Auteur Topic: NEUKEN ZONDER NIET NORMAAL? WEL NORMAAL? JAN LUL?  (gelezen 113254 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #30 Gepost op: 12 maart 2012, 21:17:54 »
Het risico op een HIV-besmetting ligt heel erg laag.  Iets met 0,00... kansen op 1000.  Als je het lot toch treft, verandert je leven en niet in goede zin.  Met een HIV-besmetting kan je tegenwoordig 100 jaar worden maar roep niet om zo'n leven.  Je leven verandert drastisch!  Dit zijn de woorden van mijn dokter.  In één adem zegt hij mij ook dat ik riskante zaken doe.

Ja, ik heb al vaak zonder condoom geneukt.  Wat is vaak trouwens?  Het blijft bij uitzonderingen als je de keren neemt dat ik al geneukt heb.  Telkens was het met dames waarmee ik al maanden kamerde.  Ik noem geen namen maar wie mij al wat langer kent, kan er zelf namen op plakken.  Ik deed zonder met heel erg weinig dames. 
Het klopt overigens dat het heel erg moeilijk is om met te neuken als je het met die dame altijd zonder deed.  Ook als je voor jezelf beslist hebt om nooit meer zonder te neuken.  Toch nam ik pakweg een jaar geleden die beslissing en ik kon het altijd weigeren en mijn gezond verstand gebruiken.
Bij één enkele dame lukte het mij half januari niet.  Ik was erg kwaad op mezelf en zou volgende keer voor het kameren duidelijk vertellen dat zonder condoom een taboe geworden is voor mij.  Dit blijkt nu net zo moeilijk bij haar.  Waarom bij haar moeilijker dan bij de rest.  Omdat zij heel erg duidelijk zélf kletsnat en geil wordt bij de gedachte om zonder te neuken.  Zondag slaagde ik er dus bij haar weer niet in om het met te doen.  Ik heb nu besloten om niet meer met haar te kameren omdat ook deze aartsmoeilijheid mijn beslissing niet meer mag dwarsbomen. 

Eerlijk, het is zelfs zo dat mijn beslissing (vind ik écht zelf) al veel te lang aansleept.  Die twee keer met net genoemde dame hadden niet mogen gebeuren.  Ik ben zwak in mijn eigen wil als de geilheid toeneemt, heel erg toeneemt.  Ik moet die geilheid dus uitschakelen.  Niet meer op kamer gaan dus.  Dames zat. 

Let op: ik laat niet blijken dat ik NZC wil.  Ik wek ook nooit die indruk niet omdat ik het niet zonder wil, principieel, in feite.  Toch is het mij wel al verschillende keren aangeboden.  Ook na mijn beslissing.  Bij deze dames had ik geen enkel probleem om nee te zeggen.  Vaak gebeurt dit al bij de eerste keer of tweede keer met zo'n dame.  Ik lees dat anderen het nog niet meemaakten.  Het verschil zal liggen in de soort seks die je wil met een dame.  Bij mij is dat met een zeer grote GFE-inslag.  Ik speel ook graag spelletjes op kamer en wat droogneuken vind ik niet erg.  Ik ben er mij stilaan wel van bewust dat dit bij een dame wel de indruk kan wekken dat ik het eventueel zonder zou willen doen.  Ik ga mijn spelletjes niet minderen omdat ik tegen alle dames nee kan zeggen, zonder probleem.  Behalve dus... die, die ik niet meer ga kameren.  Omdat ze zelf zo geil wordt van neuken zonder.  Van haar weet ik ook perfect dat ze het ook met anderen zonder doet.  Ik kan zelfs zomaar twee namen van mannen noemen.

Of droogneuken als je beide al wat nat bent even gevaarlijk is als hem er echt induwen, daar heb ik geen benul van.  Ergens vrees ik van wel.  Je kan natuurlijk voor jezelf de grens trekken zodat je minder leuke seks gaat beleven.  Niet droogneuken, niet beffen, niet zonder condoom pijpen.  Echter, soms heb ik toch wat schrik bij het droogneuken.  Ik zou toch wel eens met zekerheid willen weten of dat even gevaarlijk is als neuken zonder (want dan hoeft het voor mij ook niet meer).  Zal ik eventueel bij een volgend bezoek eens aan mijn dokter vragen, die weet dat ik saunaclubs bezoek en daar DVP's neuk.

Last but not least.  Wat is nu eigenlijk dé grond van mijn beslissing geweest?  Eigenlijk niet zo zeer de schrik om het lot te trekken maar wel de angst waarmee ik dan weken loop.  De schrik om een verkoudheid, griepje... te krijgen.  Dat zijn verschijnselen die ook optreden bij een HIV-besmetting (tussen de 3 à 8 weken na de besmetting).  Telkens als ik zonder neukte was ook een paar weken down(er).  Dat wil ik niet meer, vandaar.

Toch nog iets.  Wanneer je meerdere malen met een dame neukte zonder en je liet enkele malen een test doen op HIV en het bleek allemaal o.k. te zijn, dan neemt je angst (helemaal) af om het met haar zonder te doen omdat zij o.k. is, veronderstel je dan.  Dat kan zijn maar het kan ook zijn dat ze een paar dagen voor dat jij er terug zonder mee neukte wel HIV-positief geworden is.  Het is dus een kromme redenering, een vals gevoel van veiligheid  ;).

Dat ik hier in het openbaar verklaar dat ik al meermaals met enkele dames zonder condoom neukte doe ik niet om op te scheppen.  Hoe dom zou ik zijn.  Ik doe het om anderen die nog nooit zonder condoom neukten er voor te waarschuwen dat het een keer doen fataal is en je in grote problemen en moeilijkheden brengt.  Het is al een sigaret.  Hou het dus vooraf bij nooit neuken zonder condoom.

Toch vind ik het moedig van de rakker die een paar voorbeeldjes gaf van niet DVP's die ook besmet geraakt zijn.  Ik vrees dat buiten de p6-wereld er te pas en te onpas zonder wordt geneukt en dat de jeugd ook niet toe komt met enkele bedpartners per jaar.  Ook daar mag je niet zonder condoom neuken.  Eerst mekaar laten testen en dan nog is er iets dat je nooit kan uitsluiten: vertrouwen in mekaar.  Ontrouw is namelijk de normaalste zaak.

Ik zou niet weten waarom ik het hier niet zou mogen neerpennen maar geile seks is veel leuker zonder condoom  ;)

het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #31 Gepost op: 12 maart 2012, 21:48:19 »
Moedig.
Meer kan ik niet echt zeggen over mensen die hier hun "zonden" toegeven, zonder omwegen.
Ik zal het maar bij mijn rookverslaving houden.


Het is echter zoals je zegt, SEF, zonder is gewoon veel leuker, en het wordt aangeboden, of je kan het in de hand werken (droogneuken en dus op het randje van net wel of wel niet hangen).
Ik kan je helaas geen sluitend antwoord geven op besmetting, maar ik vrees dat jij meer gevaar op een SOA zal oplopen als je droogneukt, eerder dan de meid in kwestie. Als ik logisch nadenk besluit ik dat, rekening houdende met de besmettingsgevaren en wat met wat in aanraking komt. Zij geeft namelijk het meeste vocht af ha ha.....


Mijzelf is het tweemaal aangeboden, in twee verschillende saunaclubs, en beide meiden hadden gewoon GEEN condoom bij. Ik heb ze netjes een condoom laten halen. En het verbaasde me dat ze beiden met slechts één condoom kwamen aanzetten. En o ja, wat had ik zin om die geile loeder zonder af te stoten en in haar klaar te komen. Uiteraard geil je daar op als man. Maar mijn gezond verstand heeft overwonnen. Ik denk er geeneens aan, ik bedank ervoor.


Het risico? Ik zou het niet weten,  meiden worden bijna niet getest (tenzij iemand me het tegendeel kan bewijzen houd ik het daarop) en als je de statistieken bekijkt van Thailand (87 percent van de hoertjes daar zijn seropositief, en iedere vrouw is daar zowat hoer) dan schrik je toch even.
Goed, we leven niet in Azië, hebben een andere cultuur, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere.
Al is het percentage maar 0,1 percent van de hoertjes in Thailand, die in onze contreiën HIV hebben, dan is het risico nog te groot om je leven te verkloten.


Kortom, bescherm jezelf, het leven is veel te mooi om gans je leven aan de AIDS-remmers te hangen, die je steeds, iedere dag weer op verschillende tijdstippen moet slikken. En ben je dan zeker op een gezonde oude dag?


En welk menselijk wezen wil, indien hij seropostitief is, nog neuken in een saunaclub? Wat moet je dan doen? Het verzwijgen, en meiden onnodig blootstellen aan het risico? Of lekker verder neuken zonder, want het kwaad is toch al geschied?


Tuurlijk is het genot groter tijdens het neuken zonder, het zou er nog moeten aan mankeren, maar is het het waard?


Ik zei het al meermaals, het is jullie piemel, doe ermee wat jullie willen, maar probeer jullie verstand te gebruiken.


Gelukkig gaan we hier niet zo ver mensen te veroordelen, voor wat dan ook.
We gaan niemand scheef bekijken die meiden neukt die zijn dochter zou kunnen zijn (want dat doen we allen als we 40 worden ha ha).
We gaan niemand aanstaren omdat hij zonder neukt, alleen kunnen we wel vertellen dat hij oud en wijs genoeg moet zijn om te weten waar hij mee bezig is.


Das wars, sm  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #32 Gepost op: 12 maart 2012, 23:05:24 »
Goed, we leven niet in Azië, hebben een andere cultuur, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere.
Al is het percentage maar 0,1 percent van de hoertjes in Thailand, die in onze contreiën HIV hebben, dan is het risico nog te groot om je leven te verkloten.

We leven dan wel niet in Azië maar Oost Europa is zeer dichtbij en de berichtgeving is dat in landen zoals Oekraine en Rusland een HIV epidemie heerst. En laat toevallig een groot aantal dames uit deze landen de clubs bevolken waar wij graag vertoeven.

Zie de volgende artikels:
http://reisadviesnegatief.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/05-06-2011
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/buitenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/25/buitenland/Fotoblog_Jeroen_Akkermans.xml

Deze zinnen vielen me erg op:
"Aids rukt op naar Europa. Nergens ter wereld stijgt het aantal hiv-infecties zo snel als in Oost-Europa en Rusland, zo heeft de Verenigde Naties al gewaarschuwd. "
"Oekraïne heeft één van de snelst groeiende hiv-epidemieën van de wereld, 1.1% van de volwassenen is geïnfecteerd met hiv, daarmee is het land in de regio het zwaarst getroffen door de aidsepidemie."

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #33 Gepost op: 13 maart 2012, 00:16:38 »
Heren,


Ai, ia,ai ! Werkelijk verbazingwekkend en zo dichtbij in sommige clubs zijn dames uit de Oekraine.


Gelukkig heb ik geen enkel probleem met condoom gebruik bij neuken, alleen ik vraag me gezien de situatie wel af hoelang ik nog " zorgenloos" van de Oostblok Oralski Academy" kan genieten.


Is dat het volgende ? Of is het ongevaarlijk, ik weet het niet, iemand beter geinformeerd ?


Graag een wat concreet antwoord.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #34 Gepost op: 13 maart 2012, 00:28:23 »
Concreet is er GEEN gevaar voor de man bij het pijpen zonder, en dan praat ik voor het gevaar op HIV.
nergens, maar dan ook nergens is er ooit aangetoond dat je HIV kan krijgen als man door je te laten pijpen zonder.
De reden hiervoor is dat het virus niet door die kleine wondjes (wat sommigen beweren) kan overgedragen worden, het slijmvies en eht speeksel dood gewoon de wel heel heel erg kleine hoeveelheid van cellen die zouden kunnen aanwezig zijn.
Ik heb destijds (toen ik een SOA opliep de eerste keer ooit dat ik in GT kwam) uitegebreid opzoekwerk gedaan op alle sites over SOA en HIV.
En als er ook maar een vermoeden is dat het er kan door overgedragen worden, zouden ze dat duidelijk schrijven, want HIV-besmetting overroepen ze toch.
Het is dus zeer geruststellend dat je daar alvast geen HIV van kan krijgen.
Een andere SOA daarentegen kan wel.


ik heb voor alle veiligheid eerst nog eesn de bronnen die voorhanden zijn, gechekt, en ze zijn nog steeds unaniem. Er is wereldwijg geen enkelgeval van HIV-besmetting van vrouw op man geconstateerd bij pijpen zonder condoom.


Voila foots...


das wars, sm  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #35 Gepost op: 13 maart 2012, 00:38:06 »
Dan ga ik gerust slapen en eerlijk is eerlijk voor mij geen levensbedreigende ziektes, wel "gewone" Soa's en nee daar wil ik eerlijk gezegd niets over lezen. Ik ga dan uit van god zegen de greep en als ik medicamenten nodig heb voor mijn vriendin weet ik dat SM die voor mijn vriendin gaat halen.


Wat zal ik zaterdag toch genieten, heerlijk ongegeneerd lekker super lang pijpen zonder, die dat heeft uitgevonden verdient wat mij betreft zeker een vrijkaartje hahahah.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline GW

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 253
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #36 Gepost op: 13 maart 2012, 10:47:17 »
Mij is nzc nog nooit aangeboden, ook niet door dames die ik frequent bezoek.
 Ik heb er zelf eenmaal naar gevraagd (een beetje om de dame te testen) en toen was de kamer te klein , wat was ze kwaad toen . Het stelde me wel gerust .


Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #37 Gepost op: 13 maart 2012, 11:23:33 »
Mij is nzc nog nooit aangeboden, ook niet door dames die ik frequent bezoek.
 Ik heb er zelf eenmaal naar gevraagd (een beetje om de dame te testen) en toen was de kamer te klein , wat was ze kwaad toen . Het stelde me wel gerust .

Dat wil niks zeggen, ik weet dat het veel voorkomt in de duitse clubs.
Ook omdat in Duitsland een andere moraal hangt rond nzc en het veel laagdrempeliger is. De crises en de drang om klanten te binden en vast te houden helpt ook hieraan mee.

Ao (alles ohne) is makkelijk te krijgen en wordt op diverse lokaties open en bloot aangeboden, op gangbangs, in clubs, in speciale clubs zoals Angelique en La Luna en in partytreffs zoals Schneewittchen.

Ik vind dat verontrustend en stom van de duitse overheid dat ze dat toleren en niet met het oog op de volksgezondheid bestrijden. Maar alleen in Bayern heb je wetten die condoom gebruik verplichten, zelfs bij het pijpen.

Sommige cijfers schrik ik wel van , de thaise infektie cijfers onder sexwerkers lijken me bizar hoog met 87 % en een infekrtie van 1% onder de gehele bevolking van de Oekraine is ook heel erg hoog, en veel hoger dan in onze contreien.

Goed onderwerp dit, uitgekauwd, maar toch weer een eyeopener, door onze globaliserende wereld zijn de HIV cijfers hier in de Benelux geen garantie voor een lage kans in de praktijk op een HIV infektie.

Trouwens de besmettingskans ligt wel weer wat ingewikkelder. Die is weer een percentage van het aantal kontakten en bij "normaal" vaginaal geslachtsverkeer tussen man en een niet menstruerende vrouw en man zonder wondjes aan de penis, ook erg laag bij weinig kontakten, voor de man.
Voor de vrouw liggen de kansen hoger.
Hoe vaker geslachtsverkeer hoe hoger de kans wordt op een HIV infektie.


« Laatst bewerkt op: 13 maart 2012, 11:40:33 door Tom Kroes »
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #38 Gepost op: 13 maart 2012, 13:03:48 »
Trouwens de besmettingskans ligt wel weer wat ingewikkelder. Die is weer een percentage van het aantal kontakten en bij "normaal" vaginaal geslachtsverkeer tussen man en een niet menstruerende vrouw en man zonder wondjes aan de penis, ook erg laag bij weinig kontakten, voor de man.
Voor de vrouw liggen de kansen hoger.
Hoe vaker geslachtsverkeer hoe hoger de kans wordt op een HIV infektie.


JA, kansberekening TK, zuivere kansberekening, met een kleine nuance.
En die kleine nuance is, wat ingewikkeld?
De kans bestaat dat je de eerste keer de hoofdvogel afschiet, net zoals iemand die 6 cijfers invult op zijn lottoformulier.
DIt is de grootste misvatting die mensen maken, de kans is 1 op 200000? Wil dat zeggend at je 199999 keer je leuter er onbeschermd kan insteken en dan 1 keertje een condoom moet gebruiken? Ik noem dat Russische roulette.
De kans is echter veel groter, indien je normale onbeschermde sex hebt is de kans 1 op 200000. Ik durf er echter niet naar schatten hoe veel maal je onbeschermde sex mag hebben vooraleer je de hoofdvogel afschiet met een meid die besmet is.


Ik neem alvast dat risico niet.


Die zeer kleine besmettingskans (maar ze vergeten te melden dat het met een willekeurige sexpartner is en niet met iemand die besmet is) wordt trouwens door de liefhebbers van neuken zonder aangehaald te pas en te onpas, dus daarmee geven ze zichzelf een reden om het toch zonder te doen.


Als je de alarmerende (misschien overroepen) cijfers leest van de besmettingsgraad, durf ik het alvast niet zonder. En angst is soms een goede raadgever, of noem het zelfbehoud...


sm



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #39 Gepost op: 13 maart 2012, 13:26:01 »
Ik ga hier nog wat dieper op in.
Blijkbaar denken mensen verkeerd. De kans op HIV-besmetting is zeer klein. Klopt.
Maar dan spreken we over normaal sexueel contact in de samenleving, en daarbij wordt rekening gehouden met de gemiddelde besmettingsgraad. Duidelijk?
Nu wij? Kijk eens om je heen, allemaal geile kutjes, blote tieten, hallo, wakker worden, we gaan naar de hoertjes, en lees erover, die behoren nu eenmaal tot de risicogroep.


Ik las net iets zeer schokkend, en ik wil het jullie niet onthouden. Het stukje handelt over de kans op overdraagbaarheid. Zeer interessant te weten rakkers.
Bronvermelding: www.soaaidsmagazine.nl
kans op overdracht in de praktijk erg variabel In de praktijk blijkt in deze studies de kans op hiv-transmissie te variëren van geen enkele transmissie na jaren onbeschermde heteroseksuele gemeenschap met een hiv-positieve index, tot een kans van 10% (één transmissie per 10 contacten) bij aanwezigheid van hoogrisicofactoren, zoals soa en laat stadium van infectie in de index. Incidenteel is zelfs melding gemaakt van zogenoemde ‘superspreaders’. Zo is in het begin van de hiv-epidemie in België een seksueel netwerk in kaart gebracht waarbij één hiv-positieve man seks heeft gehad met 19 vrouwen; 18 van deze vrouwen zijn getest en 11 bleken seropositief. Van in ieder geval 2 seropositieve vrouwen konden andere risicofactoren niet worden vastgesteld. Twee van de vrouwen hadden niet meer dan éénmalig seksueel contact met de desbetreffende man, en slechts één vrouw had met hem anale gemeenschap. Juist deze variatie in transmissiekansen, waarbij sommigen na een enkel seksueel contact hiv-geinfecteerd raakten en anderen nog niet na duizenden onbeschermde seksuele contacten, weerspiegelt de beperkingen van het gebruik van gemiddelde transmissiekansen zoals 0,1% bij heteroseksueel contact. Overigens zijn 9 van de 11 studies die uitkomen op deze gemiddelde heteroseksuele transmissie-kans per contact van 0,1%, gedaan in parenstudies met een lage prevalentie van hoogrisico co-factoren
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #40 Gepost op: 13 maart 2012, 13:41:13 »
En nu we toch bezig zijn, speciaal voor Foots, en je kan dus gerust bekkies blijven vullen....  ;)
Een test waarbij 9000 keer gepijpt werd waarbij één van de partners besmet is met HIV.
Het resultaat is duidelijk, geen enkele besmetting, en voor de wetenschap werden heel wat FT-tjes gedaan  ;D


