Auteur Topic: CHANEL / CASSANDRA (German)  (gelezen 4946 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline boff

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 101
    • Bekijk profiel
CHANEL / CASSANDRA (German)
« Gepost op: 10 augustus 2014, 17:24:15 »
Nationality: german
spoken languages: English (good), german (obviously)
Age: 19
Face: very pretty with beautiful clear blue eyes, nice large smile with white teeth
Hair: chestnut, attached hair
Size: 1,60
Chest: small B, nice and firm
Silhouette / body: thin with nice small round ass
Tattoos - Piercings: don’t remember
Blowjob: great, german style, with balls licking
Cunnilingus: yes
Kiss: yes, French kiss with tongue and deep
Other: everybody knows her as Chanel but is registered as Cassandra
link: http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1496

  • Cassandra, 19y, German
    She's been doing this job occasionnaly for 7 months now
    Beautiful clear- blue eyes, blonde, 1m60, thin, small ass, always smiling and quite funny.
    Excellent blowjob with balls Licking, she’s a great fucker :bonken, spreading her legs wide open to take it deep, moving her ass efficiently in doggy style. Great. :great:
    She Also provides anal, but depends on the size.
I’m surprised she doesn’t have a thread.
She’s one of the stars of the club.

Saturday the 28th of June, there was a birthday party and a lot of French speaking guys.
there was a bunch of really hot chicks, like Valentina, Michelle, Vali, nicky..., but all I could hear was “where is Chanel? Do you see Chanel?” from those who didn’t know her, and “Chanel is wouah, chanel is oh-my-god” from those who did know her (me included).

At the end, almost all the French speaking guys had a meeting with her and were unanimous.
But Chanel was quite difficult to grab and her presence was rare.
The ransom of glory ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
CHANEL / CASSANDRA (German)
« Reactie #1 Gepost op: 13 september 2014, 00:10:52 »
Gisteren voor de eerste keer met Duitse Chanel gekamerd. Ik zat op een bepaald moment nog geen 5 minuten alleen in een zeteltje aan het danspodium of mooie Duitse Chanel (die de ganse dag topless rond liep) passeerde me. We maakten oogcontact, waarop ik haar toelachte en ze naast me kwam zitten.

Het gesprekje met Chanel vlotte niet echt, er was een beduidend mindere klik dan eerder op de dag met Natali en Viva, maar ik werd zo betoverd door Chanel haar bloedmooie gezicht en dito lichaam/borsten, dat ik haar toch maar een sleutel liet halen.

We belandden in kamer 30 (de kamer heeft een bed en daar is weer alles mee gezegd) en daar nam ik eerst even de tijd om de 20 jaar jonge Duitse Chanel eens grondig te bestuderen.

Chanel is 1,62m groot, heeft lang blond haar, een heel lief gezicht met stralend blauwe ogen, een slank lichaam, een kleine, maar mooie kont en een heel aantrekkelijke, echte C-cup met mooie, grote tepels. Geen piercings of tattoo's.

Op bed begonnen we te tongzoenen. Dat deed Chanel niet slecht, maar met Natali en Viva was het toch veel intiemer en passioneler.

Echt lang zoende Chanel ook niet. Ze verlegde haar aandacht al snel richting kleine Piet. Ik kloeg er niet om want Chanel pijpte werkelijk uitstekend. Ze legde zich ook zo dat ik goed met haar borsten, billen en poes kon spelen. Enkel vingeren was niet toegelaten.

Het was de derde kamergang van de dag waardoor een FT er ondanks de uitstekende pijpbeurt niet inzat, dus ik liet Chanel na een tiental minuten een condoom nemen.

We begonnen met missio, waarbij ik voelde dat een orgasme er toch sneller ging komen dan verwacht. Dus snel overgeschakeld op hondjes, die kleine billetjes stevig vast gepakt, en beginnen pompen in dat nauwe poesje. Ik probeerde het orgasme zo lang mogelijk uit te stellen, maar na een paar minuten was het dan toch daar: BOEM!

Chanel maakte Piet proper, we praatten nog even na en na exact 30 minuten verlieten we de kamer. Ik betaalde Chanel 50€ aan de lockers.

Aftersales: beperkten zich tot enkele guitige lachjes en uitdagende knipoogjes.

Herhalingsgevaar: 50%. Supermooie meid, maar qua service kan je beter vinden in Samya.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
CHANEL / CASSANDRA (German)
« Reactie #2 Gepost op: 28 september 2014, 13:56:14 »
I went with her two weeks ago. Ok she really looks good hot and naughty.  :mistress
But once in the room, I was really disapointed. After a short-time bj, she was faking and wanted me to come fast.

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
CHANEL / CASSANDRA (German)
« Reactie #3 Gepost op: 19 oktober 2014, 21:28:19 »
It seems like Chanel is having a break. Nobody saw her for one month. No informations about that, even on other forums.