee kamergang zelf was heel goed. Het tongzoenen was heel lekker. Pijpen was niet nodig, want Piet stond al snel te stijgeren. Het neuken was uitstekend: missio, cowgirl, hondjes, reversed cowgirl, terug missio en afgemaakt met een steivge hondjes. Ik heb een goeie 20 minunten kunnen sporten en werd voor de inspanning beloond met een heftig orgasme ;D.

Het half uur werd al knuffelend volgemaakt en ik heb de kamer weer heel tevreden verlaten.
Herhalingsgevaar: net als bij bijna alle andere vrouwen die ik tot nu toe in Freude heb gehad: heel groot 8)!


Na mijn kamertje met Maddy en een frisse douche heb ik me nog een koffie genomen en heb ik me nog even in de bar gezet. Deze was nog steeds goed gevuld en er hing nog altijd een leuke sfeer. Voor mij zat de tijd er echter op, dus om 22u30 verliet ik de club. 

Mijn conclusies na dit korte bezoek aan Freude39: het was weer een heel geslaagd bezoek :)). Voor een maandag was de line-up dik in orde. De 9,99€ actie na 20u zorgt voor volk en animo na 20u. Mijn 2 kamers waren heel goed. Meer moet dat niet zijn.

Freude39 zal mij snel terug zien 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #77 Gepost op: 16 september 2015, 10:09:44 »
En weer een prijswijziging... Happy hour van 10u tot 12u is nu 19,99€ ipv 30€.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #78 Gepost op: 16 september 2015, 12:16:20 »
Zouden ze daar niet beter een rad installeren.  Even draaien en afwachten wat je prijs zal zijn  :douchen?
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #79 Gepost op: 16 september 2015, 12:34:36 »
Zouden ze daar niet beter een rad installeren.  Even draaien en afwachten wat je prijs zal zijn  :douchen?

Als je met dat rad ook gratis kamergangen kan winnen: graag  ;D ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #80 Gepost op: 21 september 2015, 00:09:28 »
[attachimg=1]

Spreekt voor zich... of toch weer niet...
Elke dag weer een verrassing daar... :17:  :017:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #81 Gepost op: 22 september 2015, 21:38:49 »
Surprise !!!

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #82 Gepost op: 26 september 2015, 10:24:04 »
[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN GEZEVER Freude39
« Reactie #83 Gepost op: 26 september 2015, 23:38:10 »
Allereerst een groet aan alle lezers! Dit is mijn eerste bericht op dit forum.

Vandaag voor de eerste keer uitgerukt naar Freude39. Lekker gemaakt door alle verhalen op het IJsberenforum, wilde ik het nu toch weleens zelf zien. Om 11.45 stond ik voor de deur belletje te lellen. Ik werd binnen gelaten door een mooie meid in Eva-kostuum. Na het betalen van de entree (30 euro) werd ik door de theke geïnstrueerd over de kluisjes (boven/kelder) en de prijzen van de dames. Mijn centjes, sleutels en telefoon in het kleine kluisje gedaan en vervolgens daalde ik af naar de kleed-/doucheruimte in de kelder. Het viel mij op dat het wat muf/schimmelig rook en niet alles meer zo fris en fruitig was. Na het douchen/omkleden snel naar boven om de club te verkennen. De opzet van alle tweezitsbankjes met bijbehorende tafeltjes en lampjes vond ik gezellig overkomen. Doorgelopen naar achter om de Kino, sauna/stoomhut e.d. te bekijken.

Al snel werd mijn aandacht afgeleid door het vrouwelijk schoon... Ik zag een blonde dame zitten met onwijs mooie borsten :tietjes (naar later bleek Beatrice). De hormonen van Toetebel, als borsten-fetish zijnde, begonnen volop te stromen. In topic Beatrice meer hierover.

Even verderop kwam ik de mooie Amy tegen. Ook haar mooie borsten mogen er zijn. Ik besloot om er  even naast te gaan zitten. Amy kwam vanaf het begin heel GFE over, en dit bleek later op de 2 kamergangen ook heel goed te kloppen. Ze begon op de bank gelijk voluit te tongzoenen en speelde wat met kleine Toet. Ondertussen betaste ik haar mooie borsten en steeg mijn goesting meer en meer. Meer hierover in topic Amy.

Na de 2 kamergangen met Amy kreeg ik trek en besloot te kijken wat er te bikken viel. Ik trof 3 mannen aan bij het eetgedeelte en vroeg me af of hier ijsberen tussen zouden zitten. Stelde de vraag: 'zitten hier nog ijsberen?' en kreeg een bevestigend antwoord van licky luke. Hij werd vergezeld door Sjeufke en Ohhlord. Even later zou ik Bob0808 ook nog tegenkomen. Leuk om weer wat ijsberen te leren kennen!
Het eten was volgens licky luke goed, dus ik besloot wat op te scheppen. Het werd worteltjes met erwtjes en een of andere worst. Moet zeggen dat het best smaakte. Na de berichten op het IBF, dat het eten soms niet al te best was, was ik voorzichtig geworden. Dit bleek niet nodig te zijn. Btw, op de terugweg zag ik dat er vlakbij een MacDonalds en een BurgerKing zit. Dus mocht het eten echt niks zijn, dan kun je altijd daar nog je buikje vullen.

Na het eten heb ik nog gekamerd met Alexandra en ben geëindigd met de mooie Beatrice.
Moest rond 16.30 weer op huis aan, dus had niet al te veel tijd.

Beneden bij de kleedruimte nog wat gesproken met Sjeufke en afscheid genomen van het schrijversgilde, wat zich inmiddels ook aan het omkleden was om vervolgens naar Acapulco Gold door te reizen.

Boven aan de balie viel het mij op dat er inmiddels € 40,- werd gevraagd om naar binnen te komen. Kennelijk was het tot 12.00 € 30,- en daarna € 40,-? Wie zal het weten...

Ik werd door Alexandra naar buiten gebracht en kreeg nog een lekkere tongzoen van haar.

Alles samenvattend ben ik zeer enthousiast over deze club. Ik ging dan ook voldaan en enthousiast naar huis toe. Kom hier snel terug! 

   
 

 

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ALGEMEEN GEZEVER Freude39
« Reactie #84 Gepost op: 27 september 2015, 03:08:59 »
 :welcome: Toetebel!! Blij dat je de weg naar Freude39 en naar RB gevonden hebt!! ;D :pica
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #85 Gepost op: 27 september 2015, 14:06:15 »
@ Toetebel,
insgelijks, welkom op RelaXXXboard!
Leuk je te hebben leren kennen. Weer een herkenbaar gezicht achter een nickname!
Have fun hier!

 :PDT_Armataz_01_37:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Toetebel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 80
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #86 Gepost op: 27 september 2015, 14:21:23 »
Ik vind het service-niveau van de meiden hier heel goed/hoog liggen. Zeker als je dat afzet tegen de prijzen.
Het systeem met de stopwatches aan de binnenzijde van de kamerdeur is super. Dit zouden ze in elke club moeten hebben. Zo kan er nooit geen discussie zijn.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Freude 39 (Bochum): vreudevolle visites
« Reactie #87 Gepost op: 27 september 2015, 15:02:26 »
Gezien de verwarring die er bij sommige bekende en wellicht onbekende rakkers heerst over wat nu Freude 39 mag heten en wat niet (meer), en waar dat nou precies ligt...
(wie het beter weet mag mij uiteraard gerust corrigeren, graag zelfs)


Voorheen was er een Freude 39 aan de Freudenbergstr. 39 in Bochum. Die club is destijds gesloten (januari 2014) en de eigenaar heeft toen een nieuwe tent in Herne geopend en die Freude 39 genoemd.

Inmiddels is de club in Bochum door een andere eigenaar heropend (september 2014) en nadat deze club eerst de naam FFK Bochum kreeg, mag deze club nu blijkbaar weer de naam Freude-39 - FKK & Saunaclub dragen. De club in Herne heet al een tijdje Salome Men's Spa.

