Forum > MIJN EI

Droomdames

<< < (2/2)

foots:

--- Citaat van: Rob op 12 mei 2012, 15:06:35 ---SM, het gezelschap was nou niet echt van de openlijk "hoerenlopen" (even plat gezegd) dus dat leek me geen verstandige optie.

De locatie zal je verbazen, want dat deed het mij namelijk ook. Je kent wellicht de bananenbar in Amsterdam? Nou daar boven zit de bananenclub. En niet al te grote entourage en soms wat vaag volk, maar de beschreven dame liet me dat snel vergeten.

Wat het meeste indruk heeft gemaakt is niet haar figuur of haar haar/ogen/borsten... Nee, hoewel dat allemaal dik voor elkaar was maakte haar manier van bewegen, haar charisma, haar trance de indruk die het een droomdame heeft gemaakt.

gr Rob

--- Einde van citaat ---


Ik herken hier een " te weinig club bezoek syndroom". Dat betekent dat je al in extase kunt geraken van eender welke vrouw als ze op een bepaalde manier beweegt.
Het treedt echter zeer zelden op bij bezoekers van Relaxxxboard, omdat deze vaaker teveel gaan dan te weinig.


De oplossing is simpel, bezoek meer clubs en je zult merken dat je dan een behoorlijk weerstand opbouwd en dat een dame wel alles zal moeten hebben, looks , ogen haren, benen borsten voordat je in katzwijm valt door een sexy beweging.


Vandaar dat ik als onrechtvaardige rechter ook een vooruitzioende doctor ben en je gelijk het medicijn namelijk een vrijkaart LR heb geschonken. Neem je budget van de banananclub mee en je komt geheel herboren terug, waarschijnlijk ook al verlost van het " te weinig club bezoek syndroom" wat overigens snel terug kan komen als je niet de volgende clubbezoek plant.


Tja als Nederlander gaat je eigen risico van de ziekenfonds ook al omhoog en ik weet dat het medicijn van meer clubben ook geld kost. Maar bedenk dan dat je van clubben wel plezier hebt en van je eigen ziektekosten niet.


Groet, Foots  O0

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie