Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)  (gelezen 61133 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 10/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Gepost op: 11 augustus 2010, 01:22:31 »
[box title=STEFANIE]Haarkleur/-lengte :donkerblond,lang
Lengte dame : 165 cm
Postuur/Cupmaat :normaal / C
Nationaliteit/Taal : Ned-Columbiaans-Venozolaans/ Nederlands
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings :
Service:Beffen/PMC/Soft SM
Tijdsduur : 00:50
Prijs : 150
[/box]
« Laatst bewerkt op: 23 januari 2013, 17:50:11 door mechelen »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie
« Reactie #1 Gepost op: 13 augustus 2010, 00:58:14 »
Wanneer gaat onze vriend sexmachine nog eens naar Stephany ? Was toch een favorietje van hem in het verleden !  ;)
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:06:10 door sexmachine »
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie
« Reactie #2 Gepost op: 13 augustus 2010, 01:02:21 »
Wanneer gaat onze vriend sexmachine nog eens naar Stephany ? Was toch een favorietje van hem in het verleden !  ;)
Zodra ons Antwerps gedeelte op pootjes staat, dat is een formele belofte  ;D :D


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:06:25 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
18 juni 2005
« Reactie #3 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:08:02 »
[box title=18 JUNI 2005]
Vandaag (18 juni 2005) tijdens deze hete dag eens afgezakt naar het schipperskwartier.
Mijn oog was al enkele keren gevallen op Stefanie, in de Schippersstraat 22, linkse raam. Ik ben er nooit binnengegaan omdat ik overtuigd was dat, des te mooier het gezicht, des te slechter de service zou zijn. Niets is minder waar dus bij deze half nederlandse, half mexicaanse (Venezulaanse-Columbiaanse) schoonheid (smaken verschillen natuurlijk)...
Normaal werkt Stefanie 's avonds, je kan haar makkelijk herkennen aan het raambordje als ze er is, Hot Latina Girl Stefanie.
Afgesproken 50 euro voor p+n, maar ik had mijn budget op 150 euro voorzien. Heerlijke speelse meid, een droom van een gezicht, je mag overal aanzitten, borsten, clitje, ze gaf me zelfs een vibrator om haar te verwennen. Ze is zeer zeer vriendelijk, maar toch natuurlijk, een 10 hiervoor. Het was net of ik al jaren over de vloer kom, zo behandelde ze me, zelfs toen er nog geen sprake was van die extra 100 euro. Noem het maar een GFE, eentje uit het goede hout gesneden dus...
Na een zalig kwartiertje heb ik haar zelf voorgesteld om wat extra service, er is niet gepraat over geld, ik heb haar gewoon 100 euro extra gegeven. En het initiatief volledig aan haar overgelaten.
Ik mocht haar beffen, haar met een vibrator bewerken, maar was eigenlijk meer in de mood door haar onder handen genomen te worden. Heb haar dit duidelijk gemaakt, en haar reply hierop was dat ze stout kon zijn. Dat heb ik geweten, ik ga de details verder besparen, maar ze heeft me heerlijk genomen, eerst met vibrator, dan met voorbinddildo, in verscheidene standjes, waaronder ik bovenop haar, niets was haar teveel, en alles met een nooit gezien enthousiasme.
Mijn tweeling werd niet overgeslagen, en zachtjes plagend bijtend op mijn tepels en kleintje, plagend en uitdagend met haar lippen en tong, af en toe een kusje, likjes met haar tong, ..., tja, lijkt dit niet een beetje op reclame, wel, dan is het maar zo, ze verdient het wel degelijk.
En steeds weer bleef de vriendelijkheid er, die prachtige ogen van haar glinsterden.
Persoonlijk vind ik dit een van de mooiste gezichtjes van het schipperskwartier.
Kortom, een zalig uurtje beleefd. Voor herhaling vatbaar, meer dan, Stefanie, jij ziet me zeker terug.
[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:22:19 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
4 OKTOBER 2006
« Reactie #4 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:09:11 »
[box title=4 OKTOBER 2006]
Stefany is een zalige horny meid, die een man geweldig kan opgeilen.
Het lijkt wel of ze er meer plezier in heeft dan de klant zelf. Als hier de klant koning is, is zij de keizerin.
Stefany doet zowel haar best voor klanten van 50 euro als voor klanten die meer betalen, en in tegenstelling tot andere dames in het skw, verdubbelt ze gewoon de tijd indien je het dubbele betaalt. Een pluspunt alvast voor deze Dame.
Haar motto: liever een kalnt van 50 euro die geregeld terugkomt, dan eentje van 200 die je maar eenmaal over de vloer krijgt. Positieve ingesteldheid dus.

De laatste tijd staat ze verleidelijk in zwart kleedje voor haar raam. En soms durft ze ook al eens gehurkt te gaan zitten. Wat een uitstraling heeft deze Mevrouw. Onweerstaanbaar voor deze wandelaar.
Met Stefany moet je niet bang zijn dat je iets tekort gaat komen, ze pijpt vol overgave, zacht, hard, bijt zelf zachtjes (en heel erg hard) indien je dit lekker vindt. Ze vergeet je tweeling niet, ze is (en dit is in de goede zin van de uitdrukking) een geil monstertje. Ze laat zich gewillig betasten, beffen, ze kijkt zeer geil.
Kortom, een supermeid, ze wisselt van standjes, heeft een heel attribuut aan dildo's op haar tafeltje staan.
Op verzoek gebruikt ze deze ook, bij de klant ditmaal, ze weet echt wel hoe een man te behagen. Meer dan dat. Weinig gezien, deze kwaliteit in het kwartier.
Heb ik dan niets dan positief te vertellen over deze Dame? Als er iets negatiefs is, is het enkel dat je onmiddellijk terug wil, als je eenmaal buitenstaat, zo lekker is deze ervaring, en dat lapt ze me telkens weer, het monstertje
Herhaling: wees maar gerust.
Moest deze Dame het ooit in haar mooie hoofdje halen in een of andere saunaclub te gaan werken, gaan jullie daar nogal wat meemaken, Heren.
Haar diensten overtreffen deze van vele Meiden in diverse clubs.

[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:22:39 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
20 OKTOBER 2006
« Reactie #5 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:11:04 »
[box title=GEILE DONDER EN BLIKSEM]
Verleden week nog een keertje Stefanieke bezocht.
Het was al laat geworden, ik moest in het skw zijn met Anvers.
Na onze lange avondwandeling liep ik nog een keertje door de SS.
Had al eerder die avond een drankje voor haar gaan halen naar de nachtshop, en ze keek me toen al aan alsof ze me op zou eten.
Maar ok, het was intussen al 1 uur na het uur der spoken, en toen ik binnenkeek zag ik Stefanie staan in jeans.
Verdomd, 'k was alweer te laat. Niet dus :D
Even gevraagd wanneer ze de volgende dagen zou aanwezig zijn, waarop ze me letterlijk binnentrok, en me zei: nu 
Ik spartelde nog wat tegen, want ze had zich al omgekleed, en haar kamertje opgeruimd, de lichten waren gedoofd. Echter, tegenpruttelen helpt niet bij deze meid.
Ze nam me mee naar achteren en begon aan een der heerlijkste vrijpartijen die ik ooit beleefd heb. Geld? Sprak ze geeneens over. Ze zou en moest hier en nu (lees:toen en daar :D ) me eens goed verwennen.
En ik moest dit absoluut recenseren.
Nu heb ik al heel wat meegemaakt, en zitten er de laatste tijd heel wat dames van heel goede kwaliteit in het skw, maar ze overtreft op gebied van geilheid iedereen.
Met kop en schouders steekt ze er boven uit. Ik noem haar zelfs een geile donder en daar geniet ze nog van ook.
Kledij uitdoen, neen, dat gebeurde geleidelijk, tijdens de sexpartij. Geen enkel taboe is haar bekend.
Pijpen (zelfs bijtend), likken, plagen, bijten, knijpen, nageltjes in de rug, poppers, ...., vul het lijstje zelf maar aan. Je kan het zo gek niet bedenken of Stefanie heeft het in petto. Ze heeft me letterlijke en figuurlijk alle hoeken van haar bed en de kamer laten zien. Zonder muziek, met een heel weinig licht.
Ik heb het nog geschreven, maar kan het niet genoeg benadrukken.
Indien we een verkiezing zouden houden, komt Stefanie niet op de eerste plaats als het op lichaam aankomt. Ik vind ze wel mooi, heeft een lekkere kont, maar is geen slank type. Neen, niet dik ook niet hoor. Maar dat kontje, die blik, die oogjes, haar snoetje , en dan haar service, haar techniek.
Ik schrijf dit neer, en het is net alsof het net gebeurd is, en dat wil al wat zeggen hoor.
Standjes? Allemaal, de hele kama gaat ze af. En ze geniet er verdomd zelf ook van, heren, dat verzeker ik jullie.
Toen ik, totaal voldaan en uitgeput uitpufte, keek ik even op mijn horloge, en het was bijna half drie.
Oops, ik besefte dat ik haar nog geeneens had betaald. Vlug mijn geld genomen, en Stefke gegeven waar ze recht op had.
Nadien ben ik totaal voldaan vertokken, en in een roes naar huis toe gereden.

Tot de volgende keer, daar bestaat geen twijfel over Stefanie
Ach ja, om haar te charmeren, het volgende nog. Ze heeft nieuwe extensions, heel erg mooi, en lekker blond. Zo hebben we ze graag hoor...

sexmachine
[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:23:07 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
6 FEBRUARI 2007
« Reactie #6 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:17:06 »
[box title=EEN SLET IN BED][box class=windowbg]Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BEMA
Zeg sexmachine,
WAAR blijft die recensie van uw bezoek aan Stefanie de vorige donderdag?
Ik heb trouwens de indruk dat je ons nog een recensie verschuldigd bent van Uw vorig bezoek.
Of zou ik mij
ZO vergissen? 
Bema

[/box]
Neen, Bema, ge vergist U helemaal niet.
Maar ik zal het maar op deze recensie houden, nietwaar?
Allereerst, ze heeft een nieuwe 'pancarde' voor de deur hangen, toch geen ontwerp van de sub zekers?  Mooie fotokes trouwens daarop te vinden van haar, knap werk van de fotograaf moet ik zeggen.

Ik was eerst van plan bij Melanieke binnen te springen, maar Stefanieke is één van mijn all-times favorietjes, en toen ik haar zag staan, tja, het vlees is zwak.
Binnengegaan, en haar gevraagd alles aan het houden, niks uitkleden apart, hoge hakken aangehouden, kleren aangehouden, zodat ik er eens werk kon van maken.
Wat is dit toch een heet schepsel, het was alsof we mekaar al maanden niet meer hadden gezien, en was ook zo  ;D
Details, tja, bijten, likken, oortjes bijten, langs beide kanten.
Het is gewoon een natuurtalent, en ze is ook geil, een geile donder zoals ik er persoonlijk weinig ken in de straten daar.
Ik kick er de laatste tijd op dat de Dame in kwestie rookt tijdens het spel, en daar heeft Stefanie geen probleem mee. Lekker, terwijl ze met je speelt, dat ze af en toe stopt, haar sigaretje verder oprookt, om je pardoes een klets te verkopen.
Ik heb haar eerst een halfuurtje gedomineerd, haar steeds vanonder gehouden, terwijl ze smeekt genuffeld, gevingerd, gekust, gebeten, gelikt en geneukt te worden.
Voor alle veiligheid eerst een condoompje aangedaan, en dan weer eens in, uit haar, tussen de borsten, terug wat verder pijpen, en steeds ik aan het commando. Heerlijk, soms vind ik het fijn om ook de rollen eens om te draaien. Missionarishouding, beentjes opgetrokken, omgedraaid, lepeltjeshouding, doggy down houding, het hele rijtje kwam aan bod.
Tot Mevrouw het meer dan genoeg vond.
En toen begon het pas echt. Nog steeds had zij haar kleren aan, ik enkel nog een T-shirt , broek op de knieën. Zij dus aan het commando nu, dominante lady strikes back:teuflisch
Ik had niet liever. Ze draaide me op mijn rug, en ik moest blijven liggen, vooral niet bewegen, enkel mijn hand duwde ze richting haar zaligheid.
Mmmm, ze heeft mijn kleine witchmaster aka melocake gebeten, ik dacht dat hij ging breken, zo hard en wild ging ze tekeer met tandjes en mondje. Des te heviger ik haar vingerde, des te harder ze beet. Tja, ik bepaalde het gevaar, zei ze me nog.
Daarna is ze boven op me komen zitten, terwijl ze in mijn tepeltjes beet, mijn oortje moesten het ook ontgelden.
Ze bereed me alsof het haar laatste rit van haar leven zou zijn.
Zalig hoor Stafanieke. Je bent me het sletje wel.
Ze had een verrassing voor me, ze wou me eens lekker aftrekken zonder condoom, met verrassing.
Die verrassing was tweeëerlei. Met één hand trok ze eraan, amai, ik moest al aan iets heel lelijks denken om niet onmiddellijk mijn lading te verschieten (neen, niet ver, ik hou me aan de maximum snelheid, ook mijn zaadcellen, om problemen te vermijden
:o ). Toen ze dan ook nog een vingertje naar binnen duwde, en me een prostaatmassage gaf van jewelste, en dan op twee centimer boven mijn mond kwam hangen, en af en toe wat speeksel overhevelde van haar zwoele lippen in mijn mond, kom ik me niet meer houden.
En liet ik met een luid gekreun alles los wat ik in me had.En o neen, ze bleef verder werken met die vinger. Als je weet wat dat kan teweegbrengen, mmmmm, geen andere woorden voor.Kortom, een heerlijke ervaring, met alles erop en eraan, voor een zacht prijsje.Ga nu niet ellen dezelfde service vragen, ik ken Stefanieke al jaren, en de ene keer geef ik haar 100 euro, de andere keer 200 euro, tot zelfs meer dan dat. Nu geeft ze me steeds een even goede service. De ene keer compenseert de andere keer geldelijk waarschijnlijk.Zo Bema, heb ik je leesbehoefte voldaan???
sexmachine
[/box]
« Laatst bewerkt op: 13 augustus 2010, 11:21:47 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
29 MAART 2007
« Reactie #7 Gepost op: 13 augustus 2010, 11:19:21 »
[box title=DEEL 13 0F ZO]
...13 of zo.

Ik had haar weer een keertje zien staan, en tja, als je dan coco 2 bijhebt, en ze doet teken (lees: ze werpt kusjes), dan vraag je je niet af voor wie het is  ;D ;D
Coco 2 noemt zich toch maar een windowshopper, dus ja ja, ze waren voor mij.
Voor alle zekerheid (wat zijn we toch een profiteurs :D ) het maar gaan vragen, en dat kent ze o zo goed. Armen over de schouders slaan, zich tegen je aantrekkend en vol kussen op de mond.
Probeer daar maar eens aan te weerstaan.
Kan ik gewoon niet.
Een half uurtje later was het dan ook zover. Dag schat, hoe gaat het, komt er dan met dat Nederlands-Columbiaans-Dominicaans accent uit.
Moet ze niet vragen, weet ze best. Het is hoognodig, dus, als ik daar binnenstap.
Betalen? We kennen mekaar meer dan goed genoeg, gebeurt wel tijdens of na het spel.
Stefanie kleedt me niet meer uit, en ik ook niet. Ben steeds fris gewassen als ik naar haar ga, telkens als we wandelen trouwens.
Dat geeft ook dat extra aan een bezoekje aan haar, precies of je wordt verkracht door een vriendinnetje dat je meeneemt naar haar kamer.
Geeen tijd voor plichtplegingen, gewoon vol GFE, zoenen, kussen, bijten, lief strelen.
Niks geen uitkleden, niet beiden naakt op bed, mannetje op vrouwtje of andersom, neen, gewoon een lekkere hevige stoeipartij.
De kleren die worden wel in de loop van de vrijpartij van het lijf gerukt.
Heerlijk, als je haar gewoon zoals een vriendin aan haar borsten kan zitten, je hand in haar kleedje, en dan in haar slip kan doen glijden, en ze terwijl onder je tshirt je rug zowaar half openkrabt, terwijl ze hevig zoenent je bijna opvreet. Dan weer overgaat naar je nek, je een zuigplek toedient waar moeder de vrouw zich rot van zou schrikken, aan je oortjes sabbelend verdergaat.
Terwijl ook zij zich niet onbetuigd laat, je broek openknoopt, en eerst bovenop de bowershort je ding keihard krijgt, om dan een hand in die short te doen glijden.
Ze ligt helemaal niet stil, en duwt mee met het ritme dat je met haar speelt, het lekker ding.
Af en toe kan ik eens venijnig mijn nageltjes in haar borsten zetten, of haar eens heel diep beroeren, want ze dan weer beantwoordt met haar nagels diep in je edel ding te planten, maar steeds met een heerlijk gevoel.
Als ze dan afzakt, en verleidelijk kijkt naar je, en zegt, oh, kijk daar, wat er daar allemaal op dat nachtkastje staat.
Tja, wat dan? Dan verlies je als man alle controle. Kies maar, eentje voor mij. En tegelijk kiest ze en speeltje uit voor me.
Ze speelt dan rustig voort, laat zich gewillig neuken door een dildo, terwijl ze met beide handen, mond en tong je beneden een beurt geeft om u tegen te zeggen.
Stefanie weet ook wat prostaatmassage betekent, net zoals 85 percent van de heren, maar toegeven zullen ze het nooit doen, fluistert ze me heel zachtjes toe. Ze heeft er de perfecte speeltjes voor heren, ha ha.
Langzaam vergeten we alle tijd (ik dan toch, voor haar is het werk, maar ze geeft je het gevoel alle tijdsbesef te verliezen, en das ook al heel wat), en wordt er gepijpt, geneukt, gezoend.
Zij vanboven, doggie, zij vanonder, Stefanie laat zich niet kennen. En dat allemaal met haar BH op halfzeven, de slip opzijgetrokken, haar zwart kleedje nog aan, volledig open, mmmmm. Mijn tshirt heeft de strijd verloren, ligt daar ergens als toeschouwer op de vloer, mijn boxershort is gewoon naar beneden getrokken en verscheurd door haar lief geweld.
Hevig wisselt ze af, dan weer zakt ze terug naar beneden om mijn melocakes nog eens te bewerken, om me even later te laten exploderen zoals zij dat alleen kan: heerlijk kussend, bijtend en zuigend, terwijl ze haar nagels diep in mijn kont plant, en me doet verdrinken in haar zaligheid.
Meer en beter heb ik maar bij een enkele Meid gekregen ooit, en dat was dan privé.

sexmachine[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #8 Gepost op: 18 augustus 2010, 04:06:16 »
Wanneer ga je deze schoonheid nog eens bezoeken, sexmachine ?  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #9 Gepost op: 25 september 2010, 00:37:44 »
Wanneer ga je deze schoonheid nog eens bezoeken, sexmachine ?  ;)
En sexmachine,
er nog niet aan gedacht om Stephanieke nog eens te bezoeken ? ? ?   ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #10 Gepost op: 25 september 2010, 00:43:17 »
En sexmachine,
er nog niet aan gedacht om Stephanieke nog eens te bezoeken ? ? ?   ;)
De wens is de moeder van de gedachte, Bema, dus jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa    ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #11 Gepost op: 10 december 2010, 03:14:39 »
Toen ik deze avond rond 22 u door SS wandelde, ik was niet allleen, was met mijn vriendin, zag ik Stephanie naar de overkant gaan, met hoge hakken, moet zeggen dat zij toch werkelijk mooie benen heeft.   :)

Denk dus dat sexmachine wel weet waarover hij schrijft als hij het over Stephanie heeft.  ;)
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #12 Gepost op: 12 juli 2011, 14:12:30 »
"Dat is meer dan 4 jaar geleden, schatje..."
Dat waren de eerste woorden van Stefanie....  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #13 Gepost op: 12 juli 2011, 19:44:56 »
En dat het zolang geleden is, is nog waar ook.
Ik weet niet hoelang al, maar Stefkes zwakke punten (met name boven de schaamstreek, ze is niet meer de allerjongsten en er waren striemen zichtbaar) is volledig weggewerkt. Stefke heeft echter niet gekozen voor de plastieken doktoor, zoals 90 percent van de vrouwen in de business, maar ze heeft een artiest aan het werk gezet.
Ik stem voor, een geweldig mooie tattoo over haar ganse breedte, van net onder haar navel tot net boven die lekkere poes.


Zou ik een recensie schrijven ook nog?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #14 Gepost op: 12 juli 2011, 19:56:29 »
"Dat is meer dan 4 jaar geleden, schatje..."
Dat waren de eerste woorden van Stefanie....  :P


En wat waren haar laatste woorden ?


Bedankt en tot ziens of tot over 4 jaar ?


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.