Auteur Topic: Samira (Roemeens-Pools)  (gelezen 2561 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samira (Roemeens-Pools)
« Gepost op: 26 juli 2014, 09:14:09 »
Gisteren in Babylon gekamerd met de 25 jaar jonge Roemeens-Poolse Samira. Samira werkt normaal gezien in FKK Sharks, maar ze komt voor de afwisseling enkele maanden in Babylon werken, waar ze nu 2 weken is. Ze is naar eigen zeggen een nichtje van Ariana.
 
Samira heeft een héél mooi gezicht en heel indringende groen-blauwe ogen. Het is een kleine meid van nog geen 1,60m. Ze heeft lang, blond, krullend haar. Samira heeft een leuk figuurtje: een lekkere kont een een leuke B-cup. Samira heeft een handvol tattoo's. De meest opvallende tattoo's zijn de 2 ogen op haar onderrug. Heel apart om naar te kijken tijdens hondjes. Geen piercings.
 
Presales waren top, aftersales beperkten zich tot een paar vriendelijke lachjes.
 
De kamergang zelf was heel goed tot uitstekend. Tongzoenen was voorzichtig. De pijpbeurt was uitstekend. Cowgirl hield Samira niet lang vol, maar tijdens missio en hondjes mocht ik lekker mijn ding doen. Stevig doorgebeukt en met een knal klaargekomen!
 
Herhalingsgevaar: 75%. Het was een goede ervaring, maar in Babylon kan je beter vinden. Ik vond de aftersales ook te hard tegen vallen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Samira (Roemeens-Pools)
« Reactie #1 Gepost op: 26 juli 2014, 21:57:10 »
Samira
Sehr hübsche Blondine


23 Jahre jung, blond, 157 cm groß, 50 kg leicht, blau-graue Augen, Körbchengröße 75B, komplett rasiert. Samira spricht Deutsch und Englisch,.

[attachimg=1]
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Samira (Roemeens-Pools)
« Reactie #2 Gepost op: 27 juli 2014, 06:48:22 »
Dat is ze ja :)). De foto doet haar gezicht btw wel geen eer aan. Ik vind ze in het echt véél mooier, zeker wanneer haar haar los is.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum