Auteur Topic: MIA (Kroatisch)  (gelezen 6926 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline poefboy

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 58
    • Bekijk profiel
MIA (Kroatisch)
« Gepost op: 25 augustus 2014, 02:38:18 »
Ik heb de avond afgesloten met de geile Mia aus Kroatië. Deze dame kon het beste pijpen van de drie dames die ik gehad heb bij Dolce Vita. Echt heel wild pijpen, maar wel op gevoel en zonder dat de klant maar tanden voelt. Het is een dame met licht bruine haren rond de 25 met grote opvallende ogen en een strak kontje. Doggystyle was ook zeer zeker geslaagd bij haar. Dat standje doet zij ook het liefst vertelde ze mij. Ik heb haar vervolgens ook op missionaris houding geneukt en dat ging ook heerlijk. Zij ging de hele tijd likken aan mijn hals en tepels en dat was zeer opwindend. Groot herhalingsgevaar!!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Mia (Kroatisch)
« Reactie #1 Gepost op: 25 augustus 2014, 12:17:37 »
Bij deze wensen we Poefboy van harte welkom op Relaxxxboard!

:welcome:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
Mia (Kroatisch)
« Reactie #2 Gepost op: 25 augustus 2014, 12:31:46 »
ook ik wens poefboy veel plezier op dit forum poefboy ik ken hem als persoon heeft ook al heel wat voetstaan in staan in het Duisburgse schrijf je beleving gerust hier de vulkaan kom weer langzaam op sterkte ik zie je wel weer een keer in de wandel gang van eros 26  :dance2

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
Mia (Kroatisch)
« Reactie #3 Gepost op: 18 september 2015, 00:42:38 »
Bi-Spiele, Dildospiele, Franz. - beidseitig, Fußerotik aktiv, Girlfriendsex, Hodenmassagen, Küssen, NS-aktiv, Rollenspiele, Schmusen, Striptease, Wellnessmassagen, Zungenküsse, Zungenspiele

Maße: 155cm 46kg 75A

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man