Auteur Topic: Villa Tinto 21 Edith  (gelezen 34931 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 Edith
« Gepost op: 11 juni 2011, 01:37:02 »
Plaats van tewekstelling: Villa Tinto 21 (geen vaste plek, je treft haar zowat overal aan in de Villa)
Naam: Edith
Nationaliteit: Hongaarse
Leeftijd: 45+
Haarkleur: Blond
Kleur ogen: Blauw grijsachtig
Lengte dame: 1 meter 65
Cupmaat: D - cup, siliconen
Uiterlijk: Vrouwelijke vormen en wat je mag verwachten van een vrouw van 45
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Aftrekken, PMC, NMC, beffen en alle standjes
Shift: Nachtshift
Kosten: 50 euro voor 30 minuten

De meeste leden zullen nu denken: "tedju dieje Roberto was da veu ne rare", hij loopt daar in een kwartier vol met Oostblokdames die de juiste vormen en maten hebben en meneer springt bij een oud wijf binnen. Inderdaad ik ben een rare. ;D :P Ik had haar al dikwijls zien staan en vannacht achtte ik mijn moment gekomen om zo'n geile Milf te gaan bepotelen.

Ik wierp men sigaret weg en ging met mijn rechterhand naar mijn achterbroekzak om mijn 50 euro te trekken. Ik klopte aan bij Edith en ze begroette mij als ware ik een wereldreiziger die na maanden reizen zijn thuishaven terug had bereikt. Dit tafereel werd gadegeslagen door collega wandelaars die hun ogen uitkeken. "Finally" zei Edith. Inderdaad na elkaar maanden knipogen te hebben toegeworpen, moest het nu maar eens gebeuren.

Ik kleedde Edith uit en ze begon met haar heupen opzwepende bewegingen te maken. Mijn hand verdween in haar broekje en masseerde haar erogene zones. Waarbij ze geile praat in mijn oor fluisterde. Inderdaad, een rijpe dame kan lekker zijn. >:D

Als man van de harde actie wou ik er onmiddellijk aan beginnen. Hoe zou je trouwens zelf zijn. Dat was dan wel buiten Edith gerekend. Ze begon eerst mijn rug en benen lekker te masseren. Hiervoor was ik uiteraard niet gekomen maar ik liet ze begaan want ze deed het goed. Eindelijk sprak ze de wijze woorden: omdraaien. Omdat je altijd naar ouderen moet luisteren deed ik dat ook maar.

Edith kwam boven op mij en begon een body tot body te geven. Uiteraard werd ik daar geil van. Ze zag dat mijn gerief om aandacht riep en begon me in hogere regionen te pijpen. Voor al dit lekkers voelde ik me verplicht om iets terug te geven. Beffen dus maar en dit in 69.

Ik wou neuken en liet haar op mij komen. Naar hartelust kon ik met haar D-cup spelen, likken, betasten voor Edith is het allemaal goed. Dan begonnen we aan een stevige doggy waarbij ze de spiegel correct wist te gebruiken. Een eruptie was niet meer uit te stellen. Edith bleef nog 2 minuutjes bij mij op bed liggen waar ze goede punten voor krijgt... Uiteraard!

Dan was het tijd om in te pakken en weg te wezen.

Conclusie: Edith ziet me ooit nog wel eens terug, als ik het wat rustiger aan wil doen. Ze is absoluut geen klokkijkster en de seks met haar rustig en vrij teder.

Gegroet!
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 Edith
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2011, 20:21:48 »
Ik heb de indruk dat Edith in het weekend ook in de dagshift werkzaam is.

Ze zit nog steeds op nummer 21. Je kan haar herkennen aan het plakkaatje "swedish massage, sex massage".

Je kan er dus terecht voor een massage maar je mag ze ook neuken hoor. ;) ;D
« Laatst bewerkt op: 7 augustus 2011, 20:24:57 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 Edith
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2013, 19:30:43 »
Edith is er ook niet meer.
Ze vertelde me naar Gent te gaan.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 Edith
« Reactie #3 Gepost op: 13 oktober 2013, 00:29:00 »
Al lange tijd niet meer gezien op dit adres !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 21 Edith
« Reactie #4 Gepost op: 13 oktober 2013, 01:04:17 »
Al lange tijd niet meer gezien op dit adres !

Topic op slot.