Auteur Topic: Vingerlingstraat 14/2, Sissy (Hon of Bul?)  (gelezen 41169 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline prosbeer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2, Sissy (Hon of Bul?)
« Gepost op: 28 februari 2013, 00:07:15 »
Deze dame houdt me al een aantal weken bezig. Zo hard zelfs, dat ze één van de voorbije nachten even figurante was in mijn dromen. Neen, een natte droom was het niet, maar eerder eentje van..."prossy, het wordt tijd dat je haar gaat veroveren"
Ze heeft één van de liefste "smiles" van de straat, en dat heb je toch nodig om mij binnen te krijgen.
Maandag was ze er niet, want ik zakte speciaal naar het kwartier af om onze sappen te verenigen. Vandaag dus maar op goed geluk. gelukkig niet al te veel soeps naar mijn meug, dus was ik vrij snel bij haar binnen.
De afgesproken 50 euro betaald.
Vooraf ging ze uitvoerig op haar bidet zitten. Dus qua hygiëne zeker een topper. (wat ze ook achteraf deed trouwens)
Eens op het bed, kon ik haar mooi lichaam bewonderen...en aanraken natuurlijk. Djeezes, de paus is nog maar net op pensioen, en ik lig hier naakt met een beeldschone op het bed. Mooi, dat is ze wel...Lekker zacht lichaam, en borsten die me groter leken dan aan het raam. Een meevaller dus.
Haar prestaties waren zeker niet slecht. Ze warmde me op met de techniek die mijn voorganger Patje zo mooi beschrijft. Mijn magnum werd alsmaar "magnummer" (KIA) en haar pijpkunsten waren ook "zeker niet slecht" te noemen.
Hoe ik haar wilde nemen, of zij mij, moest niet gevraagd worden. Na het pijpwerk het "nodige" smeersel aan magnum en poesje en mijn schacht verdween in haar grot. Ze kreunde, al dan niet, gefaket (of is dat met een d?).
Ik moet zeggen dat ze het heerlijk deed. Het waren eerder mijn laag uithoudingsvermogen en mijn schuchterheid die het hele gebeuren een beetje verknalde.
Toen ik aangekleed was en wilde vertrekken zei ze: "are you in a hurry?" Of dat correct Engels is weet ik niet. Ben er nooit goed in geweest. Ze wilde me dus blijkbaar nog niet meteen buiten. Maar toch ben ik vertrokken. Qua communicatie is die niet echt een topper. Althans voor mij toch.
Al bij al...mijn zak leeg geschoten. Een zeer mooie dame geneukt maar de klik was er niet meteen.Een beetje zoals mijn voorganger "Patje" 
Toch zal ik een eindoordeel "uitstekend" geven. Het is niet omdat het met mij geen groot avontuur was, dat deze dame niet het onderste uit de kan haalde. Ik was waarschijnlijk ook met grote verwachtingen binnen gegaan...doe ik beter niet meer.
Herhalingsgevaar? Bwaaaah...misschien wel, maar dan moet ik echt wel veel zin hebben en Nicole continu bezet zijn...zoals vanavond. 
Ik zoek eigenlijk meer een GFE, dat heeft ze misschien wel in haar, maar het klikte niet echt langs mijn kant.
Voor de liefhebbers: tatoo op onderrug.
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2016, 08:34:12 door bet(d)weter »

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Vingerlingstraat 14/2 Sissy (Hon of Bul?)
« Reactie #1 Gepost op: 28 februari 2013, 08:50:37 »
Het zou wel degelijk een Hongaarse zijn...