Dus op dit moment zijn er:
- Salome in Herne: http://www.fkk-salome.de/
- Freude 39 in Bochum: http://www.freude-39.de/index.php/home39.html

De website van Freude 39 heeft (minimaal) twee website adressen:
- http://www.freude-39.de/index.php/home39.html
- http://fkkbochum.com/index.php/home39.html (eigenlijk de link naar de website van de club onder de oude naam, waar nu een kopie staat van de website op het nieuwe webadres).

Admins/Mods, wellicht handig om de naam van dit topic om te dopen van FKK BOCHUM (ex Freude 39) naar Freude 39 (Bochum)?

En de naam van dat andere topic mag dan worden gewijzigd van Freude 39 - Herne naar Salome Men's spa (Herne)



Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
FREUDE 39 - Bochum: vreudevolle visites
« Reactie #88 Gepost op: 27 september 2015, 23:38:15 »
Freude 39, zaterdag 26 september 2015
Het wordt steeds leuker...


Eigenlijk zou dit een eerste bezoek aan het “nieuwe” Freude 39 worden (na de heropening vorig jaar door de nieuwe eigenaar bedoel ik dan), maar omdat we vorige week met steeds meer mannen richting Magnum zouden trekken en KanariePiet een voorgerecht wilde in Freude 39, heb ik deze club toen ook maar 's morgens meegepikt. Ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om KanariePiet daar alleen te laten zitten, niet wetende wat hij in de pauze tussen twee kamertjes zou moeten doen (behalve dan een extra kamertje met Yasmin)…

Dus conform oorspronkelijke planning deze zaterdag naar Freude 39, gevolgd door een bezoek aan Acapulco Gold (waarover elders verslag). Hoewel, zo makkelijk leek dat toch niet te gaan. Allerlei vreemde en onverwachte gebeurtenissen dreigden telkenmale roet in het eten te gooien…

Begon al met ondergetekende die in de afgelopen dagen snipverkouden was geworden en voor de nodige onderdrukkende medicatie moest shoppen, waardoor de vertrektijd en daardoor de ETA in Bochum later werd. Collega Sjeufke was de avond van te voren doorgezakt en kwam ook niet op tijd het echtelijk nest uit, daar dus ook een verlate ETA.  KanariePiet mocht dankzij het droge weer in de ochtend thuis boompjes omkappen  en zou zich pas in de middag in Acapulco Gold bij het gezelschap vervoegen (wat later ook weer niet doorging). Ohhlord deed weer eens eigenwijs en wilde via Venlo naar Bochum rijden, waarbij hij in Moers in een vette file terechtkwam en opeens bij Laluna voor de deur stond, waar hij dan maar bij die club en bij Katy en Miruna is binnen gegaan alvorens alsnog richting Bochum te kachelen… En dan Bob0808, die door allerlei familiebezoekjes ook al zijn eigen huisdeur niet uitkwam en met een reisschema à la Nederlandse Spoorwegen veuls te laat in Freude kwam … Wat een rommeltje ten opzichte van de strakke planning..  Het mocht echter de Freude niet drukken!

Ik ben iets later dan 12:00 uur nagenoeg gelijktijdig met Sjeufke gearriveerd en we hebben netjes ieder € 40,00 entree gedokt. Ondanks geen vermelding op de website was er tot 12:00 uur wel een happy hour tarief van € 30,00, volgens Toetebel die wel netjes op tijd was. Het blijft elke dag een verrassing wat er dan weer met die prijzen gebeurt…

Sjeufke kort rondgeleid (zo veel is er nu ook weer niet te zien en de infrastructuur is lekker simpel), waarbij deze al zijn ogen uitkeek met al dat overstekend wild. We hebben ons in de grote zaal geposteerd en onze ogen eens goed de kost gegeven. Als je in Freude 39 wat langer dan een half uur wacht heb je nagenoeg al het vrouwelijk schoon wel een keer kunnen zien komen of gaan, omdat de meeste kamers 30 minuten duren. Mooi om een overzicht te krijgen, wat natuurlijk ook mogelijk is aan de hand van de sedcards die op de balie bij de theke staan. Deze dag waren het maar liefst 27 dames die present tekenden, waarvan drie nieuwe die een geschreven sedcard  hadden zonder fotooke…

Ik had me voorgenomen om de eerstkomende bezoekjes nog geen dame op herhaling te vragen maar om eerst eens wat meer oriëntatie te krijgen over dames en services. Eigenlijk niet mijn normale aanpak omdat ik weet dat de tweede en zelfs derde keer met dezelfde dame op kamer altijd beter is dan de eerste, omdat je elkaar dan wet beter leert kennen en de dame ook haar services wat beter op jou kan afstemmen. Maar met die 30 minuten kamers in Freude 30 heb ik daar een andere tactiek en oriënteer ik me eerst eens in de breedte en daarna pas in de diepte…

Ik merkte al gauw dat, hoewel animeren niet gedaan (toegestaan?) wordt, de dames wel allerlei andere trucjes hebben om je aandacht te trekken en je naast hen op de bank te krijgen. De een wat geraffineerder dan de ander, door oogcontact, knipoogjes, handzoentjes, de ander wat directer door je te roepen of zelfs te grijpen als je langs loopt…  Je hoeft het als bezoeker dus lang niet altijd helemaal zelf te doen...

Zo kreeg ik van een aantal dames de geraffineerde vorm van aandacht trekken, onder andere van Maya, waarna ik dan ook maar plaatsnam op haar bankje. Effe kletsen, kusje d’r op en voor ik het wist zat ze me daar te pijpen… en in het geheel niet onverdienstelijk…  De kenners weten dat dit op een kamertje uitloopt en zo geschiede. Op de kamer was het eerst een beetje afstandelijk maar al snel ontdooide mevrouw en kwam ze goed los. Ze houdt van teasen en vertelde achteraf dat ze dat niet bij iedere man doet omdat niet iedereen dat kan waarderen. Ik gelukkig wel dus toen ze los kwam hebben we dan ook flink gelachen…  tot mevrouw opeens weer serieus werd en me liet voelen dat ze behoorlijk nat was en dat daar iets aan gedaan moest worden…  Ik moet zeggen dat vooral doggy bij haar een zalige bezigheid is, waarbij het uitzicht zeker meehelpt om niet met de aandacht van het “werk” af te dwalen…  Helaas ontdekte ik tijdens mijn noeste arbeid het eerste nadeel van de wekkertjes in combinatie met de niet-aan-de-bovenzijde-gesloten kamers: bij het afgaan van het wekkertje dacht ik dat onze tijd er al op zat (time flies when you’re having fun) maar nondedju, het bleek dat we pas 20 minuten op kamer waren en dat ik het wekkertje van de buren had gehoord… tja, en dan is de stemming er even uit…  Uiteindelijk hebben we nog wel de tijd volgemaakt maar ik kwam nog met de volle bandenspanning van kamer af, om het maar zo te stellen...

Afijn, afrekenen, douchen en wachten tot Sjeufke van kamer kwam om te vragen wat die er nou van vond hier in Freude 39. Dat bleek al gauw meer dan duidelijk te zien aan zijn smile en de herhaalde uitspraak: “Man man, wat ben ik geil…”. Samen wat gedronken, gekletst en vooral verder rondgekeken.

Rond 14:00 uur werden we door Ana getipt dat er wat te eten was en zijn Sjeufke en ik naar de het restaurant gegaan voor een hapje. Braadworst, erwtjes en worteltjes, wokkelpasta en een pepersaus, basic maar prima om het maagje te vullen. Intussen was Ohhlord gearriveerd die er gezellig bij kwam zitten. Kort daarna klonk het opeens “'zitten hier nog ijsberen?” en hebben we ook Toetebel ontmoet. Rond 15:00 uur kwam dan eindelijk Bob0808 ook binnengedruppeld bij de Freude proeverij...

