Auteur Topic: Vingerlingstraat 10/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)  (gelezen 61146 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2011, 19:58:36 »
"Dat is meer dan 4 jaar geleden, schatje..."
Dat waren de eerste woorden van Stefanie....  :P


En wat waren haar laatste woorden ?


Bedankt en tot ziens of tot over 4 jaar ?


Groet, Foots  O0
"Ik ga ook naar huis, slaap lekker en tot heel binnenkort, binnen 4 jaar werk ik hier niet meer.... ."
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #16 Gepost op: 16 juli 2011, 01:37:36 »
U kennende sexmachine, tenzij ik mij vergis, hebt U haar enkele dagen geleden bezocht, dus een recensie waard ?  :))
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #17 Gepost op: 16 juli 2011, 21:28:12 »
U kennende sexmachine, tenzij ik mij vergis, hebt U haar enkele dagen geleden bezocht, dus een recensie waard ?  :))
Vergissen doe je je niet, want je hebt me gebeld om het me te vragen  ??? ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
na 4 jaar.....
« Reactie #18 Gepost op: 16 juli 2011, 22:07:20 »
[box class=windowbg]
[box title=STEFKE]
[smg id=3901 width=600]
[smg id=3902 width=600]
  ;)
[/box]
[box title=INTRO]
Na meer dan 4 jaar, ik ben uit mijn dikke-tetten-periode, alsook uit mijn sm-periode, en al helemaal uit mijn transkes periode.
Lang geleden dat ik nog eens een avondwandeling had gemaakt in het skw, en de laatste tijd was het maar zwakskes ook.
Ik dacht bij mezelf; "Komaan, sm, geef jezelf nog eens een kans en ga eens wandelen."
Wat dan ook geschiedde, de dagshift stelde niet veel voor, pijpster Erika was er niet (ik denk op verlof, want er zat een lelijk schepsel op haar plaats  ;D ), en het was eigenlijk voor haar dat ik afgezakt was naar het skw.
Dan maar een frietje gaan eten op het Falcon, en iets gaan drinken bij ons Marta in de MalleBabbe, waar ik Joske tegenkwam.
Voor het eerst sinds 15 jaar nog een keertje Het Keteltje binnengedoken, maar dat is dus niks meer voor mij.
Een pracht van een negerinneke tegen het lijf gelopen, en dan beginnen ze. Een drankske, en dan zijn ze al verliefd op je, en willen ze je meekrijgen voor een uurtje, of tien minuutjes, om zo snel mogelijk je zakken leeg te maken. Nog steeds dezelfde keet, en de meiden zijn nog steeds even opdringerig en golddiggers op zeer korte termijn.
Ach, ik dacht, ik ben hier weg, want alhoewel de drankjes er goedkoop zijn, proberen ze je op zeer korte termijn zo veel mogelijk te plukken. Ik dacht dus, dan kan ik beter 50 euro gaan opneuken bij iemand die niet ligt te bedelen.
Ondergetekende liep dus door het skw, en ik liet mijn oog vallen op een knap ding, moet SS21/2 of 23/2 zijn, in ieder geval droeg ze handboeien en was ze in latex gepropt. Heerlijk ding. Maar je kent dat, nog eens een rondje, dan weer was ze bezet, dan weer was ze vrij, maar had ik net een sigaretje opgestoken.
En dan, tja, dan gebeurt het onvoorstelbare, iets waar je je niet meer aan verwacht.
En dat onverwachte en onvoorstelbare heet (letterlijk en figuurlijk) STEFANIEKE... .
[/box]
[box title=HEERLIJKE SEKS]
.... Daar stond ze dan, en ik, ik zat met een dilemma, ik was net zinnens om me eens goed te laten aanpakken door dat zwartharig schepseltje, schuin tegenover haar.
Maar dan keek ze me recht in de ogen, en het verstand zakt onmiddellijk een dikke halve meter, recht tussen de benen. Als een verlamde stopte ik, keek naar haar, draaide 90 graden en liep recht op haar af.
Deurtje open, en wow, ze ziet er nog steeds uit om op te vreten. Ik weet dat Stefanieke intussen ook 4 jaartjes ouder geworden is, ze moet dus al de dertig gepasseerd zijn (32 schat ik zo).


"Dat is meer dan 4 jaar geleden schatje."
"Ik heb je al meer dan 4 jaar niet meer zien staan, Stefanie."
"Blind?"  ;D
Een zoen op de mond en dan komt de vraag of je binnenkomt. Stefanie zet geen druk, ook al is het zo lang geleden, ze weet gewoon dat ik haar niet kan weerstaan, en dat Nederlands met latino-accent, mmmmm, lekker geil. Zoals zij gewoon is.


Mejuffer waste ons eerst, en trekt dan terug haar kleertjes aan, ze weet gewoon dat ik dat liever heb. Wat daarop volgde is een herhaling van 4 jaar geleden, maar dan nog heter en beter.
Vol zoenen, rechtstaand, dat lekker lijf van dat heerlijk wijf mogen bepotelen, en je mag gerust wat ruwer zijn. Stefke is niet bang van hardhandig aangepakt te worden, doet zij trouwens ook.
Na enige tijd staand duwt ze me op bed en blijft ze verder zoenen, bijt ze me, krabt mijn rug haast open en geeft ze me een pijpbeurt van jewelste.
Stefke weet ook van vroeger dat ik NIET lik (ja, zelfs na 4 jaar kan ze zich dat herinneren). Mijn hond is een halve Lassie, en ik pas voor dat onderdeel, brrrrrrrrr, vies vies vies  ;D
Heerlijke ontedekking als haar kleertjes in het rond vliegen, daar waar Stefke de meeste schoonheidsfoutjes heeft (striemen als gevolg van te kalveren  8) ) is ze nu over de volledige breedte van haar navel tot haar heerlijk poesje in de verf gezet. Door een tattookunstenaar die gadverdamme heel de tijd die heerlijk natte poes heeft mogen aanschouwen.
Stefke gaat over naar een pijpbeurt die geweldig is, a la foots - niveau. Eentje die je drie dagen later nog voelt. Lekker afwisselend bijtend en met die tandjes schrammend, en dan weer melo-cake zuigend en ze laat je balletjes lekker ploppen. Intussen neemt ze mijn twee vingers en duwt die pardoes in haar eigen poesje, en rijdt gewoon je vingers af.
Geiler kan je het haast niet hebben.
Na een tijdje te pijpen en lekker te vingeren, komt ze op me rijden en zoent ze me haast op. Haar nageltjes maken lieve schrammetjes op mijn rug en edele kont, en ze maakt me zo geil als boter.


Het neuken, alhoewel het Foots niet interesseert, was weer als vanouds, eerst doggy, en hoe harder je haar neukt, hoe geiler ze je aankijkt en hoe harder ze meeduwt, daarna kroop ze gewoon boven op me en bereidt (of berijdt) ze me in haar neukritme.
Als afsluiter de gewone neukhouding, waarbij ze me nat vol tongzoent en haar nagels in mijn rug en kont plant en me de andere hand mijn melocakes bewerkt tot ik spetterend kom.


En, dit alles voor een vriendenprijsje van 50 euro. Topklasse en topkwaliteit in het skw, het bestaat dus nog. Meer dan de moeite waard, en nog beter dan vier, vijf jaar geleden.


Ik heb haar bij het buitengaan nog 20 euro zwijggeld toegestopt, zo goed was ze.
Voor mij veruit de beste fuck in het skw, en het was al zo verdomd lang geleden. Stefke ziet me zeker nog een keertje terug deze vakantie, als ik haar te pakken krijg. Heerlijk wijffie, die meer dan waar voor het bestede geld geeft. SUPER SUPER SUPER  >:D :D
[/box]
[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest672

  • Gast
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #19 Gepost op: 17 juli 2011, 10:56:09 »

Zaterdag nacht ook eens "even" bij deze schone binnen geweest.
Wat een ervaaring, ik heb al veel meegemaakt maar dit......
Begon met een wasje, dus hygiëne uitstekend.
Eenmaal op het bed beland ging ze over tot pmc, in één woord HEERLIJK.
Toen vroeg ze of ik haar wilde beffen (stomme vraag natuurlijk), moet zeggen dat ze hier zichtbaar/voelbaar van genoot.
Na weer een korte pijpbeurt ging ze boven op zitten. Ze bleef maar gaan, ook omdat ik het klaarkomen maar kon "uitstellen".
Ik kon niet klaarkomen zij wel (zei ze). Dit vraag ik me altijd af, ze werd wel klets nat en ze genot ook hier weer zichtbaar en voelbaar van.
Ze heeft mee uiteiderlijk met de hand afgewerkt terwijl ik haar nog mocht vingeren.
Ik weet niet hoe lang ik binnen ben geweest, maar duurde volgens mij langer dan een half uur, en dat voor het standaard tarief.

Wat een dame, viendelijk, geen tijdsdruk. Zeker een aanraader.
Die gaat mij nog wel eens terug zien.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #20 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:37:12 »
Stefanieke staat te pronken in de SS 22/ vanavond, en ze werkt de ganse week.
Gaddamme wat een lekker geil wijf, ik werd zomaar aangetrokken door haar lippen, kreeg een pakkerd vol op de bek en....
...moest helaas verder lopen...
...wat is het leven van een hoerenloper toch zwaar verdorie  :P
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #21 Gepost op: 20 augustus 2011, 08:36:23 »
Stefanieke staat te pronken in de SS 22/ vanavond, en ze werkt de ganse week.
Gaddamme wat een lekker geil wijf, ik werd zomaar aangetrokken door haar lippen, kreeg een pakkerd vol op de bek en....
...moest helaas verder lopen...
...wat is het leven van een hoerenloper toch zwaar verdorie  :P

Stephanie staat op dit moment wel rechts, dus 22/3. ;)

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #22 Gepost op: 20 augustus 2011, 10:37:34 »
Stephanie staat op dit moment wel rechts, dus 22/3. ;)

Merci Elwood, voor de info want ik ben deze week 's avonds in verband met beroepsdoeleinden nog niet in het SKW geraakt. :-[
Ik ga het nog wat aanzien en dan mogelijk een adreswijziging doorvoeren...
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
A PERFECT TEN ..... BUT....
« Reactie #23 Gepost op: 21 september 2011, 00:12:36 »
Niet meer nodig, die adreswijziging, Roberto  :D , ze staat terug links en Demi zit terug rechts, de pi(c)korde hersteld dus  ;D
Wat helaas niet meer klopt zijn haar maten.
Gadverdamme, Eni zit terug strak in 't velletje en net nu moet Stefke zich volledig laten gaan? Echt niet te doen, ze is zeker tien kilo bijgekomen ten opzichte van 3 maanden geleden, en ze kan er best wat aan doen, want dit is niet echt aantrekkelijk meer, haar bovenarmen zijn twee maal zo dik als 3 maanden geleden, en die tattoo, die zo mooi was en haar striemen bedekte (prachttattoo trouwens) zwabbert n van links naar rechts.
Echt zonde, want de seks was GEWELDIG, in één woord.
Bijten in de kleine sexmachine, van soft tot hard, balletjes knijpen, neuken als een beest, pijpen als de beste, een tien.
En ze zoog gewoon mijn tong binnen en gaf ze bijna niet meer terug.
Toen ik klaarkwam trok ze me dieper in haar, wat een heerlijk sexmachine, die stef.
Alleen spijtig van haar model nu, heel erg spijtig, als ze terug was zoals 3 maanden geleden moet een mens niet meer naar een saunaclub, dan is dat de reis niet meer waard naar Duitsland, zo goed is de sex met haar.
Naar de fitness met die griet, of het vriendje vertellen dat ze op dieet moet  :D >:D


Op sexgebied een perfecte 10, niet te evenaren....   
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #24 Gepost op: 21 september 2011, 00:18:30 »
Ach jij bent toch ook een lelijke vent!

Maar goed inderdaad jij bent wel degene die betaald!

Nog graag maak ik de kanttekening dat er in het SKW nog 5 andere dames werkzaam zijn die de service van Stefany evenaren...
« Laatst bewerkt op: 21 september 2011, 00:20:05 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #25 Gepost op: 21 september 2011, 00:22:45 »
Ach jij bent toch ook een lelijke vent!

Maar goed inderdaad jij bent wel degene die betaald!
Maar ik had wel een kap over mijn hoofd getrokken, bankovervallertje gespeeld  :D
En neen, dat is gene zever, vraag het haar....
Dit masker dus, ik was op slag veel knapper  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #26 Gepost op: 21 september 2011, 00:24:55 »
Maar goed inderdaad jij bent wel degene die betaald!
[font='arial black']T[/font]  ???
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #27 Gepost op: 21 september 2011, 00:28:03 »
Haha SM had je dan niet door dat ik hier voor Jansen probeer te spelen! ;D
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #28 Gepost op: 22 maart 2012, 19:55:11 »
Roberto, is ze nu definitief (als je het al definitief kan noemen) verhuisd naar een raam in de Villa Tinto?
Dan is dat enkel te verklaren doordat ze zeer onregelmatig werkt, en niet meer de ganse maand wil betalen om dan heel onregelmatig aanwezig te zijn, want een raam kost al snel 80-100 euro per shift.


Meer info waar ze tegenwoordig dan per dag betaalt Robbie? Raamnummer Villa Tinto?


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 22/1, Stephanie (Columbiaans-Nederlandse)
« Reactie #29 Gepost op: 22 maart 2012, 19:57:52 »
Deze godin heeft inderdaad haar raam op de SS 22 opgegeven en staat nu in de Villa Tinto.


Echter haar raam zal altijd wisselend zijn in de Villa Tinto omdat enkel de meiden die veel aanwezig zijn in de VT een vaste plaats krijgen.


Als ik haar bij mijn volgende bezoeken zie staan, zal ik haar eens aanspreken. Ik hou het voorlopig op wisselende ramen in de Villa Tinto. ;)
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...