Auteur Topic: Heaven 7 met Tom Kroes  (gelezen 15734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #15 Gepost op: 11 april 2012, 23:58:24 »
Heren,


het is geen gevecht, ieder doet wat hij wil, maar we gaan geen persoonlijke aanvallen plaatsen op mekaar, omdat jantje vindt dat pietje afwijkend gedrag vertoont.
Er is geen 'mijn waarheid', we kijken alleen anders naar het hoerenlopen, en beleven die ieder op onze eigen manier.
Mijn manier beter als de jouwe? Voor mij wel, anders deed ik het wel op de jouwe.


Meningen opdringen? Is uit den boze. Compleet.


Het zou spijtig zijn moesten we allen op dezelfde vallen, dezelfde manier van hoerenlopen beleven, dan was het erg erg saai, konden we allen aanschuiven voor die ene perfecte hoer waar iedereen op valt, en en en.


Ik bedoel...neen, jullie snappen best wat ik bedoel.


Dit gezegd zijnde, er is maar een goede manier, namelijk de mijne, en vanaf nu roept iedereen Schlussel in een club, in koort liefst  ;D >:D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #16 Gepost op: 12 april 2012, 00:26:59 »
In elk geval is het mij volstrekt helder dat je diepgang verwart met egoïsme. Wel open kaart spelen met de dames dat het je niet gaat om een diepere band en dat je niet zinnens bent je in hun in te leven  ;).
Sociale contact betekent kennelijk bij je: weinig luisteren naar de dames en veel praten  8)

Ook hier lukt je het 'luisteren' namelijk niet zo goed.


Je moet niks maar mag alles in een club, maar vaak worden allerlei lulverhalen erbij gehaald om eigen onvermogen af te dekken.
Zeg het gewoon als je niet een gesprek gaande kunt houden of onvoldoende gespreksstof hebt en een saaie persoonlijkheid en verschuil je niet achter...inlevingsvermogen.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #17 Gepost op: 12 april 2012, 00:30:53 »
Ik zit maar wat te stangen ik ken Picasso niet maar hij hapt zo lekker serieus.
geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #18 Gepost op: 12 april 2012, 00:33:01 »
Ah oké, je luistert dus wel  >:D
Don't worry, vrijkaarten worden hier niet op zak gehouden als je een beetje ruzie maakt  ;D
Ik zit maar wat te stangen ik ken Picasso niet maar hij hapt zo lekker serieus.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #19 Gepost op: 12 april 2012, 00:36:08 »
En toch vind ik de enige aanvardbare manier van omgaan met meiden SCHLUSSEN roepen.


Of is dat omdat dat mijn enige woord is dat ik in het Duits ken?  >:D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #20 Gepost op: 12 april 2012, 00:38:38 »
Don't worry, vrijkaarten worden hier niet op zak gehouden als je een beetje ruzie maakt  ;D
Hier wordt eenieder geapprecieerd voor zijn bijdragen. Jullie mogen best kibbelen, zolang jullie maar beseffen dat ik toch gelijk heb  >:D
En over vrijkaartjes gesproken, zeg beiden maar welke je graag wil, en Foots zorgt ervoor  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #21 Gepost op: 12 april 2012, 00:44:40 »
Haha, je denkt ik ga maar een paar kluiven naar die honden werpen en dan houden ze in elk geval op met blaffen  ;D

En over vrijkaartjes gesproken, zeg beiden maar welke je graag wil, en Foots zorgt ervoor  ;D :P

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #22 Gepost op: 12 april 2012, 01:03:16 »
Haha, je denkt ik ga maar een paar kluiven naar die honden werpen en dan houden ze in elk geval op met blaffen  ;D
Neen, TomWillis vind ik een eigen visie uitdragen, waar ik heel veel van opsteek. In welke mate, laat ik aan beider verbeelding over  ;D
Maar waar ik iets van opsteek, is interessant, en zo kijk ik eens met andere ogen naar de prostitutie.  Ook totaal niet relevant dat het mijn dada wel dan niet is  ;)


Over kluiven gesproken, die oneliner van jou doet me denken aan Pitbull Nicky, Pica, als we daar beiden onze kluif naartoe gooien, dan maken we minstens een uur geen ruzie, want dan worden we verkracht. SCHLUSSEL  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #23 Gepost op: 12 april 2012, 01:14:08 »
Bij Nikki hoefde je afgelopen maandag bij de Osterparty niet eens SCHLUSSEL te roepen. Ze had die gewoon in haar hand  ;D. Ik dacht dat ze die dag niet te pakken zou zijn. Eerder op de dag sprak ze Tiga aan met een sleutel in haar hand, wat later op de avond had ik ook weinig last van de lange wachttijden want ze sprak me op dezelfde manier aan met de SCHLUSSEL in haar hand.
Pfffff, zeg maar eens nee tegen zo'n schoonheid die met een sleutel wappert  :P. Vooraf een goed gesprek zou denk ik de heerlijke sessie hebben verknald  ;D.

Over kluiven gesproken, die oneliner van jou doet me denken aan Pitbull Nicky, Pica, als we daar beiden onze kluif naartoe gooien, dan maken we minstens een uur geen ruzie, want dan worden we verkracht. SCHLUSSEL  :P

Offline civicske

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 458
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #24 Gepost op: 12 april 2012, 19:46:12 »
En toch vind ik de enige aanvardbare manier van omgaan met meiden SCHLUSSEN roepen.

Of is dat omdat dat mijn enige woord is dat ik in het Duits ken?  >:D

En toch hoor ik je ook graag zeggen sexmachine: ich kann nicht tanzen, ich kann nur ficken ;)
In iedere DVP zit wel iets goed .... maar je moet het er wel zelf insteken. :111:
Doctorandus in de lolitalogie. Ganz geil ist das Doggystyle. :fuck

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Heaven 7 met Tom Kroes
« Reactie #25 Gepost op: 12 april 2012, 20:05:30 »
En toch vind ik de enige aanvardbare manier van omgaan met meiden SCHLUSSEN roepen.

Of is dat omdat dat mijn enige woord is dat ik in het Duits ken?  >:D

En toch hoor ik je ook graag zeggen sexmachine: ich kann nicht tanzen, ich kann nur ficken ;)


Die zin is enkel de beleefdheidsvorm van SCHLUSSEL, als ik een zeer lange conversatie wil aanknopen  ;D :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal