Auteur Topic: 'Hammer kwoots', een liefhebberij van Jünther  (gelezen 49734 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Hammer kwoots', een liefhebberij van Jünther
« Reactie #30 Gepost op: 20 augustus 2013, 23:53:32 »
" Een slechte smaak bestaat overigens niet want smaken zijn persoonlijk "


Door SeksenFun en precies dat is exact wat het is.


Groet, Foots  O0


Leren lezen, Foots en SEF, ik schreef  "een slechte smaak naar een ander zijn gedacht"   :kissass :happy


Ik had jou "voor een ander zijn gedacht " ook heel goed gelezen.
Ik vond de uitspraak van sef de beste killerkwoot.


Uiteindelijk bedoelen we zelfs allemaal hetzelfde, mooi zo'n consensus in deze uitspraak.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Hammer kwoots', een liefhebberij van Jünther
« Reactie #31 Gepost op: 2 september 2013, 11:29:54 »
VJ schreef "clubben is toch een soort klaverjassen, met euro’s als troef"

Zo ook
"kameren is als strippoker spelen, beide verliezen de kleren, maar jij verliest je geld"

Groet, Foots O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Gatlebberen
« Reactie #32 Gepost op: 16 oktober 2013, 21:24:02 »

Aanbeveling: ge moet ze eens proberen (g'at h(l)ebbe(ren)


Dat kan maar van eentje komen: GATLEBBEREN  :17: :adult :censored   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ALIBI TONGZOENEN
« Reactie #33 Gepost op: 11 november 2013, 00:12:15 »
Alweer eentje die ik niet kende.


Ik dacht nog eerst aan Alibaba end e 40 roofsters, en mijn gedachten dwaalden af aan Dany (ex PHG, ex LR).
Die lebberde je af, dat was dus Turks-Alibaba-40-roofsters TZ tot in de details....




Maar neen, dat is TZ en niet TZ, om zichzelf een alibi te geven.


Zo ver had ik er nog niet over nagedacht en zo ver ga ik er eigenlijk nooit over nadenken, dat ze hun tong dan maar gebruiken als ze zuigen, dan heeft die toch nog enig nut  ;D :sex


En heeft foots een alibi om dat bekkie te vullen, een FT-alibi  :sexxx :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'Hammer kwoots', een liefhebberij van Jünther
« Reactie #34 Gepost op: 11 november 2013, 00:33:49 »
Nou alibie FT heb ik in mijn leven al veel, heel veel gehad.


Dames doen het voor het geld en niet perse omdat ze het leuk lekker of geil vinden. Nee, hordes dames doen het puur voor de 25 extra en trekken zo snel mogelijk terug na de eerste spritz om de centen te kunnen claimen en er zo weinig mogelijk van "af te zien".


Legio regio's heb ik al geraakt, uiteraard ogen, neus haren schouders de hele bovenkant en dat komt vanwege het niet kunnen of willen uitvoeren van een deftige FT. Een dame die het einde van de tsunami afwacht is al heel wat. Een dame die doorzuigt vind ik zelden, en een dame die het leuk of lekker geil vind vrijwel alleen in het GB circuit. Hardcore kun je het ook noemen.


Net zoals vele heren hier tot in lengte van jaren over kussen en/of tongzoenen complete pagina's kunnen vullen met allerlei varianten zo is het ook met pijpen en FT's. daar kun je ook honderden paspoortjes voor uit je hoofd leren, het helpt je geen bal. Zelfs fotoselectoren helpen hierbij niet.


Het enige wat mij "helpt" is sommige recensies van een liefhebber die het "deftig"omschrijft in een recensie en 1 blik op de dame haar pijpwerk (bv in de kino) of soms is het vacuumgeluid (zoals bij Nilfisk Nicky bij jou in LR) genoeg. Als pijpliefhebber herken ik dat meteen en een dame die graag pijpt is er meestal ook goed in Ft en meestal in mijn ervaring ook in tongzoenen.


Maar wat vind jij nou een goede neukster ? Neuken doen ze allemaal en toch zit er een wereld van verschil tussen de dames, van de spreekwoordelijke "dode vis" tot de terugduwende doggies.


Zo zal het ook zijn voor de beffers die willen wellicht graag terugkoppeling bij hun tongspelingen terwijl ik zo snel mogelijk de zaak afkap, zodra een dame begint geluid te maken, want ik zie dat als "faken".


Groet, Foots  :017:
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.