Forum > DORTMUND

Dortmund

<< < (2/2)

guest7191:
Hierbij een foto van haus24 in de linienstrasse die in de kleuren van Borussia Dortmund is geschilderd n.a.v. het kampioenschap van 2012. Borussia Dortmund is daarna al 2 jaar geen kampioen meer geworden, maar haus24 is nog steeds hetzelfde geschilderd.



Joystick:
Ik zie dat dit topic dood is sinds 2014.
Laatst geweest maar dode boel daar. Ook een beetje shabby buurtje waar veel tuig rond hangt.
Had mijn wagen geparkeerd in een zijstraat. Toen ik terug kwam stond er een Turk tegen mijn wagen en gluurde door het raampje van mijn wagen. Net op tijd dus terug en erger voorkomen. Deze Turk was zeker van plan in te breken in mijn wagen.
Kom hier dus liever niet meer terug. Buurt is crimineel. Liever een saunaclub!

sexmachine:

--- Citaat van: Joystick op 15 mei 2018, 18:53:27 ---Ik zie dat dit topic dood is sinds 2014.
Laatst geweest maar dode boel daar. Ook een beetje shabby buurtje waar veel tuig rond hangt.
Had mijn wagen geparkeerd in een zijstraat. Toen ik terug kwam stond er een Turk tegen mijn wagen en gluurde door het raampje van mijn wagen. Net op tijd dus terug en erger voorkomen. Deze Turk was zeker van plan in te breken in mijn wagen.
Kom hier dus liever niet meer terug. Buurt is crimineel. Liever een saunaclub!

--- Einde van citaat ---
Racisme pikken we hier niet ....  laatste waarschuwing

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie