Auteur Topic: 3 KONINGINNEN?  (gelezen 55577 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #15 Gepost op: 22 juli 2013, 13:02:18 »
Weet trouwens dat voorheen bij de aankoop van mijn nieuwbouwhuis in Nederland dat er in het bestek verplicht een vlaggenstok met vlag werd geleverd en dat ik elk jaar net voor koninginnedag een brief in de bus kreeg om mijn vlag in de houder te steken. Tja ik woonde dan ook in "het centrum".
Je mag grappen maken foots, maar doe dat op 1 april aub, en niet ergens in putje zomer....
Verplichte vlaggenstok bij een nieuwbouw, nou moe, ik kan die grap niet beter bedenken, er zijn zelfs nog Belgen die er met de ogen dicht in zullen trappen ook....  :035: :dance2
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
3 KONINGINNEN?
« Reactie #16 Gepost op: 22 juli 2013, 13:15:03 »
en dat ik elk jaar net voor koninginnedag een brief in de bus kreeg om mijn vlag in de houder te steken.

Leuke gemeente was dat dan, met ambtenaren die tenminste humor hadden.

Op die afdeling zullen ze ook wel telkens de vlag hebben buitengehangen als er weer zo'n dubbelzinnige brief de deur uitging.

Vwb Nederland kan ik niet zeggen dat ik veel affectie met het koningshuis heb, maar dat het als marketinginstrument wel prima voldoet. Kost weliswaar iets, maar dan heb je ook wat. De hele wereld kent de Oranjes. Bij EK of WK worden we gek en heerst er in het hele land een karnavalsstemming. Werkt heel verbroederend en verbindend.

Met oranjegekleurde groet!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #17 Gepost op: 22 juli 2013, 13:37:17 »
en dat ik elk jaar net voor koninginnedag een brief in de bus kreeg om mijn vlag in de houder te steken.

Leuke gemeente was dat dan, met ambtenaren die tenminste humor hadden.

Op die afdeling zullen ze ook wel telkens de vlag hebben buitengehangen als er weer zo'n dubbelzinnige brief de deur uitging.

Vwb Nederland kan ik niet zeggen dat ik veel affectie met het koningshuis heb, maar dat het als marketinginstrument wel prima voldoet. Kost weliswaar iets, maar dan heb je ook wat. De hele wereld kent de Oranjes. Bij EK of WK worden we gek en heerst er in het hele land een karnavalsstemming. Werkt heel verbroederend en verbindend.

Met oranjegekleurde groet!
Tja, hollanders en hun ornajegekte, ik snap niet dat ze verplicht met de beruchte blauwe enveloppen moeten zwaaien bij evenementen... dat zou pas marketingtechnisch een goed plan zijn.
En daar zijn ze namelijk WEL wereldkampioen in, in belastingen betalen, voor de rest nada, noppes, niks...  ;D :111:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #18 Gepost op: 22 juli 2013, 14:26:17 »
Het was en is geen grap. Verplichte vlaggen op stok deed mij echter aan de voormalige sovjet unie denken. Terwijl ze daar niet eens een koningin of koning hebben.


Trouwens eind dit jaar kan ik belg worden en wellicht dat ik in 2015 mijn lidmaatschap van de blauwe enveloppen op kan zeggen.


Het klopt in mijnogen wel dat NL en het koningshuis veel bekender zijn dan in Belgie, want ondanks dat ik er jaren woonde had ik geen idee of het koning Leopold of Albert was en ook wist ik niet wie het was. Ik had hem tot voor kort nooit gezien.


Die kunnen ongemerkt naar de Aldi want niemand die ze kent. Het lijkt me daarom ook een voorbeeldige familie die keurig netjes alle normen en waarden respecteren, want eigenlijk hoor of lees je nergens iets.


Ja soms een beetje van Laurent, maar dat mag nauwelijks naam hebben want ook Laurent zal in NL niet herkend worden in de supermarkt.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #19 Gepost op: 22 juli 2013, 14:44:05 »
Het was en is geen grap. Verplichte vlaggen op stok deed mij echter aan de voormalige sovjet unie denken. Terwijl ze daar niet eens een koningin of koning hebben.
Daar hadden ze tsaren, en die waren heel berucht destijds.... ;D
Trouwens eind dit jaar kan ik belg worden en wellicht dat ik in 2015 mijn lidmaatschap van de blauwe enveloppen op kan zeggen.
Euh, dit is dus echt een grap, hoop ik.
Je hebt al één ding voor, je spreekt tenminste één landstaal deftig, in tegenstelling tot heel wat andere nieuwe belgen, namelijk het Duits ;D
Het klopt in mijnogen wel dat NL en het koningshuis veel bekender zijn dan in Belgie, want ondanks dat ik er jaren woonde had ik geen idee of het koning Leopold of Albert was en ook wist ik niet wie het was. Ik had hem tot voor kort nooit gezien.
Leopold die zat in Belgisch Congo, die was daar negertjes aan het uitbaten en uitbuiten :111:
Ja soms een beetje van Laurent, maar dat mag nauwelijks naam hebben want ook Laurent zal in NL niet herkend worden in de supermarkt.
Geen slecht woord over Laurent he Foots, want dat is de sympathiekste aller Belgen.
Nogal belachelijk dat ze de staatssteun hebben ingeperkt, want Laurent heeft het ooit eens gepresteerd 3 Ferrari's op 1 dag te kopen (en neen, dat is geen grap). Ik ga het bewuste artikel opzoeken en hier neerpoten....
Ik zie heel wat mensen op hun achterste poten gaan staan als ze dit lezen, maar bij Laurent weet je tenminste waar je centen naartoe gaan, namelijk naar de grieten en dure auto's. Niemand die weet wat Philip doet met het geld, misschien stopt hij het wel in Koningin Tilleke...


"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #20 Gepost op: 22 juli 2013, 14:46:17 »
Wat staat er in de garage van prinsLaurent?


Hier het artikel....


http://www.autoblog.nl/wat-staat-er-in-de-garage-van-prins-laurent
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #21 Gepost op: 22 juli 2013, 18:08:51 »
Tja voor een nieuwe Belg zoals ikzelf valt het niet altijd mee om het hier te begrijpen. Zo mag de prins van de regering niet naar Congo, terwijl het zelfs vroeger bij Belgie hoorde. Erg onduidelijk, want aan zijn visa zal het niet gelegen hebben. Het schijnt dat hij zelfs uitgenodigd was en heel vriendelijk door president Kabila is onthaald. Blijkbaar is hij daar zo populair dat ze zijn vliegticket hebben betaald. Kijk dat zet natuurlijk jaloezie bij de regering, proberen ze zijn zakgeld in te trekken.


Ook begrijp ik niet dat men zo'n ophef maakt over wat voor auto Prins Laurent rijdt. Dat mag hij toch zeker wel zelf weten. Ik vind het alleen maar goed voor de economie en dikke bakken zuipen benzine en daardoor brengt hij veel van zijn dotatie weer terug in de vorm van acccijns en af en toe een bekeuring. Niets mis mee ik doe het iets bescheidener, maar ik doe het wel weer wat wilder betreft vrouwen.


Prins Laurent is keurig getrouwd met Eclair en heeft nog een busseltje kinders en een hele leuke hond Edouard. Het is een echte familieman, nooit gescheiden, huisje, boompje beestje. Waarbij hij vooral aandacht heeft voor te beesten. Verder maakt hij van de dienstplicht wat in mijn ogen dwangarbeid is gebruik om wat spulletjes aan te schaffen voor Villa Clementine. Tja als je voor de staat moet werken dan mag je ook wel af en toe een voordeeltje meepakken, nietwaar ?


In alle bescheidenheid is het een heer vergeleken met de oude koning, die oude rakker wenst geen DNA onderzoek te doen, omdat daarmee Delfine natuurlijk ook gerechtigd word om dotatie te gaan trekken. Het is een vrek en ook nog eens een luiwammes, want een Belgische koning hoort te sterven in de troon, niet voordien met pensioen te gaan. Tja Prins Laurent zal hem er wel eens op aangesproken hebben, want als koning van Belgie heb je wel verplichtingen naar het volk.


Prins Laurent staat met beide voeten tussen het volk en heeft me veel geleerd over hoe je hier moet integreren in de samenleving. Het Vlaams is tolerant en een NL of Frans accent dat is helemaal geen probleem. Koop gewoon een kast van een huis wat je via wat zwart geld opknapt en bedonder de belasting zoveel als je kunt. Dan schaf je een dikke bak aan en sponsor je de staat elke maand wel met een of ander bekeuring. Zo simpel is het en ik had geen beter voorbeeld kunnen hebben.


Groet, Foots  O0


P.S. En ja ik trek mijn vakantie natuurlijk ook af van de zaak, want ook daarin heeft prins Laurent mij het goede voorbeeld gegeven.




Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
3 KONINGINNEN?
« Reactie #22 Gepost op: 24 juli 2013, 21:37:48 »
http://www.telegraaf.nl/buitenland/21759079/__Vrouw_claimt_dochter_Albert_II_te_zijn__.html


Delfine laat het er niet bij zitten en kan nu de oude koning te grazen nemen.


Ik durf te wedden dat ze dotatie en centen wil zien, zijn alle dames uiteindelijk op datzelfde uit ? Ik denk eerlijk gezegd van wel.


Misschien kan hij nog eens wat advies inwinnen bij Laurent en een Mercedes weggeven van overheidsgeld. Kijk dat onderhandelen en regelen dat zit Prins Laurent in het bloed. Waarom helpt hij Delfine niet aan wat haartjes voor DNA analyse, lijkt me toch niets mis mee, de waarheid is belangrijker dan het zielige ego van een koning met een dotatie van meer dan 10 miljoen per jaar.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.