Auteur Topic: CORONA  (gelezen 364084 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #45 Gepost op: 12 april 2020, 20:40:44 »
kust allemaal mijn ..........
Dat méén je niet, die vraag kan nooit aan ons allemaal gericht zijn  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Je hebt vast al een lijstje opgesteld van wie dat wél zal mogen doen zodra het SKW weer verrijst (wat helaas nog niet met Pinksteren zal zijn vrees ik)
 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #46 Gepost op: 12 april 2020, 20:48:07 »

Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!
Die Van Ranst in een rooie gazet, hoe kan dat nu???  :lol_hitting:
Heeft trouwens nu echt nog niemand de volgende bedenking gemaakt?????
Wanneer gaan diegenen die ons met een opgestoken vingertje aanmanen om in ons kot te blijven, en nu ons nog verder bedreigen ook, eindelijk gvd (sorry) eens zelf het goede voorbeeld geven en ZELF OOK in hun kot blijven?

Het is absoluut niet nodig om voor een radio of tv praatje een niet essentiële verplaatsing naar de VRT te maken. Evenmin als het opsturen van een journalist mét technische ploeg naar de gouverneur van West Vlaanderen een noodzakelijke verplaatsing is. Als je als wetenschapper dan toch zo mediageil bent, gebruik dan de voorhanden zijnde technische middelen om van thuis je carrière een push te geven. Als wij van thuis kunnen werken, kunnen zij dat ook. Punt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #47 Gepost op: 12 april 2020, 20:57:15 »

Je bent ongetwijfeld niet de enige Shakir.

We worden m.i. toch een beetje te veel als kleuters in een kleuterschool behandeld!  ::)
Nee, we worden gewoon geïndoctrineerd door de media, aangestuurd door enkele wetenschappers die beter hun werk zouden doen, het is te zeggen, het werk dat we nu van hen verwachten: als viroloog dien je nu onderzoek te doen, virusjes te bestuderen, madicamentjes en vaccins proberen te ontwikkelen en NIET de mediaclown uit te komen handen die zich om de zoveel weken tegenspreekt. Voor het interpreteren van statistieken zijn er andere goed opgeleide mensen, en voor het manipuleren van de massa en het creëren van een angstpsychose had men misschien beter eens gesproken met mensen die iets afweten van crowdmanagement.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #48 Gepost op: 12 april 2020, 21:13:16 »
En ja, Van Ranst zal een goede politicus worden, en ja, kennis is macht, ik kan die dikkop ook niet meer zien of horen,  maar we zijn er bijna, laat ons toch nog even volhouden, dat is de enige manier om ons normale leven te hervatten na Covid-19 - hoe hard en moeilijk het ook is.
Lang gaan ze dit niet meer kunnen houden, een beetje gehoorzaamheid nu nog gaat het ons achteraf veel makkelijker maken

Van Ranst is al goed bezig met politicus te zijn. Indoctrineren en macht proberen te vergaren.

Ik spreek niet tegen dat een mensenleven belangrijker is dan 'de economie' he, maar deel eens het aantal slachtoffers van corona door het aantal (oude en nieuwe) Belgen, dan krijg je een idee over het percentage van een percent van de bevolking waarover het gaat. Trek dat cijfer af van 100% en dan krijg je het percentage van de bevolking dat door de aanhoudende lock down nog méér in de diepe shit zal komen te zitten. Merk daarbij ook op dat er blijkbaar dit jaar geen griepjes zijn, iedereen sterft aan corona, en ook alle bejaarden die overlijden, getest of niet getest, dat zal ook wel corona zijn. In normale jaren sterven er in Belgie tussen de 500 en de 5000 mensen aan griep. Ook meestal mensen op leeftijd.

En dat mag ik, ook als wetenschapper, niet eens meer overal schrijven want 'men' heeft de mensen al zodanig in hun broek doen schijten van schrik, dat ik door velen al als een ketter (wat zeg ik: halve moordenaar) zou gezien worden als ik zou wijzen op deze realiteit.

Moesten we dus 'niets' doen? Nee, dat zeker niet. Er is wel degelijk een pandemie. Maar die kan je niet tegenhouden. Wel wat manipuleren. Motiveren van mensen doe je echter met logische regels, niet met de kwakkels die men nu in het leven riep.

En uiteindelijk zal iedereen het best eens krijgen, of je bent niet immuun en dan kan je maar best in je kot blijven zitten tot er ergens in 2021 iemand met een vaccin afkomt. En dan nog.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #49 Gepost op: 12 april 2020, 21:19:07 »
humor, die alleen een Roemeense met dikke tieten begrijpt  t4533 t4517 t4515 :varken :bedtime2: :58:
Hela gij, ik weet wel wie je bedoelt, maar er zijn nog andere Roemeense met dikke (naturelle) tieten ook he  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #50 Gepost op: 12 april 2020, 21:23:43 »

Een Wuhan lockdown lost niets op of is het virus daar al verdwenen? Er zijn verschillende virologen die een andere kijk hebben op het coronavirus dan de virologen die we op tv zien (en dan bedoel ik de tv-virologen wereldwijd en niet enkel onze pvda-aanhanger met overgewicht). Alleen worden die niet aan het woord gelaten. Want ingaan tegen de media-opinie is not done (op geen enkel thema). Ik begin te vrezen dat we ons allemaal hebben laten meeslepen in een massa hysterie en dat de maatregelen die genomen werden (of nog zullen doorgevoerd worden) ernstigere gevolgen gaan hebben dan de schade die het virus kan aanrichten.
Mocata, waarom heb je dit niet in dikke vette hoofdletters gezet.....

Als we de lockdown als een 'middel tegen de corona pandemie' nu eens zouden omschrijven als een soort medicament, dan moeten we helaas vaststellen dat het medicament inderdaad veel ernstigere nevenwerkingen zal hebben dan de kwaal die bestreden wordt. Een gewoon medicament zou op die manier nooit op de markt toegelaten worden.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #51 Gepost op: 12 april 2020, 21:34:39 »
Het feest gaat verder :

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8209041/Apple-Google-adapt-phones-virus-infection-tracking.html

Twee bedrijven die het al niet zo nauw nemen met onze privacy gaan er nog een schepje bovenop doen.

"the main obstacle is that apps only work with widespread cooperation from the public, which shouldn’t be taken as a given."

Zoiets kan snel opgelost worden door het gewoon verplicht te maken. De mensen zijn al zo bang gemaakt dat ze het slaafs zullen volgen. Men kan dit ook nog altijd verplicht maken voor de mensen die terug aan het normale leven willen deelnemen. Bijvoorbeeld :  Indien je terug buiten wilt zal je zo'n app moeten gebruiken , anders ben je een gevaar voor de volksgezondheid. De huidige situatie is een natte droom voor figuren die dromen van een politiestaat.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #52 Gepost op: 12 april 2020, 21:36:50 »

Van Ranst: ''Door wangedrag komt lockdown ‘Wuhan-style’ dichterbij''  https://www.demorgen.be/nieuws/van-ranst-door-wangedrag-komt-lockdown-wuhan-style-dichterbij~bc81fd3e/

Maar eigenlijk hangt die VanRanstisering ook mijn kloten uit!

Een Wuhan lockdown lost niets op of is het virus daar al verdwenen? Er zijn verschillende virologen die een andere kijk hebben op het coronavirus dan de virologen die we op tv zien (en dan bedoel ik de tv-virologen wereldwijd en niet enkel onze pvda-aanhanger met overgewicht). Alleen worden die niet aan het woord gelaten. Want ingaan tegen de media-opinie is not done (op geen enkel thema). Ik begin te vrezen dat we ons allemaal hebben laten meeslepen in een massa hysterie en dat de maatregelen die genomen werden (of nog zullen doorgevoerd worden) ernstigere gevolgen gaan hebben dan de schade die het virus kan aanrichten.
Ik denk dat jij echt gelijk hebt, Mocata.
Ik heb virologen gehoord in de US, mensen die politiek NIET geëngageerd zijn, in tegenstelling tot die dikkop van een Van Ranst, ik noem dat een saloncommunist ... geen zak waard en alweer blijkt dat macht met mensen rare dingen doet.
Van Ranst bepaalt wat er in belgenland gebeurt, Van Ranst gaat zelfs de UEFA een lesje leren .... Van Ranst kickt op macht en gaat nu dreigen met een complete lockdown .... redelijk communistische en tegelijk redelijk extreem rechtse praat (maar we weten allemaal dat communisme ook echt wel neigt naar extreem rechts, als het aankomt op druk zetten en een massa manipuleren) , als je compleet geen rekening wil houden met de economische gevolgen. Voor mij een dikkop die ervan droomt om kikker te worden en daarvoor een kus krijgt van Maggie .... stuur ze op huwelijksreis, dan zijn wij er vanaf.
Enfin, wat wel is, en helaas, wij zullen nog even moeten die dikkop volgen en hopen dat hij vlug aan de kant geschoven wordt, maar momenteel is er voor ons geen andere keuze, of ze metselen Belgenland helemaal dicht en we mogen zelfs niet meer de hond uitlaten. Ze hebben ons in een hokje geplaatst en straks een politiestaat om de gewone mensen op te sluiten ... Ge(heime)sta(aats)po(litie)-achtige toestanden indien we niet opletten ... een appje op je mobieltje om te weten waar je was .... mijn ballen ook, dan mogen ze me naar een concentratiekamp brengen, of met mooiere woorden, een heropvoedingskamp (dat is communistischer) zoals er zijn in China en Korea.
Voor hem (den dikke viroloog) is 't makkelijk, een plakkaat voor zijn voorruit en van TV-studio naar TV-studio, poen scheppen dat het een lieve lust is en zijn communistische zienswijze er door duwen. Vreselijk inderdaad.

Als je mensen hoort die onafhankelijk zijn, virologen, en befaamde, klinkt het advies heel anders.
MASKERS lossen 90 percent van het probleem op.  Daar moet je trouwens niet voor gestudeerd hebben, als het regent en je hebt een paraplu word je minder nat, neen, volgens Van Ranst niet, je wordt ANDERS nat, zal die zeggen .... en wij, Belgen, geloven al die rotzooi nog .... dus laten we die paraplu lekker thuis, want het helpt toch niet ???????????????????????????
En die zeggen dat een masker niet helpt, zijn toch volidioten. Alles helpt toch tegen het verspreiden van druppels, al heb je maar een sjaal voor je smoel.
Logisch nadenken is toch de boodschap, als je iets voor je smoel houdt kan je anderen niet besmetten indien jezelf drager bent. En ZO en ZO alleen voorkom je nieuwe besmettingen, iedereen een masker op voor enkele maanden.
Ik begrijp echt niet dat er nog mensen zijn die dat afstrijden. Ben je besmet, dan houdt het toch heel wat tegen dat je eruit gooit, ben je niet besmet, wat binnenkomt.
Dat weet zelfs ik, zonder diploma.


En toch toch toch zullen we nog even moeten meegaan in die onzin, anders gaan ze alle schuld op ONS steken, alles pottoe gooien en wie de rekening nadien zal moeten betalen, dat weten we allemaal al vanaf dag één .... de werkende mens ... als die volidioten nu belgenland helemaal gaan toegooien met een lockdown in Wuhan-stijl .... je moet maar zulke taal gebruiken en 85 percent van de bevolking gaat terug in de pas lopen.
Straks iedereen een Trabantje en voor de oppersmurfen uiteraard een dikke bak, zodat we goed weten wie de bazen zijn
Als we binnen 2 jaar nog een wagen kunnen betalen, die crisis waar we voor staan, ik heb er geen goed oog in.
Zelfs al is dat allemaal makkelijk op te lossen ... heel de wereld zit in crisis binnen een jaar, los dat economisch allemaal samen op, en geen mens gaat eronder lijden .... maar wie van ons gelooft dat ze dat willen .... ze gaan dit misbruiken om ons armer te maken ....

Hehehe, ik heb op verschillende punten eens hartelijk kunnen glimlachen met de vaak zo originele manier van verwoorden. Helaas moet ik sexmachine groot gelijk geven met wat hij hier schrijft. Ik ben zelf wetenschapper. Maar helaas geen communist, ik zal dus mee moeten betalen  :lol_hitting:

De linksen zijn wel erg creatief, moet ik zeggen. Na de groen geverfde spijbelacties voor het klimaat, in opdracht uitgevoerd door een vliegtuiggeil schoolmeisje, nu de schijtinjebroek inmenging van manipulerende wetenschappers in de te nemen coronamaatregelen. Nog even, en de linkse krachten hebben de touwtjes in handen zonder ooit meer dan een paar hese stemmen gehaald te hebben.

En nee, ik ben niet voor/tegen links/rechts. Ik ben realist. Als ik in betere tijden door het SKW loop, vind ik zowel links als rechts goede ideeën terug  :dance2 :dance2 :dance2

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #53 Gepost op: 12 april 2020, 21:42:58 »
Het feest gaat verder :

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8209041/Apple-Google-adapt-phones-virus-infection-tracking.html

Twee bedrijven die het al niet zo nauw nemen met onze privacy gaan er nog een schepje bovenop doen.

"the main obstacle is that apps only work with widespread cooperation from the public, which shouldn’t be taken as a given."

Zoiets kan snel opgelost worden door het gewoon verplicht te maken. De mensen zijn al zo bang gemaakt dat ze het slaafs zullen volgen. Men kan dit ook nog altijd verplicht maken voor de mensen die terug aan het normale leven willen deelnemen. Bijvoorbeeld :  Indien je terug buiten wilt zal je zo'n app moeten gebruiken , anders ben je een gevaar voor de volksgezondheid. De huidige situatie is een natte droom voor figuren die dromen van een politiestaat.
Had ik het van tevoren allemaal geweten, dan had ik een paar maanden geleden met plezier  in de media een theorie verspreid, dat krachtige ejaculaties meer dan 80% van een ingeademd virusvolume mee uitstoten. Geef me een nachtje de tijd, en ik schrijf wel een wetenschappelijk klinkend bewijs. Man man man, een gemiste kans... er zou nogal wat afgepoept worden in het SKW, uit schrik voor een hoestbui.
 :pompe :bonken :pompe :bonken :pompe :bonken

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #54 Gepost op: 12 april 2020, 21:48:36 »

Had ik het van tevoren allemaal geweten, dan had ik een paar maanden geleden met plezier  in de media een theorie verspreid, dat krachtige ejaculaties meer dan 80% van een ingeademd virusvolume mee uitstoten.

Gemiste kans VDB ! Maar zullen er dan nog genoeg condooms peniskapjes zijn of gaan we die ook uit China en/of Zuid-Amerika moeten bestellen ? Jammer dat we niet kunnen zien hoe onze regering dat weer in het honderd had kunnen laten draaien ! De gevolgen hadden 9 maanden later wel eens héél ernstig kunnen zijn :lol_hitting:

Ach ja , volgend jaar is er wel weer een nieuw virus dus zie dat je theorie tegen dan goed uitgeschreven is  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #55 Gepost op: 12 april 2020, 21:56:03 »

Gemiste kans VDB ! Maar zullen er dan nog genoeg condooms peniskapjes zijn of gaan we die ook uit China en/of Zuid-Amerika moeten bestellen ?
Ik zal proberen om de RB leden te verenigen in een erkende organisatie die dan de kwaliteitstesten op de ingevoerde condooms kan uitvoeren, zodat de chinezen ons ook weer niet liggen hebben met hunnen bucht. Hopelijk mogen dan die tests uitgevoerd worden in het SKW, en moet dat niet in Van Ranst zijn g.t  ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #56 Gepost op: 12 april 2020, 21:58:20 »
Hopelijk mogen dan die tests uitgevoerd worden in het SKW, en moet dat niet in Van Ranst zijn g.t  ;D ;D ;D

Uiteraard worden die tests uitgevoerd in het SKW. Van Ranst heeft al genoeg met onze kloten gespeeld :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #57 Gepost op: 12 april 2020, 22:11:54 »
Uiteraard worden die tests uitgevoerd in het SKW. Van Ranst heeft al genoeg met onze kloten gespeeld :lol_hitting:
Na zo een stoute zondag met mooi weer, waarbij wij de social distancing blijkbaar niet gerespecteerd hebben, zouden de politiezones misschien eens moeten overwegen om van tactiek te veranderen om die regels 'af te dwingen'. In plaats van 250 euro boete voor de zondaars, voor de brave mensen een geschenkbon van 50 euro voor het SKW, op te gebruiken na heropening. Zoiets als een BOB sleutelhanger, maar iets pittiger dus.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #58 Gepost op: 13 april 2020, 07:29:40 »
Het feest gaat verder :

https://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-8209041/Apple-Google-adapt-phones-virus-infection-tracking.html

Twee bedrijven die het al niet zo nauw nemen met onze privacy gaan er nog een schepje bovenop doen.

"the main obstacle is that apps only work with widespread cooperation from the public, which shouldn’t be taken as a given."

Zoiets kan snel opgelost worden door het gewoon verplicht te maken. De mensen zijn al zo bang gemaakt dat ze het slaafs zullen volgen. Men kan dit ook nog altijd verplicht maken voor de mensen die terug aan het normale leven willen deelnemen. Bijvoorbeeld :  Indien je terug buiten wilt zal je zo'n app moeten gebruiken , anders ben je een gevaar voor de volksgezondheid. De huidige situatie is een natte droom voor figuren die dromen van een politiestaat.


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
CORONA
« Reactie #59 Gepost op: 13 april 2020, 09:52:55 »
En het feest gaat nog verder.
Vanmorgen op de radio ....85% van de bedrijven houdt zich niet aan de opgelegde regels van Social Distancing ....

Eens benieuwd wat communistisch Belgenland daar straks gaat op vinden .....
Want het was duidelijk dat ze de bedrijven terug open wilden .... zo snel mogelijk

Wacht, makkelijk zat toch ... de bedrijven hebben ze nodig voor de economie terug draaiende te krijgen, een momentje zenne, want daar gaat onze dikkop zelfs drie minuutjes moeten over nadenken.

Oplossing gevonden en doorgebeld naar Van Ranst ... iedereen die gaat werken een mondmasker en handschoenen .... en verplicht een bewijs van de werkgever achter de voorruit .... en zo iedereen aan de arbeid terug .... en de maatregelen voor de burger verstrengen .... die Belgen volgen toch blindelings, dikkop
1. Vanaf 20 april alle bedrijven terug open (behalve uiteraard de horeca, anders gaat het virus zich verspreiden         ;D ;D ;D ;D ;D ;D                              ) en iedereen een mondmasker op
2. Noodzakelijke verplaatsingen: winkel, apotheek, dokter, hospitaal, werk
Anders verplaatsingen maximum 1 km van huis en TE VOET.
3. App installeren (vrijwillig) voor iedereen die het huis verlaat, geen app, een boete van 250 euro, onmiddellijk inbaar.
4. Alle plezier, sportevenementen en ontspanning opgeschort tot eind mei (beetje MENSELIJK blijven, ze verlengen dat wel tot 2021, maar je moet het in stapjes doen, anders komt er een volksopstand)

Zo, zou ik geen goede fascist zijn?
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal