Auteur Topic: Mona  (gelezen 51379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Mona
« Gepost op: 23 maart 2013, 21:57:15 »
Vandaag haar tweede dag in Babylon. Rond 1600 u deed ze haar verschijning in de barruimte en zat er eerst wat terughoudend. Kort kennisgemaakt, de gewone vragen gesteld zoals naam, nationaliteit, waar gewerkt etc.
Ze is Duitse, voorheen in Privathaus gewerkt.
Daar het voorlopig bij gebleven.
Naarmate de tijd vorderde en de sfeer er goed in kwam, was weer een verjaardag en Eddy had intussen zijn intrede gedaan (met de nodige alcohol....) werd de sfeer geiler. Er werd gedanst en enkele dames begonnen de heren wat op te geilen.....
Zag dat Anni en Mona naar de kino gingen en ging daar ook maar eens kijken. De dames lagen elk afzonderlijk en ik ging ook afzonderlijk liggen met de hoop dat één van dames wel zou proberen....
Het duurde niet lang of Mona kwam bij me liggen en probeerde met haar hand onder mijn handdoek te geraken. Ik hield eerst wat af, kwestie van de spanning er wat in te houden en te kijken of ze zou volhouden. En inderdaad, ze hield vol......en ik liet me gaan.
Zeer geile meid behalve tongkussen is niet haar ding. Heb het haar enkele keren gezegd maar veel overtuiging kreeg ik er niet in.

Nationaliteit/taal         Duits/Duits
Haarkleur/lengte         zwart/kort
Leeftijd                        ca 23 (?)
Service                         PZC,NMC,FT