Auteur Topic: LEUK DAGJE  (gelezen 2161 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Bullmate

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
LEUK DAGJE
« Gepost op: 19 januari 2011, 08:56:38 »
Normaal ben ik meer genieter dan schrijver.   Maar een leuk ontmoeten vorige zaterdag heeft mijn mening wat bijgeschaaft.   Dus hier komt mijn kort verslagje.   Ik had op het net gezien dat op zaterdag er een feestje was in PHG tot 04.00,  dus ik naar daar voor een feestje.   Het eerste meisje die in mijn oog sprong was   Rosaline   Moldavie    geen duits/engels   eerste dag en ik eerste klant  (duidelijk door haar onbeholpenheid bij condoom,pijpen en geld ontvangen,etc)  echt een GFE  (wat ik zoek)  redelijk groot, slank, zwarte haren,ccup liet zich lekker gaan bij het beffen herhalingsfactor  supergroot
Tweede meisje was een keuze uit woede ; het meisje met wie ik afgesproken had liet me staan voor een praatje met een andere ex klant.  Mij goed maar dan hoef ik je niet meer dus het meisje naast hun meegenomen zonder haar ooit maar te praten laat staan aan te kijken.   Lynne   Roemeens  redelijk duits redelijk groot zwarte haren, opmerkelijk plat voorhoofd, bcup  weer een mega GFE gevoel bij haar Pijpte uitstekend kwam klaar bij het beffen herhalingsfactor supergroot.   Derde meisje op aanraden van Foots was Alexandra (ik en namen?).  Roemeens kleiner zwarte haren  pijpte uitstekend weeral complimentjes gekregen voor mijn befkunst (al zeg ik het zelf en alle andere meisjes ook....)  Klaagde wel over de weinige verdiensten op een speciale dag.  Herhalingsfactor middel   Nummer 4 was Daria in de afterclub (denk ik, namen en bier en ik zijn een slechte combinatie)  In ieder geval de blonde krullebol van de tweeling.   Roemeens blond   lekker wild en hoerig   leuk voor een verandering. Herhalingsfactor laag  Dan heb ik nog een uurtje in de afterclub genomen met een meisje (weeral de naam vergeten bier, moeheid,...)  In ieder geval had ze weelderige krullende haren met daarin een leuke brede haarband. Heel leuk meisje maar vooral superprofessioneel Pijpte goed maar liet zich nooit volledig gaan  Herhallingsfactor laag  Enfin om 04.00 ben ik buitengestrompeld na een super leuke dag in HPG

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LEUK DAGJE
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2011, 10:15:50 »
Welkom Lassie ;D :o
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
LEUK DAGJE
« Reactie #2 Gepost op: 20 januari 2011, 21:02:32 »
Haha die Bullmate,
 
Ik dacht nog hij (onze Bullmate) logt wel in maar schrijven, nee, dat blijft grootspraak :( . Gelukkig had ik ongelijk ;D . Genieten is het enige wat eigenlijk voor iedereen verplicht zou moeten zijn, maar gelukkig als je Alzheimer light hebt zoals ik en je schrijft het hier op dan kun je het teruglezen en heb je later een leuke herinnering. Het was een ok avond in PHG, en ik raakte aan de praat met 2 bescheiden Belgen uit het westen. Ze dachten dat NL het beloofde land was, maar gelukkig heb ik hun met beide benen op de grond kunnen brengen. Tja het bleken sportieve gasten met mountainbiken en quads rijden. Tja dat we dan tot de conclusie komen dat NL goede fietspaden heeft is natuurlijk voor mountainbikers niet echt een dikke pre, da's eerder voor koersers.
 
Goed het was gezellig praten met de 2 heren en toen kwam er een 3e persoon bij die net van kamer kwam. Deze meneer was duidelijk hij kwam voor te kameren en dat zou met een moordend tempo moeten gaan, want 18 keer in een weekend  :o  dat lijkt meer op een neukmarathon, of harde arbeid i.p.v. een uit de hand gelopen hobbie ;) . Tja het duurde niet lang of hij zag een blondine die niet meteen op zijn charmes reageerde, hij trok gelijk van leer, binnen een paar minuten zenuwachtig dribbelen ging hij terloops naar de buurvrouw en bestelde een sleutelke.
 
Ik zag het aan en ik dacht nou nou, wel woorden, maar ook de daden. Daarna leuk verder gesproken over wat iemand leuk vind op kamer en eigenlijk hoe verschillend we allemaal zijn en wat de een goed vind vind de ander niet. Het aanhoren van ieders voorkeur vind ik altijd interessant, en mijn betoog dat dit het mooie is dat we op forums accepteren en ook respecteren was een mening die de heren blijkbaar ook aantrok.
 
Het werd een leuke ontmoeting, en Bullmate wilde graag weten wie mijn favorietje was. Dat verteld hebbende was zijn jacht weer geopend en liep hij na de hete hapjes van 10:00 alweer te snacken naar zijn volgende kamertje. Hij twijfelde en liep van het nachtcafe naar de bar en visa versa, een ijsbeer op zoek naar zijn prooi. Ah ik las net dat het Alexandra is geworden en ook de lieve mooie Daria heeft deze Bullmate nog op zijn lijst kunnen bijschrijven. Blijkbaar valt Bullmate smaak in de GFE categorie Dupke, Boy69, Pistol Pete en Sonny en minder op de mijn voorkeur van wildere dames  ;D .
 
Nadat ik van kamer terug was met " mijn" Alexandra bood Bullmate me aan om ook met zijn eerste dame Rosalyn te gaan. Awel ik was net van kamer en ik dacht dat wordt niets, want ik heb een veel lager libido. Echter Bullmate wilde deze aardige jongedame graag aan een onvergetelijke eerste dag helpen en wat extra zakgeld, dus de 2e keer dat hij het me aanbood ben ik met Rosalyn naar kamer 1 gegaan. Rosaly vertelde meteen dat ze geen extra's deed, maar dat is geen probleem, zeker niet voor nieuw arrival. Wat me opviel is dat de dame heerlijk kuste of je haar vriendtje was en idd ook dat ze nog erg onwennig was. Het pijpen wat voor mij meestal de hoofdschotel is ging haar minder af, helaas moest ik me dan maar gaan inspannen. Na een korte uitleg en demonstratie dat condooms onder en bovenkanten hebben, ging ik aan het werk. De dame houd van missio en is lenig genoeg om de benen in je nek te doen. Het werden lange en diepe stoten en aarna op de zijkant. Ik werd al behoorlijk moe en kleine Foots begon tegen te srtibbelen, deze wilde gepijpt worden want ik was bekaf van al dat geneuk, daar is een oude mens als ik niet voor gemaakt. Helaas zat een 2e uitbarsting als brandweerman er vandaag niet in. De dame is echter perfect voor de GFE zoekers van dit forum, verser als Rosalyn kan niet meer, komt allen naar PHG !!!
 
Wat er nog niet bijstaat is dat de 3 heren de dag ervoor in Golden Time waren geweest en ook daar had Bullmate op zijn eigen typische wijze huisgehouden. Ik zeg de dames zullen blij zijn met Bullmate, want deze meneer staat zelden meer dan een uur in de bar of nachtcafe. Hij maakt zijn naam meer dan waar en ik hoor zelden iemand die dermate te keer gaat in een club.
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.