Auteur Topic: WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?  (gelezen 65895 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wijze grijze

  • Gast
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Gepost op: 30 maart 2013, 14:18:54 »
Tom Kroes bezoekt FKK-Alina in Dorsten en ontdekt de waarde van het Wijze Grijze sexapproval™
Dus hanteert Tom Kroes nu ook zijn TK-schaal.

Lees het terug in: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9926.msg31409#msg31409

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #1 Gepost op: 30 maart 2013, 14:37:48 »
Tom Kroes bezoekt FKK-Alina in Dorsten en ontdekt de waarde van het Wijze Grijze sexapproval™
Dus hanteert Tom Kroes nu ook zijn TK-schaal.

Lees het terug in: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9926.msg31409#msg31409
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking  :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #2 Gepost op: 30 maart 2013, 14:49:03 »
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

En waarom zou zo’n schaal onzin zijn? Hiermee poog ik mijn beleving in een cijfer uit te drukken. Op deze manier kan iemand anders eenvoudig vaststellen of een lady evt in aanmerking voor een nadere kennismaking komt.
Zie het als de beknopte samenvatting van mijn ervaring of “let it be”. Het is heus geen wet van Meden en Perzen hoor.

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #3 Gepost op: 30 maart 2013, 15:33:47 »
Tom Kroes bezoekt FKK-Alina in Dorsten en ontdekt de waarde van het Wijze Grijze sexapproval™
Dus hanteert Tom Kroes nu ook zijn TK-schaal.

Lees het terug in: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=9926.msg31409#msg31409
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking  :lol_hitting:

Neem toch niet alles zo serieus en ga niet alles duiden en uitleggen.Laat WG lekker zijn cijfers uitdelen..ik maakte er in mijn laatste stukje een beetje een parodie op, maar is verder niks mis mee.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #4 Gepost op: 31 maart 2013, 10:34:13 »
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)

Het is lastig om die waarderingsschalen te interpreteren, want wat jij goed vind kan een ander helemaal niks vinden of mist een klik met een dame op de kamer. Opvallend bij jou zijn de hele hoge cijfers, dus jouw beleving is waarschijnlijk heel anders dan een andere rakker.
Maar het is niet zo dat ik het niet waardeer, ik weet niet hoe anderen daarover denken. Maar Tom Kroes gaat ook al schalen (TK schaal)gebruiken, dus jullie zitten in ieder geval al op 1 lijn.  :111: Gelukkig Paasfeest!
I like to  :dance: and have  :06:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #5 Gepost op: 31 maart 2013, 10:53:43 »
Mijn mening zal wel duidelijk zijn....  COMPLETE ONZIN, WAARDELOOS voor mij.


Wil dat zeggen dat WG deze schalen niet mag en kan hanteren?
Uiteraard niet, het is zijn dada en als hij er plezier in schept dames van Bochum met een 9.5/10 te voorzien, mag dat en kan dat, het is zoals hij het beleeft. Voor hem een eerlijk toegekend cijfer zelfs....
Dat hij nog een groentje is in saunaclubland, dat nemen we er dan wel bij en die cijfers gaan toch afvlakken naargelang hij meer ervaren gaat wandelen en beoordelen.


Het is ook aartsmoeilijk om een griet te beoordelen, aangezien ieder van ons wat anders wil.
Dupke heeft een zoenmaat, Foots een pijpmaat, Civicske een andere, Kamikaze een andere, SEF een GFE-maat, en zo zoekt ieder wat anders in dezelfde griet.


Je kan onmogelijk becijferen en dat als maat voor anderen gaan neerzetten, maar je kan het uiteraard voor jezelf.


Dus WG, geef gerust verder 9.5/10 aan de grietjes, dan zal jij het alvast als top hebben ervaren.
En meer moet dat niet zijn, maar om het te projecteren op anderen om de kamergang te bepalen, is straffe praat, zeer straffe praat zelfs...


Voor mij dus complete onzin, maar niet storend, zolang de mensen dat maar niet als serieus gaan nemen ha ha  :lol_hitting: :017:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #6 Gepost op: 31 maart 2013, 11:28:12 »
Mijn mening zal wel duidelijk zijn....  COMPLETE ONZIN, WAARDELOOS voor mij.

Elke dames recensie is waardeloos omdat vrijwel elke vrouw op iedereen anders reageert en de service en sessie daar soms/vaak/altijd sterk door beinvloed wordt.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #7 Gepost op: 31 maart 2013, 11:30:36 »
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)

Het is lastig om die waarderingsschalen te interpreteren, want wat jij goed vind kan een ander helemaal niks vinden of mist een klik met een dame op de kamer. Opvallend bij jou zijn de hele hoge cijfers, dus jouw beleving is waarschijnlijk heel anders dan een andere rakker.
Maar het is niet zo dat ik het niet waardeer, ik weet niet hoe anderen daarover denken. Maar Tom Kroes gaat ook al schalen (TK schaal)gebruiken, dus jullie zitten in ieder geval al op 1 lijn.  :111: Gelukkig Paasfeest!

Hahah jigebruikt ook cijfers zag ik..hahaha dat is dus een moderne ontwikkeling op relaxxboard.
Mischien eens een conferentie palnnen om de diverse schalen gelijk te trekken hahaha en zo een relaxxboard certificering en dames waarderingssysteem van de grond te tillen.

Sexmaschine vind dat denk ik wel een goed idee.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Carlos Slim

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 29
  • Niet altijd slim!
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #8 Gepost op: 31 maart 2013, 12:39:20 »
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)

Het is lastig om die waarderingsschalen te interpreteren, want wat jij goed vind kan een ander helemaal niks vinden of mist een klik met een dame op de kamer. Opvallend bij jou zijn de hele hoge cijfers, dus jouw beleving is waarschijnlijk heel anders dan een andere rakker.
Maar het is niet zo dat ik het niet waardeer, ik weet niet hoe anderen daarover denken. Maar Tom Kroes gaat ook al schalen (TK schaal)gebruiken, dus jullie zitten in ieder geval al op 1 lijn.  :111: Gelukkig Paasfeest!

Hahaha jij gebruikt ook cijfers zag ik.. Hahaha, dat is dus een moderne ontwikkeling op relaxxxboard.
Misschien eens een conferentie plannen om de diverse schalen gelijk te trekken hahaha en zo een relaxxxboard certificering en dames waarderingssysteem van de grond te tillen.

Sexmachine vind dat, denk ik, wel een goed idee.

Nou Tom K., ik liet me verleiden door WG en doordat ik pas nieuw ben wil ik geen buitenbeentje zijn en pas me nu nog aan. Tussen al die veelplegers en schrijvers ben ik een newbie en stel me onderdanig op. Net als een hond getraind door Cesar Milan en als leader of the pack, sexmachine en Foots zijn.

Maar we kunnen een bijeenkomst plannen voor de standaardisering van een NEN norm voor het waarderen van hoeren. Het schijnt dat GT een ideale club is voor zulke bijeenkomsten.

P.S. Ik heb de tientallen type fouten van je antwoord proberen te corrigeren, dit was eenmalig, en zal niet meer gebeuren maar leest makkelijker. Je was/bent waarschijnlijk dronken, je hebt dikke vingers of een defect toetsenbord.  :lol_hitting:
I like to  :dance: and have  :06:

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #9 Gepost op: 31 maart 2013, 12:49:28 »
Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)

Het is lastig om die waarderingsschalen te interpreteren, want wat jij goed vind kan een ander helemaal niks vinden of mist een klik met een dame op de kamer. Opvallend bij jou zijn de hele hoge cijfers, dus jouw beleving is waarschijnlijk heel anders dan een andere rakker.
Maar het is niet zo dat ik het niet waardeer, ik weet niet hoe anderen daarover denken. Maar Tom Kroes gaat ook al schalen (TK schaal)gebruiken, dus jullie zitten in ieder geval al op 1 lijn.  :111: Gelukkig Paasfeest!

Hahaha jij gebruikt ook cijfers zag ik.. Hahaha, dat is dus een moderne ontwikkeling op relaxxxboard.
Misschien eens een conferentie plannen om de diverse schalen gelijk te trekken hahaha en zo een relaxxxboard certificering en dames waarderingssysteem van de grond te tillen.

Sexmachine vind dat, denk ik, wel een goed idee.

Nou Tom K., ik liet me verleiden door WG en doordat ik pas nieuw ben wil ik geen buitenbeentje zijn en pas me nu nog aan. Tussen al die veelplegers en schrijvers ben ik een newbie en stel me onderdanig op. Net als een hond getraind door Cesar Milan en als leader of the pack, sexmachine en Foots zijn.

Maar we kunnen een bijeenkomst plannen voor de standaardisering van een NEN norm voor het waarderen van hoeren. Het schijnt dat GT een ideale club is voor zulke bijeenkomsten.

P.S. Ik heb de tientallen type fouten van je antwoord proberen te corrigeren, dit was eenmalig, en zal niet meer gebeuren maar leest makkelijker. Je was/bent waarschijnlijk dronken, je hebt dikke vingers of een defect toetsenbord.  :lol_hitting:

Ja doen we Gt is goed, maar zonder WG die blaast de schaal meteen op, hoger dan 10 gaan we niet.

Mijn excuses voor de schrijffouten, ik ben maar een ongeletterde boerenlul zonder typediploma, met dyslexie en niet veel tijd. Maar ik zal mijn leven beteren, in this life or the next.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #10 Gepost op: 31 maart 2013, 13:11:39 »
Mijn mening zal wel duidelijk zijn....  COMPLETE ONZIN, WAARDELOOS voor mij.

Elke dames recensie is waardeloos omdat vrijwel elke vrouw op iedereen anders reageert en de service en sessie daar soms/vaak/altijd sterk door beinvloed wordt.


Dit klopt exact, ik weet het voor elkaar te krijgen om het slechtste in de beste dames naar boven te halen. Weet dat ik me dan nog inhoud, want als ik echt mijn gedacht zou zeggen tegen een dame waar het me niet mee bevalt, dan was ik allang onder de groene zoden verdwenen.


Het is ook zo dat als ik een zeer profi en zakelijke klik heb, dat het elkaar ook weer enorm versterkt, vooral als de dame soortgelijke humor heeft. Dan kan ook een minder playboymodel (of zelfs een paard) voor mij een koningin zijn.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #11 Gepost op: 31 maart 2013, 13:25:19 »
Mijn mening zal wel duidelijk zijn....  COMPLETE ONZIN, WAARDELOOS voor mij.


Wil dat zeggen dat WG deze schalen niet mag en kan hanteren?
Uiteraard niet, het is zijn dada en als hij er plezier in schept dames van Bochum met een 9.5/10 te voorzien, mag dat en kan dat, het is zoals hij het beleeft. Voor hem een eerlijk toegekend cijfer zelfs....
Dat hij nog een groentje is in saunaclubland, dat nemen we er dan wel bij en die cijfers gaan toch afvlakken naargelang hij meer ervaren gaat wandelen en beoordelen.


Het is ook aartsmoeilijk om een griet te beoordelen, aangezien ieder van ons wat anders wil.
Dupke heeft een zoenmaat, Foots een pijpmaat, Civicske een andere, Kamikaze een andere, SEF een GFE-maat, en zo zoekt ieder wat anders in dezelfde griet.


Je kan onmogelijk becijferen en dat als maat voor anderen gaan neerzetten, maar je kan het uiteraard voor jezelf.


Dus WG, geef gerust verder 9.5/10 aan de grietjes, dan zal jij het alvast als top hebben ervaren.
En meer moet dat niet zijn, maar om het te projecteren op anderen om de kamergang te bepalen, is straffe praat, zeer straffe praat zelfs...


Voor mij dus complete onzin, maar niet storend, zolang de mensen dat maar niet als serieus gaan nemen ha ha  :lol_hitting: :017:


Helemaal mee eens, precies de Relaxxxboard gedachte. Hier geen vaste cijferlijstjes zoals een hookers. Wel mag je zelf (vooral popie onder de Duitse rakkers) een eigen categorie en cijfer toekennen. Die van WG lopen van 7.0 tot 10 was mijn observatie. Ik vind het altijd maar grappig, een glimlach want ieder heeft weer iets anders als maatstaf.


Dit cijfertjes zou je ook nog door kunnen trekken naar de clubs en ook daarin het zelfde patroon, ik houd van drukte en dames in lingerie, een partysfeer en publieke sex. Dus dat scoort een 10, maar een club zoals Freude waar fantastische dames zitten in een soort opstelling van bankje waar je tussendoor moet wandelen en dan maar ergens langs moet gaan zitten, dat is voor mij eng, sfeerloos en daat loop ik gillend weg, vreselijk dit scoort voor mij een 0,0.


Maar zowel over clubs als dames zijn we allemaal verschillend, iedereen heeft gelijk of niemand heeft gelijk, ieder zijn eigen maatstaf en cijfers. Voor mij is het simpel en duidelijk, ken je eigen voorkeur en kies op die punten die je zelf belangrijk vind. Ik keur dan ook een ander zijn voorkeur niet af, niet qwa dames  en niet qwa club.


Ik vind recensies van andere mensen pas waardevol worden voor mezelf als ik weet wat iemand belangrijk vind. Gelukkig weet ik heel goed te onthouden wat iemands voorkeur en smaak is en zo kan ik uit veel recensie van veel anderen wel goed filteren wat ik er voor mijzelf uit kan halen wat ik leuk of belangrijk vind.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Re: Nominaties voor maart 2013
« Reactie #12 Gepost op: 31 maart 2013, 14:00:48 »

Gelukkig zijn die schalen echt onzin, en enkel ter zelfverhemelijking

Schalen ter zelfverhemeling, zie dit als de paasboodschap van onze paus Sexmachine, hahaha

Ik zou het wel handig vinden als anderen bij hun recensie ook een waarderingsschaal zouden gebruiken. Wat vinden andere rakkers van het hanteren van een waarderingsschaal? (Dit mag anders ook in een nieuw topic verplaatst worden)


Hahaha jij gebruikt ook cijfers zag ik.. Hahaha, dat is dus een moderne ontwikkeling op relaxxxboard.
Misschien eens een conferentie plannen om de diverse schalen gelijk te trekken hahaha en zo een relaxxxboard certificering en dames waarderingssysteem van de grond te tillen.

Sexmachine vind dat, denk ik, wel een goed idee.

Sexmachine en ikzelf willen niemand een standaard voorschrijven, we gaan nooit een standaard voorschrijven voor dames of clubs wij zijn voor volledige anarchie, hier heeft ieder zijn eigen vrijheid en mag hij zijn eigen club en dames leuk vinden.

Een standaard NEN (toont al aan dat je NL als standaard ziet, dit is ernstig want hier zitten nog meer Vlamingen en Walen en ook Duitsers en Fransen) conferentie om schalen gelijk te trekken in GT ??? Een relaxxxboard certificering ??? Over ons dood lijk.


Dat lijkt me eerlijk gezegd dat dit droomforum al bestaat, daar heerst een wiscultuur (vooral tegen sponsorbelangen) en een NL belerend vingerte (binnen welke normen je smaak moet vallen).


Hier is de enige norm wat je zelf leuk vind. Relaxxxboard "where sex and pleasure really matter" niet waar wij je gaan voorschrijven wat jij leuk moet vinden. Dit is serieus plezier in onze ogen  ;) .

Net als een hond getraind door Cesar Milan en als leader of the pack, sexmachine en Foots zijn.

Maar we kunnen een bijeenkomst plannen voor de standaardisering van een NEN norm voor het waarderen van hoeren. Het schijnt dat GT een ideale club is voor zulke bijeenkomsten.


Dat Carlos Slim zich bescheiden opstelt als newbee is voor hemzelf verstandig, meteen het grootste woord vuren, haha dat doet me denken aan een bepaalde nationaliteit  ::) .
Ik ken geen hond Cesar Milan, voel je hier gelijk aan andere leden, mods of admins maar wel verschillend qwa smaak. Voel je zeker niet verheven of een onderdog van Sexmachine of mij, wij zijn hier geen "Leaders" of dictatoren van wat jij moet vinden, nooit. We proberen hooguit de leader of de pack te zijn qwa stemming en sfeer, zowel in de club als met de dames en uiteraard hier op dit forum. Hier geen censuur, opgelegde regels, en geen rangen of standen. De regelcultuur is hier absoluut minimaal, daar zijn we apetots op.

Mijn excuses voor de schrijffouten, ik ben maar een ongeletterde boerenlul zonder typediploma, met dyslexie en niet veel tijd. Maar ik zal mijn leven beteren, in this life or the next.

@ Tom Kroes klopt je bent een ongeletterde boer, met een heel eigen kijk, geeft niet kan hier allemaal. Je dyslexie kun je best aardig verbergen en je liegt als een Roemeen als jij zegt dat je niet veel tijd hebt. Jij hebt altijd de tijd voor en bij dames, soms investeer je zelfs complete nachten en heb je amper tijd om te werken.
Maar ik geef je groot gelijk, geniet van dit leven, want in je volgend leven kom je terug als dominee van een artikel 31 (zeer zwaar gereformeerde) gemeente. Daarin wordt je liefdevol geborgen en netjes opgevoed en leef je in een strak keurslijf en zal de sociale controle dermate zijn dat je al je zonden worden voorkomen. Dan zul je een soort Neerlandicus zijn, welgemanierd en elke minuut van de dag tot in de puntjes gepland verlopen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #13 Gepost op: 31 maart 2013, 14:15:54 »
Ik denk dat je de WG waarderingsschaal vooral moet zien als "onderlinge ranking" van de dames binnen een club.

WG waardeert de ene dame hoger dan de andere. Dat betekent dat hij meer plezier heeft gehad bij de ene als bij de andere dame. Hoewel smaken verschillen is dat wel een eerste indicatie dat iemand anders een dame ook erg goed kan bevallen.

Je moet de 9,5 van WG in Pauschalclub Bochum niet vergelijken met een cijfer wat een andere rakker geeft in een geheel andere club, maar enkel met andere cijfers die WG zelf geeft, dan is het best bruikbaar.

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
WG WAARDERINGSSCHALEN? Waardevol of onzin?
« Reactie #14 Gepost op: 31 maart 2013, 18:24:39 »
Je moet de 9,5 van WG in Pauschalclub Bochum niet vergelijken met een cijfer wat een andere rakker geeft in een geheel andere club.

Klopt, een 9,5 of een 10 zou ik zelf bewaren voor zeer uitzonderlijke gevallen. Als ik alle dames maar een 9 zou geven dan vallen de beste niet meer op.
Ik vermoed dan ook dat een 7 of een 8 van WG voor andere heren een flopsessie betekent.

Even een zijspoor nemend, wat waarderingen betreft, bij hookers viel mij een paar jaar geleden op toen ik hun website bezocht, dat heel veel dames een waardering "goed" of "uitstekend" hadden staan bij hun paspoort. Zelfs toenmalige dames van Villa Vertigo die bekend stonden om hun erg matige service, kregen op hun hookers paspoort een hoge waardering. Dat kon ik dus totaal niet meer serieus nemen.

Bij Wijze Grijze is het nog subjectief maar Hookers presenteerde het als een gemiddelde van alle recensenten en gaf daardoor de misleidende schijn dat het een objectieve score was.
« Laatst bewerkt op: 31 maart 2013, 18:52:53 door Picasso »