Rondje twee diende zich wat later aan in de vorm van Anastacia, waar Sjeufke ook al mee was geweest. Ik had hem verteld ver de recensies over haar, waarin gesproken werd over haar zeer goede pijpkwaliteiten en Sjeufke kon dit beamen, zij het dat hij het wel erg goed gewend was en het zuigwerk van Anastacia alsnog niet met stip on nummer 1 kon plaatsen. Sommige dingen moet je zelf checken dus ik ben dan ook maar eens gezellig naast Anastacia gaan zitten. Wederom heerlijk zoenen en ook weer pijpen ter plaatse, waarna we een kamertje genomen hebben en ik me uitgebreid oraal heb laten bevredigen. Ze bouwt het allemaal heerlijk langzaam op maar ik kreeg de indruk dat ze er niet op gerekend had dat ik enkel voor haar orale kwaliteiten ging. Na een minuut of tien vroeg ze of ik wilde ficken maar ik gaf aan dat ik dit prettiger vond. Ik kan me vergissen maar ik kreeg de indruk dat ze dat niet met de volle overgave deed als waarover in haar recensies geschreven werd. Ergens in of nabij de 20e minuut ben ik heerlijk klaargekomen maar daarna was het ook zo’n beetje voorbij. Een praatje zat er niet meer in want ze reageerde nauwelijks op hetgeen ik vertelde en hield een gesprekje dus ook niet echt gaande. Paar zoentjes nog en toen heb ik zelf maar initiatief genomen om van kamer te gaan. Op zich prima kamertje maar ik had er meer van verwacht. Ben dus nieuwsgierig naar de ervaringen en recensies van mijn navolgers…

Nog even nakletsend zaten Bob0808 en ik op een bankje en op het bankje voor ons zat Ana. Die had ik bij mijn vorige bezoek van een paar keer gesproken maar ondanks dat ze heel leuk (en vast ook heel lief) is valt ze optisch buiten mijn eerste keuzes. Ze draaide zich plotseling om en nodigde mij met een stralende glimlach uit om naar haar toe te komen, met de mededeling: “Ich brauche dein Schwanz”. Da’s een originele openingszin maar ook wel en beetje plat, dus ik weigerde en wees als alternatief naar Bob0808 naast mij. Nope, dat was niet goed, zei ze, ze sprak tegen mij en bedoelde dus ook mijn Schwanz. Ik vroeg waarom en wederom kreeg ik een duidelijk antwoord: “Weil ich ein Orgasmus brauche”… Wij vet lachen en toen ze doorhad dat ik echt niet kwam draaide ze zich weer om. Echter, omdat ze haar haren zo leuk blond met wat roze streepjes had gedaan sprong ik opeens op en verraste haar van achter met een knuffeltje en de opmerking dat ik haar haar zo leuk vond. Althans, dat wilde ik zeggen maar ze draaide haar hoofd en ik kreeg meteen een tongzoen vol op de bek… Ze greep mijn hand, legde die op haar borst en vroeg of ik toch niet liever naast haar wilde komen zitten. Goed dan, eventjes maar, hoewel ze heerlijk zoende en daarna ook ter plaatse heerlijk voorpijpte.. Bob0808 lag in een deuk en wist al lang dat dit op een kamertje uit zou draaien, dus ik gaf maar toe en liet haar een sleutel halen.  Op kamer aangekomen hield ze haar woord: na wat geknuffel en veel zoenen werd mij een condoom omgedaan, kroop ze bovenop me en kreeg ik allereerst de waarschuwing dat ik (nog) niet mocht klaarkomen. Eerst moest zij haar orgasme hebben, daarna mocht ik pas gaan genieten, zo werd mij verteld… Alsof ik er niet van zou genieten als er een mooie dame op mij zit en zichzelf naar een orgasme rijdt…? Ongelofelijk, dit had ik nog niet eerder zo intens meegemaakt. .. Ze kwam na een minuut of 5 al trillend, knijpend en uiteindelijk schokkend klaar, waarna ik de eerste tijd niet mocht bewegen en zelfs niks mocht zeggen..  Pas toen ze weer op adem kwam werd het hoge woord eruit: door de spanning die haar job met zich mee bracht had ze dagelijks minimaal één orgasme nodig om de druk van de ketel af te laten en ze had vandaag blijkbaar nog geen kamertje gehad. Uiteraard hebben we er nog een heel leuk kamertje van gemaakt en uit de manier waarop ik verwend werd kon ik concluderen dat ze wel blij was met haar eigen orgasme…

Na mijn kamertje met Ana ben ik me gaan douchen en omkleden en ben ik uiterst tevreden rond 20:00 uur richting Ratingen vertrokken voor het vervolg van de clubdag.

Conclusie: het wordt steeds leuker in Freude 39, zeker met wat kameraden om de tijd te doden tussen de kamers in, dus het herhalingsgevaar is zeer groot!

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
FKK Bochum voorheen Freude 39: vreudevolle visites
« Reactie #89 Gepost op: 28 september 2015, 00:26:39 »
Freude39: een eerste kennismaking

Op 26 sept de navi richting Bochum geprogrammeerd. Vanuit Zuid-Limburg gaf de rit nauwelijks oponthoud en reed ik in iets meer dan anderhalf uur naar de Freudebergstrasse 39.
Geen opvallende reclame met aantrekkelijk vrouwelijk schoon. Integendeel, als je het huisnummer niet weet, rijd je er zo voorbij. Grote parkeerplaats direct naast het pand dat 's avond goed verlicht kan worden. Om 12 uur 27 auto's op de parkeerplaats waarvan 5 met een geel kenteken, rest Deutsch

Aangebeld en ik werd binnengelaten door één poes met twéé borsten. En wat voor borsten?  :o De goesting kwam al meteen op gang. €40,-- afgetikt in ruil voor een badjas en handdoek. Geen verdere uitleg, maar dat was niet nodig. Licky Luke was kort na mij binnengekomen en leidde mij naar de kleedkamer op niveau -1. De kleedkamer, toilet en doucheruimte is onderkomen. Alles functioneert, dat is het belangrijkste. Ik kom tenslotte voor die eerder genoemde Poezen met Borsten.

Eerst maar eens alles verkennen. De tweezitters waren ongetwijfeld een keer in de uitverkoop, want daar staan er zeker 30 van. De inrichting doet wat louche aan. Onprettig zeker niet. Grote centrale ruimte waarbinnen de entree, 'restaurant' en de sofa's zich bevinden.
Opvallend veel kamers, waarvan de meeste zonder plafond. Grote kino met spielwiese. Meerdere schermen met sprookjesfilms.
Geen alcohol, de drank is verder kosteloos. Rond 13 uur werd er warm eten klaar gezet in een aantal au bain marie. Eén gerecht: braadworst, een onbekende saus, erwten en worteltjes en een Italiaanse pasta (ik dacht Fusilli). Het zag er verzorgd uit en het smaakte prima!
De prijzen die dames mogen rekenen hangen door het gehele gebouw: 15 min = €30, 30 min = €40 en 60 min = €70. Op één plek staat aan aangegeven dat alle dames intiem met condoom doen. Er waren 27 dames aanwezig. Althans, er stonden 27 foto's van dames met onder elke foto de service die de individuele dame aanbiedt. TZ en pijpen zonder is sowieso standaard. De meeste dames hebben FT in hun pakket en een aantal doet ook anaal. Dit alles zonder meerkosten.
De line-up was opvallend goed! Ik was zelfs verbaasd. 60% van de dames heeft een uitstekend figuur. 30% gemiddeld en 10% categorie schoonmoeder. Ik durf zelfs te stellen dat Freude39 beter scoort qua line-up dan AcaGold waar ik later was op deze zaterdag.
Er mag niet worden geanimeerd. De meeste dames zitten netjes in een tweezitter, doch enkelen nemen initiatief op een prettige manier overigens. De dames maken opvallend veel oogcontact, kusjes op afstand, geile blikken en bewegende tongetjes. Tijdens het rondlopen werd ik diverse keren aangesproken. Op de kamer zijn timers aanwezig die worden ingesteld nadat je de kamer hebt betreden. Een perfect systeem in mijn beleving.

Het was de Road Tour van het Schrijversgilde deze zaterdag. Kennis gemaakt met Toetebel!
Licky Luke, Bob0808 en Ohhlord zijn ook poesjes komen knuffelen.

Twee keer gekamerd: Met Cassandra: redelijk tot goed en Anastasia: goed.
De prijs-kwaliteit verhouding is mijns inziens prima!

Rond 17 uur Freude39 verlaten en op naar deel 2: AcaGold!


Illusion Plopp

Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke