Auteur Topic: Schippersstraat 32/1, Olga  (gelezen 36878 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Olga
« Gepost op: 1 april 2012, 01:20:50 »
Plaats van tewerkstelling: Schippersstraat 32/2
Naam: Olga
Nationaliteit: Moldova
Leeftijd: Vanachter in de 20
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Grijs
Lengte dame: 1 meter 75
Cupmaat: B - cup
Uiterlijk: Meer dan uitstekend, absolute stunner
Vriendelijkheid: Goed
Service: Aftrekken, PMC, NMC en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 20 minuten

Deze dame had de eer het eerste relaxxxboard - vrijkaartje ooit in ontvangst te nemen. Ze heeft geen vast adres en pendelt tussen de SS 16, 31 en 32 alsook tussen de Villa Tinto 2. Je kan ze dus overal aantreffen maar heren wees niet ongerust want ze valt gewoon op door haar extreme schoonheid. Ik heb haar al voorgesteld aan de heren Civicske en Sexmachine en zij waren het allen met mij eens wat schoonheid betreft. Ik ben zeker dat Picasso van deze dame ook duimen en vingers van zal aflikken...

Olga: Hey, you are horny eh,
Roberto: Yes, I had a bitch in "Café d'Anvers" who was dancing against my dick,
Olga: You didn't like her?
Roberto: Yes, but she wanted to marry me!

Na deze zever, vond ik het allang welletjes want het werd tijd om te gaan neuken, ik had immers allang betaald...

Ja, wat moet ik zeggen van deze Olga? Het was mijn tweede bezoekje aan haar. Ik had haar al een hele tijd geleden bezocht toen ze nog naast Daniëlla zat op Schippersstraat 37/1. Toen had ik haar niet gerecenseerd omdat het op niet veel trok. De dame kan altijd een kutdag hebben en daarom heb ik haar toen niet gerecenseerd.

Vandaag was het stukken beter dan toen, wat niet wil zeggen dat ze mij van mijn sokken heeft geblazen en de "fuck" van het kwartier is, verre van maar die schoonheid eh...

Olga is lief, een beetje verlegen ook en ze begon aan haar blowjob. Ze ging in de graaicirkel zitten maar ze wil absoluut niet gevingerd worden. Tijdens de blowjob, masseerde ik dan maar haar tieten en liet mijn hand over haar rug glijden. De blowjob was gevarieerd en was zeker boven gemiddeld maar geen topkwaliteit.

Tijdens het neuken is Olga niet zo actief. Ze ligt er te rustig bij en laat het over haar heen komen. Toch had ik zowel in missionaris, doggy, en schildpadje een fantastisch zicht op haar mooie lijf en dito hoofd. Klaarkomen is bij deze dame dus absoluut geen probleem.

Ze schept echter nooit de illusie geil te zijn en is niet echt actief.

Ze geeft de service van de gemiddelde raamhoer en er kan geen sprake zijn van een te mijden meid, verre van. Toch bezoek ik haar nog eens maar wie topkwaliteit wil, kijkt beter verder. Wie gewoon lekker wil neuken met een bijzonder knappe meid moet hier maar afstappen...
« Laatst bewerkt op: 11 september 2013, 22:54:48 door mechelen »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/2 Olga
« Reactie #1 Gepost op: 1 april 2012, 02:27:00 »
Leeftijd : 'vanachter in de twintig'... En vanvoor?

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/2 Olga
« Reactie #2 Gepost op: 1 april 2012, 02:29:49 »
Leeftijd : 'vanachter in de twintig'... En vanvoor?


Haha, de body van een meid van 18, mechelen. Werkelijk een knappe dame maar als je gewend bent aan de service van ons aller Jozefa dan moet je maar verder doorlopen...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/2 Olga
« Reactie #3 Gepost op: 11 september 2013, 16:57:06 »
Zaterdagavond-nacht gespot op SS 32/1
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Olga
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2013, 01:43:50 »
Sexmchine,

is dit de dame waarover ik je al diverse malen gezegd heb, dat zij er GOED uitziet, en die wij bij Victor gezien hebben?  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/1, Olga
« Reactie #5 Gepost op: 13 oktober 2013, 02:05:47 »
Sexmchine,

is dit de dame waarover ik je al diverse malen gezegd heb, dat zij er GOED uitziet, en die wij bij Victor gezien hebben?  ;)
Yep, één van de knapste blondines uit het skw, een prachtmodel, waar foots zeer warm van zou lopen, ik alvast wel.


En steeds vriendelijk, en bij onze Bulgaar een vaste eetklant  :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal