Auteur Topic: JASMIN ( Roemeense )  (gelezen 4894 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
JASMIN ( Roemeense )
« Gepost op: 9 maart 2012, 22:47:50 »
Naam : Yasmin

Nationaliteit/Taal : roemeens / Italiaans-basics

Leeftijd : +/-20

Haarkleur/-lengte : Blond / Halflang in paardestaart

Lengte dame : +/- 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank / B + cup

Tatoeages/Piercings : Ja / Ja

Service: PZC / NMC

Tijdsduur : 30 minuten

Prijs : 60€ ( Trio met vriendin )

Zie recensie " Trio met Roxanne "
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2012, 20:10:47 door sexmachine »

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Yasmin ( Roemeense )
« Reactie #1 Gepost op: 12 maart 2012, 11:12:11 »
Yasmin is een 19 jarige blonde, leuke en een beetje een verlegen roemeens meisje, in de transitie naar volwassen vrouw.
Belangrijk bij haar is het ijs breken en kijken of de chemie er is.

Ze heeft een schitterend lijf met hele mooie borsten, het is een plaatje.

Ze weet niet precies wat ze moet doen bij afwijking van eenstandaard programma, ze werkt het programma in haar hoofd het liefste zo snel mogelijk af, ze is onervaren.

Als je daarmee weet om te gaan heb je een leuke tijd met haar, rem haar af en stel haar op haar gemak.

Haar service, ze doet erg haar best,maar ze laat de eerste keer niet veel intimiteit toe, het wordt iets beter als herhalingsdader.
Ze kust wel volop maar zonder veel gevoel, weer die barriere die ze niet over wil/kan.
Echter ik moet eerlijk zeggen, haar service is zeer doorsnee en voor mij in deze vorm niet echt iets waar ik warm voor loop.

Ik ga ook liever met vrouwen en niet zo graag met meisjes.
Maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Als ze haar service opschroeft kan ze idd een topper zijn in veel klubs, nu kan ze beter nog rijpen in Heaven 7.
Of met uitgekleede service op optiek de centjes verdienen in een grote club.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

guest15247

  • Gast
Yasmin ( Roemeense )
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2012, 18:38:20 »
Leuk voorgesprek in van haar kant gebrekkig Engels. Op de kamer aangekomen is ze in een tel uitgekleed, gooit condoom op bed en zegt: "what you want?" terwijl we dat vooraf duidelijk besproken hadden. Totaal geen chemie en sessie na 10 minuten afgebroken. Een unicum in mijn carrière. Yasmin is onervaren of heel uitgekookt. Ik heb sterk de indruk dat ze dit werk met tegenzin doet. Cupmaat echt een C i.p.v B+.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Yasmin ( Roemeense )
« Reactie #3 Gepost op: 13 maart 2012, 19:01:05 »
Leuk voorgesprek in van haar kant gebrekkig Engels. Op de kamer aangekomen is ze in een tel uitgekleed, gooit condoom op bed en zegt: "what you want?" terwijl we dat vooraf duidelijk besproken hadden. Totaal geen chemie en sessie na 10 minuten afgebroken. Een unicum in mijn carrière. Yasmin is onervaren of heel uitgekookt. Ik heb sterk de indruk dat ze dit werk met tegenzin doet. Cupmaat echt een C i.p.v B+.

Ik houd het op heel onervaren, dat ze gepimpt wordt zou zomaar kunnen.
Vang wel eens wat op.

Ik ga ook op zeker niet op herhaling met haar.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
JASMIN ( Roemeense )
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2012, 20:16:23 »
[box title=JASMINE]



[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal