Auteur Topic: Erospark 26 K 608, ALEXANDRA  (gelezen 44039 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Erospark 26 K 608, ALEXANDRA
« Gepost op: 15 november 2013, 13:54:11 »
Vandaag een lekker daggie vrij.  :lol_hitting:
Wat doe je dan op de avond ervoor? Lekker een keer zonder me cameraden naar Duisburg.
Ik had er zin in. :pica
Waar ik ook wel es een keer zin aan had? Een keer iets anders dan normaal.
Af en toe heb ik gewoon zin aan anaal bij een dame. Waarom iet toch? Moet kunne vind ik.
De laatste keer dat ik dat had gedaan was bij Brigitte in Eros in 1 van die VIP kamers. Een sessie waarvan ik toen volop heb genoten.
Maar ik heb deze dame al een paar weken niet gezien. Of ze is vrij of ze werkt er niet meer. Ik zou het niet weten. ::)
In ieder geval moest ik dus op zoek naar een andere dame die deze service zou aanbieden.
Ik kwam toen bij een erg lekkere Roemeense blonde stoot uit. Ergens in het middenpad zit ze, het kamernummer weet ik zo effe niet. Maar er hangt een naamplaat aan haar raam dus makkellijk te vinden.
Even van te voren afgetast of ze dit zou doen. Nou, daar was ze wel voor in tegen een geringe meerprijs.
Ik ben bij haar op de kamer gegaan en wat ik toen zag, daar schrok ik toch wel even van! Maar dan wel in positieve zin. Man, wat heeft deze dame een prachtig lichaam zeg. Een paar borsten, donders, wat een plaatje zeg. Ze kan zo in de Playboy. :tietjes
De sex was echt super. Pijpen doet ze met lange diepen halen en erg vochtig. Ze masseerde daarbij lekker m'n ballen. Dat vond de kleine Duckie erg fijn! Begonnen zijn we in de doggy anaal. Ze had er totaal geen moeite mee mijn tcoh wel grote slurf in haar kontgaatje te laten verdwijnen. Jonges, wat een geil gezicht is dit toch. Dit een lange tijd volgehouden maar daarna overgegaan in de reverse cow girl positie daarbij afwisselend anaal en vaginaal met haar gedaan.
Het resultaat was een knallend einde zoals ik al lang niet meer mee heb gemaakt.  :character0029:
Helaas is Alexandra zelf niet zo heel spraakzaam. Het is een rustige relaxte dame. Komt denk ik ook doordat ze nauwelijks tot geen Duits spreekt. Wel een paar woorden Engels. Maar het lachje dat op haar gezicht verscheen toen ik in haar klaar kwam maakt een hoop goed. Ze had het dus zelf ook naar d'r zin. Stille wateren hebben dus vaak diepe gronden blijkt er weer uit.
Bij Alexandra daar kom ik zekers nog een keer terug. Es kijken of deze sessie te herhalen valt.
Nu maar weer een beetje druk opbouwen voor morgenavond! :015: :039:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #1 Gepost op: 17 november 2013, 18:15:30 »
Vandaag een lekker daggie vrij.  :lol_hitting:
Wat doe je dan op de avond ervoor? Lekker een keer zonder me cameraden naar Duisburg.
Ik had er zin in. :pica
Waar ik ook wel es een keer zin aan had? Een keer iets anders dan normaal.
Af en toe heb ik gewoon zin aan anaal bij een dame. Waarom iet toch? Moet kunne vind ik.
De laatste keer dat ik dat had gedaan was bij Brigitte in Eros in 1 van die VIP kamers. Een sessie waarvan ik toen volop heb genoten.
Maar ik heb deze dame al een paar weken niet gezien. Of ze is vrij of ze werkt er niet meer. Ik zou het niet weten. ::)
In ieder geval moest ik dus op zoek naar een andere dame die deze service zou aanbieden.
Ik kwam toen bij een erg lekkere Roemeense blonde stoot uit. Ergens in het middenpad zit ze, het kamernummer weet ik zo effe niet. Maar er hangt een naamplaat aan haar raam dus makkellijk te vinden.
Even van te voren afgetast of ze dit zou doen. Nou, daar was ze wel voor in tegen een geringe meerprijs.
Ik ben bij haar op de kamer gegaan en wat ik toen zag, daar schrok ik toch wel even van! Maar dan wel in positieve zin. Man, wat heeft deze dame een prachtig lichaam zeg. Een paar borsten, donders, wat een plaatje zeg. Ze kan zo in de Playboy. :tietjes
De sex was echt super. Pijpen doet ze met lange diepen halen en erg vochtig. Ze masseerde daarbij lekker m'n ballen. Dat vond de kleine Duckie erg fijn! Begonnen zijn we in de doggy anaal. Ze had er totaal geen moeite mee mijn tcoh wel grote slurf in haar kontgaatje te laten verdwijnen. Jonges, wat een geil gezicht is dit toch. Dit een lange tijd volgehouden maar daarna overgegaan in de reverse cow girl positie daarbij afwisselend anaal en vaginaal met haar gedaan.
Het resultaat was een knallend einde zoals ik al lang niet meer mee heb gemaakt.  :character0029:
Helaas is Alexandra zelf niet zo heel spraakzaam. Het is een rustige relaxte dame. Komt denk ik ook doordat ze nauwelijks tot geen Duits spreekt. Wel een paar woorden Engels. Maar het lachje dat op haar gezicht verscheen toen ik in haar klaar kwam maakt een hoop goed. Ze had het dus zelf ook naar d'r zin. Stille wateren hebben dus vaak diepe gronden blijkt er weer uit.
Bij Alexandra daar kom ik zekers nog een keer terug. Es kijken of deze sessie te herhalen valt.
Nu maar weer een beetje druk opbouwen voor morgenavond! :015: :039:
Beste duckie in eros 26 werk ma 1 dame met de naam Alexandra met deze dvp kan je zowel in het Duits en Engels praatten nu ben ik zeer vaak in duisburg geweest deze week het lag zo ongeveer op mijn roeten dus het kan een dingen zijn .je heb je in de naam vergist    de dvp die jij beschrijft is werkzaam op kamer nr  zou 207 of 208 moeten zijn  :-\

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2013, 18:27:00 »
Kamernummer heb ik niet op gelet.
Was wel ergens in het middelste gangpad vanaf de parkeerplaats rechts.
Ze heb van die hello kitty dingen voor haar raam hangen.
Duits en Engels sprak ze bij mij beiden niet zo geweldig

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #3 Gepost op: 17 november 2013, 18:39:06 »
Kamernummer heb ik niet op gelet.
Was wel ergens in het middelste gangpad vanaf de parkeerplaats rechts.
Ze heb van die hello kitty dingen voor haar raam hangen.
Duits en Engels sprak ze bij mij beiden niet zo geweldig
Deze dvp die jij beschrijft werk tegen over kristina  C:-) spreek verstaanbaar Duits en Engels en het cijfer is een 8. ik begin zo langzaam aan je te twijfelen duckie  :mistress of je wel echt in db kom ma goed iedereen kan zich vergissen  :039: en het is de 4 de kamer va vanessa  :dance2

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #4 Gepost op: 17 november 2013, 18:52:57 »
Zou kunnen.
Maar ehhh.....ik let vaker wat meer op de voorgevels van de meiden inplaats van de kamernummers :movingtits
Sorry!  :blonde

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #5 Gepost op: 17 november 2013, 19:04:43 »
Zou kunnen.
Maar ehhh.....ik let vaker wat meer op de voorgevels van de meiden inplaats van de kamernummers :movingtits
Sorry!  :blonde
duisburg is groot duckie 450 werk plekken kamer nr is wel makkelijke eros 26 zie ik als mijn neuk paleis en ik weet donders goed wie er waar zit en of je kan praaten met zo dvp  ik gooi er dan nu even een slotje op wand een discussie moet het niet worden andere leden zijn welkom om me een pm te sturen over alexandra
« Laatst bewerkt op: 17 november 2013, 19:11:38 door de vulkaan spesjalist »

Offline Duckie

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #6 Gepost op: 17 november 2013, 19:08:37 »
Misschien was ze wel zo onder de indruk van ons nummertje dat ze even zonder woorden zat :lol

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #7 Gepost op: 17 november 2013, 19:18:03 »
Misschien was ze wel zo onder de indruk van ons nummertje dat ze even zonder woorden zat :lol
je moet als wandelaar toch kenbaar maken wat je wensen zijn en dat doe je niet met gebaren taal het topic gaat even op slot want een discussie is het ook niet waard

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #8 Gepost op: 18 november 2013, 17:49:55 »
ijn er wandelaars die mijn kenen vertellen welke tallen deze dvp beheerst

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #9 Gepost op: 18 november 2013, 18:07:58 »
zijn er wandelaars die mijn kenen vertellen welke tallen deze dvp beheerst
frans zonder of met haar op haar tanden (als foots geschoren is of niet), maar zeker frans  ;D :111:
« Laatst bewerkt op: 18 november 2013, 18:50:31 door de vulkaan spesjalist »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #10 Gepost op: 18 november 2013, 18:51:59 »
mooi he dat dat allemaal kan in db het wordt tijd dat je mijn is kom controleren sexmachine  :cheer:

Offline Size-Matters

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
  • Mooi klein is niet lelijk
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #11 Gepost op: 19 november 2013, 00:47:28 »
Ik ben niet bij de dame naar binnen geweest, maar een beetje small-talk in het Duits en nog beter in het Engels gaat haar goed genoeg af  :tietjes als je een praatje maakt aan de deur.

Ik ben zelf geen liefhebber van anaal, maar het werd niet aangeboden bij de extra's  :pompe , ik schat ook in dat de dame dit niet nodig heeft met haar uiterlijk om de heren over de streep te trekken  :bud
Zoals het stokje op de Vulkaan wipt, zo wipt het nergens

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #12 Gepost op: 19 november 2013, 10:27:44 »
Uiteraard biedt ze aan jou geen anaal aan....


Je gebruikersnaam moedigt dat niet aan .....  ;D :dance2 :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #13 Gepost op: 19 november 2013, 19:37:39 »
dames kennen meestal onze nik naam niet seksmachine. het is een feit dat deze dvp engels en duits spreek daarom denk ik dat duckie zich vergist heb in de naam en dat is menselijk of hij heeft ze fantasie gebruikt toen die thuis in ze bedje lag te denken aan de vulkaan  8) dat doe ik ook welles alle 60 damens van eros 26 op een rij met de kondjes in de lucht voorovergebogen op de barkruk en dat ik ze dan penenteer   :cochon ik schrijf er alleen geen recentie over en wordt meestal waker met het zweet op mijn voorhoofd  :039: duckie moet nog ma is goed kijken na de naam want iedereen die dit leest weet dat er iets niet klop

overgens wat bella met foots doet hoef bella niet met sexmaschjine te doen we moeten hier toch proberen de recensie bij de juiste dvp te houden althans ik wil me er voor inzetten  :kissass

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Alexandra Eros26
« Reactie #14 Gepost op: 19 november 2013, 19:55:03 »
Wat bella doet met foots hoeft bella niet met sexmachine te doen.
Dus wat bella doet met de vulkaanspesjalist hoeft ze niet te doen met chareltje, en andersom is ook waar.....  :111:


Eigenlijk geef je perfect weer waar het om draait, soms lees ik ook dingen over meiden waarvan ik denk ... what the hell ... en soms is het waar, soms niet, maar niks om me druk over te maken. Ik denk niet dat er hier sprake is van slechte wil, of verkeerde feiten, ik denk dat het hier enkel draait om mogelijke adresvergissing, of zelfs helemaal niet, en dat de mood van de dame de diensten kan veranderen...


Ik begrijp al te best dat je alles netjes op punt wil hebben, maar met dames die aan iedereen een service aanbieden, is dat onmogelijk. Het zijn gewoon ongeleide projectielen en hen op kaart zetten is makkelijk, de service bepalen in een net paspoortje is onmogelijk, want eht zijn en blijven vrouwen, ongeleide projectielen die meestal labieler zijn dan een zinkend schip kwa consequentie en persistentie  :017: :035:
Soms hebben ze hun vodden, soms zijn ze hun taalknobbel kwijt, soms hebben ze geld nodig en bieden ze het zwarte gat aan, soms .... euh, ik zeg niet dat het zo is, ik denk enkel effe als mijn alter ego, en ze beweren dat ik 35 percent vrouwelijk ben LOL


Waarmee ik niks wil zeggen, alleen dat ze zo veranderlijk zijn als het weer, en de topicstarter zal wel opklaring brengen, als hij nog eens voorbij haar raampie passeert


makkelijk toch, dan weten we het allemaal en weten we nog niets in feite  :dance2 ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal