Auteur Topic: NEUKEN ZONDER NIET NORMAAL? WEL NORMAAL? JAN LUL?  (gelezen 113257 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #15 Gepost op: 29 oktober 2011, 11:21:34 »
Misschien niet onbelangrijk om: er zijn mannen genoeg die het laten komen tot NZC.  Het verschil is echter dat de meeste mannen (vroeg of laat) toch eens deftig beginnen na te denken over de zaak.  Hou er terdege rekening mee dat bijna alle dames er niet zo over nadenken (over alle gevolgen als het prijs is).  Voor hen telt enkel nu.  Nu ben ik gezond, de kans is erg klein want ik ken geen collegadame die het gekregen heeft (de dames onderling - zeker van dezelfde landen - weten maar al te goed van mekaar wie het van hen zonder doet), nu cash ik extra geld (meer klanten, soms met meerprijs).  De dames beseffen het gevaar niet genoeg!  Misschien normaal als je van je 16 ongeschoold hoertje speelt en bijna continue binnen vier muren hangt  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #16 Gepost op: 11 maart 2012, 19:04:49 »
Dan nomineer ik Rudi.
Voor zijn goede worldverslag, aangezien ik de diesel zelf betaal denk ik dat ik er niet snel beland.

Ik heb nog zoveel NRW clubs die ik weleens wil zien.

Ook dat nzc, eerlijk en moedig om hte zo te schrijven, ik herken het en ben er ook al vaak in getrapt.
De val is denk ik, als je allebei geil bent, dan is het moeilijk om nee te zeggen.
NEEN, het is vooral dom om het te doen met een meid die in de P6 zit.
Maar het is julie piemeltje, en jullie hebt er maar eentje.
Als je NIKS om je leven geeft, doe je maar.
En je doet uiteraard wat jij wil, maar ik vind het zeer zeer dom, geen wijf die mij zo geil krijgt dat het condoom er niet om gaat.
Is geen kritiek aan je, maar een wijze les.....
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2012, 20:29:05 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #17 Gepost op: 11 maart 2012, 19:26:44 »
Dan nomineer ik Rudi.
Voor zijn goede worldverslag, aangezien ik de diesel zelf betaal denk ik dat ik er niet snel beland.

Ik heb nog zoveel NRW clubs die ik weleens wil zien.

Ook dat nzc, eerlijk en moedig om hte zo te schrijven, ik herken het en ben er ook al vaak in getrapt.
De val is denk ik, als je allebei geil bent, dan is het moeilijk om nee te zeggen.
NEEN, het is vooral dom om het te doen met een meid die in de P6 zit.
Maar het is julie piemeltje, en jullie hebt er maar eentje.
Als je NIKS om je leven geeft, doe je maar.
En je doet uiteraard wat jij wil, maar ik vind het zeer zeer dom, geen wijf die mij zo geil krijgt dat het condoom er niet om gaat.
Is geen kritiek aan je, maar een wijze les.....

Rationeel heb je helemaal gelijk.
Hoewel dames in de p6 zeker clubs veel vaker geconrtoleerd worden dan andere gelegenheidspartner.

Maar bij mij gebeurde het alleen in die gevallen als het initiatief bij de vrouw lag en ik wist/voelde dat ze erg geil was en dat vind ik weer zeer geil, snap je het nog.

Rationeel handelen en sex gaan niet altijd goed samen.

Maar onder het motto het hoofd is sterker dan de sexdrive heb ik me vorgenomen er niet meer in te trappen.

Denk dat Rudi iets post wat elke wandelaar-ijsbeer die wederkerige sex heeft een keer mee kan maken.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #18 Gepost op: 11 maart 2012, 19:51:29 »
Hoewel dames in de p6 zeker clubs veel vaker gecontroleerd worden dan andere gelegenheidspartner.
Ja, als je dat gelooft......
Ik ken heel wat meiden en controle? Dag jan, ze worden net zo veel gecontroleerd als mie-modaal, als het drie maanden jeukt denken ze dat de lente op komst is en blijkt het schaamluis te zijn  ;D
En met andere gelegenheidspartners geldt voor mij hetzelfde (als ik al eens een gelegenheidspartner zou hebben, heb er geen enkele behoefte aan), condoompje errond, want ik vertrouw geen wijf, en dan bedoel ik GEEN ENKEL.
Volgens mijn bescheiden mening is het gewoon je willen vangen met "Kijk eesn, je bent speciaal voor me". Vergeet niet dat er voor jou en na jou ook eens peciale is. Je neukt ze niet alleen zonder, en dat is een vaststaand feit, als je dat denkt, ben je klaar voor de goot, en daar liggen er al veel in, die dachten dat ze speciaal waren voor een griet.


Maar ik wijk af, en ik nomineer je nog even voor je oeuvre, thank you a lot.
Let echter goed op het rubbertje, het kan je veel ellende besparen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #19 Gepost op: 11 maart 2012, 20:08:31 »
Hoewel dames in de p6 zeker clubs veel vaker gecontroleerd worden dan andere gelegenheidspartner.
Ja, als je dat gelooft......
Ik ken heel wat meiden en controle? Dag jan, ze worden net zo veel gecontroleerd als mie-modaal, als het drie maanden jeukt denken ze dat de lente op komst is en blijkt het schaamluis te zijn  ;D
En met andere gelegenheidspartners geldt voor mij hetzelfde (als ik al eens een gelegenheidspartner zou hebben, heb er geen enkele behoefte aan), condoompje errond, want ik vertrouw geen wijf, en dan bedoel ik GEEN ENKEL.
Volgens mijn bescheiden mening is het gewoon je willen vangen met "Kijk eesn, je bent speciaal voor me". Vergeet niet dat er voor jou en na jou ook eens peciale is. Je neukt ze niet alleen zonder, en dat is een vaststaand feit, als je dat denkt, ben je klaar voor de goot, en daar liggen er al veel in, die dachten dat ze speciaal waren voor een griet.


Maar ik wijk af, en ik nomineer je nog even voor je oeuvre, thank you a lot.
Let echter goed op het rubbertje, het kan je veel ellende besparen.

Ik ken ook veel vrouwen en er zijn er velen die zich vrijwillig laten onderzoeken en sommige clubs stellen het echt verplicht en bij sommige clubs komt een dokter langs eens in de zoveel dagen.
Een lijstje hierover kan ik wel voor je opduikelen als je dat wilt.

Toch kun je dat allemaal niet zo pauschal benoemen.
Wat ik voel weet jij niet.
Een mens voelt veel meer dan hij rationeel onder woorden kan brengen.

In Rudis verhaal lees je lust, dat is er ook soms bij de dames, heeft niks met het idee geven speciaal te zijn te maken. Dat is een spelletje, wie zegt dat de dame niet gewoon een sexueel spelletje wil spelen.
Maar weer wie het niet kent, herkent of zo benoemd die zal het ontkennen.

Als je met je laat spelen kun je het schip ingaan dat is duidelijk, maar daar ben jezelf bij, ik trek voor een avontuurtje nooit mijn portemonnee.

Als hij met haar meegaat naar haar appartement (wat ik wel gedaan had O0) wie zegt dan dat hij moet betalen ?

Ik heb zaterdag ochtend bij een vrouw op de vulkaan de nacht doorgebracht omdat ze dat ook leuk vind. Daar betaal ik niks voor alleen een bijdrage omdat ik dat wil van deze keer 35 euro (had niet meer na FG) en een keer eten.

Maar over dat zc neuken ja heel slim is het niet dat is duidelijk.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #20 Gepost op: 11 maart 2012, 20:25:32 »
Je lult compleet naast de kwestie, TK.
Het is gewoon dom en alle redenen die jij aanhaalt, zijn drogredenen om jezelf tegen enkel jezelf goed te praten.
Maar zoals ik al zei knapperd  ;D  , het is jouw piemeltje en veel plezier ermee, ik ben NIET jaloers op je  :P ;)


Ik moet echter de eerste meid nog zien die me een test voorlegt dat ze clean is, wandelvrienden die met een SOA-test zwaaien heb ik al veel gezien. En ja, die denken ook net zoals jij, dat ze de enigen zijn die hen (al dan niet gratis) zonder neuken.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #21 Gepost op: 11 maart 2012, 20:44:16 »
Je lult compleet naast de kwestie, TK.
Het is gewoon dom en alle redenen die jij aanhaalt, zijn drogredenen om jezelf tegen enkel jezelf goed te praten.

Dom zijn we het over eens, ik kan alleen voor mezelf praten maar herken wel wat in schrijfsels van eerlijke schrijvers, zo was er Badslippers op ijsberen die het ook eerlijk toegaf.

Rationeel handelen en sex gaan niet altijd goed samen , het is soms zo verleidelijk om het zc te doen, bij mij in de specifieke omstandigheden die ik genoemd heb.

Moet ik deze drang dan ontkennen? Moet je eraan toegeven nee, maar als je helemaal erin zit denk je niet op volle kracht. Hoe meer het verstand weg is hoe geiler de sex.

Het inschatten als zijnde stom om het zonder te doen daar hoeven we niet lang over te praten.

Er is geen een valide reden om het te doen, net zoals er geen reden is om sex te hebben anders dan drang en lust. Drang en lust vallen buiten de logika en dus is de term drogreden niet helemaal op zijn plaats.

Geef ik je nog maar een mechanisme dat velen waarschijnlijk kennen, heb je het eenmaal met een vrouw zonder gedaan dan is de kans dat het weer zonder gaat heel groot.

Ik baal er net als Rudi stevig van en probeer het helemaal te laten ook in de moeilijke momenten en dat lukt goed.

Maar we dwalen af.


geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #22 Gepost op: 11 maart 2012, 20:54:41 »
Ik denk er echt anders over.
Ik doe het niet met een hoer zonder, punt andere lijn.
Andere lijn dus  ;)
Het zijn publieke vrouwen, en ze doen het met IEDEREEN die hen betaalt, en soms ook nog met mannen die hen niet betalen of net heel veel betalen. Die laatste categorie, dat is een feit, zal hen niet met condoom neuken. Ik reken tot de laatste categorie bijvoorbeeld hun vriendje, hun loverboy, een scharrel in de lokale disco, een poot of een verliefde klant of een knappe klant
Ik zie niet in wat dat met gevoelens te maken heeft, of niet weten hoe jij denkt.
Alle hoertjes doen het zonder. Dat is een feit. De ene met slechts een man, de andere met tientallen, zo niet honderden. Kijk, als jij het daar zonder mee wil doen, is dat je goed recht. Dat je het denken uitschakelt als hij er helemaal in zit? Je moet denken vooraleer hij er in schuift, schatje
Ik snap nog steeds je punt niet, je zwakte als man, je gevoelens de schuld geven voor je acties, aiai  ;) 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #23 Gepost op: 11 maart 2012, 21:01:58 »
Altijd weer het neuken zonder.


Schijnt erg popie te zijn, terwijl ik geen enkele dame ken die niet zonder doet met ...... partner, pimp, klant, gelegenheidslover, vriend etc. Blijkbaar ben ik een sterke uitzondering en ja ik neuk niet zonder in de P6, Waarom ? Heel simpel, geen enkele wip is mijn leven waard. En dat is iets wat je net als Russische roulette niet kunt inschatten.


Ik weet de kans is klein, evenals de kans op de jackpot in de loterij. Hoewel ik niet met de loterij meedoe, laat ik mijn piemeltje wel altijd netjes en deftig inpakken in een rubbertje of latex jasje. Ook ik kom in landen, waar het heel gebruikelijk is zonder en waar het ook zeker niets meer kost. Net in die landen is de verleiding wellicht groot en lust en etc.


Ik laat het meiske gewoon eerst condooms halen of ik haal ze zelf als ik er al geen bij heb. Pijpen zonder is al gevaarlijk genoeg, dat weet ik en dat doe ik dan nog wel. Maar ik ga zeker geen extra risico lopen met neuken zonder. Trouwens ik ben er al geen fan van al dat neuken en met of zonder, het gevoel heeft bij mij helemaal niets met of zonder te maken, veel meer de spanning van de date.


Ook doe ik het wel zonder met mijn vaste partner, maar het is me niet beter qwa gevoel. Nee, ik doe het in de P6 niet zonder en of Badslippers, Rudi_NL of Tom Kroes dat doen, dat mogen ze allemaal zelf weten. Ik raad het af, maar ik maak er geen avondvullende preek of betoog van. Het is uw piemeltje en u mag ermee doen wat u wil.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #24 Gepost op: 11 maart 2012, 21:10:07 »
Ik denk er echt anders over.
Ik doe het niet met een hoer zonder, punt andere lijn.
Andere lijn dus  ;)
Het zijn publieke vrouwen, en ze doen het met IEDEREEN die hen betaalt, en soms ook nog met mannen die hen niet betalen of net heel veel betalen. Die laatste categorie, dat is een feit, zal hen niet met condoom neuken. Ik reken tot de laatste categorie bijvoorbeeld hun vriendje, hun loverboy, een scharrel in de lokale disco, een poot of een verliefde klant of een knappe klant
Ik zie niet in wat dat met gevoelens te maken heeft, of niet weten hoe jij denkt.
Alle hoertjes doen het zonder. Dat is een feit. De ene met slechts een man, de andere met tientallen, zo niet honderden. Kijk, als jij het daar zonder mee wil doen, is dat je goed recht. Dat je het denken uitschakelt als hij er helemaal in zit? Je moet denken vooraleer hij er in schuift, schatje
Ik snap nog steeds je punt niet, je zwakte als man, je gevoelens de schuld geven voor je acties, aiai  ;)

Ik verschuil me nergens achter en beschrijf alleen eerlijk waarom mij zoiets is overkomen terwijl ik  eerst nzc gelijk stelde aan een doodvonnis. Gehersenspoeld als ik was door alle overheidsinfo.

Heb ook niet de illusie dat ze het alleen met mij zonder gedaan hebben.

Mijn gevoel waarop dit drijft kun jij ook niet snappen, het is niet rationeel.
Maar het is mijn overtuiging dat velen die niet zo sterk zijn in de leer als jij, wel iets herkennen in mijn woorden.

Ik schat de stomheid net zo in als Foots en SM en ga het de valkuilen kennende geheel uitbannen.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #25 Gepost op: 11 maart 2012, 22:53:10 »
Ik schat de stomheid net zo in als Foots en SM en ga het de valkuilen kennende geheel uitbannen.

Valt mee dat je de heren niet inschat als een elkaar ondersteunende en bevestigende gedachtenpolitie  >:D

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #26 Gepost op: 11 maart 2012, 22:57:07 »
Ik schat de stomheid net zo in als Foots en SM en ga het de valkuilen kennende geheel uitbannen.

Valt mee dat je de heren niet inschat als een elkaar ondersteunende en bevestigende gedachtenpolitie  >:D
Dat zal niet, want foots vindt neuken maar een kutjob en ik vind het de leukste job ter wereld  ;D
Beter dan een blowjob  >:D  , enkele uitzonderingen op die regel zijn Niky, Carla, Carmen, ....    :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #27 Gepost op: 12 maart 2012, 01:52:29 »


Ik moet echter de eerste meid nog zien die me een test voorlegt dat ze clean is, wandelvrienden die met een SOA-test zwaaien heb ik al veel gezien. En ja, die denken ook net zoals jij, dat ze de enigen zijn die hen (al dan niet gratis) zonder neuken.

Hum, ik stel vast dat er toch wel veel over gediscussieerd wordt, op andere sites (bv provla) en hier dus ook. Mij is nzc nog nooit aangeboden, ook niet door dames die ik frequent bezoek. Ik heb er zelf nooit naar gevraagd natuurlijk. Het zal wel voorkomen, wellicht zelfs vaker dan we vermoeden. Alleen, denken die beoefenaars van nzc dan echt dat ze een exclusiviteit hebben? Als een dvp het met de ene klant zonder doet dan doet ze het gegarandeerd met vele anderen >:(.

« Laatst bewerkt op: 12 maart 2012, 02:29:21 door mechelen »

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #28 Gepost op: 12 maart 2012, 04:55:08 »
O
Ik denk er echt anders over.
Ik doe het niet met een hoer zonder, punt andere lijn.
Andere lijn dus  ;)
Het zijn publieke vrouwen, en ze doen het met IEDEREEN die hen betaalt, en soms ook nog met mannen die hen niet betalen of net heel veel betalen. Die laatste categorie, dat is een feit, zal hen niet met condoom neuken. Ik reken tot de laatste categorie bijvoorbeeld hun vriendje, hun loverboy, een scharrel in de lokale disco, een poot of een verliefde klant of een knappe klant
Ik zie niet in wat dat met gevoelens te maken heeft, of niet weten hoe jij denkt.
Alle hoertjes doen het zonder. Dat is een feit. De ene met slechts een man, de andere met tientallen, zo niet honderden. Kijk, als jij het daar zonder mee wil doen, is dat je goed recht. Dat je het denken uitschakelt als hij er helemaal in zit? Je moet denken vooraleer hij er in schuift, schatje
Ik snap nog steeds je punt niet, je zwakte als man, je gevoelens de schuld geven voor je acties, aiai  ;) 

Ik sluit me aan bij deze stelling. Neuken zonder : op dat gebied ben ik nu net geen Kamikaze.  ;) In heel men wandel periode is het mij nog nooit aangeboden. Op de acht jaar sauna-clubs , zal ik toch wel minstens 300 vrouwen gehad hebben. Mij interesseert het niet en zal het ook nooit doen. Door één wip zonder ga ik men leven niet verpesten. Een vriend van mij is op z'n 22ste besmet geraakt na een verlof in Ibiza. Daar zonder liggen knallen en prijs , op z'n 35 ste is hij gestorven. ( levercirrose + longontsteking ) Een meid dat ik ken is nu al 17 jaar seropositief , geschenk van haar man die het meebracht uit Thailand na een zakenreis. Met haar heb ik het contact verbroken , omdat ze zoveel mogelijk mannen probeert te strikken in de hoop hun te besmetten. Als ik privé iemand ontmoet stel ik een wederzijdse test voor en gebruik ik de eerste maanden altijd een condoom. Na drie maand terug testen om zeker te zijn. Ik blijf dan ook weg bij de hoeren als ik een relatie heb. Verder doet iedereen z'n zin maar op dat gebied. Ondertussen gebeurt het in vrijwel alle clubs denk ik , door een select clubje beren die voor die reden gaan en zich goedpraten met allerlei uitvluchten.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #29 Gepost op: 12 maart 2012, 10:51:01 »
Ik schat de stomheid net zo in als Foots en SM en ga het de valkuilen kennende geheel uitbannen.

Valt mee dat je de heren niet inschat als een elkaar ondersteunende en bevestigende gedachtenpolitie  >:D


Beste Pica,


Haha de elkaar ondersteunende en bevestigende gedachtenpolitie, leuk gevonden ! Klopt misschien denken SM en ikzelf op dit punt hetzelfde voor onszelf. Wel ben ik denk ik een heel stuk toleranter, ik KAN geloven dat hij er eens inglipt, ik kan ook geloven dat je in de hitte van de strijd het totaal vergeet. Ook denk ik dat dames dit vaker vergeten voor klanten binding, maar bewijzen kan ik het niet. Ik heb geen enkel geloof in dat de overheid daar eerlijke info over biedt en de risico's zeer zeker zwaar overdrijft, om medische kosten te voorkomen (altijd in het belang van de overheid bezien). En ik heb geen voorbeelden zoals Kamikaze.


Voor mijzelf hanteer ik de grens strak en duidelijk, maar anderen mogen echt helemaal zelf weten wat ze doen. Ik kan me er niet druk over maken en ook als ik iemand hoor vertellen over zonder dan hoor ik het neutraal aan. Het is namelijk zijn zaak, zijn piemeltje en om me daar als politieagent op te werpen, nee dank u. Het is volgens mij wel een overtreding waar de overheid de politie graag bekeuringen voor uit zou willen laten schrijven, maar ja dat is in de praktijk zo lastig.


Voor degene die het eens " per ongeluk" zonder doen in de P6 vind ik het erg als het fout afloopt, maar iemand die stelselmatig de clubs afschuimt met SOA certificaat op zak, tja die weet dus heel duidelijk wat de risico's zijn en kiest doelbewust voor om mee te spelen in de lotery. Ik klaag toch ook niet over een snelheidsbekeuring, ik weet dat ik te snel rijd en geloof me ik krijg/kreeg er genoeg. Maar om hier als Admin een opvoedkundige of controlerende functie in te hebben, nee, in die gedachten ben ik zeker geen politie.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.