Auteur Topic: Schippersstraat 32/3, Julia  (gelezen 41999 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Julia
« Gepost op: 6 augustus 2013, 22:16:59 »
Voor iedereen die een goede beurt wil in het skw, is dit een aanrader.
Momenteel is ze ook een kiilotje of zes, zeven kwijt, en ze is zo lief meneer, halflang zwart haar, meestal groene outfit, en VERDOMD GEIL WIJFFIE.


VOOR DOLFIE IS DIE NIET TE VERSMADEN, DIE VREET EN KUST JE HELEMAAL OP, ZELFS JANSEN IS ER DANIG VAN ONDER DE INDRUK, IK DENK DAT HIJ DESTIJDS AL WAS KLAARGEKOMEN IN DE LIFT NAAR DE KAMER  ;D :sexxx

Recensie van 5 jaartjes geleden, ik schat ze nu rond de 35 maar ze ziet er beter uit dan in 2007, veel en veel beter....


"Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Albanië / Engels
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : niet op gelet
Service: zeer goed B2B / NMC / PMC / Russisch / vingeren / beffen
Voordelen: zeer meegaand
Nadelen: zit allemaal niet meer zo strakjes (correctie 2013: strakker dan in 2007)
Tijdsduur : 30 min
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: zeer vriendelijk
Dag/Avond: nachtshift

Deze Dame bezocht afgelopen week, moet mijn eerste beurt van t nieuwe jaar zijn geweest.
Of was t nu de laatste van vorig jaar, ik wil het effe kwijt zijn , maar ik heb al zoveel namen van Dames zien voorbijflitsen de afgelopen dagen, dat ik niet meer zeker ben.
Maakt ook niet veel uit, het was vooral zeer zeer lekker.Vooraleer ik bij haar binnenstapte, was een heer in net pakkie me voor.Goddomme, en ik was speciaal teruggekomen naar Antwerpen.
Dat werd dus een halfuur wachten, dacht ik.Maar neen hoor, tien minuutjes later stond 'pakkie' al terug in de Verversrui Ik stapte dus op haar af en vertelde haar, wel, dat was snel.
Bwah, als ze zich niet kunnen inhouden, daar kan ik niks aan doen, ik zal te lekker zijn, waarschijnlijk.Meer moest ik niet weten, binnengestapt, samen de lift in, en daar begon ze me al lekker te betasten.Spijtig dat het maar 2 etages hoger was, grrrr
In haar kamer aangekomen, ontdeed zij zich van haar kledij, en ze heeft een heel mooi lief snoetje, een prachtige glimlach, maar de rest zit allemaal zo strak niet meer, borsten en kontje beginnen wat door te hangen.
Was een klein minpuntje, maar ach, meestal doen deze
Meiden iets beter hun best voor het ons naar onze zin te maken.Ik had enkel mijn schoenen en sokken uit, en stond met mijn rug naar haar.Ze kwam zich tegen me aanvrijen, sabbelde wat aan mijn oren, en pakte me vast en trok zich tegen me aan.
De rest van mijn kleren heeft ze in een verleidingsspel uitgedaan, terwijl we beiden oog hadden voor de spiegel, die voor mij stond (en daar bleef staan uiteraard
Best wel een mooie knappe gast, die sm (dit geheel terzijde en verzonnen door ondergetekende zelf, ik ben de mooiste thuis, maar ben wel alleen, voorlopig toch nog )
Toen ze me uiteindelijk naakt had, draaide ze me om en zakte langzaam af, en gaf me een russische beurt.
Lekker, ik was allang die afhangende borsten en dito kont vergeten, wat een passie gaat van die Julia toch uit.Hoe ze me op bed heeft gekregen, weet ik niet, maar ze gaf me een lekkere en lange pijpbeurt. Terwijl ik lekker overal mocht aanzitten, mmmm.
Ze kreeg me dus totaal op oorlogssterkte, waarna ze me besteeg als een volleerde amazone. Niet nauw vanonder, maar o zo lekker, en ze draaide zodat ze alles deftig moest voelen. Soms berijden amazones wilde paarden, maar dit was meer een tam paard met een wilde amazone erbovenop. Ik was getemd, maar zij niet, integendeel.
Mijn melocake is niet zo groot als die van Gina, maar Julia duwde hem in alle kanten en hoeken van haar zaligheid. Ik geniet nog na nu ik dit schrijf. Na een tijdje wilde ze hondje zijn (in navolging van Wendy en Laurent)
Nu ja, ik wilde best voor reu spelen, dan is zij het lekkere teefje toch. Veel moeite kostte het niet binnen te dringen. En glijmiddel was al helemaal niet meer nodig, 't leek daar beneden wel de Atlantische Oceaan
Kreunen deed ze zachtjes, en meeduwen uit alle macht. Ik verzeker het jullie, doorduwen mag, haar stevig vasthouden ook, kussen NET niet.
Ik heb dan ook doorgeduwd, van links naar rechts, van boven naar onder, 'k leek wel een Nederlandse Amerikaan
Lekker klaargekomen, en ook zij vond het heerlijk, al weet ik wel dat ze vooral de centen heerlijk vindt, en zo hoort het ook.Ze heeft me netjes gewassen, geholpen bij het aankleden, en nog wat geflirt in de lift.
Klantenbinding dus.
Sinds die dag kijkt ze heel lief naar me als ik haar raam passeer, en begint ze aandacht te schenken voor mascotte ook, maar net ietsje meer voor mij, haha.
Ik keer zeker nog een keertje terug bij deze leuke Meid
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/3, Julia
« Reactie #1 Gepost op: 6 augustus 2013, 22:24:19 »
Thankx voor deze goeie info sm!!

Haha dus 5 jaar geleden heb je haar gepaald op haar dertigste...

Nu komt alles uit;sm is ook een MILF hunter :pica

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/3, Julia
« Reactie #2 Gepost op: 6 augustus 2013, 22:29:09 »
Thankx voor deze goeie info sm!!

Haha dus 5 jaar geleden heb je haar gepaald op haar dertigste...

Nu komt alles uit;sm is ook een MILF hunter :pica

Grtz,Dolfie
Als je daarheen gaat stuur je maar een IM, dan wijs ik je de weg wel, ik zit op 150 meter van haar werkplek.
En dan laat ik je ineens Manar en Anita zien ook.
Anita is ook een aanrader, een pondje meer, Spreekt geil Duits/Nederlands/Spaans, komt van de Dominicaanse, en is ook meer dan een stoot waard. Maar haar service vervalt in het niets bij die van Julia.


Ik denk oprecht dat Julia het meest geile wijffie is dat ooit in het skw is neergestreken, samen met Stefanieke, maar die is ook al dik in de dertig en heeft haar tetten aan de haak gehangen intussen.
Gadverdamme, ik betrap er mezelf op dat ik er al twee boven de dertig heb geknipt, ik word oud  :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 30/3, Julia
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2013, 22:42:26 »

Als je daarheen gaat stuur je maar een IM, dan wijs ik je de weg wel, ik zit op 150 meter van haar werkplek.

Zal ik zeker doen...zeg jij zit op 150 meter :-\

Jij werkt daar toch ni als transke he :lol_hitting:

Grtz,Dolfie

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Julia
« Reactie #4 Gepost op: 6 augustus 2013, 22:57:57 »

Als je daarheen gaat stuur je maar een IM, dan wijs ik je de weg wel, ik zit op 150 meter van haar werkplek.

Zal ik zeker doen...zeg jij zit op 150 meter :-\

Jij werkt daar toch ni als transke he :lol_hitting:

Grtz,Dolfie
Neen, ik ben stripper in een homobar  :035: :pica
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 32/3, Julia
« Reactie #5 Gepost op: 6 augustus 2013, 23:06:41 »

Als je daarheen gaat stuur je maar een IM, dan wijs ik je de weg wel, ik zit op 150 meter van haar werkplek.

Zal ik zeker doen...zeg jij zit op 150 meter :-\

Jij werkt daar toch ni als transke he :lol_hitting:

Grtz,Dolfie
Neen, ik ben stripper in een homobar  :035: :pica

Als portier in 't Keteltje ja. :lol_hitting: