Auteur Topic: Renata, super gfe met een stakke roemeense milf.  (gelezen 2228 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tom Kroes

  • GEBAND
  • Held
  • *****
  • Berichten: 591
    • Bekijk profiel
Renata, super gfe met een stakke roemeense milf.
« Gepost op: 5 juli 2012, 10:58:35 »
Uit de Heaven 7 Thread;

.....daarna al vrij snel gaan buurten met Renata de lekkere strakke milf met het zongebruinde lichaam van een 17 jarig meisje dat opgegeroeid is ver van friettenten en de mac vandaan. Gestaald door veel sport.Renata is een dame van 36 jaar die dit werk voor het eerst doet en nu 6 dagen in de club is, ze is geweldig naturel, warm en aardig, een beetje terughoudend en totaal niet profi in het verleiden, dat was voor Johnml de dealbreaker de vorig keer.
Maar hij had ongelijk.
Onder het excuus van ik geef je een massage lokte ik dit lekkertje de kino in en ik gaf een korte olieloze massage wat altijd maar moeizaam gaat maar kon zittende op die top biletjes mijn handjes niet echt thuishouden, al snel kwam er een hoop reaktie terug van Renata en lagen we daar lekker te tongzoenen. Op de kamer was het een zeer warme date, geweldig leuk voorspel met veel kussen en knuffelen staand begonnen, ik wist meteen dat het lekkere gfs zou worden, heel naturel, heerlijk tongzoenen alsof morgen de laatste dag was, de passie liep op, de sex was zeer leuk en ontspannen en we verlieten beiden het gebouw. Volgende keer is er een grote kans dat ik begin met haar..ik vond het een super gf date.
Ook zeer goede after sex..naast haar een colaatje gedronken maar toen ik haar even alleen liet had rmjhexe haar al ingepalmd..nu neem ik hem echt nooit meer mee.
Ze had geen zin meer in werken zei ze, ze wist dat ze het hoogtepunt al gehad had natuurlijk, maar omdat de reserves ook speeltijd verdienen en rmjehexe af en toe een zetje nodig heeft koppelde ik ze aan elkaar en ze gingen naar de kino voor een massage, uiteindelijk kamerde hij ook met haar en we waren het eens..een super gf date. ;D O0

geband: redenen; uitschelden leden, mods en admins en bedreigingen admin per Im en in topics.
ban verloopt nooit