Forum > M A G N U M - Düsseldorf - Erkrath

Magnum (sfeerverslagen)

<< < (45/45)

mentholbear:
24: SC EDITION, EPISODE 2

Status Case Report 2018: DECLASSIFIED



De vorige keer in 24: https://relaxxxboard.com/index.php/topic,15.msg133734.html#msg133734

Het volgende speelt zich af tussen 00:30 en 01:59.

Gebeurtenissen zijn in real time.

Locatie: Erkrath, Heinrich Hertz Strasse 24.

Nadat ik en mijn team zich hadden opgesplitst spoedde ik over de 52 richting Düsseldorf om mijn spoor te vervolgen. Op zoek naar de spionne van de ADP die met een aanslag op de ijsberengemeenschap. Dat moest koste wat koste voorkomen worden.

Nabij mijn bestemming trof ik de lokale brandweer die een brandje stond te blussen. Navraag via CTU leerde dat het om een uitgebrande auto ging. Precies het type van verdachte. Ik was dus op het goeie spoor!
Snel haastte ik mij verder. Eenmaal aangekomen op locatie aanschouwde ik een zwaar beveiligd gebouw dat meer weg had van een fort met 4 verdiepingen. Ik parkeerde mijn company car onopvallend naast het gebouw tussen een aantal andere wagens.

Ik infiltreerde het etablissement door me met een beige gewaad te vermommen, net zoals de andere leden die door het pand liepen. De kelder kwam ik niet in, dus heb ik op de 1e verdieping mijn zoektocht voortgezet.
Zo nonchalant als mogelijk gedroeg ik me als de andere mannen in de club. Dat lukte maar deels, omdat ik een glaasje prik bestelde, terwijl andere heren er met flessen sterke drank bij zaten. Drinken onder werktijd valt echter buiten de gedragscode. Bovendien moest ik scherp blijven om ook maar de kleinste spoor zien te bespeuren van de spionne.

Een rondje door de bar, voorbij de kino het atrium in en de Turkse lounge leerde me dat er ongeveer 30 man was en tussen de 30 a 40 dames, waaronder 1 spionne. Aangezien ik haar er niet gelijk uit wist te vissen, besloot ik me terug te trekken in het restaurant. Om niet op te vallen bestelde ik a la carte een steak, welke inbegrepen zit in de entree en me bovendien zeer goed smaakte, en observeerde het komen en gaan van de mensen.

Helaas leverde dit geen resultaat op. De vermoeidheid sloeg ook toe. Ik besloot daarop de sauna in te duiken om even bij te komen. De temperatuur stond lekker hoog. En met een druk op de knop sproeide de aufguss over de hete stenen voor een extra kick. Daarna lekker rustig afkoelen in het atrium, om vervolgens in de nabij gelegen douches goed af te koelen. Er zijn nabij 2 douches te vinden. Rechtsaf het hoekje om, schuin tegenover de keuken zit een kleine douche. Terug de gang in van de kino, richting de Turkse lounge zit er ook eentje.

Na een kijkje in de Turkse lounge met daarin een paar groepjes mannen, kwam ik al snel tot de conclusie dat ik hier de spionne niet ging vinden.Ik besloot terug in de atrium te gan zitten, omdat het in de bar te rumoerig was met dat luide disco muziek.
Diverse fraaie dames liepen er rond, maar eentje trok mijn aandacht. Er was iets wat mij getriggerd had dat zij wellicht meer zou weten. Ik volgde haar en op een onopvallend trok ik haar mee een verhoorkamer in. Tijdens het 'eenvoudige verhoor' bekende de verdachte klapekster al gauw dat ze ook een Roemeense is en Amy heet. Onder druk had ze haar verzamelde informatie met tegenzin afgestaan aan de spionne. Ze had echter ook goed nieuws, want ze zag kort geleden nog dat de spionne in het trappenhuis omhoog ging.

Gauw verloste ik de getuige van haar boeien en verliet rond tweeën de kamer.
Behoedzaam begaf ik me via het trappenhuis naar een verdieping hoger. Hier waren alleen verhoorkamer. Geen vertoonde aanwijzingen dat de spionne zich er verborgen hield.
Snel vervolgde ik mijn doorzoeking in de penthouse. Een ijsbeer lag zijn roes uit te slapen, maar verder was er niemand te spotten. Ook het aangelegen balkon bleek verlaten, met enkel een heldere hemel en fonkelende sterren.
Gehaast liep ik terug om de zolder te doorzoeken, ze zit nu immers als een rat in de val! Iets te gehaast was ik, want de trap kraakte als een dolle. GodvXXXXXXX, daar gaat mijn element of surprise!
Ik doorzocht nog elke hoek, maar de spionne was nergens te bekennen. Zou ze me voorbij zijn geglipt?

Ik liep terug naar beneden de penthouse weer in. Geen ziel te bekennen behalve die snurkende ijsbeer die een zogenaamde Mentholtruuk leek te doen. Mijn ogen gleden langs de kamer, tot mijn blik viel op een bril op een bank die er net nog niet lag. Snel liep ik er naar toe. Een eerste aanwijzing! Het was een zwarte damesbril met glassterkte in de plus. Ze draagt dus werkelijk een bril en het is geen vermomming.
Nog net hoor ik enkele snel naderende passen, maar voor ik mij kon omdraaien voelde ik een harde op mijn achterhoofd en viel op het bed. Het werd zwart voor mijn ogen. In de verte hoor ik nog net een valse lach en een vrouwen stem die triomfantelijk zegt: "Slimme jongen die mij weet te tegen te houden!"

Het volgende moment zit er een ambulance broeder over me heen en schijnt met een lamp in mijn ogen. Even weet ik niet waar ik ben. De bril, de klap, die valse lach... Snel zeg ik tegen de ambulance broeder dat het alweer gaat. Ik probeer op te staan, maar de kamer draait de verkeerde kant op en ik val weer neer. De broeder maant me het rustig aan moet doen met die bult op m'n hoofd. Ik schud m'n hoofd en zeg dat het alweer gaat. Collega's van CTU zitten de ijsbeer te verhoren (en nee, niet in een 'verhoorkamer' ;)) wat hij gezien of gehoord had. Veel wist ie niet te vertellen, alleen dat hij wakker schok van een harde klap en nog net een volumineuze blondine de ruimte zag verlaten.

Ik verspilde geen seconde en vorderde de beveiligscamerabeelden op. De beveiling van de club nam samen met ons de beelden door en we zagen al gauw rond dat tijdstip een langharige blondine in een auto wegrijden.Ik nam snel contact op met CTU om de traceren. Analist Edgar heeft uit satelietbeelden op kunnen maken dat de spionne richting Keulen was gereden.*Het viel mij toen pas op dat het buiten al licht was geworden. Verward keek ik op mijn horloge. Verdraaid, het was al tegen 7 in de ochtend.

Ik verwisselde gauw mijn gewaad voor m'n normale kleding en liet het magnum size gebouw achter me.



CASE FILE UPDATE: De penthouse en zolder ruimte bleken bij een herbezoek op een later moment te zijn gesloten voor publiek.

De volgende keer in 24: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=681505#post681505

mentholbear:
UNIFORM

Nadat ik op de 2e donderdag van de 12e maand het plannetje voor een dubbele Magnum dagje in het water viel.

Besloot ik dan maar een enkeltje Magnum te doen. Die club stond sowieso nog op de lijst waar mijn kameraad Klaus naartoe wou, en zo kwamen we zo rond het middaguur aan. Met Happy Hour kreeg ik voor 30 euro ipv de reguliere 60 een badjas en handdoek mee om te om te kleden.

Eenmaal me op de 1e verdieping omgekleed te hebben, even een kort verkenningstochtje door de club. Op de 2e verdieping kwam ik echter personeel tegen. Die deelden mede dat de 2e verdieping voor het kameren alleen met het weekend (of andere drukke dagen) open gaat. En de penthouse met zolder dan?
Die is definitief gesloten. Dat schijnt een VIP ruimte te worden. Balen, want het terrasje was 1 van de weinig plekken waar je lekker recht in het zonnetje kunt liggen bakken. Ook zit er een WC, waar ik graag in alle rust een drolletje draai, aangezien er zelden iemand daar kwam. De kino op de zolder was voor mij verder niet zo heel interessant, maar de heerlijke ligbanken waren ideaal om de Mentholtruuk toe te passen. Menigmaal heb ik in het weekend hotel kosten bespaard door rond middernacht de penthouse op te zoeken voor een dutje tot bijna 7 uur in de ochtend, aangezien de club tot zo laat open was. En daarna verder te trekken naar een volgende bestemming. Deze tussenstop is een stuk minder aantrekkelijk geworden nu de penthouse gesloten is.
Ik hoop dan maar dat het voor de club de moeite waar is, of dat ze het anders weer voor de dakloz... ik bedoel het publiek beschikbaar stellen

Beetje bedroefd liep ik dan maar richting de bar. Onderweg zag ik dat het zwembad er nog even troosteloos erbij ligt. De enthousiaste verhalen van een medewerker dat ze in de (onderwijl dus afgelopen) zomer eindelijk hun poolruimte zouden open kunnen zetten, zijn blijkbaar niet doorgegaan. Erg jammer. Heb je zoveel mogelijkheden, kun je er geen gebruik van maken.

Dan maar ergens naartoe gaan waar ik vast wel gebruik van kon gaan maken: de onuitputtelijke voorraad fris achter de bar.
Met een glaasje prik doorgelopen naar het atrium. De onderweg tegenkomende dvp met een korte begroeting voorbij gelopen. De 3 die er rond 13:30 waren, vallen niet onder mijn type. Ik val meer op slank, waarbij fraaie rondingen een plus zijn. En deze waren heus geen kiloknallers, maar mij een maatje te veel. Een 4e dame was zich nog aan het opmaken.
Magnum is ook niet een ochtend club, waar ijsberen al in de rij voor het ontbijt staan bij o.a. Heaven 7, Aca Gold of Penelope.
Kwa heren liepen er volgens mij ook maar 4 of 5 rond.

Ik besloot maar es aan de lunch te gaan. Broodjes, ei, allerhandr beleg en een koud buffet stonden al klaar. Net als een fruit mix sapje en orange juice. Opvallend was dat de sapjes ook ver na het ontbijt buffet bleven staan/beschikbaar bleven. Bij veel clubs worden ze weggehaald. Jammer eigenlijk als het dan wordt weggegooid. Ik drink graag ook tussendoor wel es een sapje. Beetje bij het koude buffet in de buurt en het blijft nog fris ook.

Na het eten even lekker rustig even uitbuiken in de Turkse lounge bar waar verder niemand was. Op één of enkele dvp na die zich aan het opmaken was/waren en zo nu een dan een poetsman.
Lekker ongestoord op m'n mobieltje een beetje werk kunnen verzetten en mijn dagboekjes van de vorige dag wat bijgewerkt.


Toen ik een beetje loom begon te worden de sauna ingedoken, afspoelen, om vervolgens lekker in het frisse atrium af liggen koelen.
Door een ietwat korte nachtrust viel ik echter in slaap. Dat had ik beter niet kunnen doen met dit frisse weer, want ik werd wakker met piepende longen. Gauw weer de sauna ingedoken voor een dubbel rondje opwarmen. Dat heeft gelukkig geholpen erger te voorkomen.

Opgeknapt en uitgerust kreeg ik meer ook voor de dames. De line up vulde zich door de dag heen langzaam aan tot zo rond een 20 tal in de avond.
Ilaria bleek er helaas weer niet te zijn. We zij elkaar nu 2 keer misgelopen. Jammer, want we hadden bij onze eerste en enige ontmoeting een leuke klik. Had dat graag willen herhalen.

Er kwam een vriendelijke dvp bij m'n ligbankje zitten voor een praatje. Leuke dame en een niet verkeerde klik. Doch, ook zij was me een maatje te groot. Tijdens de kennismaking zat m'n kop al de weegschaal te vullen. Aan de ene kant de klik en aan de andere kant de kilo's. Tja, dat laatste woog zwaarder. Vooral door wat er zich op de achtergrond afspeelde.


Veel dames komen nameljjk tijdens het opstarten van hun dag in het atrium een sigaretje roken. En het voordeel van in de atrium afkoelen is dan ook dat je de line up voorbij ziet komen.
Zo ook een zeer slanke blonde Roemeense. Ik had m'n zinnen op dezr gezet en rond het praatje met de andere af. Aangezien Ik niet al te goed tegen gerook kan, bleef ik waakzaam op m'n post. Alsof ze haar DVP spidey sense af ging, keek ze wat om zich heen en casually kruisten onzen blikken elkaar, zonder dat er gelijk wat beklonken werd. Zij was nog aan het opstarten en ik wist nog niet of er rode vlaggen bij haar zouden opduiken. Maar de interesse was overgekomen.

Aangezien ze na d'r sigaretje doorging op d'r mobieltje, besloot ik het iniatief te nemen. Of eigenlijk deed mijn kameraad Klaus dat. Sociaal als ie was maakte ie al snel contact met het groepje dames en de sfeer zat er al snel in. En zo kwam ik via m'n wingman in contact met die slanke Roemeense. Ze ziet er schattig uit met d'r brilletje. Net een scholiere/studente. Naughty studente wel te verstaan, want ben nog geen ene vergelijkbaar onthullende schoolUNIFORM tegen gekomen
Na een kennismaking en wat er mogelijk was besloten ons terug te trekken voor een heerlijke kamergang met dit hertje van slechts 22 lentes jong.

Het werd hoog tijd om de verloren calorieën er weer bij te laden. En dat gaat prima jn Magnum 5 goed gevulde buffet lagen al klaar. Maar bij de entree (ook van happy hour) zit ook 20€ inbegrepen, waarvoor je a la carte eten kunt bestellen. Dat laat deze Dagobeer zich niet 2 keer zeggen en koos voor de steak. Die smaakte weer prima, hoewel ik de licht pittige saus wel miste. Die gaf het gerecht een extra kick.

Na het eten kwam ik even later Klaus weer tegen en liepen we nog wat dames tegen het lijf. 1 ervan had mijn aandacht. Een slanke wat langere blondine, mooi opgemaakt, en fraaie rondingen. Op de verhoogde bankjes tegenover het atrium nam ik plaats om haar naar me toe te krijgen voor een praatje waar haar vriendinnen niet gelijk ernaast staan te luistervinken.
Maar voordat Ik d'r naar me toe kon wenken. Riep een andere beer op een zeter haar naar zich toe. Maar de 2 kwamen niet tot een overeenstemming en ze liep weer weg.
Ik kreeg toen ineens dat deja vu gevoel. Dat beeld kwam me ineens heel bekend voor. Volgens mij had ik in het verleden ook een poging gewaagd, maar was afgeknapt op haar uhm... Algemene voorwaarden.

Dus maar besloten een laatste sauna rondje te doen en daarna terug naar Mentholland vertrokken.
Magnum was me goed bevallen. Alleen jammer dat ze hun fasciliteiten niet goed (kunnen) benutten. Hoop echt voor ze dat het zwembad ooit nog es open mag. En dat ze de penthouse weer voor het publiek open zetten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie