Auteur Topic: LIVE FROM BABYLON  (gelezen 222627 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #105 Gepost op: 24 juni 2017, 01:12:47 »
Inmiddels weer gearriveerd in het stekje. Top dag gehad met o.a. Sjeufke. Verslag volgt!

Offline Bearke

  • rakkertje
  • Berichten: 39
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #106 Gepost op: 1 juli 2017, 11:32:29 »
Vrijdag 30 juni weer naar Babylon getogen. 11 uur samen met sjeufke netjes aangebeld en ons voor de dag klaar gemaakt. Na de plichtplegingen een ontbijtje genuttigd en het zwembad nu met water eens van korter bij bekeken. Voelde warm aan maar was vanaf kniehoogte toch wat frisjes.
In de loop van de dag weer een paar gezichten bij namen van beren kunnen voegen, SM, VanKees, Licky luke o.a.
De BBQ smaakte weer goed en de stemming zat er de rest van de dag goed in.

Eerste kamer was er een van de buitencatogerie met aankomst bergop *Bianca* do i have to say more… :blonde
een geluk voor mij dat ik vroeg was de rest van de dag was deze dame weer goed bezet.

Tweede kamer met Anja nieuwe Bulgaarse van 18 met lang zwart krullend haar en blauwe ogen.
Bleek een vlakke etappe te worden die geen winnaar opleverde. Zag er mooi uit maar geen TZ en op de kamer weinig GFE. Ze sprak geen Duits en zeer gebrekkig Engels. Herhalingsgevaar voor mij 0%.

Tegen middernacht afscheid genomen na een heerlijke dag Babylon.


Offline oostenwind

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 64
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #107 Gepost op: 9 juli 2017, 07:43:33 »
Bij het binnenkomen groet ik Manureva, de vriend met wie ik afgesproken heb.
Altijd leuker om met z’n tweeën de dode tijd tussen sessies te doden.

Eddy de clubeigenaar is er niet.
Hoewel ik de volle pot ingangsprijs van 60 € net iets te duur vind, moet ik toegeven dat Eddy z’n club correct runt.
Steeds voldoende meisjes, installaties netjes onderhouden. En bovendien blijft hij investeren. Nieuw buitenzwembad open.

Ik nam en er duikje maar kreeg een stijve toen ik zg hoe een DVP een college ijsbeer opvrijde in een ligstoel.
Vanuit het water was de openingshoek tussen haar benen extreem opwindend.
Even afkoelen dan maar.

Het duurt best even voor ik m’n zinnen zet op Stephanie. Een kleine, slanke Bulgaarse.

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22640.msg105482.html#msg105482


Bij het verlaten van de kamer kruis ik Manureva. Indrukwekkend hoe hij de meisjes van zich moet afhouden.

Na een rustpauze (Manurea is ondertussen vertrokken) ga ik aan de bar praten met 2 Cubaanse DVP.
Ze lijken sterk op elkaar. ± 22 jaar, 1.7 meter, slank, mooi gezicht, lang zwart haar. Maria (werkt reeds wat langer) en

Adele (is er sinds 2-3 weken). Met wie ik wat verder wil.
 Waarom kiezen? Met z’n drieën in de zeteltjes kan ik m’n opwinding niet verbergen.
Blijkbaar deden deze 2 Cubaanse nooit een trio met elkaar. Is er niet aan te zien.
http://relaxxxboard.com/index.php/topic,22758.msg105481.html#msg105481

Na het douchen neem ik wat vlees van de grill voor ik de lange huiswaartste tocht aanvang.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #108 Gepost op: 14 juli 2017, 14:24:05 »
Feestje is begonnen, het Geburtstagkind gefeliciteerd , enkele bekenden gespot waaronder Reagan, Sjeufke, VanKees, waterrat en MrBluenose.
De overige SMeerlappen zullen vast spoedig volgen.
Zwembad zo herontdekken en verder kijken wat de dag brengt.
Milenka kwam net binnen, misschien zo eens een ontspannende massage, kan ik wel gebruiken na alle drukte van de afgelopen tijd.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #109 Gepost op: 14 juli 2017, 14:37:42 »
Feestje is begonnen, het Geburtstagkind gefeliciteerd , enkele bekenden gespot waaronder Reagan, Sjeufke, VanKees, waterrat en MrBluenose.
De overige SMeerlappen zullen vast spoedig volgen.
Zwembad zo herontdekken en verder kijken wat de dag brengt.
Milenka kwam net binnen, misschien zo eens een ontspannende massage, kan ik wel gebruiken na alle drukte van de afgelopen tijd.

Have fun LellebeL en anderen!! :pompe
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #110 Gepost op: 14 juli 2017, 15:26:52 »
Ik moet sebiet nog aanzetten, ik zit nog op de bbq met collega's. Het verlof is begonnen. Met wat geluk ben ik er ca 19u.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #111 Gepost op: 14 juli 2017, 15:32:54 »
Ik moet sebiet nog aanzetten, ik zit nog op de bbq met collega's. Het verlof is begonnen. Met wat geluk ben ik er ca 19u.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk

Smakelijk!! ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #112 Gepost op: 15 juli 2017, 14:33:14 »
Gisteren was heel gezellig met veel bekannten ! Wel zodanig in de drank gevlogen dat het niet tot kameren is gekomen. Vandaag wat rustiger aan al is het ook een verjaarsfeest enzo. Geen drank vandaag maar babes en Adele was de eerste: goed zonder meer. Opties te over vandaag: Erika, Jenny, Maria,...
Weer is goed. Alles is weer gezellig.

Verstuurd vanaf mijn SM-A500FU met Tapatalk


Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #113 Gepost op: 11 augustus 2017, 19:50:55 »
Even na 14u aangekomen in Babylon. Ten eerste, als er nog eens mensen klagen over een chagrijnige theke bij Sixsens moeten ze echt eens hier binnenkomen en de blonde theke Astrid bij de balie aantreffen... omg wat heeft die de melk zuur gedronken... 

Natuurlijk laat ik mezelf daardoor niet uit het veld slaan want dit duivels schepsel is wel het laatste waarvoor ik hierheen ben gereden.

En vrijwel direct daarna werd ik allerhartelijkst en allervochtigst begroet door mijn vlam en Babylon-eega. Dan ben ik de theke alweer snel vergeten...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #114 Gepost op: 11 augustus 2017, 19:59:16 »
Inmiddes na een hoop gezever en gekriebel en meer in het teken van presales op kamer getogen met mijn Babylon-eega (Bianca dus) en er 2 uur later gesloopt vanaf gekomen... Wat is dit toch een heerlijk wijf.... Ik kamer er al sinds jaren mee en het is nog steeds niet saai met haar, zowel op als buiten de kamer. Kenners weten waarom, zal ik maar zeggen...

Nu wordt het tijd voor de inwendige mens (a la carte vandaag) en recuperatie. Ik ben (lees: mag) nog lang niet weg...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #115 Gepost op: 11 augustus 2017, 22:41:54 »
Het is weer mooi geweest voor vandaag, met alsnog veel gezever op terras met Bianca en haar nicht Klara en diens vaste gast. Engels geluld vanwege hem, afgewisseld met Duits voor de twee dames en af en toe een Roemeense tirade erdoorheen. Veel gelachen en vanwege de gezelligheid en de vermoeidheid niet meer aan een tweede kamer toegekomen. Daardoor wel nog moeten vluchten voor een echtelijke reprimande van mijn eega en daarbij het zwembad gekozen als verstopplaats (met succes). Heerlijke temperatuur en mooi gezicht zo met de lichtjes aan.

Dacht eerlijk gezegd dat ik me zonder bekende rakkers niet lang zou kunnen vermaken in Babylon, mede ook door het mindere weer, maar dat bleek dus geheel onterecht.  Doen we dus nog wel een keer.

Nu naar huis kachelen en daar de oogjes toe en snaveltjes dicht...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #116 Gepost op: 28 augustus 2017, 16:03:08 »
GeilerClub,wenige aber geile Frauen,geiles Wetter=======
======BABYLON!!!!

vanKees

Ach ja, mit Anka "gezimmert"  Wie immer gut.

Offline Ascari

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 124
  • Angel Eyes
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #117 Gepost op: 2 september 2017, 13:39:46 »
Voor de mensen die vandaag via de A61 Venlo - Mönchengladbach naar Elsdorf willen reizen: doe het niet!

Er is erg veel vertraging, 1,5 tot 2 uur extra reistijd. Neem dus een andere route.

Ik heb er net 1,5 uur over gedaan om van de grens tot aan de afslag van de A52 te komen. Ik was de file zo zat dat ik nu naar een andere club ben gegaan.
'Vrijheid is een volgetankte Maserati' - Toon Hermans

Offline PoarNeemn

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 145
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #118 Gepost op: 8 september 2017, 09:43:45 »
Onderweg naar het mooie Babylon. Het weer valt tegen maar dat mag de pret niet drukken.
Afgesproken met oa Sjeufke en een aantal anderen dus het wordt een gezellige boel.
ETA 12:00!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM BABYLON
« Reactie #119 Gepost op: 9 september 2017, 02:24:27 »
Niet meer live.....maar toch!
PoarNeemn was voor de eerste keer op tijd. Althans zijn ETA was op de minuut correct.
Met 6 zeer gezellige medeplegers deze dag op een totaal gekke wijze kapot geslagen. Twee er van waren voor mij nog onbekend. Maar het pakte zich vanaf het begin! Toezeggen is 1, doen is 2! Maar er komen waarschijnlijk weer 2 leden bij.
Weer een topdagje, zoals dat in Babylon is...en altijd zal zijn.
Gina heeft weer de blits gemaakt aan de paal (de danspaal welteverstaan), maar heeft ook wat andere palen vermoord en met succes.

Sjeuf heeft (slechts) 2x gekamerd: Paris en de Nederlandse Johanna. Beiden toppiejoppie! Verslag volgt uiteraard.
Mijn feestmaand zit er op.....vanaf volgende week ben ik weer (redelijk) monogaam........ ;) ;D :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke