Forum > A C A P U L C O   G O L D - Ratingen

Vicky (Roemenië)

<< < (2/10) > >>

foots:
Hee Sparky,
 
Ik vind het prima dat je Vicky geweldig vind, maar ze heeft vele vaste fans.
Nu ga je haar toch geen dagen kameren, want anders word ik nog jaloers  :( .
Maar Vicky is het zeker een goede klantenkring gegund, ze is "fabelhaft".
 
Groet, Foots  ;D

Sparky:
Beste foots , ze is inderdaad geweldig , ik zal proberen nog iets voor je over te laten ! ::)

Maar ik beloof niets !

Ik zal mijn gedrag in de club niet verranderen , het is voor mijn gevoel goed , als die andere dame ziet , hoe makkelijk zij het geld verdienen kon !!!!!! 

guest110:
Weet iemand op welke dagen deze Vicky werkt, aangezien ik van plan ben om aanstaande woensdag naar LR te gaan.
Groetjes Rocco2007

guest31:
Volgens mij werkt ze normaal gesproken iedere dag. Dames zijn op maandag en dinsdag vaak vrij. A
fgelopen zaterdag was Vicky niet in LR. Ik zou woensdag gewoon even bellen met LR. Het kan best zijn dat Vicky weer naar Oase is.

sexmachine:

--- Citaat van: timjava op 13 september 2010, 19:36:24 ---Volgens mij werkt ze normaal gesproken iedere dag. Dames zijn op maandag en dinsdag vaak vrij. A
fgelopen zaterdag was Vicky niet in LR. Ik zou woensdag gewoon even bellen met LR. Het kan best zijn dat Vicky weer naar Oase is.

--- Einde van citaat ---
Een kleine bevestiging, afgelopen zondag was ze er ook niet.
Rocco, probeer eens Vanessa, 6 kilo kwijt, en niet meer voorbij te lopen. Een tip van een "zigeunerkenner", die alvast afgelopen zondag nog wel in Living Room welkom was  ::)
Vanessa vind je hier, en ze zit verdorie strakker in het vel dan Lori en andere wijffies met een bijna perfect lijffie. Voor mij momenteel DE mooiste vrouw van lijf in LR...  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie