Auteur Topic: DORIS  (gelezen 53781 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
DORIS
« Gepost op: 24 december 2012, 08:09:12 »
Naam : Doris

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels

Leeftijd : 24 jaar

Haarkleur / lengte : Bruin / schouder lengte

Lengte dame : 1,63m

Postuur / Cup : Slank / A - Cup

Tatoeages / Piercings : nee

Service: TZ , PZC , NMC , FT

Tijdens de kennismaking met deze dame kwam ik al snel tot de conclusie dat er een klik was. Ze kon men humor wel hebben , ha , ha... Even later doken we de kamer op. Dit klein Roemeens opdondertje heeft me letterlijk alle hoeken van de kamer laten zien. Man , man...top sex van de bovenste plank !
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline VJ

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 200
    • Bekijk profiel
Doris
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2013, 20:29:35 »
Een meisje met een superleuk snoetje, maar omdat haar lijfje niet helemaal mijn smaak is, haar toch lang links laten liggen. Uiteindelijk na een beetje handjes vasthouden, het laatste halfuurtje voor feierabend naar een kamertje gegaan. Zoenen en tongzoenen belachelijk goed, rustig maar toch intensief en genoeg afwisseling zodat het nooit eentonig wordt. Haar eerste aanzet tot pijpen was ook veelbelovend... maar toen trok ik haar weer omhoog om mijn vriendinnetje te spelen. Hoe de rest is zal ik de volgende keer gaan uittesten, want verder dan friemelend tongzoenen zijn we dit halve uurtje niet gekomen. :-*


Offline Lustman

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 386
    • Bekijk profiel
Doris
« Reactie #2 Gepost op: 22 februari 2013, 10:29:49 »
Bij men vorig bezoek was ze afwezig door ziekte. De griep - epidemie deed toen z'n ronde in Babylon. Deze keer zat ik met de griep. ( de vogelgriep )  :-P  Nu was ze er dus wel. Tweemaal mee op de kamer beland en nog steeds super top !

Leuke dame met een fijne persoonlijkheid en gevoel voor humor. Verder goede opbouwende stevige intense sex , waarbij alle remmen losgaan.
My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
Doris
« Reactie #3 Gepost op: 23 maart 2013, 21:34:54 »
Vandaag ook eindelijk eens kennis gemaakt met deze meid.
Voor mij topper erbij in Babylon ;)
Eén minpuntje voor mij, spreekt weinig Duits.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
DORIS
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2013, 12:13:30 »


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal