Auteur Topic: SPEELTUIN STEFDEV  (gelezen 9469 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Gepost op: 13 december 2014, 02:47:20 »
Al een tijdtje gekeken, maar ik kan er geen touw aan vast knopen.
Gustomass, Ronald35, Seksenfun en Deket komen er in voor, maar ik zal de samenhang wel niet begrijpen.
Ik zie de samenhang wel. Zo moeilijk is die niet. En de samenhang is er.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #1 Gepost op: 13 december 2014, 02:54:59 »
Hier hetzelfde verhaal.
VS, laat je niet opjutten door een troll, tot tien tellen en op de wisknop drukken bespaart jou schrijfwerk en mij hoofdpijn  ;)
VS was zelf de trol op hookers, vandaar dat hij daar gebanned is. Wel zielig dat de trol zelf zich laat opnaaien door een trol.
Als dit het leukste forum is, dan worden er geen berichten gewist die een andere mening toegedaan zijn.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #2 Gepost op: 13 december 2014, 02:56:37 »
Ja Rolly. Trek je maar op deze foto's af. Zo zitten ze niet achter de ramen in Deventer.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #3 Gepost op: 13 december 2014, 03:02:35 »
Proficiat kanarpiet, volgende week geven we er een lap op!
Ja, dan is toch die homo-party van jullie in LR. Blijkbaar is kanariepiet dus de flikker die dan flink wordt gedekt.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #4 Gepost op: 13 december 2014, 03:04:21 »
Er is nu gratis entree (tussen 11 en 14 uur) en de dames hebben wat plaatjes online

http://www.girls-willich.com/


See ya smouse
Wat een lelijke wijven. Is de zigeuner-bus aangekomen?

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #5 Gepost op: 13 december 2014, 03:15:38 »
I'm going to Babylon (Elsdorf) tomorrow, with 3 frenchies.  :dance2
Homoparty(gayparty)????

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #6 Gepost op: 13 december 2014, 03:19:24 »
Aanwezig met Alf.
Je kont-kameraad? Gezellig

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #7 Gepost op: 13 december 2014, 03:21:41 »
Nominatie voor Satanic Surfer.
Niet voor 1 specifieke recensie, maar voor de ‘Verzamelde werken van de Satanic Surfer’.
Lang voor ik zelf op forums schreef (het moet de tijd geweest zijn dat mijn haarlijn nog niet terugliep en mijn buik nog niet uitdeinde :-P), las ik zijn verhalen al met veel interesse en plezier
Ik was hier ooit mod en heb die onzin van SS nooit met interesse gelezen. Meestal kapte ik na 2 regels om de complete onzin die er stond.

guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #8 Gepost op: 13 december 2014, 03:33:56 »
Relatief weinig chickies voor een heropening. Ik denk een kleine 25 bij een 75 tal hete Rakkers.
Tja, dat ben je een sukkel dat je een saunaclub bezoekt. In de rosse buurt van Hannover werken 1200 dames. Waarom reis je af na een club? Daar zitten nooit meer dan 50 dames. Dom, Dom, Dom



guest7191

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #9 Gepost op: 13 december 2014, 03:38:38 »
En ja allen uit LivingRoom
WOW. Ik krijg er geen stijve van. Trieste verzameling

Offline Noo75

  • Barely Legal
  • rakker
  • ***
  • Berichten: 109
    • Bekijk profiel
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #10 Gepost op: 13 december 2014, 08:49:03 »
I'm going to Babylon (Elsdorf) tomorrow, with 3 frenchies.  :dance2
Homoparty(gayparty)????

Kind of.  :censored

escalade

  • Gast
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #11 Gepost op: 13 december 2014, 13:55:58 »
Die Duitse sexclubs dat is een heleboel blabla en nog meer blingbling en poeha. Echter, als je er komt valt het altijd enorm tegen. Te weinig dames, geen sfeer, slechte prijs/kwaliteit verhouding.
Ik vind de entree prijzen ook veel te hoog in vergelijking voor dat wat je ervoor terugkrijgt.
Voor 60 euro is alles wat je krijgt een beetje goedkoop opgewarmd vreten uit van die shaving dishes, onbeperkt cola drinken en gebruik kunnen maken van die wellness faciliteiten die in veel clubs ook al niet veel voorstellen en vaak oud en smerig zijn. Qua damesaanbod is het er veelal niet beter (eerder slechter) dan de gemiddelde rosse buurt. Qua erotische spanning moet je er al helemaal niet zijn want meer nog dan in een rosse buurt laten de dames wel heel erg merken dat ze alleen maar uit zijn op de inhoud van je portemonnaie. Tja, die dames komen echt niet naar je toe omdat je nu zo'n knapperd bent en daarom graag sex met je willen hebben. Sterker nog, als je ze op straat tegen komt zullen ze je niet ééns zien staan.
Ik heb wel een paar ideëen hoe het beter zou kunnen.
A; ik zou mijn club zo laagdrempelig mogelijk maken. Dus geen peperdure entrees meer. Eten doen ze maar bij de Mac, en welnessen doe je maar bij de locale sauna. Nee, gesext moet er worden in mijn club. Tevens zou er plaats moeten zijn voor verschillende soorten sex. Experimenteren is onlosmakelijk verbonden aan sex en houdt het spannend. Dus ook de BDSM'er is van harte welkom. Fantasien moeten kunnen worden uitgeleefd dus moet er ruim worden gedacht binnen de club. Dat brengt mij bij het volgende punt.
B; de dames die er werken moeten er op vrijwillige basis werken en plezier hebben aan hun werk. Dus weg met die RoemBul zooi die de hele dag om je nek hangt om maar geld van je los te krijgen. West-Europese dames moeten we hebben die overlopen van geilheid. Sex en plezier moeten ze zien als de voornaamste reden om er te werken. Dat er daarnaast goed verdiend wordt is dan een prettige bijkomstigheid.
C; mijn club hoeft niet bekleed te zijn met marmer en bladgoud. Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Die blingbling trekt sowieso de foute types aan.
D; in mijn club zijn ook paren welkom. Menig paar droomt van een "flotter Dreier" dus markt is er zeker voor. Dus, combinatie van swinger/sexclub.

Vraag me ook af waarom er nooit geen forumleden op het idee zijn gekomen om zelf een club te beginnen! Immers, de knowhow moet er toch zijn als ik zie hoeveel clubs sommige leden al van de binnenkant hebben gezien. En geld moet er toch ook zijn. Die clubbezoekjes zijn immers verre van gratis. Dit is doorgaans een peperdure hobby.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #12 Gepost op: 13 december 2014, 15:43:15 »
En ik ga er nog kort even over.
Stefdev was ooit mod en is in een "ik-krijg-mijn-fietsje-niet" modus geschoten en klaarblijkelijk leest ie nu steeds ons meetingpoint.
Van zodra foots en ik dus naar een club zijn, gaat hij de grootste onzin neerpoten.
Euh, ik ben het beu, en foots ook.


Dat foots en ik het beu zijn, is zelfs irrelevant, ik denk niet dat ook maar één lid (buiten de compaan van stefdev, en dat is escalade) op zijn onzin en gescheld zit te wachten.


In overleg met foots gewoon even kinderoppas spelen en de heren in een 'goedkeuringsmodus" zetten.
Ik verklaar me nader, alle berichten die van de hand gods (lees: van stefdev of escalade) komen, moeten we goedkeuren.
De reden is tweeërlei:
1. dan hoeven we niet steeds alles naar hier te verplaatsen, want dat gaat uiteindelijk toch gebeuren, idiote berichten horen in het topic van de idioot zelf te staan, lekker mooi als bloemlezing ook nog.
2. dan hebben onze leden, die plezier willen en geen ruzie, er geen last van.


Zo, das wars


sexmachine (al noemt stefdev me nu homo, mongool of een klootzak, dat zegt meer over de auteur dan over mij)  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #13 Gepost op: 13 december 2014, 17:44:30 »
My God Stefdev, wat wil je nou bereiken?
Ik stel me zo voor dat je vannacht rond 2 uur eerst een fles cognac naar binnen hebt gegoten, jezelf hebt zitten opnaaien en toen alles er uit hebt gegooid.
Je geeft af (evenals Escalade) op Saunaclubs. Waarom eigenlijk? Elke rakker gaat toch naar de hoeren op een wijze die hij het prettigst vindt?! Jij (jullie) houdt van kinky en alles wat daar bij hoort. Ik gun het je van harte! Anderen hebben hun hart verpand aan de Vulkaan en weer anderen gaan graag Saunaclubs. Sommigen gaan frequent naar dezelfde dame, anderen variëren het liefst. En zo zijn er nog veel meer varianten. Voor ieder wat wils!

@Stefdev, man man man.... stap eens uit je irritatiemodus. Zet je trots even opzij. Als je je quotes over een paar maanden terugleest, zal je niet anders concluderen dat je wel erg overdreven reageert.
We hebben allemaal wel eens een kutperiode! Neem een paar weekjes rust, kom tot bedaren en schrijf dan weer objectief.
« Laatst bewerkt op: 13 december 2014, 17:59:15 door knaktuut »
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Size-Matters

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
  • Mooi klein is niet lelijk
    • Bekijk profiel
SPEELTUIN STEFDEV
« Reactie #14 Gepost op: 14 december 2014, 05:17:16 »
Die Duitse sexclubs dat is een heleboel blabla en nog meer blingbling en poeha. Echter, als je er komt valt het altijd enorm tegen. Te weinig dames, geen sfeer, slechte prijs/kwaliteit verhouding.

Is?

Ondanks dat ik een fervent ramenbezoeker ben moet ik zeggen dat mijn 20-tal Duitse club-bezoeken volledig anders ervaren zijn dan jij hier 'even' stelt.


Ik vind de entree prijzen ook veel te hoog in vergelijking voor dat wat je ervoor terugkrijgt.
Voor 60 euro is alles wat je krijgt een beetje goedkoop opgewarmd vreten uit van die shaving dishes, onbeperkt cola drinken en gebruik kunnen maken van die wellness faciliteiten die in veel clubs ook al niet veel voorstellen en vaak oud en smerig zijn. Qua damesaanbod is het er veelal niet beter (eerder slechter) dan de gemiddelde rosse buurt.

Dat klinkt al veel beter, jij vindt dat ......... Nou, ik en een aantal anderen misschien ook wel, vinden het wel prettig als je er een langdurig bezoek van maakt dat er wel wat te eten is. Dat je niet tussendoor weg moet naar de Mc D om weer op krachten te komen.

Zowel het eten als de wellness-faciliteiten zijn mij niet tegen gevallen. Misschien kwam ik wel in de juiste tenten.

Qua erotische spanning moet je er al helemaal niet zijn want meer nog dan in een rosse buurt laten de dames wel heel erg merken dat ze alleen maar uit zijn op de inhoud van je portemonnaie. Tja, die dames komen echt niet naar je toe omdat je nu zo'n knapperd bent en daarom graag sex met je willen hebben. Sterker nog, als je ze op straat tegen komt zullen ze je niet ééns zien staan.

Dat doet me terugdenken aan de leuke lieve dame die in 2 jaar tijd in totaal €150,- van mij ontving. Uren en uren bij me bleef daarna aan de bar en waar ik tot op de dag van vandaag nog leuk vriendschappelijk contact mee heb.

In de basis zitten ze er allemaal voor het geld, zitten niet op een knapperd of een minder-knappe te wachten. Soms zijn het toch net gewone vrouwen en kunnen ze met je lachen, huilen, praten, voelen zich begrepen en ontstaat er meer dan de relatie van een 'wandelende-vagina' en een 'wandelende-portemonnee' die leeg moet worden getrokken.

Als je daar niet zelf voor openstaat dan overkomt het je trouwens ook niet nee.

Ook een aantal collega-wandelaars die ik ken hebben met enige regelmaat andere dan betaalde tijd doorgebracht met dames die ze ooit leerden kennen als DVP. O ja, net als ik zijn die ook niet millionair of de man waar iedere vrouw zich voor omdraait op een drukke winkelstraat  :-\

Ik heb wel een paar ideëen hoe het beter zou kunnen.

Gaaf! Doen! Vet! Cool!  8)

Ik wist wel na het lezen van jouw epistels dat jij inventief, creatief en intelligent bent. Bovendien een enorme empathie dus jij voelt exact aan wat een ieder wil!

Schrijf je business-plan, schraap de munten bij mekaar en ga los!

Nog een tip om je omzet op peil te krijgen, stel je club niet alleen ook open voor BDSM-ers en paren, maar vooral ook voor Homo's! Met alleen al de aantallen forum-schrijvers van hier die jij daarvan verdenkt, moet dat een enorm hoog percentage van de wandelaars zijn.  :dance2

B; de dames die er werken moeten er op vrijwillige basis werken en plezier hebben aan hun werk. Dus weg met die RoemBul zooi die de hele dag om je nek hangt om maar geld van je los te krijgen. West-Europese dames moeten we hebben die overlopen van geilheid. Sex en plezier moeten ze zien als de voornaamste reden om er te werken. Dat er daarnaast goed verdiend wordt is dan een prettige bijkomstigheid.

Als jij denkt  dat ROM/BUL synoniem staat voor gedwongen en west-Europees voor vrijwillig dan moet je maar eens beter opletten. Onder beide groepen bestaat het allebei.

Ik wens je trouwens veel succes met zoeken!

Vraag me ook af waarom er nooit geen forumleden op het idee zijn gekomen om zelf een club te beginnen! Immers, de knowhow moet er toch zijn als ik zie hoeveel clubs sommige leden al van de binnenkant hebben gezien. En geld moet er toch ook zijn. Die clubbezoekjes zijn immers verre van gratis. Dit is doorgaans een peperdure hobby.

Nou zijn we het helemaal eens!

Als ik zie hoeveel jaren jij je 'know-how' opgebouwd hebt, hoe jij de markt kent, de wensen, weet hoe het moet en hoe het niet moet ben jij de aangewezen persoon!

Ik wens je alle succes bij de start van je nieuwe bedrijf! Maandag maar eens naar de IHK of anders als je binnen onze eigen grenzen gaat opereren naar de KVK!

Als je lief bent hier dan mag je misschien wel een beetje reclame voor je club hier maken  :cheer:
« Laatst bewerkt op: 14 december 2014, 05:34:07 door Rolly »
Zoals het stokje op de Vulkaan wipt, zo wipt het nergens