Auteur Topic: Isa roemeens H7  (gelezen 2252 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Isa roemeens H7
« Gepost op: 23 augustus 2012, 12:34:52 »
 Isa roemeens
Naam : Isa

Nationaliteit / taal : Roemeens,engels

Leeftijd : 19

Haarkleur/lengte : zwarte lange haren

lengte : 1.60

Postuur / Cupmaat : slank / B-C cup

Tatoeage / Piercing : ja

Service : PZC, NMC, FT, beffen, massage

Met haar gekamerd afgelopen vrijdag,ik wilde het eerst niet doen maar haar borsten oh zo lekker gewoon niet normaal,dus daar ging ik voor.op de kamer op bed gaan liggen wat strelen en kussen en natuurlijk met haar borsten spelen,ik zeg tegen haar die borsten moeten ondergespoten worden vandaag,en zij moets me toch lachen.lekker een beetje late pijpen maar dat was niet alles ,ook geen vinger er in.het tongzoenen was ook niet alles ,ze wilde wel maar durfde niet goed zo leek het teminste.ik heb de sessie na 20 minuten maar afgebroken want dit werd niets meer,gewoon slecht een cijfer 4.heb haar geld gegeven en ben snel naar me warsteiner en andere schatjes gegaan.daarna nog 2 heerlijke dates gehad met martina een uur,en met luisa 30 min,toch nog alles goed gekomen.
Doe wat je moet doen.

Offline koos alberts

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 68
    • Bekijk profiel
Isa roemeens H7
« Reactie #1 Gepost op: 29 augustus 2012, 11:57:16 »
Afgelopen aVond een trio met Mira En Isa.Mira zat wat te gokken voor mij,en op een gegeven moment komt er Isa ook bij staan.Ze vroeg of we al wat hadden gewonnen ik zei nee,kost alleen maar geld.Isa zegt heb je 2 euro voor mij ik zeg oke die heb ik.ik geef ze 2 euro,en ze loopt naar de andere gokkasr,maar helaas daar konden geen munten in dat was stuk.mijn geld was op teminste op gokkast!en ik ging naasr Mira zitten op de bank.Isa kruipt achter de gokkast met 1 been op mij en de ander tegen de gokkast en daar zat ik dan,te kijken naar dat geile slipje van haar.Mira zei pak haar is in der kruis,dus dat deed ik en de ben gingen nog verder open.een beetje zitten strelen en kussen met Mira.toen kwam Isa naast me zitten en aan de andere kant zat Mira.ik zat wat te kussen met Mira en Isa begon me in me kruis te strelen,ik dacht nou dat gaat lekker.ze zaten me met tweeen lekker te kussen in me ek en me tepels,heerlijk.maar ik was al met Mira op de kamer geweest en dat was een goede date.ik denk misschien een trio,dus ik dat voorgesteld.maar Isa twijfelde want dat had ze nog nooit gedaan.ze had ff een praatje met Mira en toen was het goed.dus wij naar boven,jongens jongens wat ik toen mee maakte dat heb ik nog nooit meegemaakt,ze beginnen met elkaar te tongen,en ik stond erbij en keek er naar heerlijk.ik zeg kom ga lekker op bed liggen tongen.ze gaan op bed liggen,en ik erbij die twee tongen,ik pak ze bij de borsten alle twee en wat strelen over de lichamen en poesje.kom geef me een kus zegt Mira en voordat ik het in de gaten had waren we met drieen aan het tongen.in ieder poesje een vinger,heerlijk.Isa begon me te pijpen en met Mira tongde ik lekker verder.Op een gegeven moment Mira mee aan het pijpen,dat is echt geil om te zien dat 2 dames aan je pik en ballen aan het likken zijn.Isa zegt wil je me neuken,ik zeg nee niet neuken alleen spelen met jullie.ik zeg elkaar likken,en dan ga ik een beetje met me pik zitten spelen dat was goed.lagen ze elkaar lekker te likken mooi om te zien.Mira zegt je spuit over ons heen ik zeg kom pijp me en ik spuit over jullie borsten.ik lag in de midden,en weer samen stokslobberen.ik zeg ik kom bijna,ze gaan voor me pik liggen en Mira trekken,en lekker over de borsten gespoten.wat gaat een uur dan snel met 2 van die lekkere meiden.voor herhaling vatbaar.
Doe wat je moet doen.