9000 keer pijpenBij orale seks is de infectiekans enorm klein. In Spanje zijn 135 serodiscordante heterostellen gevolgd. Serodiscordant wil zeggen dat de ene partner hiv-positief is en de andere hiv-negatief. Zij hadden alleen pijpen zonder condoom en beffen zonder beflapje als onveilige seks in hun repertoire. In totaal werd er 19.000 keer gepijpt en gebeft. Er werd 9.000 keer gepijpt; daarvan was een derde met klaarkomen in de mond. Geen enkele hiv-negatieve deelnemer werd hiv-positief.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #41 Gepost op: 13 maart 2012, 14:52:03 »
Ik ga hier nog wat dieper op in.
Blijkbaar denken mensen verkeerd. De kans op HIV-besmetting is zeer klein. Klopt.
Maar dan spreken we over normaal sexueel contact in de samenleving, en daarbij wordt rekening gehouden met de gemiddelde besmettingsgraad. Duidelijk?
Nu wij? Kijk eens om je heen, allemaal geile kutjes, blote tieten, hallo, wakker worden, we gaan naar de hoertjes, en lees erover, die behoren nu eenmaal tot de risicogroep.

Studies tonen dat niet aan, wel homo sexuele mannen hebben een verhoogd risiko.

Dat dames zich nooit laten testen voor alle hoeren kan ik niet spreken maar ik ken er genoeg die het heel geregeld doen. Er zijn ook clubs die het verplicht stellen, zeggen ze.

Maar er is geen een studie die het risko volledig of sluitend in kaart brengt er zijn TEVEEL variabelen.

Dat een kleine kans betekent dat je bij de eerste trekking toch prijs kunt hebben dat snapt denk ik iedereen wel,daar heb je geen studie wiskunde voor nodig. ;)

Het interessantste deel van de diskussie was: waarom doen sommige HL het zonder.

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Rolly

  • In geld, vrouwen en in wijn...is vreugd en deugd...maar ook venijn.
  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 708
  • Rolly kijkt altijd uit naar mooie brunettes.
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #42 Gepost op: 13 maart 2012, 16:48:25 »
De reden is toch heel eenvoudig....het is meestal gewoon lekkerder zonder condoom te neuken dan met. En dat is de reden waarom het gedaan wordt.

Rolly
Vivir es amar, amar es vivir.....y la vida es un ilusion.
Si joda, flota o vuela....alquilarla.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #43 Gepost op: 13 maart 2012, 17:04:10 »
De reden is toch heel eenvoudig....het is meestal gewoon lekkerder zonder condoom te neuken dan met. En dat is de reden waarom het gedaan wordt.

Rolly

Ja dat is een reden, om het bewust na te streven.
Andere redenen waarom het kan gebeuren zijn veel diverser;

Meer spanning.

Zoeken naar meer intimiteit.

Zoeken naar een exklusief gevoel, ze doet het alleen met mij zonder.

Dame niet willen teleurstellen als je al een tijdje zonder neukt, het is ook een intiemer level en met voelt dan als een stap terug in intimiteit.

Door geilheid niet nadenken en de dame floept hem erin binnen 1 sekonde.

Ongelukje tijdens het sleetje rijden en dan denk je het is toch al gebeurd laat maar.

Condoom gaat kapot, het voelt lekkerder en voordat je het weet ben je klaargekomen.

Gewoonte, je hebt het al vaak met haar zonder gedaan en het is een gewoonte geworden.
....

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Neuken zonder Condoom
« Reactie #44 Gepost op: 13 maart 2012, 17:21:58 »
En dan hier de reden om het niet te doen: HIV ---> AIDS


CONDOOM



ZONDER CONDOOM





Misschien voortaan als ie er 'toevallig" in floept de tweede foto in je geheugen prenten.
Of als je verstand niet meer de bovenhand haalt.


Soms zegt een plaatje meer dan duizend woorden
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal