Auteur Topic: SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL  (gelezen 1120538 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1380 Gepost op: 27 augustus 2020, 16:56:05 »
FICKY

Op de 4e woensdag van de 7e maand weer richting het heuvelachtige Vaals getrokken.

Incognito binnengekomen. De dames lopen er nu ook als ninja's bij. Ondanks m'n vermomming wisten meme mo, eddy v en sjeufke me te ontmaskeren.
Zonder de happy hour 6 tientjes bij de theke afgetikt vor m'n badjas en handdoeken. Even opgefrist en dan lekker ommetje met worst. Wellness rondje en vervolgens even met de mannen gesproken. Vio kon het ijsberen geleuter niet op prijs stellen en ontvoerde Sjeuf.

Opeens rumoer. Wat bleek, de Corona Squad was weer binnen voor een conrole. 3x per week maar liefst. De sfeer was gelijk wat gespannen, maar gelukkig bleek alles in orde en kon het dagje ontspanning weer verder gaan.

Bella was er ook weer vroeg bij. Dat is voor mij een zekerheidje voor een goeie kamer. Na wat hofmakerij hoefde ik niet lang te denken en ging me opfrissen, terwijl zij een mooi kamertje zocht.
Het werd weer een geweldig kamertje met wederzijdse verwennerij, waar ze ook van leek te genieten.

Daarna lekker wellness rondje gemaakt en wa gegeten. In de veranda keek een man me met een aparte blik aan. Alsof ik em zou moeten kennen. Het bleek FSLGF te zien. Die spotte me een paar weken geleden ook al, maar stond toen net op het punt naar de kamer te gaan. Dus me verontschuldigd dat ik em toen ook al niet herkende en niet even kon bijpraten. Dat lukte nu prima, vooral met z'n mooie nieuwe aanwinst...

Nou een poosje gekletst te hebben dook ik de bar nog es in, om te kijken of er nog wat moois rond liep. Onderweg werd ik echter onderschept door Roemeense Vicky. Die stond de keer er voor leuk te wiebelen aan de danspaal en na wat goeie recensies over haar gelezen te hebben, stond ze op m'n dansboekje. Ik had m'n kamertjes voor de dag al gehad. Zou ik een joker trekken? Besloten het ijzer te smeden wanneer het heet is, zij was immers vrij en ik ook. En maar goed ook, want een poosje later heeft ze de club namelijk verlaten...
Maar zo ver was het nog niet. Na een praatje hebben we een kamertje opgezocht en heerlijk van elkaar genoten. Zo gek ze buiten de kamer was, zo lief was ze in de kamer. Het werd heerlijk FICKY Vicky. Jammer dat ze er niet meer werkt.

Verder nog gelukkig kunnen genieten van een hete sauna, doordat ze de bio sauna extra hebben gestookt. De 95 graden was namelijk nog steeds defect.

Al met al weer genoten van een relaxt dagje SS.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1381 Gepost op: 27 augustus 2020, 17:01:46 »
HOOGGESPANNEN

Op de 5e donderdag van de 7e maand weer richting Lemiers getrokken voor een dagje ontspanning EN plezier.

Zoals de afgelopen tijd intussen wel bekend staat er rond openingstijd altijd wel een rijtje voor de poort te wachten om binnengelaten te worden.

Dat ging weer met de gebruikelijk per 2 door de poort, corona check en instructies. Euroes omwisslen voor badjas en handdoeken. Voor mij is het ritme een beetje veranderd. In plaats gelijk weer te douchen, eerst maar eten, en daarna bij het er op volgende welness rondje op te frissen.
Vervolgens lekker op een ligbankje afkoelen. Bella al vroeg gespot en besloten vor een zekerheidje met haar te gaan. Zoals voorgaande keren weer een geweldig kamertje met haar gehad. Fijn iemand die zo constant goed is.

Vervolgens weer opfrissen, wellness rondje, en uitpuffen in de tuin. Hapje eten, en even in de bar uitbuiken, al zittende de m/v verhouding bekeken. Schat zo in 40 a 50 van elk, verspreid over bar, serre en tuin. Geen idee hoeveel op de kamers, maar er waren nog geen wachttijden.
Plots komt Bella naar me toe met de mededeling dat Diana, die ik van elders ken, er is. Gauw een verkenningsrondje gemaakt en zie een drietal dames net langs de receptie lopen de tuin in. 1 daarvan leek aan de beschrijving te voldoen. We hadden oogcontact, maar geen definitieve herkenning van haar zijde. En zo een dameskluit ga ik niet tussen zitten. Zodoende m'n kans afgewacht, totdat ze de kelder in kwam en vrij was. Aangesproken en bijgekletst. Ze herkende me niet helemaal. Ik zou slanker zijn geweest tijdens valentijn. Och tja, het zullen de Corona kilo's wel zijn...
Na even gekeuveld te hebben haar een sleutel laten zoeken, gezien de opkomende wachttijden, terwijl ik op ging frissen. De kamergang was heerlijk, maar de HOOGGESPANNEN verwachtingen kwamen helaas niet uit. Het niveau geweldig van de eerdere 2 spontane ontmoetingen werd helaas niet geëvenaard. Dat gezegd te hebben, deed ze alles zacht en gevoelig. Dus de service was wat mij betreft goed, alleen sprongen de fonken er niet van af. Jammer, had er al weken naar uitgekeken.

Na weer een wellness rondje in de rij gaan staan voor het eten, om na nog wat gerelaxt te hebben het heuvellandschap verruild voor zand en duinen.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1382 Gepost op: 27 augustus 2020, 21:00:14 »
Sixsens 26/8

Bij aankomst tegen twaalven alleen parking 1 gevuld. Mijn boodschappen karretje toch weer kunnen parkeren vlak bij de ingang tussen dikke BMW's, Audi's en Mercedessen. The Cuore likes it!.

Geen wachtrij! Kon zo naar binnen, waarbij ik even gewezen moest worden op het dragen van een mondkapje. De macht der gewoonte!! Mijn gepersonaliseerd Sjeuf mondmasker meteen opgezet uiteraard. Ingecheckt en de polsband goed gevuld.

Normaal plan ik ook een uitgebreide kamer met Eva, maar die kon vandaag om moverende redenen niet aanwezig zijn. Sinds Vanessa is bekroond tot Musketeer, zullen daar in de toekomst ook de nodige ontwikkelingsgelden naar toe gaan. Ook een bezige bij vandaag en niet alleen met kleppen..... .
Deze woensdag heb ik me 'maar beperkt' tot her Royal bad ass with a good ass! Gestart met twee croissantjes in het restaurant. Daarna wisselend in de bar en op het terras gezeten. Meerdere forty-three's, roseetjes en gin-tonics. De polsband moest zelfs worden opgewaardeerd.

Ik kwam nog een niet aangekondigde bekende tegen uit het 'darkweb'. Veel tijd hadden we niet om bij te kletsen, want het werd tegen half 4 toch wel tijd voor een kamertje na de eerste paar bloedverdunners. Er was wachttijd. Mijn dagdeerne ging een ticket halen. Komt ze terug met de mededeling: alleen 30' kamers op dit moment. Huh......op woensdag?? Ik dacht dat ze me een poets wilde bakken, maar ze was serieus. Oké, prima! Dan maar geen kamer. Ze stelde als alternatief de Kino voor. Als mentholbear er was geweest had ik dat nog wel overwogen. Ik ben niet blij met de verkorte kamertijden, dat is bij iedereen wel bekend. Ik zal Sixsens er ook niet minder om bezoeken, pas me gemakkelijk aan. Maar dit was een tegenvaller. Derhalve ook bewust gekozen voor de woensdag in plaats van mijn vaste vrijdag. Na ruim een half uur werd de 30' regel overigens teruggedraaid. Iets van een interne communicatiestoornis wat ik er van begreep. Hoef ik ook allemaal niet te weten. Kan gebeuren. Het belangrijkste is dat Sjeuf en zijn gevolg kon opstomen naar kamer 5a (heeft een ander nummer nu, moet nog wennen aan die gewijzigde kamernummers).
Na een uitgebreid sollicitatiegesprek, de praktijk! Geslaagde kamer, kan ook geen verrassing zijn met deze dame! Geen wit plafond deze keer.

Na de kamer werd het langzaam tijd om het restaurant op te zoeken. Een kleine rij voor ons. In de rij een boerende ijsbeer. Tja, aan het gemis van een degelijke opvoeding kan je nou eenmaal niets doen? En wat dames die menen het recht te hebben om voor te moeten kruipen. Op het overdekte terras onze magen gevuld. Het was allemaal prima verzorgd.
Mijn alibi liep tot half 8. Samen nog wat aan de bar gezeten en in de Kino gelegen. Noem het maar de after cuddling!

Ik geniet nog na van een perfect dagje 'heuvel'land. Voor de volgende week staat al weer een bezoekje gepland! Laatste week voor mijn vakantie, altijd druk. Moet nog ff bezien op welke dag ik er even tussen uit kan wippen.

Illusion plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1383 Gepost op: 28 augustus 2020, 01:25:14 »
EZEL

Op de 1e woensdag van de 8e maand had ik weer stevige trek in een portie Bella. Zodoende weer richting Vaals vertrokken.

Dankzij de tip van Wijze Grijze, waarvoor dank, had ik intussen mijn nieuwe Groene Sticker opgehaald en weer richting Aken gegaan om schadalig goedkoop te tanken.
Prima ommetje die me zo ongeveer 20 euro bespaarde.

Door naar SS waar op de parking alweer een rijtje stond, welke rond openingstijd alweer gegroeid was tot zo een 15 a 20 man.
Gebruikelijke ritueel van pistool tegen je kop
https://m.youtube.com/watch?v=xf_-cDp-S0M
Vervolgens Corona instructies van mondmasker op & zitplaatsen voor afstand houden, handjes desinfecteren, contributie bijdrage, en omkleden maar.

Ontbijtje gedaan die weer uitstekend was voorzien met van alles. De laatste tijd combineer ik m'n ommeletje met behalve een worstje, ook wat vlees beleg. Lekker plakje ham, worst, etc. Smaakte me prima, zonder gelijk volgepropt te zitten.
Nog wat gekeuveld met Bella en me daarna opgefrist voor lekker eerst een wellness rondje. Heerlijk rustig opwarmen in die heerlijke jacuzzi van ze. Ik vind die warme temperatuur van ze erg aangenaam. Na me even afgespoeld te hebben, gelijk opgewarmd in de sauna. Om na een minuut of 10 in de tuin lekker af te koelen. Even afspoelen en hop het zwembad in. Die schijnt verwarmd te zijn, maar na een sauna rondje voelde die fris aan. Prima om verder af te koelen. Weer even afspoelen en heerlijk liggen genieten van het zonnetje.

Zo komt een mens de dag wel door...

Lekker uitgerust en wel besloot ik Bella op te gaan zoeken. In de tuin of serre was ze niet. Dus de bar maar ingedoken. Daar bleek ze ook niet te zijn.
Dan maar op het verhoogde zitje tegenover de TV gaan zitten wachten.
Intussen diverse leuke dames gespot. Ik denk dat er die dag wel rond de 40 dames en iets meer heren waren. Die waren er ook vroeg bij. Niet zo verwonderlijk met het mooie weer.
1 van de dames had mijn bijzondere aandacht. Beetje naar haar zitten gluren. Zij gluurde een paar keer terug, maar leek wat terughoudend. Was het verlegenheid? Maar ze kwam niet langs om zich voor te stellen en van verdere oogcontact kwam het ook niet meer. Ik begon te twijfelen. Je weet het maar nooit. Sommige goeie service dames stappen niet op de heren af, maar laat hen naar zich toe komen. Maar sommige slechte service dames stappen ook niet op mannen af. En je hebt jaagsters die op de kamer tegenvallen. Maar er blijken ook jaagsters als Natasha die schijnbaar wel weer goeie service verlenen. Dus soms is er geen touw aan vast te knopen.
Bovendien zat ik op Bella te wachten. Die kwam me helaas niet uit mijn lijden verlossen.
En die slanke brunette trok me wel errug aan. Beetje buurmeisje type, met haar schattig brilletje een beetje als een secretaresse, maar door haar kleine borstjes (A cup?) en haar hemdje leek ze me meer op een schoolmeisje. Gelukkig liep ze samen met een vriendin die naast haar zat weg naar boven. Maar de hele tijd geen Bella te bekennen, en op een gegeven ogenblik kwam het schoolmeisje met haar vriendin weer terug op hun plek naast de DJ tafel.
Ik kon de nieuwsgierigheid (of was het geilheid...) niet langer bedwingen en op een moment toen haar vriendin even haar plek verliet nam ik plaats naast het schoolmeisje.
Delia blijkt deze 'uitwisselingsstudente' van een jaar of 25 te heten en uit Roemenië te komen. Na even gekeuveld te hebben besloten m'n kansen er op te wagen. Haar een nummertje laten trekken en ik even gauw opfrissen.
Even nog samen gewacht en toen kon de geweldige Pret (pun intended ;)) beginnen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?56163-Delia-(Roemeense)&p=711321#post711321

Mijn standaard ritueel is om na de kamergang op te frissen en dan de wellness in te duiken. Heerlijk die uitgebreide mogelijkheden van SS. Lekker in de jacuzzi liggen opwarmen, afspoelen en in de stoomcabine al het resterende chloor er uit, en hup de sauna in om het luie zweet er uit te krijgen. Vervolgens lekker in de tuin afkoelen.

Na een poosje Bella weer gespot. Of ik al zin had of dat ik liever langs de BBQ ging, aangezien die net even aan is.
Hmmm... Daar zegt ze me wat. De BBQ klonk me wel goed, dus besloten voor het laatste te gaan. Het smaakte me prima. Weer een wellness rondje er achter aan om als een luie leeuw te gaan liggen uitbuiken.

Opgeladen en fris als een hoentje ging ik weer op zoek naar Bella. Ze was helaas echter weer nergens te vinden. En maar tevergeefs wachten en wachten. Een EZEL stoot zich niet aan dezelfde steen. Een mentholbear met een geheugen als een zeef wel. Eerst eten, en daarna balen Bella niet meer te kunnen kameren. Hopelijk weet ik een volgende keer wel mijn prioriteiten te stellen...
Van al dat wachten werd ik weer moe en besloot maar de kino in te duiken. Misschien zou ik haar voorbij zien komen wanneer ze naar de lockers gaat. Beetje bij beetje werden de oogjes zwaarder en zwaarder. Gaap...
Diverse jaagsters kwamen langs om te vragen of er nog wat leven in me zit. Maar nee. Bovendien hield ik de ijdele hoop dat misschien Bella voorbij zou komen. Maar helaas. Eigen schuld dikke bult. Had ik maar niet eerst moeten eten.
En daar kwam de zoveelste DVP de kino ingedoken, In tegenstelling tot haar collega's kwam zij zich knus bij me liggen, alvorens een praatje te maken. Ik lachte haar een beetje uit toen ze zich voor stelde als Mariana. Dat wist ik namelijk al, omdat we 1 of 2 weken er voor al kennis gemaakt hadden op het  bankje onder de TV. Zij zat op de hoek nabij de trap. Ik er naast de bar ruimte af te struinen naar een prooi. Er kwam een praatje op gang met haar, maar destijds was er een vriendin die haar weg riep. Ze excuseerde zich en nam toen netjes afscheid. Dat is me bijgebleven en op het forum waren ook goeie verhalen over haar.
Maar ik gaf gauw aan dat ik moe was. Dat maakte niks uit en ze nestelde zich lekker in me voor wat small talk en een beetje geknuffel. Ze kan beter bij de EHBO gaan werken, want na een poosje begon er toch wat leven te ontstaan bij pielemans. Ik kreeg zin in haar en liet me verleiden tot een kamertje. Even opfrissen om de laatste vermoeidheid weg te spoelen en de spelen konden beginnen!
Een geweldige kamergang gehad met deze service kanon die er zelf ook van kan genieten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?51271-Mariana-(Roemeense)&p=711379#post711379

Uitgeblust m'n toevlucht erna weer in de wellness gezocht. Nog een laatste rondje en even in de tuin bijkomen voordat ik de lange rit terug zou ondernemen.

En alsof de duvel ermee speelt, komt daar ineens Bella vanuit de receptie de tuin ingelopen. Van een afstandje zwaaide ze naar me. Duizend bommen en granaten!
Ik had speciaal wat voor haar meegenomen die dag en besloot daarom ondanks de vermoeidheid nog een laatste kamertje te maken. Ik heb me maar heerlijk door haar laten verwennen en nog wat na liggen knuffelen.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55995-Bella-(Roemeense)&p=711380#post711380

Vermoeid de terugweg aanvaard. Maar een volgende keer wil ik niet meer zo een uitputtingsslag. Liever 1 kamertje vroeg in de middag en voor de rest lekker relaxen...

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1384 Gepost op: 3 september 2020, 22:35:47 »
Andere Tijden

Voor de beoefenaars van onze hobby zijn het momenteel andere tijden. Waar je je voorheen niet druk hoefde te maken over anderhalve meter afstand, waar te zitten, hoeveel mensen in oa de jacuzzi en maximale kamerduur is dat nu de realiteit. De meeste maatregelen zijn onontkoombaar en nodig. Voor iedereen is de reden en beleving van een clubbezoek anders. Voor sommige is drank de belangrijkste reden, de ander het eten en voor weer een ander de wellness. Voor mij zijn het de dames. Ik had me voorgenomen om de donderdag t/m de zondag te mijden zolang er een restrictie op de kamerduur stond. Ik hou er nu eenmaal niet van om tegen de klok te neuken. Zondag 23/8 was er echter een onverwacht gaatje in mijn agenda ontstaan en wat beter dan deze op te vullen in het speelpaleis en het maximum van een uur op de koop toe te nemen.

De gebeurtenissen van die dag leverden genoeg stof op om wederom een behangrol te schrijven. Hij zou echter bestempeld worden als in azijn gedrenkt. Een deel had ik al geschreven over de verdere beperking van de kamerduur naar 30 minuten, de voorleesbeer die mijn recensie aan een dame heeft voorgedragen en de dame die uit jaloersheid een andere dame wijs had gemaakt dat ik nooit meer met de ander zou kameren.

Dan is er ineens in mijn privéleven een pocket Oost Europese die mij een sleutelhanger geeft met de tekst "geniet van de dingen". Toepasselijker kan het eigenlijk niet. Ik heb genoten van de gesprekken met bekende berentronies uit de verschillende berenbossen. Ik heb genoten van mijn kennismaking met een plaatsgenoot die voor het eerst in SS was. Een uitermate grappig kereltje die van de ene verwondering in de andere viel. Natuurlijk ruiken de dames vers bloed en toen Natasha zich bij hem meldde probeerde hij haar duidelijk te maken dat zijn trompet niet meer functioneerde. Echter Natasha liet zich daardoor niet wegjagen en met wat handwerk had ze er een schuiftrombone van gemaakt. Zijn geilheid won het van het feit dat ze bijna zijn moeder had kunnen zijn en toen hij terugkwam na een half uur kon hij amper nog boe of bah zeggen. Compleet gesloopt. Het meeste heb ik echter genoten van mijn kamergangen.

Kamergang Roxana
Ik zet me op een bankje en een aantal minuten later komt Roxana bij mij. Ze legt zich tegen me aan en ik kijk rond of ik Mariana ergens zie. Intussen heeft Roxana een handje als voelspriet op verkenning gestuurd. Subtiel en met finesse checkt ze de actuele stand van zaken van mijn plezierstengel. Ontkennen dat het geen enkel effect heeft is nutteloos gezien de groeispurt die hij maakt. Haar touch heeft de twijfel als sneeuw voor de zo'n laten verdwijnen en als ze oppert om een kamer op te zoeken dan stem ik in zolang we maar geen dirty deeds doen. Ze kijkt me vragend aan en ik antwoord dat het zondag is. Ze richt zich op en gaat voor een ticket.

Waar we eerst zaten was het onmogelijk om de teller in de gaten te houden en dus verplaatsen we ons. Met nog drie wachtenden voor ons loopt zij richting balie en ik richting kleedkamer. Als ik me daar meld heeft ze de sleutel voor 16 in de handen wat voorheen dus kamer 6 was. Het is een aangenaam aangezicht om achter dat slanke en ranke lijfje aan te lopen.

Als we ons van de overtollige kledij hebben ontdaan volgt zoals gebruikelijk de massage voor de dame. Mijn eerste beloning hiervoor zijn wat tiptoets tongzoenen oftewel de alibi variant. Wat lichaamskusjes onderweg als ze afzakt naar de middelste regionen. De plezierstengel wordt kort opgepoetst en verdwijnt dan tussen haar lipjes. Een rustige, gevoelige en sensuele BJ valt me ten deel. Precies zoals ik ze graag heb. Ook het aanhangsel wordt niet vergeten. Een enkele keer onderbreekt ze voor een vluchtig tongzoentje. Ik geniet van haar pijpkunsten en de aanblik van dat prachtige gezichtje dat heen en weer gaat.

Na zo'n drie kwartier richt ze zich overeind en maakt duidelijk dat ze gaarne een eiwitrijke proteïneshake wilt. Nog voor ik de kans krijg antwoord te geven plant ze haar handen naast me en maakt een duikvlucht. Gezien het feit dat ze in de GMC-categorie valt kan wat bijvoeding geen kwaad. Het arme kind likt en slobbert alsof het een lieve lust is. Na een tijdje vindt het levenselixer van de mens zijn weg naar haar gulzig mondje. Achteraf zegt ze dat de hoeveelheid haar verrast had en ik antwoord lachend dat ze er zelf voor gekozen heeft en het mijn eerste donatie van de dag is.

Kamergang Maria
Maria kijkt mijn kant uit en bedenkt zich geen moment en loopt op mij toe. Zij vraagt wat alle blikken eerder de dag betekende en ik zeg haar dat zij begonnen was. Ze kaatst de bal terug dat ik begonnen was. Ze vraagt of ze zich bij mij mag neerzetten en ik knik bevestigend. The million dollar question die ze graag beantwoord zag was waarom ik in al die jaren nooit naar haar toe was gekomen, ik counter door te zeggen of ze mij ooit een dame had zien benaderen. Ze knikt nee. We raken aan de praat en langzaam raak ik geïntrigeerd door dat engelengezichtje met die ondeugende blik in haar ogen. Ze polst of ze na al die jaren genegeerd te zijn geweest door mij nu wel een kans maakt. De vibe die ze uitstraalt geeft mij een goed gevoel en ik zeg haar dat ze maar een ticket moet gaan halen. Er blijken nog 17 wachtenden voor ons te zijn en het geeft ons de kans elkaar beter te leren kennen. Ze is duidelijk in voor een dolletje en waar het meestal ergens tijdens de sessie het moment komt dat een dame het woord "crazy" naar mijn hoofd slingert heb ik dat punt al bereikt tijdens het wachten. Met nog drie nummers te gaan ga ik voor mijn spulletjes terwijl zij richting uitgifte loopt. Als ons sleutel 3 ten deel valt zijn we beiden opgelucht.

Natuurlijk zet ik een toepasselijk achtergrond muziekje op en begin haar te masseren. De gesloten oogjes en de lichte kreuntjes laten blijken dat ze ervan geniet. Ze is uitermate content na afloop en bewijst dit door haar tong in mijn mond te stoppen. We laten onze vingertoppen over elkaars lichaam glijden en natuurlijk eindigt ze bij dat deel wat mij steeds weer in de problemen brengt. Haar strelingen hebben al snel het effect waarop ze hoopt en vraagt of ze haar mond ook kennis mag laten maken. Ik ben nu eenmaal een zwakkeling als dames dat vragen en knik goedkeurend. Er volgt een goede BJ met de nodige afwisseling. Na een tijdje vraagt ze of ze het goed doet en ik kan niets anders doen dan beamen. Ze gaat rustig verder waar ze gebleven is en voert de druk langzaam op totdat ik toch echt op de rem moet trappen. Ze vraagt of ik op deze wijze de finish wil halen of dat we de daad zelf ook laten plaatsvinden.

Ik kies voor het laatste en ze vraagt of ik een voorkeur heb. Ik laat de keuze aan haar en zij zegt missio. Ik plaag haar met het feit dat ze lui is en mij al het werk laat doen. Ze bereidt haar verboden vrucht voor met wat spuug en langzaam dring ik bij haar naar binnen. Het voelt nauw en strak en uiterst behoedzaam ga ik op en neer. Het duurt niet lang voordat er voorzichtig lichte kreuntjes uit haar mond vandaan komen. Ze plant haar handen op mijn kont en drukt stevig tegen mijn billen. Het aanvankelijke rustige tempo wordt opgebouwd. Ze drukt steeds sneller tegen mijn kont en natuurlijk laat mij dat niet onbetuigd. Alle remmen gaan los en mede door haar nauwheid duurt het niet lang of de colonne van nakomelingetjes vindt zijn eindpunt in een rubber opvanghuis. Schijnbaar zat ze zelf ook tegen een hoogtepunt aan want teleurgesteld vraagt ze of ik al klaargekomen ben. We babbelen nog wat na en als het uur bijna voorbij is gaan we samen douchen. We kijken uit op het dakterras en ze zegt dat ze de volgende keer dit graag als plaats van handeling wil. Aangezien dit nog een stukje SS is waar ik nog niet gebruik van gemaakt heb spreken we af indien het weer goed is hier een toekomstige encounter plaats te laten vinden.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1385 Gepost op: 3 september 2020, 23:12:49 »
Sixsens 2 september.

Gisteren weer een toeristisch toertje gemaakt naar het heuvelland.
Met het onverwachte mooie weer, de buitenbar open, was het uitstekend vertoeven.

Het leek wel een reünie. In mijn beleving heb ik nog nooit in mijn 8 jaar dat ik Sixsens bezoek, zoveel bekende ijsberen bij elkaar gezien. Schrijvende en niet schrijvende exemplaren. Blijkens dit forum waren er zelfs ijsberen van dit forum die ik (nog) niet ken. En natuurlijk zijn er ook ijsberen, die mij niet (meer) willen kennen. Wie de schoen past, trekt hem aan . Met een brede rug en dikke huid komt dat met Sjeuf wel goed.

Maar dat het gezellig was, dat zeker. Een ouwehoertje hier, een kletspraatje daar. Over het algemeen ijsberen die geen enkele moeite hebben met alle huidige maatregelen en erg blij zijn dat Sixsens open is. Met Wandelaar5 kennis gemaakt. We hadden al wat contact gehad. Gisteren lukte het om elkaar te treffen. "Wie is Eddy_V?" Als alle vragen zo gemakkelijk waren te beantwoorden......startte ik een helpdesk  ;)!
Dit alles met mijn vast vrouwelijk gezelschap, waar het altijd goed mee vertoeven is. Een dag die qua inhoud nooit vooraf vast staat. En dat bleek maar weer eens. Al vroeg in de middag zat ik met Eva en Violetta samen te kletsen en dacht och.....laten we samen eens wat leuks doen. Om 13 uur afgesproken. Eva kwam om 13 uur naar me en vroeg om onze date met Vio naar later in de middag te verplaatsen, waarbij ze aangaf dat onze afspraak doorgaat als ik dat zou willen. Dat vind ik nou zo prachtig aan Eva. Wel eerder meegemaakt dat je na een gemaakte afspraak, zelfs als je even gaat douchen voor de kamer, ik de dame met een ander naar de kamer zag gaan. Uiteraard geen probleem meid! Doen we! Extra money zal ik Eva niet in de weg staan.

Eerste kamer met Vio in Room 8, waar we samen na 2 uur uitrolde. Weer veel fun gehad. Prima kamer weer.
Daarna op het terras gezellig zitten kletsen met veel bekenden en onbekenden. Twee Duitse ijsberen hadden het zwaar in een conversatie met Vio. Dat was wel lachen (binnensmonds). Ik heb in het verleden wel meer ijsberen hun tanden in een gesprek met Vio kapot zien bijten. Het blijft leuk.
Door al die gezelligheid en het nuttigen van de nodige roseetjes en andere alcoholische versnaperingen kwam het trio met mijn favo's in de knel. De tijd gaat snel als het gezellig is. We hebben die date verschoven naar het volgend bezoek, dat niet lang op zich zal laten wachten. Zeker nog even profiteren van het mooie weer dat september ons mogelijk nog biedt.

Rond half 7 het heuvelland verlaten, nadat ik in Vaals snel nog even wat dampstokken heb gehaald voor een dame en afgegeven bij de receptie! De N278 richting Sjengencity trok lang deze keer....

Het was weer een perfecte dag!

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1386 Gepost op: 6 september 2020, 02:28:59 »
SIX(SENS) DAYS

Berlijn, Praag... dat waren mijn SC plannen voor 2020. En dan in de zomer, niet zoals vorig jaar pas in de herfst. Toen had ik in Oostenrijk mazzel met het weer dat er nog wat zon was.
En toen kwam daar Corona. Alles op z'n gat. P6 dicht. Je weet nog wel...

Beetje bij beetje ging het weer open. Eerst in België met o.a. de ramen. Toen in Tsjechië, Oostenrijk en Zwitserland. Maar in Duitsland hielden ze de benen dicht. Officieel althans...
Wat dan? Toch eerder dan gepland naar Zwitserland? Waar dan weer geld gewisseld moet worden? Of weer naar Oostenrijk, waar misschien nog wel meer leuke SC zitten. Want alleen voor die enige SC die ze hebben naar Tsjechië was het me sowieso niet waard.

En toen kwam daar ineens op 1 juli de messias van de lage landen. P6 mocht in Nederland ook weer open. En...
https://www.telegraaf.nl/nieuws/578069181/sekswerkers-mogen-los-van-rutte-alle-standjes-zijn-oke

Dus de afgelopen periode weer behalve naar de sauna ook weer terug naar de SC. En in deze rare tijden bedacht ik me toen maar om m'n SC vakantie dit jaar maar gewoon in Nederland te houden. De HD, mondkapjes regels hadden toch al me niet afgeschikt. Wat Ik nog het meest jammer vond, was dat rond diner tijd ik niet meer zelf even een glaasje prik kon gaan tappen.

Enfin, zo bedacht, zo gedaan. En op de 2e maandag van de 8e maand richting het heuvelachtige landschap getrokken voor m'n SIX(SENS) DAYS vakantie. Vroeg op de ochtend was het nog wat frisjes, maar al gauw werd het onderweg een stuk warmer. Een heel stuk warmer. Doch raampje op een kiertje op de snelweg en het was prima te doen voor deze kou kleum. Ben geen fan van airco. Moet ik van gaan hoesten, en dat kan ik bij de entree niet goed gebruiken in deze periode...

Even bij de Markant tankstelle voordelig getankt. Dankzij Wijze Grijze is dat tegenwoordig m'n vaste stop geworden, terwijl ik voorheen nog een stukje dieper Aken voor in reed.
Volgezopen tufte m'n rammelbak door het heuvelachtige landschap om bij het huis met de paarse kapjes aan te komen.
Parking op en er stonden alweer een paar andere vroege vogels in de rij. Het gebruikelijke riedeltje van temperatuurmeting, handjes desinfecteren, centjes omruilen voor een bandje en ijsbeer tenu, en hop omkleden maar. Na het omkleden lekker ontbijtje gedaan met een eitje en een worstje. Vervolgens opfrissen voordat ik de wellness in dook, om lekker rustig in de jacuzzi met de bubbels op te warmen. Even afspoelen en daarna gaan voor het echte werk in de 90 graden sauna. Zoals een mede beer terecht opmerkte is het niet echt 90 graden. Bij stoom merk je dat meer. Dit voelt meer aan als 80 graden. Voor mij ook prima.
Enfin, lekker in de buitenlucht rustig afkoelen, onder de douche en voor het eerst van 1 van de weinige keren het zwembad ingedoken. Dat voelde lekker fris aan. Om vervolgens in het zonnetje weer warm te liggen bakken. Zonnebrand creme mee uiteraard, want had geen zin om de komende dagen er als een kreeft uit te zien.

Lekker hapje gepakt en rondje door de club gemaakt. Het was met het mooie weer behoorlijk druk. Ik denk rond de 60 man en iets minder dames. De meesten zaten er ook best wat loom bij met deze hitte golf. Diana was nog nergens te bekennen. Dus dan nog maar es de voederbakken plunderen en in de tuin aan een tafeltje alles naar binnen schokken ;)
Komt daar ineens een bekend gezicht aanschuiven voor een sigaretje. Een slanke dame die me eerdere keren al was opgevallen. Maar aangezien ik meestal met mij bekende dames ga en niet zo nodig de behoefte heb om nieuwe dames uit te proberen, raakten we aan de praat. Een keer er voor had iemand me al es verteld dat ze niet verkeerd is en dat ze vaak door iemand gepannenkoekt wordt.
Wel ja, het gespekje liep ook wel lekker en hey, ben met vakantie. Dus waarom voor de gelegenheid niet een extra kamertje maken? Zo gedacht, zo gedaan. Sprake van wachttijden waren er niet op dat tijdstip en achter deze Adi aan naar boven gelopen.

Na een lekkere sessie met deze kwebbeltante me weer opgefrist en een wellness rondje achteraan om even later bij te komen in de tuin. Met een glaasje kouwe fris in het zonnetje, want wilt een mens nog meer?

Nog meer vreten natuurlijk! De pasta genomen met een aorta verstoppende overdosis aan Parmezaanse kaas er overheen. Weg spoelen met een kom lekkere soep. Om vervolgens de glazuurlaag weg te polijsten met een stuk taart. Zo, heb bijna m'n inkom weer terugverdiend ;)

De uurtjes vlogen voorbij. Net als de dames. Tot mijn verbazing bleek Bella er die dag te zijn. Ze had de drukke zaterdag overgeslagen en besloten om op maandag te werken. Ik had helaas Diana op het oog en beloofde morgen met haar af te spreken. Sterker nog, ik had 2 presentjes voor haar meegenomen en zou die week 2 keer met haar kameren. We overlegden welke dag het zou worden. Ik had gedacht om m'n vakantie goed af te sluiten met haar, maar mogelijk zou ze zaterdag weer vrij nemen. Maar ze zou me vrijdag laten weten wat het wordt. Mij best.

Ik intussen naar Diana gegaan om even bij te kletsen. De vorige keer bleef het op een niveau heerlijk steken. Ditmaals bereikten we weer niveau geweldig. Wat een muurbloempje is ze toch.

Dat was het dan weer voor vandaag. Verder lekker genieten nog van de late zon, de wellness en natuurlijk het restaurant. Binnen zitten eten en vroeg er ineens een beer of ie erbij mocht komen zitten. Nou, zo lang ie maar door de corona test is gekomen...
Gezellig met de vouwfiets man gesproken. Toch wel respect. Ik bedoel, ik klaag over die lange rit. Maar die gast op de fiets, ov in en uit. En dan nog een eind het heuvelachtige landschap door. Op een vouwfiets. Niet zo eentje waarmee je vals speelt (elektrisch). Aan de andere kant heeft ie wel weer een punt. Daar waar ik soms onderweg even moet pauzeren, doet hij lekker een dutje of speelt wat met z'n mobieltje in de trein. Elk voordeel heb z'n nadeel zei iemand eens...

Het was nu wel laat op de avond geworden. Normaal was ik al lang vertrokken. Maar nu was er geen haast en lekker beetje onderuit gezakt in de bar op de ronde bank naast de speelautomaten gaan zitten. Zie Ik daar een blonde stoot zitten. Ze heeft 2 schattige gevlochten vlechtjes. Kwa snoetje deed ze me een beetje aan Buffy The Vampire Slayer denken. Maar dan met een flinke voorgevel.

Beetje betoverd naar haar zitten kijken. En het vrouwelijke geslacht schijnt zo iets door te hebben.
The vampire slayer komt naast me zitten voor een praatje. Leuke gevatte dame die niet op d'r mondje is gevallen en overal een antwoord op had. Ze bleek in Oase te hebben gewerkt. Beetje over de club gekletst, aangezien het voor mij alweer een poosje geleden is geweest dat ik er was. Ik heb nu achteraf het idee dat ik haar daar es gezien en gesproken had, maar het er niet van een kamer kwam.
Ze gaf beperkte service aan of extra bijbetalen. Ik begon weer te twijfelen, maar net als destijds in Oase vind ik haar er wel aantrekkelijk uitzien. Ditmaals kon ik de verleiding niet weerstaan en me mee laten voeren. Het werd een lekker kamertje.
Wel maakte ze op het eind een opmerking over dat ik op de tijd lette. Alsof ze niet te vertrouwen zou zijn. Ik zeg haar dat ik dat puur doe om zelf correct te zijn, omdat ik al van te voren had aangegeven een half uurtje te willen en dan niet op haar rekening over de tijd wil gaan.
Ik krijg vaak het gevoel bij dames die zich opwinden over het in de gaten houden van de tijd, dat het juist klokkijksters/smokkelaarsters zijn. De kamergang eindigde daardoor voor mij in mineur.

Enfin, de ervaring van me af laten spoelen in de douche en wellness. Toen ik lekker de jacuzzi lag kreeg ik onverwachts de mededeling dat ze het hier gingen afsluiten. Wat blijkt, de wellness sluit een uur eerder dan de club. Weer wat geleerd, want meestal ben ik pleite wanneer beneden de bar tot disco omgetoverd wordt.
Gelukkig bleef de mens room beschikbaar, zodat ik nog even uit kon rusten voor ik de auto in zou stappen.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1387 Gepost op: 10 september 2020, 01:46:48 »
MAJESTY

Op de 2e dinsdag van de 8e maand weer in de rij aansluiten om het stukje paradijs in Nederland te kunnen betreden.
Het beloofde weer een hete dag te worden en zodoende was het die dag al gauw weer behoorlijk druk.
Zonder al te veel problemen door de Corona scan heen gekomen, ijsbeervelletje mee en hop de kelder in. Vanwege de drukte was er personeel aanwezig die aanwijzingen gaf waar ieder zich mocht omkleden om de 1,5 meter te waarborgen.

Zelf kies ik graag een kluisje nabij de ingang, omdat ik er geregeld wat uit nodig heb. Dan vind ik het vervelender om langs alle mensen te moeten lopen, dan dat ik lui laat passeren. Hetzelfde heb ik met in een vliegtuig. Dan zit ik ook liever langs het gangpad, dan aan het raam. Over 3 mensen heen te moeten klauteren, vind ik vervelender dan dat ik af en toe even op sta om iemand er langs te laten. Maar goed, mister off topic begint nu wel erg van het onderwerp af te wijken.

Dus hop, terug naar Sixsens, en in het bijzonder hun restaurant wel te verstaan. Gelijk omeletje met worst genomen. En ze hadden van die lekkere harde broodjes met gesmolten kaas en champignons er op. Die waren wat mij betreft een succes. Ik hou namelijk wel van een warme hap. Ook in de ochtend.
Aangezien het behoorlijk warm was die dag, m'n bordje en glaasje prik maar meegenomen naar het terras om daar alles op te peuzelen. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, want het was behoorlijk druk buiten. Iedereen wilde natuurlijk met dit weer liever buiten zitten. Maar uiteindelijk toch een plekje kunnen vinden. Terwijl ik van m'n ontbijtje genoot zag ik dat daar de rode loper uitgerold werd, en de trompetten tevoorschijn werden gehaald. Want wat bleek, hare majesteit kwam de tuin ingelopen voor een sigaretje ;)

Ben toen naast haar gaan zitten, netjes op zitje met een H voor Heren sticker, om even bij te praten over het hele Corona gebeuren. Leuke meid waar je een gezellige babbel mee kunt hebben en die zelf ook ronduit lekker kwebbelt.
Zoals wel vaker bij de top dames laten ze een eventuele sleutelvraag aan jou over. Dus toen het ontbijtje een beetje gezakt was, hebben we een kamertje opgezocht. Aangezien ik geen kamer details meer deel hou ik maar op dat ik undercover On Her MAJESTY's Secret Service ging ;)
Het werd weer een geweldige kamergang met Violetta.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?46893-Violetta-(Roemeense)&p=711928#post711928

Daarna lekker de wellness ingedoken. Even opfrissen, en dan die heerlijk warme jacuzzi in te gaan. Lekker die bubbels hun werk laten doen, om vervolgens nog even een paar minuutjes na te genieten van de rest bubbeltjes aan lucht, die zachtjes je huid tintelen. Zo ontspannend vind ik dat...
Om na een spoelbeurt de sauna in te duiken om het luie zweet eruit te krijgen. Via de metalen trappen 10 minuutjes later de tuin betreden om in de buitenlucht rustig even af te koelen. Kouwe buiten douche genomen en hop het zwembad in. Misschien dat het door het warme weer kwam, en dat ze waarschijnlijk de verwarming uit hadden gezet, maar het zwembad voelde fris aan. Lekker fris in dit geval. Als een soort milde dompelbad liet ik m'n lichaamstemperatuur nog verder zakken. Om vervolgens op een ligbedje weer heerlijk op te warmen in de zon.Zo mag elke vakantie van mij wel verlopen...

In de middag lekker weer een lekker soepje, wat pasta en om het af te leren een taartje toe genomen. Na het me weer ingesmeerd te hebben in het zonnetje liggen uitbuiken. Om vervolgens weer een wellness rondje te doen.

In de avond had ik wel zin in nog een kamertje. In de middag al even met Bella gesproken. We zouden deze week 2 kamertjes doen en deze dinsdag leek me meer dan geschikt om haar mee uit... ik bedoel kamer in te vragen.
Ze was echter niet gelijk te bekennen, dus in de bar plaatsgenomen met een drankje in een hoekje op m'n date zitten wachten. Het was is de bar, ondanks de koelte een stuk minder druk dan buiten. Sommige dames kwamen langs voor een verleidend praatje. Sommigen kwamen langs met de Wanna fuck? Op de advances ging ik niet in, met name de 2e type niet. Ik pareerde makkelijk dat ik op mijn date wachtte.

En heel lang hoefde ik niet te wachten om gered te worden van de vele geile ogen die op me gericht waren. Of waren het euro tekens die ik er in zag glinsteren ;)
Bella en haar wat langere oudere (?) vriendin kwamen de bar binnen en ik was snel gespot. Met een klein kleine tap op de plek naast me op de bank, kwam ze erbij zitten voor een praatje. Altijd een vriendelijke meid deze donkerharige slanke Roemeense.
Beetje gehoord wat andere clubs doen om toch een band met hun bezoeksters te krijgen. En hoewel het geen personeel is, blijkt dergelijke dingen toch een zekere loyaliteit en waardering te doen ontstaan. Het is toch wel fijn als ze af en toe in het zonnetje gezet worden, of samen iets leuks gedaan wordt...
Enfin, niet veel later me wezen opfrissen, zij een kamer gezocht en wederom van een geweldige kamer genoten.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?55995-Bella-(Roemeense)&p=711931#post711931

De rest van de dag lekker van het buffet en de wellness genoten. Later op de avond ging de hemel open en plensde het als een dolle. Echt super lekker om na een hete sauna de regen op je te voelen. Ik wou nog een duik in het zwembad nemen, maar zag daar maar van af toen het begon te onweren. Een permanentje staat me denk ik niet zo goed...

Bij vertrek plensde het helemaal als een dolle. Ik dacht nog een dame misschien een lift te kunnen geven, aangezien ze meestal te voet komt vanaf haar hotel. Maar blijkbaar had ze de bui al zien hangen en bleek al met een taxi vertrokken te zijn.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1388 Gepost op: 13 september 2020, 02:23:00 »
ZOMERSNEEUW

Op de 2e donderdag van de 8e maand weer richting Vaals getrokken. Het 6 dagen non-stop SC is me niet gelukt. Gisteren namelijk even een dagje uit getrokken voor een normale sauna resort bezoek. Even weg van alle geile meiden. Ook wel lekker hoor ;)
Gewoon 'normale' mensen die een dagje uit zijn. Voornamelijk wat meer lui op leeftijd, maar ook enkele jonge twintig- of dertigers, waarvan 1 aantrekkelijke. Die snapte echter niet wat ik bedoelde toen ik d'r vroeg een sleutel te gaan halen, en ben maar weer een sauna ingedoken ;)
Het was ondanks de regen van de dag er voor op die woensdag nog steeds lekker warm met het zonnetje die weer vol op scheen. En het lekkere van die saunaresort is dat ik na de hitte heerlijk kon afkoelen met ZOMERSNEEUW. Terwijl je in het warme zonnetje staat, dwarrelen de vlokjes op je huid. Heerlijk dat contrast van warm & koud en om zo rustig af te kunnen koelen. Lekker een pak sneeuw er bovenop, zodat m'n hoofd ook goed kon afkoelen. Het is niet zo een grote resort als sommige andere, maar ruim genoeg opgezet, met een hoop leuke sauna variaties. En ook relatief veel variatie tussen kou & warm met wisselbaden, wisselende voetbaden, een vriescel en dus die sneeuwmachine.

Enfin, we zitten hier echter op een hoerenforum, dus gauw terug naar het saunaclub gebeuren. De dag erna op donderdag maar weer in de rij gaan staan van de destijds enige geopende SC in de omgeving.
De gebruikelijke thermometer in m'n kont gedouwd gekregen, oh nee, dat was bij Theo's..., handjes desinfecteren, centjes overhandigen, polsbandje om, badjasje mee, handdoekje mee, uiteraard nog een sauna handdoek erbij, en nog een nieuwigheid die ik dinsdag had gezien. Er liep toen namelijk iemand met met een soort lendendoek om met een ingenaaid zakje. Lekker makkelijk met het warme weer als je niet met een badjas rond wilt lopen. Zo eentje vroeg ik er ook. De theke noemde het een sauna rok. Op internet zie ik veelal sauna kilt staan. Voor het eerst zo een ding om, en het bevalt me prima. Het compenseert tenminste de beperkte handdoek uitgifte voor me.

Na omkleden het ontbijt buffet gaan leegroven. En wie tref ik daar toevallig. De dame die ik voor m'n vakantie gepland had. Mijn persoonlijke Miss IJsbeer 2020. De enige echte Poolse Kinga!
Door Corona bleef onze ontmoeting beperkt tot de 1e kennismaking die echter gelijk en resoluut haar de 1e plek deed veroveren.
Gezellig met deze dame even bijgekletst. Geen haast met haar. Ze neemt de tijd nog om even een sigaretje te roken. Zij gaat voor de sleutel, ik voor m'n obligate opfrisbeurt om mijn naam als mentholbear hoog te houden...

Ik trof haar bij de sleutelafgifte, om niet veel later haar fraaie wiebelende kont achterna te volgen naar het nok van de club.
Zij frist zich ook braafjes even op en daarna kon de fun beginnen.
Het werd een geweldige kamer met een hoog GFE gehalte.

Daarna lekker de wellness weer ingedoken voor m'n gebruikelijke riedeltje. Opfrissen, opwarmen in de jacuzzi, afspoelen, koken in de 95 graden sauna, buiten rustig afkoelen, afspoelen, zwembad ingedoken, nogmaals afspoelen, om vervolgens lekker op een ligbankje in het zonnetje bakken met een glaasje fris ernaast. Dat is voor mij genieten.

Na de stevige workout met die magnifieke Poolse m'n calorietjes weer op peil brengen in het restaurant. Wat schets er tot mijn verbazing!? Ze hadden sushi staan. En het was geeneens weekend!
Wel, de inhoud van die schaal maar gelijk op m'n bord geschoven, scheut soya er overheen, 2 houten stokjes in m'n kuil en hop terug de tuin in om lekker te smullen. En ik moet zeggen, het smaakte niet minder dan de all you can vreet. Zouden ze die hebben ingekocht?

Enfin, na nog een wellness rondje besloot ik de bar in te duiken om te zien wat voor moois er vandaag allemaal rond loopt. Hoop favorietjes als Bella, Delia, Diana en Mariana gespot.

Maar er was ook een dame die ik al lange tijd op het oog had. M'n spidersense ging echter bij d'r af door hoe ze alle mannen afgaat. Voorgaande keren daarom ook maar de boot afgehouden na een kennismakingspraatje en als ze af en toe contact zocht.
En hoewel ik normaal op slankere dames val, vind ik haar snoetje erg aantrekkelijk. Dusdanig dat ik besloot het er maar op te wagen. Bij haar gaan zitten voor een praatje. En terwijl zij een sleutel ging halen, friste ik me op. We hadden een kamer in de kelder.
De sessie begon al niet echt lekker door de manier waarop ze voor de actie begon al op een onaangename manier aandrong op een uur. En dat werd tijdens de kamergang nog een paar keer herhaald. Het bleef dan ook steken op een lekker kamertje.

Enfin, die ervaring maar gauw van me afspoelen in de wellness en het verdriet van m'n verloren 50 euro gaan wegeten...
Het eten smaakte prima en erna lekker in de bar zitten uitbuiken.

Zie ik daar rechts op het ronde bankje naast de speelautomaten Mariana alleen zitten. Ik besloot ernaast te gaan plaatsnemen voor een praatje. En van het 1 kwam en ander. En voor ik het wist stond ik weer onder de douche, om niet veel later lekker met deze slanke Roemeense te rollebollen.
Heb genoten van een geweldige kamergang.

Daarna nog wat wellness rondjes gemaakt, en toen zat de dag er alweer op.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1389 Gepost op: 15 september 2020, 02:03:33 »
BEVALLING

Op de 2e vrijdag van de 8e maand stond ik maar weer es aan het hek van SS te rammelen.
Man of 15 voor de deur, terwijl enkele dames langs ons glipten om 'voor te dringen'.

Wederom de temperatuur security check, handjes desinfecteren, ijsberen tenu mee (inclusief die handige sauna kilt), en hop de metamorfose weer maken.
De kleedkamer dirigent wijst iedereen weer op anderhalve meter van elkaar een plekje aan.

Ontbijtbuffet gauw leegroven (weer die overheerlijke harde broodjes met champignons en gesmolten kaas, hmmm... #kwijl).
Met een Mount Everest op m'n bord en een glaasje prik als een acrobaat de tuin ingelopen om daar lekker van m'n ontbijtje te genieten. Die pokke wespen waren er wel weer vroeg bij. Grrrrr!!
Heb er weer mooi een paar zwemles gegeven in m'n fanta ;)

Zie ik daar Bella met haar vriendin de tuin ook ingelopen. Lieverd is er meestal rond openingstijd al bij. Gezellig even praatje mee gemaakt. Ze vertelde me dat ze niet zeker wist of ze morgen zou werken. Ik besloot om dan niet het risico te gaan nemen om ons 2e kamertje van de week te missen, en sprak later op de dag af met haar. Ik moest namelijk eerst even uitbuiken en wilde daarna even een wellness rondje doen.
Daar had ze gezien de bolling onder m'n badjas alle begrip voor. Nee, niet zo een bolling jij viespeuk!!
Gewoon dikke pens ;)

Zo gezegd, zo gedaan. En even later troffen we elkaar in de bar, om vervolgens weer van elkaar te genieten op de kamer. Het werd wederom een geweldige sessie. Zo fijn een meid die zo stabiel goed is. Je hebt sommige waarbij het de ene keer net wat lekkerder is dan een andere keer. 2x eerder een heerlijke sessie gehad, maar de laatste keren dus net een stapje hoger.

Ik ging nog even naar de auto om een presentje te halen voor Bella.
Bij terugkomst begon de beveiling tegen te spruttelen. Ja maar, die kado's begonnen nu wel steeds groter te worden werd er geopperd. Bella stond echter al te springen met haar grijpgrage handjes en zo kreeg ze d'r welverdiende prijs mee.

Ik dook onder de douche en vervolgens de wellness weer in om even bij te komen in de jacuzzi. Na opgewarmd te zijn in de Finse sauna, lekker rustig afgekoeld in de tuin, om daarna een frisse duik te nemen in het zwembad.
Om vervolgens met een glaasje prik lekker op een bedje te gaan liggen.

Na m'n een schoonheiddu... Ik bedoel stoere mannelijke powernap!, zag ik daar een sexy blonde verschijning de tuin inlopen. Een blik, een lachje was genoeg om me een sprintje te doen trekken, voordat ze als een glas cola omzwermd door wespen, bezet zou zijn.
Ik heb het over onze officieuze miss ijsbeer 2020, de enige echte Poolse stoot: KIIIIiingaaaaa!!

Oh wacht, zo een intro past helemaal niet bij haar.
Zij betreedt meer op een elegante wijze een ruimte. Zonder bombarie, maar met stijl en klasse die hoofden 180 graden doen meedraaien ;)
Enfin, eenmaal naast haar stond ik even met m'n mond vol tanden. Ik weet niet of het komt door haar houding, haar energie, maar telkens voel ik me een beetje zenuwachtig naast haar. Niet goed wetende wat te zeggen...
Gelukkig is ze helemaal niet zo een koud persoon, en kan er een gezellig babbeltje vanaf.
Na wat pufjes van haar stokjes, besloten we ons samenzijn op een wat intiemer plekje voort te zetten.
Ik de douche in, zij op jacht naar een sleutel.
Eenmaal boven frist zij zich ook op en daarna kon het feest beginnen.
En wat een feest werd het! Man man man, wat een geil wezen is ze toch. Hitsig ging ze me lijf. Hoewel ik volgens mij toch redelijk stabiel op het bed lag, deed ze de hele kamer rondtollen. Een peacemaker zou er van op hol slaan...
En hoewel het er heet aan toe ging, was het niet wild. Eerder zeer zeer gepassioneerd.
Zielvol.
Intiem.
Het werd een uitmuntende kamer.

Eenmaal terug op aarde, me teruggetrokken in de wellness om even op adem te komen. Heerlijk hoe uitgebreid dit er is geregeld in SS. Het voelt echt als een dagje combi van wellness and P6. Topniveau kwa saunaclub beleving naar mijn mening.
OK, gedempt door wat corona regels, zo hoeft in een saunaresort geen mondkapje op. Maar zo bezwaarlijk vind ik het niet.

Maar goed, na een wellness rondje moest ik hoognodig de calorieën weer op niveau brengen. En dat lukte perfect met wederom sushi op het menu. Als het een all in sushi bar was had ik die hele schaal leeggeroofd. Maar om niet zo asociaal te zijn heb ik van elk 1 meegenomen en nog een stuk taart aan toe.
Het smaakte me allemaal weer voortreffelijk.
Best uniek hoe ze dat doen met hun haring in de ochtend en sushi in dr middag. Laat The Joker dit maar niet lezen. Straks komt hij ook hier de tent failliet vreten ;)

Lekker in de tuin liggen uitbuiken en toen gebeurde het onvermijdelijke...
Zoals in The Matrix The Merovignian zei met z'n Frans accent: "Cause and effect. I eatz zhoo mouch, I need to zhake a zshit!"
En dus besloot ik me terug te trekken op een rustig plekje. Het werd een zware BEVALLING van een bruine kleine die ik ter plekke ter adoptie had gesteld aan de onderwereld...

Ontdaan van de bagage en fris als een hoentje ging ik weer op zoek naar een dvp. De tuin ervaarde ik de laatste tijd minder als jachtterrein. Meestal was het een plek om te ontspannen, eten en hooguit een ontmoetingsplek met dames die ik al kende en al dan niet mee had afgesproken. Natuurlijk ook wel eens zo nu een dan er een dame opgepikt, zoals Adi een poosje geleden. Maar ik heb het gevoel dat de bar toch meer het jachtterrein is. Wellicht dat dit komt door het gejaag van de jaagstertjes op die locatie. Dus meestal ga ik daar pas naartoe als ik een kamer wil.

Heb me in een hoekje genesteld met een glaasje prik om te zien wat er allemaal de vijver rondzwemt. Een paar haaien ontweken. Opdringerig was er gelukkig niemand. Enkele dames maakten een praatje, maar vielen niet in de smaak.
Blonde Anja was er ook. Ik vind haar zo een leuk snoetje hebben. Helaas liep onze 1e kamer in mineur af. Gelukkig kost kijken niks :)

Op een gegeven moment komt daar een ander gezicht de bar in. Slank en schattig muurbloempje Delia. Wel met bril, maar niet de secretaresse. Meer de studente. Misschien de stagiaire voor secretaresse ;)
Ben bij haar gaan zitten voor een praatje. Ik zeg dat ze me bekend voor komt. Tja, het bleek dat we een paar weekjes geleden nog gekamerd hadden.
Dat was nog wel blijven hangen. Doch haar manier van praten, haar rustige beetje ingetogen karakter, het kwam me allemaal bekend voor. Beetje praten waar ze allemaal heeft gewerkt en toen ging er een lampje branden. En ik zag een ondeugend lachje van haar. Ze had zich van de domme gehouden, want we kennen elkaar al best lang. Ze is echter niet de persoon om dat allemaal aan de grote klok te hangen. En benaderde haar onlangs dus ook op een manier als het ware een onbekende.
Flink wat gelachen en ze zei ook dat iemand anders haar ook met een ouwe naam aansprak.
Wat een deugniet dit kleine duveltje. En ik maar in de veronderstelling van braaf muurbloempje...
Bengeltje of engeltje, het maakte me niet uit. Ik had zin in haar en ging me opfrissen. Zij was gezien de drukte voor een nummertje gegaan om elkaar es lekker te verwennen.
Het werd een geweldige sessie.

Nog even wat eten en wellness rondjes gedaan. Om erna moe, maar voldaan de club te verlaten.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1390 Gepost op: 20 september 2020, 21:55:29 »
Zaterdag 19/9

Het kon weer, na ruim 2 weken vakantie. Bovendien neemt de gebreide broek nog een weekje extra. Als de poes van huis is dansen niet de muizen op tafel, maar zit Sjeuf in het heuvelland. Dat zelfs op een zaterdag. Een weekenddag is zeldzaam!

Bij aankomst was P1 al goed gevuld, maar nog niet helemaal vol. Ik kon zonder vertraging naar binnen lopen. Ik denk overigens dat de tijden met een wachtrij achter ons ligt, na de opening van de clubs in Duitsland.
Tijdens het afhandelen van de formaliteiten en het vullen van mijn polsbandje zag ik mijn date van de dag al op het terras zitten. Omgekleed en bij Eva en Amalia aangeschoven. Het terras is verfraaid met een prachtige tent. Naar ik heb begrepen om de kettingrokers de mogelijkheid te bieden een pafje te doen tijdens het winterhalfjaar.

In tegenstelling tot mijn laatste bezoek twee en halve week geleden slechts enkele bekende ijsberen. Toch met die paar ijsberen even gezellig kunnen ouwenelen.
Eén ijsbeer vertelde bij de controle in Living Room te zijn geweest. Het was een controle in een normale sfeer. Niettemin kreeg een Franse ijsbeer een boete, omdat hij uit de regio Parijs. Parijs is voor Duitsland code rood! Deze ijsbeer kan een mooi te betalen bedrag thuis op de deurmat verwachten. Van elke bezoeker werd van de identiteitskaart een foto gemaakt. Dat terzijde, dit zijsprongetje!

Met Eva eerst een paar uurtjes doorgebracht op het terras. Met afwisselend gezelschap van Amalia, Vanessa en wat ijsberen. De zon scheen volop. Lekkere temperatuur, zo rond 26 graden. Buitenbar open, bij Kamiel een paar rondjes Vino besteld. Alvorens de brunch faciliteiten zouden worden opgeruimd, nog een Croissantje gescoord met een plakkie kaas. Mijn eerste voeding van de dag. Ik ben niet zo'n grote eter, heb genoeg van mezelf. Amalia deed mij geloven dat ik al eens met haar heb gekamerd. Ik kan me er niets meer van herinneren. Ook in mijn 'boekhouding' is er niets over terug te vinden. Het is over het algemeen zo dat ik de hele goede en de hele slechte wel onthoud........ ;)
Pas rond half 3 vonden we het wel tijd om ons 'even' terug te trekken. Eva ging kijken hoe de vlag er bij hing qua wachttijd een beschikbare kamers. Geen wachttijd, er was zelfs keuze voor een kamer. Alles is prima zei ik tegen Eva, en weldra kwam ze terug met de sleutel van Royalroom 11!

EVA (the little one)
Als Eva er zo heeft uitgezien bij het ontstaan van mensheid én Kaïn en Abel heeft voortgebracht, dan is die Adam een enorme gelukspik geweest. Het wordt tijd om Genesis 4 te herschrijven, want toen hadden ze ook al 6 zintuigen.
Met Eva naar kamer 11! Nou kan ik ook goed mijn ding doen in zo'n cabine, maar dit is toch wel een cadeautje met een douche in de kamer. Nog een vinoke besteld om de dorst te lessen op de kamer! Lekker insoppen onder de douche als opwarmer om vervolgens de ongewenste parasieten via het afvoerpuntje te laten afvoeren! Jaha.....en dit was nog maar het begin. Eva is dé kroelbabe van de club! Twee uurtjes genieten! Eigenlijk nog te kort die twee uur. Afsluitend weer samen gedoucht. Dat insoppen blijft toch een leuke bezigheid  ;)

Na de kamer samen nog op het terras doorgebracht in de nieuwe tent. Het was zichtbaar drukker geworden. Dat bleek later ook wel bij vertrek. De parkeerplaats leek geheel gevuld te zijn. Na de nodige 'koetjes en kalfjes' met beauty Eva namen we afscheid.
Sjeuf richting Sjengencity! Maar niet voor lang.....to be continued next week.

Illusion Plopp!
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1391 Gepost op: 23 september 2020, 00:39:36 »
K3

Op de 3e zaterdag van de 8e maand zat mijn SC vakantie voor 2020 er alweer op. Beetje anders dan de afgelopen jaren. Toen was het verre clubs bezoeken, voornamelijk waar ik nog niet eerder was geweest. Maar dit jaar dus anders dan anders. Elke dag dezelfde clubs. Deed me een beetje aan 2017 denken ;)

Maar ik had niet te klagen. Want had weer genoten van een heerlijk omeletje deluxe in de ochtend. Lekker wellness rondje gemaakt.En daarna genoten van K3. Nee, helaas niet de 3 toppers van 'Rabbit', maar 3e keer op rij met Kinga. Het zal wel aan mij liggen. Maar elke keer lijkt het intenser te worden met deze dame.
En ze weet het leuk te variëren. Niet dat ze alles overhoop gooit, maar mijn ervaring was dat ze hier een dingetje toevoegt, en daar wat verandert. Dat houdt het interessant.
De mate van intimiteit blijft van ongehoord hoog niveau. En hoe ze me geil krijgt en de rikketik overuren laat maken. Ik word er nog duizelig van als ik eraan terugdenk ;)
Genoten van een uitmuntende kamer met wederzijdse verwennerij.

Daarna de dag lekker genoten van de wellness, en de tuin, en natuurlijk de vlaai en pasta. Lekker om wat warms binnen te krijgen. Ook de sushi was weer van de partij, en daar rijkelijk gebruik van gemaakt. Sowieso is het niet goed om sushi te lang te laten staan. Dus dat euvel heb ik opgelost :D

Lekker es in de bar gaan zitten dames spotten. Veel bekende gezichten intussen. En niet veel nieuwe dames meer bijgekomen. Niet zo gek, het zat behoorlijk vol en er schenen zelfs dames geweigerd te zijn.Opeens zie ik een dame die best succesvol lijkt te draaien in de club. Althans, heb d'r weinig gezien, dus vermoed dat ze geregeld geboekt is. Enkele malen kruisten onze wegen te laat pas bij de sleutelafgifte. Of juist te vroeg nadat ik van een kamer kwam, uit de sauna, of wat nog waarschijnlijker was: me net weer had volgepropt ;)
Maar nu was de timing precies goed, en haar uitgenodigd voor een praatje en een verzetje. Het werd een geweldige kamergang, waar ze ook van leek te hebben genoten.

Na met een wellness rondje even uitgepuft te hebben, eindelijk eens hun steak uit kunnen proberen. Bij de entree kreeg ieder 2 steak coupons. Gezien het wat latere tijdstip was het niet meer zo druk en mocht ik gelijk 2 lapjes meekrijgen. Ze waren goed van smaak, redelijk mals en hebben me dus prima gesmaakt. Alleen waren ze nogal dun. Dus miste het sappige, zoals de dikke steaks van de Villa en Magnum.

Het werd ondertussen tijd om te vertrekken. Zou ik nog een kamertje doen? Omwille van de good old times besloot ik de vakantie af te sluiten met Nicol die ik van elders ken. Het ging echter niet zoals ik gehoopt had en het kwam niet verder dan een lekker kamertje.

De vakantie eindigde dus niet met een piek, maar in z'n geheel genomen was het een geslaagde trip met genoeg andere mooie momenten. En daar gaat het me om.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1392 Gepost op: 25 september 2020, 21:41:20 »
Vandaag even naar SS in de middag geweest ik wou de inmiddels al befaamde tent toch eens in het echt zien.
Volgens mij was het vandaag ook klusjesdag in Lemiers de koelkasten werden allemaal grondig gepoetst in de bar, de heggen waren ze aan het snoeien, aan de tent waren ze nog aan het sleutelen.
Het zou een geheel verwarmde soort wintertuin moeten worden met bar en overdekt zwembad, dus dat zal ik over een tijdje toch nog eens moeten gaan bekijken want het was nog allemaal niet af.
Ze hadden nu ook eindelijk de tijd en ruimte voor dit soort klussen want qua drukte leek het in niks meer van wat ik de afgelopen maanden gezien heb, sterker nog vrijwel de hele +/- 3 uur dat ik er was waren de dames in de meerderheid.

Ineens kwamen veel dames nu ook een stuk actiever werven in en buiten de bar, het blijft uiteindelijk een kwestie van vraag en aanbod he, ook was er van wachttijden of rijen, overvolle parking niks meer over.
De aanwezige dames vond ik optisch wel nog altijd goed te noemen, in ieder geval beter als vorig jaar rond deze tijd al hoorde je links en rechts al het geklaag over gebrek aan klandizie bij sommige.
Ik ben nieuwsgierig hoe het in oktober gaat uitzien als GT en VV ook nog eens open gaan... en die nieuwe buiten party locatie geopend zal worden in Lemiers.
ik denk dat covid19 ook nog wel eens een rol kan gaan spelen in het aantal buitenlandse gasten dat Lemiers wil en kan bezoeken, och ja we gaan het weer beleven met een corona virus blijft het allemaal gissen wat de toekomst brengt.

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1393 Gepost op: 28 september 2020, 00:28:39 »
LAATSTE KEER

Op de 3e donderdag van de 8e maand weer richting de mooie heuvels van Vaals getrokken.

Tot mijn verbazing stond er een jongeman als een ware marshaller je naar een plekje begeleid en er op toe ziet dat je em niet te breed neerzet. Gezien de drukte van de afgelopen tijd blijkbaar een noodzakelijke maatregel om te voorkomen dat mensen em aan de straatkant in de berm zet. Uit dat soort kleine dingen blijkt voor mij dat de club mee werkt om het beste van de drukte te maken en overlast te voorkomen.

Hop in de rij. Meesten hadden al braaf hun mondmaskertje op. Na een poosje ging eindelijk het hekje ook voor ons mannen open. Zoals gebruikelijk temperatuur check, tas controle, handjes desinfecteren, centjes omruilen voor m'n ijsberenvel, handdoek, saunahand doek, en m'n tegenwoordig onmisbare sauna kilt. Wegens de beperking op handdoeken, komt die goed van pas tegen grijpgrage vrouwenhandjes die ineens verbaasd opkijken waarom ze er niet met de kroonjuwelen vandoor kunnen

Lekker ommeletje bij de chef gehaald, wat beleg en drankje erbij, om vervolgens in de tuin alles op te peuzelen. Bella en haar blonde vriendin waren er vroeg bij. De brunette knoopte een praatje aan. Ik liet haar helaas weten dat ik al een afspraakje had die dag en dat er die dag geen date voor ons in zou zitten. Het fijne van Bella is dat ze daar niet moeilijk over doet. Geen gezeur, waarom niet, wanneer dan wel, enz. Dat kan ik wel waarderen. Hoewel ze het vast jammer vond, snapt ze ook wel dat we niet getrouwd zijn en er meer vissen in de zee zwemmen.
Dus na eventje gekletst te hebben verontschuldigde ik me en verruilde de 2 dames voor de wellness. Jacuzzi weer lekker warm, de sauna's op temperatuur, het zwembad om in af te koelen en een heerlijk zonnetje om te liggen uitpuffen met een glaasje fris erbij. Toppunt van relaxing!

Tot m'n vreugde stond er weer sushi op het menu, en daar maakte ik gretig gebruik van. Even uitbuiken en nog maar een wellness rondje, aangezien m'n date er nog niet was.

En die zou er helaas ook niet komen. Ze heeft wel netjes afgezegd. DDWW...
En toen stonden ineens de opties open. Had genoeg moois al gezien die dag. Doch, de houding van Bella eerder deed me besluiten haar op te zoeken.
In de tuin was ze niet te bekennen, dus ging maar richting de bar. Onderweg zag ik ineens een lief popje staan. Ook wel bekend als Eva van de Musketeers. In gepaste Eva kostuum stond ze te wachten om af te rekenen met haar klant. Vermoedelijk een pannenkoek, want toen ik haar vroeg of ze tijd had, keek ze een beetje bedenkelijk. Eigenlijk wilde ze naar huis, en vroeg of ik het erg vond. Als een dame dat aan geeft, wie ben ik om haar daar van te weerhouden?
Dus jammer vond ik het wel, erg niet. Ze glimlachte dankbaar en beloofde dat het er de volgende keer zeker van gaat komen. Sterker nog, ze vroeg wanneer ik er de volgende keer zou zijn en dat we dan konden afspreken. Ik had geen idee, want volgende week had ik andere plannen, en 2 weken later weet ik nog niet wat het gaat worden. Dus stelde haar gerust dat als ze nog niet binnenkort zou vertrekken, het er vast nog een keer van gaat komen.

En zo liep ik daarna verder de bar in. Ook daar geen Bella te bekennen. Dus ik ging in een rustig hoekje zitten half blote dames kijken. Dat is me toch een leuk tijdverdrijf

Poosje later komt Bella de bar in en ik wenk haar om bij me te komen zitten. Ik vertel haar dat m'n afspraakje was verzet en of zij voor gaar wilde invallen. Daar had ze wel oren naar. En niet veel later belandden we op bed en hebben geweldig van elkaar genoten.
Toen niet wetende dat het onze LAATSTE KEER zou zijn. Want 2 weken later gingen de Duitse clubs weer open en was het vogeltje gevlogen. Maar wie weet, als code rood voorbij is, wellicht dat we elkaar nog eens treffen...

De rest van de dag lekker gegeten en nog meerdere wellness rondjes gemaakt, alvorens weer richting Mentholland te trekken.
Na er bijna een week lang te hebben gezeten voelt het toch een beetje raar om na een dagje de club alweer achter te laten.
Ach, is misschien maar beter ook ;)

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
SIXSENS - JE ZESDE ZINTUIG OF OP JE GEVOEL
« Reactie #1394 Gepost op: 29 september 2020, 18:17:48 »

ZUSJES

Net iets meer dan een week geleden voor de tweede keer in het post-corona tijdperk (ik weet het we zijn er nog niet helemaal uit) in Sixsens geweest.
Op vrijdag zowat om 12.00 werd ik vriendelijk ontvangen.
Je ondervindt amper last van de corona maatregelen. Uiteraard mondmasker op als je je verplaatst en af en toe de handen desinfecteren.

Rond twaalf was het zeer aangenaam in de club en beer/nimf verhouding was in het voordeel voor de beer. Meer dan voldoende mooie meiden aanwezig.
Dit bleef zo gedurende de ganse dag. Zo rond 19.00 waren de dames zeker in de meerderheid en amper wachttijden op de kamers. Ik ben zowat om 20.00 vertrokken en toen kwam er wat extra volk binnen dus later op de avond geen idee.

Wellness is up en running en prima vertoeven daar. Het stoombad is mooi maar wordt niet echt warm. Persoonlijk vond ik de oude een stuk beter. Maar goede sauna's en jacuzzi maken dit goed.

Het zonnetje scheen nog wat en buiten was het ook prima vertoeven. Blijkbaar zijn ze de dag erna met de zwembadoverdekking begonnen. Wel dat zien we volgende keer dan wel weer.

Ondanks voldoende keuze van dames toch weer moeilijk om de juiste partner te zoeken.
Selena kwam eens polsen en haalde haar zus (???) Patricia erbij. Roemeens en al een aantal jaren in andere clubs gewerkt. Ze stelden dan ook een trio voor maar ik heb ze nog even in de wachtrij gezet.

Nadien Patricia de oudere van de twee (26) toch maar even bij me geroepen en na een gesprekje een kamertje geboekt. 30 minuutjes leek me voldoende als starter van de dag.
Correcte dame, misschien een beetje profi maar ze reed me lekker klaar binnen het half uurtje. Uiteraard is met een 30min slot het service pallet wat minder. Daar gaf ik niet om deze keer. Een gemiddelde goede kamer.

Na wat pauze kwamen beide zusjes (???) weer bij mij in de buurt zitten. Ditmaal zou ik de jongere Selena (23) eens proberen. Ze komt iets liever uit de hoek en dat past ook iets meer bij mij.
Ze was blij dat ik een kamertje wou doen en ze wou even vooraf bespreken wat de opties waren. Duidelijk te leer gewest bij Patricia. Ik wou een iets rustigere kamer dus zowiezo een uurtje vastgelegd en daar zat alle service in die ik wou en ik moet zeggen dat ze die super is nagekomen. Na een tijdje in 69 belandt en ze deed dit zo goed en het smaakte me prima dat ik ze Kwakjes zaadjes maar heb laten proeven. Uiteraard levert dat haar een extra bonus op. Fier kwam ze nog tonen dat ze alles netjes opgevangen had.
Geen haastig werk en we hebben meer dan het uurtje vol gemaakt. Beide zeer tevreden.

Tijd voor een hapje. En zoals altijd was het eten weer prima met een vriendelijke bediening.
Nog even de bar in voor een drankje en dan besloten dat de dag goed geweest was en geen derde kamer meer nodig was. Ik kom snel wel eens terug.

Soms hoor ik wat gekanker over regeltjes en prijzen maar van mij krijgt Sixsens alleen maar lof omdat ze het in deze moeilijke tijden ons toch mogelijk maken om deze hobby uit te oefenen en het ons dan ook nog eens zeer aangenaam maken.