Auteur Topic: Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)  (gelezen 17563 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Gepost op: 15 augustus 2019, 21:34:04 »
Afgelopen zondag ben ik na lange tijd nog eens in het SKW beland. Na meer dan twee uur rondjes te hebben gelopen (het zomeraanbod was magertjes) kwam deze dame te voorschijn. Waarschijnlijk was ze al die tijd bezet. Dat kan alleen maar een positief teken zijn, hé.

Nicole is nog een erg jong Bulgaars meisje van rond de twintig, donkerblond haar, slanke lichaamsbouw. Cupmaat is B. Meestal verkies ik meer stevige types maar de dame is dermate naturel dat ik snel over de streep was getrokken. Geen zonnebankbruin, geen tattoo's, geen botox-lippen, geen valse wimpers, geen make up. Gewoon puur natuur! (Dat is tegenwoordig al alternatief). Sowieso gaat mijn voorkeur naar de meest naturelle meiden van de straat/club. Van fake dames moet ik gruwelen, eigenlijk vertrouw ik ze gewoon niet.

De sessie was naar vitrine-normen meer dan uitstekend. Wanneer is voor mij een raamsessie goed? (i) Als de dame wat voorspel toelaat en zich zodanig positioneert dat je alles lekker kan bekneden. Met de borstjes spelen is voor mij van primordiaal belang. (ii) Het pijpen met condoom is zodanig goed dat het lijkt alsof het zonder is. Pijpen moet minutenlang duren. Ik mag me hierbij positioneren zoals ik het wil. (iii) Neuken in verschillende standjes en niet beginnen morren over "niet meer dan twee posities" ed. (iv) Klant niet wegjagen na het orgasme.

Aan al deze voorwaarden was ruimschoots voldaan! De meid heeft een "jonge meisjes"-nervositeit die me wel lag. Mocht ik niet zoveel naar de saunaclubs gaan, dan bezocht ik deze dame minstens één keer per week.

Over mijn andere sessie (enkele ramen verder) die dag verspil ik geen papier. Rebecca (Roemenië) heette ze geloof ik. Voorheen werkzaam in Hamburg. Ach, een wipje om zo snel mogelijk te vergeten. Met Nicole had ik die ellende onmiddellijk weggeneukt. ;D

Dit is dan toch weeral het zoveelste bewijs dat Bulgaarse dames meestal goede service verlenen (en vriendelijk in de omgang), en dat je bij Roemeense dames maar eens beter twee keer nadenkt.
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2019, 17:59:23 door bet(d)weter »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 16 augustus 2019, 00:31:32 »
....Gewoon puur natuur! (Dat is tegenwoordig al alternatief). Sowieso gaat mijn voorkeur naar de meest naturelle meiden van de straat/club. Van fake dames moet ik gruwelen, eigenlijk vertrouw ik ze gewoon niet.

....en dat je bij Roemeense dames maar eens beter twee keer nadenkt.
In het eerste stukje citaat kan ik me volledig vinden. Ik heb dezelfde ingesteldheid.

Het tweede stukje van het citaat, spreek ik met klem tegen. Enkele meisjes die ik persoonlijk tot de beste reken, zijn Roemeens. Ik heb ik het algemeen met Roemeense spleetjes veel meer goede evaringen dan slechte.

Maar misschien wil dit gewoon zeggen, dat ik telkens idd 2 keer nadenk voor ik binnen ga  ;D ;D ;D

Alhoewel ik meestal, als eentje me bevalt, niet lang aarzel. Bij een prijs van 50 euro kan je niet voor 60 euro bedot worden. Het is toch echt geen geld voor seks met een mooi grietje.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2019, 17:44:36 »
....Gewoon puur natuur! (Dat is tegenwoordig al alternatief). Sowieso gaat mijn voorkeur naar de meest naturelle meiden van de straat/club. Van fake dames moet ik gruwelen, eigenlijk vertrouw ik ze gewoon niet.

....en dat je bij Roemeense dames maar eens beter twee keer nadenkt.

In het eerste stukje citaat kan ik me volledig vinden. Ik heb dezelfde ingesteldheid.

Het tweede stukje van het citaat, spreek ik met klem tegen. Enkele meisjes die ik persoonlijk tot de beste reken, zijn Roemeens. Ik heb ik het algemeen met Roemeense spleetjes veel meer goede evaringen dan slechte.

Maar misschien wil dit gewoon zeggen, dat ik telkens idd 2 keer nadenk voor ik binnen ga  ;D ;D ;D

Alhoewel ik meestal, als eentje me bevalt, niet lang aarzel. Bij een prijs van 50 euro kan je niet voor 60 euro bedot worden. Het is toch echt geen geld voor seks met een mooi grietje.

Volledig gelijk wat het eerste stukje betreft maar ook ik moet je volledig tegenspreken Shakir wat Roemeense en Bulgaarse dames betreft. Mijn allergrootste teleurstellingen heb ik opgelopen bij Bulgaartjes en mijn grootste toppers zijn Roemeentjes of Moldavisch. Ik ondervond ook al regelmatig dat Bulgaartjes meer zitten te vissen naar meer eurootjes dan Roemeentjes.

Ieder zijn ding maar ik verkies dus puur naturelle Roemeense dames van tussen de 20 en de 35 jaar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2019, 17:58:57 »
Ik weet dat deze dame in het derde raam staat, en heb dus het raamnr. toegevoegd.

Overigens zou ik niet te veel veralgemenen omtrent de nationaliteit en de bijho(e)rende dienstverlening van de dames... ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2019, 20:25:32 »
Ik weet dat deze dame in het derde raam staat, en heb dus het raamnr. toegevoegd.

Overigens zou ik niet te veel veralgemenen omtrent de nationaliteit en de bijho(e)rende dienstverlening van de dames... ;) ;)
Je hebt het raamnummer niet correct toegevoegd ....
Naar eerste bericht gaan van het topic (het oudste) en daar het adres aanpassen, je bent enkel vergeten op het + teken te drukken en dan "change all subjects" aan te vinken  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2019, 00:13:56 »

Ieder zijn ding maar ik verkies dus puur naturelle Roemeense dames van tussen de 20 en de 35 jaar.

Ik ook, en ik ben nog niet zo veeleisend, want voor mij hoeven ze niet eens 20 te zijn  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 14/3, Nicole (Bulgaarse/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 17 augustus 2019, 17:47:05 »
Ik weet dat deze dame in het derde raam staat, en heb dus het raamnr. toegevoegd.

Overigens zou ik niet te veel veralgemenen omtrent de nationaliteit en de bijho(e)rende dienstverlening van de dames... ;) ;)
Je hebt het raamnummer niet correct toegevoegd ....
Naar eerste bericht gaan van het topic (het oudste) en daar het adres aanpassen, je bent enkel vergeten op het + teken te drukken en dan "change all subjects" aan te vinken  ;D ;)
Sorry sexmachine, maar ik snap geen ballen van je opmerking ! ;D ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...