Auteur Topic: Schippersstraat 29/1, Karina (avond/nachtshift)  (gelezen 16494 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest133802

  • Gast
Schippersstraat 29/1, Karina (avond/nachtshift)
« Gepost op: 18 augustus 2019, 04:33:50 »
Ze viel op door haar lengte, mede door haar hoge zwarte hakken en eerst op de avond een zwarte body, en later een rode body, lange zwarte haren, donkere make up, en ze leek beetje dominant bij het raam. Echter bij binnenkomst wast dat helemaal niet zo, ik mocht de trap op en Karina kwam achter mij aan want ze ging haar hoge hakken uitdoen, wel jammer want die gaven haar juist die extra sterke uitstraling maar ik liet het want we moesten 2 trappen op naar haar kamer.

Vriendelijke jonge meid, beetje simpel in omgang en praten, maar ze waste zich uitvoerig waar ik bij was en maakte zichzelf goed proper. Op bed een goede geile blowjob gehad en ze streelde mijn lichaam, keek me geil aan en zocht echt contact, en ook haar mooie hele slanke body wist ze zo te showen dat het opwindend was. Even later even met mijn tepels gespeeld en haar gebeft. En daarna afgetrokken, wat op zich ging, al was het een beetje warm op de kamer. Op zich niets mis mee met deze Karina, maar ik miste net ff iets chemie om er voor terug te keren, het is gewoon wat meer standaard werkwijze.

Normaal stond hier tot voor kort altijd een vriendelijk glimlachende blondine met peervormige ass, met heel lang blond haar, ook ooit binnen geweest, maar weet haar naam niet meer, dus nooit gerecenseerd door mij. Macedonie of Moldavische die blonde

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 29/1, Karina (avond/nachtshift)
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2019, 00:36:06 »

t voor kort altijd een vriendelijk glimlachende blondine met peervormige ass, met heel lang blond haar, ook ooit binnen geweest, maar weet haar naam niet meer, dus nooit gerecenseerd door mij. Macedonie of Moldavische die blonde
Zonder off-topic te willen gaan tov die Karina, even vermelden dat die blondine waar je het over hebt Gabriëlla is, een redelijk vaste waarde in het SKW tijdens de avond/nacht. Ik ga al maandenlang heel regelmatig bij haar omwille van een paar leuke dingen die je kan lezen in de recensies over deze meid.

Zij ging wel met verlof, zei ze me, en ze zou normaal gezien ergens begin september terug zijn (als de plannen niet wijzigen he)