Auteur Topic: Villa Tinto 33, Beyonce  (gelezen 31297 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

guest9105

  • Gast
Villa Tinto 33, Beyonce
« Gepost op: 18 juni 2012, 12:06:29 »
Naam:         Beyonce       
Land:           Belgie/Nederland?
Taal:            nederlands
Leeftijd:       38 (??)
Lengte:       1m75)
Model:         gemiddeld
Cup:            B (echt)
Haarkleur:   donker blond
tatoo:          neen
Prijs:           75 euro
pro:            BDSM

Zoals ik in mijn verhaal beschreef van Romina had ik al een eenvoudige afspraak gemaakt met deze dame. Dus na mijn verbijstering van Romina ben ik alsnog naar de bank gegaan en heb het geld gehaald voor een sessie bij deze dame. Eenmaal binnen kon ik me meteen uitkleden en mocht op haar bed gaan liggen.....het andreas kruis dat was wat onmogelijk.....maar toen ik op haar bed lag...werd ik geblinddoekt, vastgebonden en begon ze met mijn tepels te spelen. Ze gaf me volgens haar de sterkste poppers die er zijn...nou dat geloof ik ook wel. Maar toen ze klaar was met mijn tepels te spelen mocht ik haar aanraken, maar volgens mij viel het allemaal wel mee.....toch begon ze me te waarschuwen voor dat ik haar poesje aanraakte...was volgens haar te ruw....ik blijf erbij dat het wel meeviel. Maar goed...na de tweede keer begon ze serieus met haar waarschuwing en zei dat als ik het nog een keer deed ik zo naar buiten werd gegooit. Dus toen was ik het ook weer zat en dacht ben haar wel voor....zei dat het niks werd en heb me aangekleed en voor ik het wist stond ik weer buiten na ongeveer 15 min. Ik baalde die dag als een stekker.....echt 2 sessies...125 euro weggegooid Deze twee dames NOOIT meer!!!!

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33, Beyonce
« Reactie #1 Gepost op: 14 oktober 2013, 22:31:26 »
Zij is er nog steeds gedurende de de dag en is een vriendin van Peggy van VT 32.

Een echte VLAAMSE, doch weet niet WAT zij werkelijk WAARD is.
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
Villa Tinto 33, Beyonce
« Reactie #2 Gepost op: 26 april 2014, 23:10:09 »
Beyonce definitief gestopt ondertussen !
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !