Auteur Topic: Carolina (Poolse)  (gelezen 1657 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Carolina (Poolse)
« Gepost op: 9 juni 2014, 11:19:00 »
Gekopieerd uit het algemene LaVita topic:

Na een drankje besteld te hebben nestelde ik me naast een goed uitziende blondine. Het was wat donker in de barruimte, maar eenmaal naast haar bleek het een dame met een zeer forse bovengevel te zijn   :tietjes. Ze stelde zich voor als de Poolse Carolina. Een zoals gezegd blondine met een zeer forse bos hout de deur (tenminste F, uiteraard wel gemaakt, maar in de werkelijkheid fraaier dan het oogt op de website). Ze is wel wat steviger, maar dat past zeer fraai in het geheel, want ze is ook behoorlijk lang. Na een prettig gesprek besloten we om toch maar eens een bed op te zoeken. Aangezien het op dat moment met badjasdragers nogal rustig was, konden we terecht op kamer nummer 1. Even een plekje voor mijn badjas zoeken, blijkt dat het kapotte spotje waar ik 2 jaar geleden mijn jas aan dacht te moeten er nog steeds kapot hangt (ik was nu gewaarschuwd...), maar daarna snel de goede haakjes gevonden. Eenmaal op het bed begon mijn Poolse bedpartner eerst met rustig strelen waarbij ik alvast die kanonnen van haar eens kon inspecteren waarna ze naast me zittend begonnen aan een mondelinge verwenning van kleine Koosje die dat zeer goed kon waarderen. Intussen zat ze tussen me benen en na een tijdje werd er een condoom voor de dag gehaald en gemonteerd. Ze vroeg in welke Stellung ik aan de gang wilde en haar bovenop leek me wel wat en daar stemde ze mee in. Aangezien het de eerste sessie van de dag was, ze me al zeer goed Frans had verwend en ik het uitzicht op twee van die grote ballen had, duurde het niet heel lang voordat ik het rubbertje kon vullen. Na een klein beetje schoonmaken zoals gebruikelijk in deze club samen naar de Theke, om daar een muntje en een handdoek te halen. Het muntje geef je vervolgens aan de dame als haar verdienste.

Carolina
Herkomst: Polen
Taal: Duits (vloeiend)
Leeftijd: 29
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Lengte: tenminste 1.70m
Borsten tenminste F (waarbij moeder natuur een beetje geholpen is)
Haren: Blond, stijl, tot over de schouders
Piercing: Ja (navel)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed
Genoten diensten: Pijpen (zc), aftrekken (zc), neuken (reiterstellung, mc)
http://www.partytreff-lavita.de/girls/carolina.html

en later op de dag:

Niet lang daarna probeerde Carolina me over te halen ook nog een sessie met haar te doen. Maribel had me net volledig leeggemolken, maar het bood me sowieso de mogelijkheid om nog eens met die jetsers van haar te spelen, dus waarom ook niet.
De sessie begon ongeveer gelijk aan de vorige: eerst Frans waarbij ze naast me zat en later tussen de benen verdween, waarna een condoompje voor de dag werd gehaald. Nu moest ik echter bovenop plaats nemen en al zo gedaan. Maar zoals al verwacht zat er niet teveel meer in en kwam het niet tot een eindresultaat.

Carolina
Herkomst: Polen
Taal: Duits (vloeiend)
Leeftijd: 29
Postuur: Normaal tot net ietsje meer
Lengte: tenminste 1.70m
Borsten tenminste F (waarbij moeder natuur een beetje geholpen is)
Haren: Blond, stijl, tot over de schouders
Piercing: Ja (navel)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Dienstverlening: Zeer goed
Genoten diensten: Pijpen (zc), aftrekken (zc), neuken (missio, mc)
http://www.partytreff-lavita.de/girls/carolina.html