Auteur Topic: NELLY (B)  (gelezen 48646 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
NELLY (B)
« Gepost op: 31 oktober 2012, 10:58:47 »
[box title=NELLY]








[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Wijze grijze

  • Gast
Wijze grijzes ervaring met NELLY
« Reactie #1 Gepost op: 1 november 2012, 17:47:49 »
 Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg24137#msg24137

 http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/nelly#
 Naam : Nelly
 Nationaliteit/Taal : Pools/Duits
 Leeftijd : 30
 Haarkleur/-lengte : Blond lang
 Lengte dame : 1,70 mtr
 Postuur/Cupmaat : MILF. Fors, 70 Kg, maat 38/ D-cup
 Tatoeages/Piercings : geen
 Service: PZC, TZ++ , tedere massage
 Voordelen:
 Nadelen: Zwangerschapsstrepen.
 Tijdsduur : 30 minuten
 Prijs : All inclusive
 Extra’s bij het bezoek: GFE
 Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10
Nelly is zeer vriendelijk en ofschoon qua uiterlijk niet helemaal mijn doelgroep toch met haar naar de kamer gegaan. Ik gaf al aan dat ik geen sex wilde, maar romantiek. Zij beloofde me dat ik dan bij haar aan het juiste adres was en er geen spijt van zou krijgen. Nou, die belofte heeft ze helemaal waar gemaakt. Nelly's tongzoenen waren super en van een top GFE++ niveau. Je kon helemaal vergeten waar je was en je in alle rust aan haar zorgen overgeven. Ik was er bijna bij ingedommeld.   

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NELLY
« Reactie #2 Gepost op: 17 november 2012, 01:01:18 »
Afgelopen zaterdag ging de tweede sessie aan deze blonde Poolse. Ten opzicht van de foto's heeft ze nu korter haar (tot ongeveer op haar schouders).

Ze straalt een bepaalde klasse uit als ze beneden in de living zit. In een chique coctailjurkje zou ze niet misstaan op een receptie van een of andere vip.

Op de kamer begon net eerst met over een weer wat strelen, waarna ze echter toch de verkenning van kleine Koosje begon. Na dit geruime tijd gedaan te worden moest er toch wat meer actie ondernomen worden, waarbij gekozen werd voor het standje missio. Met haar benen gaf ze de gehele tijd de nodige tegendruk wat niet verkeerd uitpakte. En het uitzicht op dat knappe gezicht is dan ook niet verkeerd.

Na afloop volgende er ook nog een massage van rug en schouders. Altijd lekker om achteraf even te ontspannen alvorens weer de douches op te gaan zoeken.

to be continued....

Service: PZC, NMC, massage

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
NELLY
« Reactie #3 Gepost op: 12 juni 2013, 22:19:41 »
gekopieerd uit het algemene topic:

Als eerste nam ik plaats naast de Poolse Nelly. Met haar had ik eerder al eens gekamerd. Ze kon dat niet meer herinneren, maar ik gelukkig de sessie met haar nog wel. Eenmaal boven waren er nog kamers vrij (gedurende de hele dag heb ik slechts eenmaal moeten wachten op een vrije kamer, dat is daar weleens anders geweest....). Op de kamer volgende een zeer puike Franse sessie (zc), gevolgd door een finish in missio (uiteraard mc). Daarna was er nog voldoende tijd voor een relaxte massage.

Nelly:
Herkomst: Polen
Taal: Duits / Pools
Leeftijd: 31
Haren: Blond / lang
Postuur: Normaal
Borsten: C-cup (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Frans (zc), missio (mc), massage