Auteur Topic: verlengde openingsuren clubs  (gelezen 6343 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
verlengde openingsuren clubs
« Gepost op: 11 januari 2013, 20:57:23 »
Heren rakkers,


Steeds meer en meer clubs verruimen de openingstijden, een paar jaar geleden ging PHG van zijn 01:00 naar 03:00 en PHG @ night maakte het nog later. Een paar weken geleden kondigde Magnum aan om niet meer tot 05:00 's morgens open te blijven, maar tot 07:00  :o .
Ook de Villa ging naar open eind en zo lijkt het alsof de clubs dermate vol zitten dat ze openingstijden wel moeten verruimen. Goed iedereen mag er zijn eigen mening over hebben en zo heb ik er ook een hele duidelijke mening over.


Ik vind het geen goede ontwikkeling en ik verklaar me nader. Met deze openingstijden is het voor in de club slapende dames bijna een onmogelijk om aan voldoende nachtrust te komen en dat is vaak na een paar weken al te merken aan de humeuren. Dit is natuurlijk allemaal op te lossen met verschillende shifts en slaapaccomodatie buiten het pand. Als dat al zou gebeuren dan nog heeft wel iedere club die hun tijden zo enorm verruimt weer het dubbele of 3 keer zoveel dames nodig.


Maar hebben ze wel genoeg klanten daarvoor ? Ik vrees dat met de economische crises minder heren of de vaste klanten wat minder kameren. Dit komt erop neer dat de dames wederom het kind van de rekening worden, want hoewel de dames evenveel inkomsten hebben, wordt het over een nog groter gedeelte van de dag verdient en dus per uur (of per dame ) minder. Niet dat ik hier de vertegenwoordiger van de damesvakbond wil uithangen, maar ik zie er voor mezelf geen nut in en voor de dames zie ik louter nadelen.


Overigens ik begrijp de clubs wel, want ik zie in LR bv nog vele gasten om 00:00 of 01:00 arriveren en ja dan is de tijd vrij kort geworden. Vroeger bleef ik vrijwel altijd tot het einde en zag ik veel dames al in pyama naar hun slaapplek zoeken. Tegenwoordig hou ik het om 02:00 voor gezien, ook dan ben ik al laat genoeg thuis om me nog een ganze dag daarna compleet brak te voelen. Ik vraag me dan ook serieus af in welke staat je zelf bent als je om 05:00 of 07:00 nog naar huis gaat rijden en op maandag weer om 09:00 fris geschoren op kantoor mag melden.


Dat was mijn preek, graag ook andere meningen, want er zullen ook wel dolenthousiaste heren zijn zeker.


Groet, pater Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
verlengde openingsuren clubs
« Reactie #1 Gepost op: 12 januari 2013, 20:56:46 »
In ons land zijn de clubs, en dan bedoel ik natuurlijk de 'uitzuipbars' ook tot een gat in de nacht open.

De Duitse saunaclubs hebben een andere traditie voor zover ik daar zicht op heb. Het merendeel van het clientèle is rond middernacht al weg.

Misschien wil men in Duitsland meer 'Europaniseren' en de toer van de nachtclubs opgaan, in de hoop meer mensen aan te trekken...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
verlengde openingsuren clubs
« Reactie #2 Gepost op: 12 januari 2013, 23:01:18 »
In ons land zijn de clubs, en dan bedoel ik natuurlijk de 'uitzuipbars' ook tot een gat in de nacht open.

De Duitse saunaclubs hebben een andere traditie voor zover ik daar zicht op heb. Het merendeel van het clientèle is rond middernacht al weg.

Misschien wil men in Duitsland meer 'Europaniseren' en de toer van de nachtclubs opgaan, in de hoop meer mensen aan te trekken...
Fout over Duitsland, mechelen, het is zo dat de clubs steeds langer openblijven, het is begonnen met eentje, en de anderen volgen gewoon. Kwestie van je concurrentie te volgen.

Ik vind het trouwens een slecht idee, ik heb twee maand ingewoond in een club met "open end", en na een tijdje sloegen de dames mekaar gewoon het hoofd in. En dan bedoel ik dat niet figuurlijk, maar letterlijk. bloedbaden gezien, oververmoeide grieten, gestresseerde grieten, grieten die om 8 uur in bed lagen en om 10 uur gewekt werden.

Dat het voor de clubs opbrengt, kan zijn, maar ze maken zombies van de grieten. Ik stem dus tegen en zou het beter vinden als alle clubs omstreeks 2 uur s nachts de deuren dichtdoen en de poorten openzetten.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
verlengde openingsuren clubs
« Reactie #3 Gepost op: 15 januari 2013, 22:44:33 »
Soms zegt sm iets zinnigs (of iets waar ik volledig mee akkoord kan gaan)  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
verlengde openingsuren clubs
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2013, 22:46:44 »
Soms zegt sm iets zinnigs (of iets waar ik volledig mee akkoord kan gaan)  ;) .
Stop al maar, straks word ik nog verliefd op mezelf  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal