Auteur Topic: LEGENDE FOTOSELECTOR PAUSCHALCLUB  (gelezen 35360 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LEGENDE FOTOSELECTOR PAUSCHALCLUB
« Gepost op: 27 september 2013, 00:39:10 »
Rakkers,


eerst en vooral ga ik er van uit dat jullie weten dat de foto's die rechts staan afgebeeld aangeklikt kunnen worden.
Dat leek me zeer logisch, maar heb toch al enkele leden gehoord die dat gewoon NIET wisten.
Goed, voor alle duidelijkheid, als je op een foto klikt ga je rechtstreeks naar het topic van de dame in kwestie, en daar vinden jullie de foto's van de dame en eventueel ook recensies.
Dus klikken op alex bijvoorbeeld brengt je naar haar topic, klik je op anni ga je uiteraard naar haar topic.


Voor Pauschalclub is er echter nog een kleine extra uitleg.
Jullei zien in de topictitels tussen de haakjes B, D of M staan. Simpel, Pauschalclub heeft 3 lokaties, Dortmund, Bochum en Munster. Dat is dus de plaats van "tewerkstelling".
Jullie kunnen ook onder de naam zien in welke club de dame zit, alweer de B, D of M


Veel klik en kijkplezier.


sm  :king:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LEGENDE FOTOSELECTOR PAUSCHALCLUB
« Reactie #1 Gepost op: 27 september 2013, 00:44:02 »
Ik snap het!

Rakkers,


eerst en vooral ga ik er van uit dat jullie weten dat de foto's die rechts staan afgebeeld aangeklikt kunnen worden.
Dat leek me zeer logisch, maar heb toch al enkele leden gehoord die dat gewoon NIET wisten.
Goed, voor alle duidelijkheid, als je op een foto klikt ga je rechtstreeks naar het topic van de dame in kwestie, en daar vinden jullie de foto's van de dame en eventueel ook recensies.
Dus klikken op alex bijvoorbeeld brengt je naar haar topic, klik je op anni ga je uiteraard naar haar topic.


Voor Pauschalclub is er echter nog een kleine extra uitleg.
Jullei zien in de topictitels tussen de haakjes B, D of M staan. Simpel, Pauschalclub heeft 3 lokaties, Dortmund, Bochum en Munster. Dat is dus de plaats van "tewerkstelling".
Jullie kunnen ook onder de naam zien in welke club de dame zit, alweer de B, D of M


Veel klik en kijkplezier.


sm  :king:
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LEGENDE FOTOSELECTOR PAUSCHALCLUB
« Reactie #2 Gepost op: 27 september 2013, 00:56:44 »
Ik snap het!
Ikke niet, maar niet verder vertellen  :dance2 ;D :111:
Als Seksenfun hier ook nog ooit eens schrijft dat hij het snapt, kan ik gerust slapen  :lol_hitting: :douchen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal