Auteur Topic: BRIGITTE (B)  (gelezen 34335 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
BRIGITTE (B)
« Gepost op: 19 september 2013, 21:05:52 »
gekopieerd uit het algemene topic:

Door de vertraging was het uiteindelijk iets na elven dat ik aankwam. Het aantal auto's vond mee (met in het achterhoofd de drukte die in de laatste recensies meerdere malen was genoemd). Eenmaal in de woonkamer waren de eerste dames (en rakkers) dus ook al naar boven vertrokken. Een van de nog aanwezige dames was de blonde en voor mij nieuwe Brigitte.

Brigitte is een blonde Hongaarse dame met enige sproetjes en een normaal tot net iets meer figuur. Op de bank bleek het een vrolijke en vriendelijke dame te zijn die vertelde in het verleden onder andere ook in YingYang in Roermond gewerkt te hebben. De YingYang-ers hier moeten aan de hand van de foto's maar aangeven of er daar al een topic over haar bestaat.... Niet al te veel later kwam dan ook de vraag of we niet naar boven zouden gaan, tja waarom niet?  ;)
Op de kamer volgde eerst wat strelen en het wederzijds verkennen van elkaars lichaam waarna ze met haar mondje afdaalde naar kleine Koosje en deze tot voller tevredenheid verwende. Na enige tijd en weer het nodige strelen monteerde ze een rubbertje en nam ze bovenop plaats om het hier dan uiteindelijk ook af te maken  :)) . Om de tijd te doden vroeg ze me om haar te masseren en waarom niet, dan kan nooit kwaad. Na iets meer dan 20 minuten namen we afscheid met wat wederzijdse zoenen. Al met al een goede start van de dag en een goede aanwinst van Pauschalclub Bochum.

Brigitte:
Herkomst: Hongarije
Taal: Duits
Leeftijd: 24 jaar
Haren: Blond, schouderlang
Postuur: Normaal tot net iets meer
Borsten: 75B natuur (helaas wel ietwat hangend)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Zeer goed tot uitstekend
Geboden diensten: Zoenen, frans (zc), neuken (mc)


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
BRIGITTE (B)
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2013, 00:50:28 »









"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal