Auteur Topic: Karina  (gelezen 16090 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Karina
« Gepost op: 8 november 2015, 10:42:33 »
Karina
Herkomst: Roemenië
Leeftijd: n.b.
Postuur: Normaal, 160cm, 50kg
Borsten: 70A
Haren: Zwart
Taal: Duits
Tattoo: Nee
Piercing: Nee
Service: (Tong)zoenen, Aftrekken (zc), Frans (zc), neuken (mc)

[attachimg=1]
[attachimg=2]
[attachimg=3]

[attachimg=4]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2015, 11:05:54 door Taylor »
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Karina
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2016, 20:18:37 »
[attachimg=1]

[attachimg=2]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
KARINA
« Reactie #2 Gepost op: 11 februari 2016, 22:16:56 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]

[attachimg=3]
[attachimg=4]
[attachimg=5]

[attachimg=6]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Karina
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2016, 22:53:49 »
Ziet er niet verkeerd uit...... ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
Karina
« Reactie #4 Gepost op: 29 mei 2016, 20:31:33 »
Karina
Ik besloot nog een kamer met Giulia te nemen. Dat had ik haar na de eerste kamer beloofd. Ik wilde eigenlijk de laatste kamer met haar nemen, maar de laatste zou dan maar met Karina zijn. Na de kamer met Giulia ben ik gelijk opzoek gegaan naar Karina. Gelukkig zat ze op 1 van de banken en nadat ik een colaatje had besteld aan de bar, ben ik naast haar gaan zitten. Karina is een leuke meid om een gesprek mee te hebben. We hebben zeker een half uur met elkaar gesproken, alvorens we een kamer hebben opgezocht. Op de kamer begon ze me op  te warmen met een body to body massage. Ze kuste daarbij mijn lichaam en masseerde mijn lid met haar borsten. Daarna ging ze met haar achterwerk naar me toe op me zitten en begon mij te trekken en te zuigen. Ik had een mooi uitzicht op haar achterwerk en poesje. Deze heb ik niet gelikt, maar een volgende keer ga ik dat zeker doen. Daarna wilde ik haar nemen. Ik stelde voor in doggy. Helaas bewoog ze in deze positie mee in een ritme dat niet het mijn ritme was, waardoor ik al snel voorstelde om verder te gaan in missio. Hierbij kon ik haar ook heerlijk zoenen. Ik werd behoorlijk opgewonden van haar mooie gezichtje en haar mooie lichaam. Ze heeft mooie stevige borstjes dien heerlijk meegingen op het ritme. Na een tijdje hield ik het niet meer en spoot mijn laatste druppels van de dag in het rubbertje. Daarna hebben we nog een tijdje na gepraat en was het tijd om te gaan. Gelukkig is Karina niet echt een klokkijkster. Alles gaat lekker relaxt met haar.

Naam : Karina
 Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Duits en Engels
 Leeftijd : 25
 Haarkleur/-lengte : Zwart
 Lengte dame : 1,60 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 50 Kg, maat 34 / A-cup
 Service: PZC, NMC, 69, TZ
Presales: 9/10 (Leuk gesprek vooraf)
Aftersales: -/10 (Kan ik niet beoordelen, want na de kamer heb ik gedoucht en ben ik huiswaarts gekeerd)
Cijfer: 8,5
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.