Auteur Topic: Pre-sales  (gelezen 9898 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #15 Gepost op: 11 augustus 2014, 21:57:00 »
egter probeer ik wel te bezuinigen op de intree oa door middel van verjaardags- feestjes en 10 euro korting die kaartjes die in gt in de Loker liggen 

Tja bezuinigen op vrijkaarten......het is in de marge vind ik zelf. Ik weet dat er collega's zijn die 'jagen' op vrijkaarten. Prima hoor, maar niet aan mij besteed. Vrijkaarten zijn een extraatje om een nieuwe club te bezoeken. Als je bezoeker bent van een favoriete club, waarom dan nog een vrijkaart. Ik calculeer het in mijn budget.... :)).
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #16 Gepost op: 12 augustus 2014, 09:41:17 »
Tja als we een auto willen kopen gaan we er ook altijd even inzitten alles bekijken.etc
 Cq een testritje doen.. Gaan de dealers nu ook een testprijsje vragen???
Waar gaan we heen?? Pre sales zijn eerder een  stukje verkoop van de dvp... eerder een investering om de buit binnen te halen...

Mee eens.

Ik moet ook offertes maken voor mijn klanten, dingen uitzoeken, gesprekken voeren enzovoorts, zonder de garantie dat ze dan uiteindelijk ook bij mij kopen.

Er zijn echter bedrijven die het klaar krijgen om offertes te laten betalen als de klant uiteindelijk niet koopt, mede vanwege het werk en de expertise die er in gaat zitten. Misschien vergelijkbaar met onderzoekskosten van een defect product, die betaal je vaak als je het product (aan de hand van de geschatte reparatiekosten) niet laat repareren. Koop je dan een nieuw product (of laat je de reparatie wel doorgaan) dan worden die onderzoekskosten weer in mindering gebracht.

In het geval van een dvp denk ik echter meer in de richting van de onbetaalde offerte, waarbij ze uiteraard zelf moet bepalen hoe ver ze gaan in haar "reclame" om jou op kamer te krijgen. En ja, daar zal nodige beer natuurlijk van profiteren om gratis te genieten...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Balthasar

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #17 Gepost op: 15 augustus 2014, 09:03:18 »
Dus als ik het goed begrepen heb : als een dame zich komt presenteren en ze komt op mijn schoot zitten en ik geef haar een zoen, dan mag ik gelijk 25 euro afdokken?  :bud

Eens dat men zich op een hellend vlak begeeft, maar waarschijnlijk zal er wel wat meer zijn gebeurd dan op schoot zitten en een kusje. Zeker in clubs waar je geen sleutel hoeft te halen, is er vaak geen hele harde grens tussen pre sale en het begin van de sessie.

Sommige heren maken er ook wel een kunst van om zolang mogelijk gratis te presalen met dames.

Ik was er niet bij, lastig te zeggen. In een club met sleutels lijkt dit probleem ook niet te spelen. Vanaf het moment op de kamer begint de teller te lopen, alles daarvoor is onbetaald. En als een dame dan een uur bij een man zit en die man besluit uiteindelijk niet te gaan kameren, dan is dat haar probleem...

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Pre-sales
« Reactie #18 Gepost op: 18 augustus 2014, 20:47:50 »
Jagen of niet jagen?  Dat onderwerp overlapt dit item een beetje, vind ik.  Dames die niet jagen en op hun krukje blijven zitten, zijn vaak niet echt gediend van pre sales.  Zij gaan vrij snel over tot de kamervraag.  Vaak zijn zij ook de mooiste en zegt de ongeschreven wet dat zij niet tongzoenen en niet aan geGFE doen, geen flauwekul, seks... pijpen, neuken, weg ermee.  Dus ook niet te veel vragen, niet te veel gefriemel aan de bar. 

De dames die actief op jacht zijn en bij de man op schoot ploffen en hem proberen te verleiden, bepalen (moeten zelf bepalen) zelf hoe lang ze dat willen doen en hoe ver ze daar willen in gaan.  Als man blijf je natuurlijk wel je hersenpan boven in je hoofd gebruiken en weet je dat laten pijpen en tongzoenen leidt tot een kamergang. 
Zelf ondervond ik nog nooit problemen tijdens het pre salen met dames.  Tenzij misschien het feit dat in PSR Selena op een bepaald moment had besloten om niet meer met mij op kamer te gaan omdat zij vond dat de balans, tussen vaak en lang kameren met haar en de pre sales, overhelde in haar nadeel.  Dat is voor mij geen punt.  Als ze niet meer met mij wil, gaat ze maar met iemand anders.  Ik heb in PSR enorm veel aan (lange) pre sales gedaan en nooit heeft een dame mij € 25 gevraagd, ook niet als ik dan niet ging kameren.  Ik heb zo'n voorval wel twee keer in levende lijve mogen meemaken.  De regel bestaat al lang in PSR en ze zeggen dat aan de bali, bij binnenkomst, ook met zoveel woorden, als je naar de werking van de dames vraagt.  Ook in andere clubs doe ik aan pre sales en heb ik er nog nooit problemen (de naam waardig) mee gehad.  Kijkt een vrouw eens vies of moppert ze eens binnensmonds doet me dat helemaal niets.  Weeral in Sharks kwam een dame enkele keren naar mij en liet ik haar telkens verstaan dat haar kansen niet groot zijn.  De zoveelste keer zei ze me dat de dames al niet meer met mij op kamer willen.  Dat is natuurlijk weeral deel van de fun van seks en fun.  Ik hou de dame wat in het oog en niet zo heel veel later kaap ik een van haar collega's weg en verdwijn ermee op kamer (met een big smile).  En ach, zulke dames komen enkele uren of bij je volgende bezoek weer blijgezind op je af. 

Door de pre sales kan ik (bijna altijd juist) inschatten of er een klik is tussen ons en of we dezelfde fantasieën en sekswensen hebben.  Of mijn geld dus nuttig besteed zal worden. 

Wat zijn trouwens pre sales precies?  Het kan zoveel betekenen.  Letterlijk betekent het dat de dame en jij wat zitten te friemelen en flirten met mekaar.  Verleiding.  Zij (ver)leidt jou op kamer.  Dat is toch haar enige bedoeling van de pre sales.  Het is aan jou om in het spelletje mee te gaan of niet.  Indien je de dame zondermeer bijvoorbeeld te struis vindt en je weet 200 % zeker dat je er niet mee op kamer zal gaan, moet je dat ook direct zeggen.  Je moet wel eerlijk blijven.  Anders ga je vaak discussies hebben na pre sales.  Zelfs de pre saler bij uitstek heeft er een hekel aan als heren zeer zeker weten dat ze niet zullen gaan en genieten van de flirts die hij ondertussen met haar heeft.  Het wordt al heel anders als je zegt dat je niet van plan bent om met haar te gaan kameren en als ze dan ongelovig haar pre sale acties verderzet of nog bijtrekt.  Ik heb bij zo'n dames al wel eens getongzoend of aan hun poesje gezeten maar dan flink met mate en ook dan geen problemen.  Nu weet ik ook altijd wel wat te zeggen of mij vlot uit netelige situaties te werken zonder dat ik een flinke klets met de platte hand in mijn gezicht krijg.
Pre sales kunnen ook heel anders verlopen.  Ooit had ik eens een fiasco met Claudia in Mainhattan.  Twee jaar geleden.  Dan zag ik ze lang niet meer.  De afgelopen weken was ze weer heel actief en altijd present in Mainhattan.  Ze was nu vooral een echte babe geworden, nog knapper, nog sexyer, nog geilere kop....  Ik wist dat als ik met haar zou gaan dat het een flop zou worden (heel waarschijnlijk) maar ik voelde ook aan dat ik het toch zou doen.  Weken hebben we mekaar vluchtig geplaagd, grapjes gemaakt, beetje uitgedaagd....  Nooit langer dan enkele seconden, minuutjes.  Ik was er zeker van dat zij dacht dat ik met haar enkel maar onnozel wou doen en niet kameren.  Dames onthouden immers altijd nog beter hoe een en ander in het verleden was.  Dus als ik me dat fiasco nog kan herinneren....  Op een gegeven moment stap ik op haar af, vraag haar ten dans (lees: kamer).  Ze vroeg nog eens of ze het wel goed verstaan had.  Kamer?  Super!  Gelduitgave: € 250.  Ze had flink geïnvesteerd in mij, zonder het zelf te weten want zij waande met mij alles al als verloren. 

Erg belangrijk bij dit alles is natuurlijk de situatie waarin je verkeerd.  Iemand die zelden kamert in een club kan, mag en zal nooit dezelfde pre sales krijgen dan iemand die veel kamert (eventueel met dezelfde dame).  In Sixsens hangt 's avonds op drukke momenten Daisy bijvoorbeeld zowat de gehele avond bij mij.  Beetje gek doen, dansen....  Uiteraard scant ze ondertussen wel de boel een beetje af en gaat ze eens een vluchtige poging wagen bij een andere man.  Ik ben dan ook haar man niet.  Denk je dat Daisy (om maar één voorbeeld te noemen) dit zou doen als ik ooit eens een halfuurtje met haar was geweest en niet meer?  Natuurlijk niet.  De dames besteden doorgaans aandacht aan jou in verhouding tot wat je aan hen uitgeeft.  Zo simpel is het eigenlijk ook.  Ze zijn nog altijd niet gek. 

Last but not least.  Altijd zijn er wel nieuwe jonge meiden in een club aanwezig die nog niet eens deftig in de praktijk hebben kunnen zetten wat hun collega's allemaal gezegd hebben over de know how van de job, of denken ze er gewoon niet aan van de zenuwen.  Altijd zijn er wel mannen die op deze meiden azen en ze gebruiken, misbruiken.  Jammer.  Zelf ga ik zelden met zulke dames omdat ik graag een dame heb die een beetje ervaring heeft en weet wat ze wil maar ook erg goed doet wat ze wil doen.  Soms overvalt het me dan toch.  Het beste voorbeeld is bij een mooie jonge blonde dame uit Sixsens.  Ze luistert naar de naam Carmen.  Ze was zo knap, zo vrolijk, zo spontaan,vrij goede referentie erbij, leek zo onschuldig, zo lief....  Resultaat: onwennig op kamer (condoom, gegiechel).  Ik dacht al dat het niets zou worden.  Toen heb ik het roer omgegooid en gewoon gedaan wat anderen voor de gewone prijs niet (of zeer zelden) toelaten.  Zo heb ik me nog lekker kunnen uitleven en klaarkomen maar het is niet wat ik zoek en laat het maar bij een sporadisch acidentje blijven.  Ik ben ook maar een mens natuurlijk  :douchen.
« Laatst bewerkt op: 18 augustus 2014, 20:57:38 door seksenfun »
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man