Auteur Topic: ELISA (B)  (gelezen 52932 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELISA (B)
« Gepost op: 31 oktober 2012, 15:40:41 »
[box title=ELISA]









[/box]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #1 Gepost op: 15 november 2012, 20:02:39 »
Deze Dominicaanse was voor mij de opening van de dag afgelopen zaterdag.

Op de kamer aangekomen begon ze redelijk snel met een mondelinge aanval op kleine Koosje. Ik dacht "dat wordt niet veel", zo'n gehaaste sessie, maar ze wist steeds precies op het goede moment op te houden om naar boven te komen om te knuffelen en te stoeien.

Nadat ze het uiteindelijk toch tot een eind had gebracht volgende nog een massage van rug en schouders.

Service: NMC, PZC, TZ

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #2 Gepost op: 29 december 2012, 18:41:40 »
Na een eerste geslaagde sessie met Tamara en vervolgens een korte pauze kwam Elisa de ruimte binnengelopen en ik wenkte haar naast me plaats te nemen. Met haar had ik tijdens een vorig bezoek al een zeer geslaagde sessie mogen beleven. In eerste instantie herkende ze me nog niet meteen, maar toen bedacht ze zich dat ze me toch al eerder gezien had.

Elisa is een geblondeerde Dominikaanse schone van 26 lentes oud. Ze spreekt goed Duits (en Spaans), zeer vriendelijk en niet onbelangrijk, ze ziet er gewoon goed uit.

Deze keer was de sessie zeker niet minder. We moeten boven nog even op het bankje wachten omdat alle kamers bezet waren, maar daar was er al de tijd om elkaars lichamen over en weer alvast wat te verkennen. Eenmaal op de kamer net zoals de vorige keer begonnen met wat strelen en zoenen, gevolgd door een zeer goed gelukte Franse sessie (zc), waarbij het in tegenstelling tot mijn vorige bezoek deze keer niet meer van verdere actie hoefde te komen.

Als deze dame op de agenda staat is dat voor mij in ieder geval alvast één reden om naar deze club af te reizen.

Elisa:
Herkomst: Domincaanse Republiek
Taal: Duits en Spaans
Leeftijd: 26 jaar oud
Service: NMC, PMC, FT, zoenen
Haren: Blond krullend aan haar schouders
Postuur: Normaal en ca 165 cm lang
Vriendelijkheid: Uitstekend
Service: Uitstekend
Uiterlijk: Uitstekend
« Laatst bewerkt op: 29 december 2012, 19:09:58 door koosje12 »

Wijze grijze

  • Gast
Wijze Grijze + ELISA
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2013, 00:17:22 »
Gekopieerd uit mijn recensie: http://relaxxxboard.com/index.php?topic=7858.msg32291#msg32291

Een andere meid waar ik nog nooit mee had gekamerd, was Elisa.
 
 [smg id=5883]
 
 Naam: Elisa
 
Nationaliteit/Taal : Dominicaanse/ Italiaans, Spaans, Duits
 Leeftijd : 26
 Haarkleur/-lengte : Goudblond/bruin. Zwaar krullend tot op de schouders
 Lengte dame : 1,64 mtr
 Postuur/Cupmaat : normaal, 60 Kg maat 36/ enigszins hangende B/C-cups
 Service: PZC, TZ,
 Voordelen:
 Nadelen: .Klokkijkster
 Tijdsduur : 20 min.
 Prijs : all inclusive
 Extra’s bij het bezoek:
 Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10
 
Elisa
heeft een Spaans paspoort en is aldaar de crisis ontvlucht. Heeft haar eerste ervaringen in Zwitserse clubs opgedaan en is sinds 2 maanden in PC-Bochum. Elisa is op de bank een aardig lachebekje, maar dat kan ook zijn omdat ik bij haar probeerde mijn summiere recente Spaanse taalkennis in de praktijk om te zetten. Ze pijpt niet onverdienstelijk, maar door de taalbarrière was het een beetje lastig om haar enigszins aan te sturen. Het totaalplaatje werd echter negatief beïnvloed doordat Elisa vrij abrupt aangaf dat er een einde aan de sessie gemaakt diende te worden daar er 20 minuten verstreken waren. Jammer, echter desalniettemin geëindigd met een slordige kitrand over haar mokkabruine snoetje. Zag wel ontzettend geil uit in dat onschuldige gezichtje met goudbruine haren. Wijze Grijze sexapproval™: 6,5/10

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
Wijze Grijze + ELISA
« Reactie #4 Gepost op: 23 mei 2013, 23:15:09 »
Elisa[/b] heeft een Spaans paspoort en is aldaar de crisis ontvlucht. Heeft haar eerste ervaringen in Zwitserse clubs opgedaan en is sinds 2 maanden in PC-Bochum

Ze werkt al wel langer in Pauschalclub Bochum hoor. Eind vorig jaar heb ik al eens met haar gekamerd en dat was niet de eerste keer dat ik haar daar zag....

Offline koosje12

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 327
    • Bekijk profiel
ELISA
« Reactie #5 Gepost op: 19 september 2013, 21:03:47 »
gekopieerd uit het algemene topic:

Beneden was het ondertussen wat drukker, dus toen de show aangekondigd werd was dat een mooi moment om eens bij de "Dildo-Show mit Elisa und Joanna" te gaan kijken. Omdat de dames net pas begonnen waren, waren er nog niet veel rakkers in de ruimte aanwezig en geen eentje zich op wilde offeren om op het bed plaats te nemen, tja dan moet er toch iemand zijn die....  ::). Van de dildo show heb ik uiteindelijk niet zo heel veel gezien, behalve het voorstel van Elise die voorstelde haar dildo te steken in een gaatje waar normaal vooral wat uitkomt  :-\, dat leek me toch niets, dus ik bedankte vriendelijk. Daarop verordoneerde deze Dominicaanse me om te gaan liggen. Na eerst het nodige tongzoenen daalde ze af en begon met het verwennen. Joanna die nog geen "slachtoffer" zover had kunnen krijgen kwam erbij en kwam boven mijn gezicht hangen zodat ik haar hele lichaam goed kon verkennen. Een van de toekijkende mannen vond het nodig om nogal luid "mee te kreunen"  :banghead: met de dames. De beide dames konden dit duidelijk niet zo goed waarderen en ook voor mijn concentratie was dit overdreven en onnodige gedoe ook niet echt bevorderlijk. Wat wel bevorderlijk was, was het perfecte mondspel van Elisa en het uitzicht op de slanke Roemeense. Uiteindelijk won deze combinatie het van het cabaretspel van de irritante Duitser en kwam het tot een resultaat in het mondje van Elisa. Na alles weer een beetje schoongemaakt te hebben kwam Elisa nog omhoog om de nodige zoenen uit te wisselen en ook het kroelen met Joanna ging door totdat zich uiteindelijk toch nog een ander aanmeldde om mijn plekje over te nemen.

Elisa:
Herkomst: Dominicaase Republiek
Taal: Duits
Leeftijd: 27 jaar
Haren: Bruin / Donkerblond gekruld
Postuur: Slank tot normaal
Borsten: A tot B (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Tongzoenen, frans (zc), CIM, trio

en aan het einde van de dag:

Rond 22:00 begonnen Elisa en Joanna aan het laatste show van de dag. Ook nu was het niet al te druk toen ik de ruimte binnenkwam (mede omdat de meeste rakkers ofwel vertrokken ofwel uitgeteld waren).

Het leek erop dat ik beide dames weer voor me alleen zou hebben  :dance2. Toen ik eenmaal op het bed lag en ze zich over me ontfermden bood zich echter toch nog een andere gast aan (gelukkig niet de kreuner van de vorige sessie  ;)) zodat ik de aandacht van Joanna kreeg. Ze begon met een goedgelukte Franse verwenning waarna ik met een rubbertje in missio op haar plaats mocht nemen. Op de foto's op de site deed ze me enigzins denken aan Marianne Thieme, maar in de praktijk is het een veel fraaier en slanker poppetje. Ook maar goed dat ze er in de praktijk niet teveel op lijkt, anders krijg je tijdens de daad alleen maar beelden van aangespoelde walvissen, of voor de foie gras volgepropte ganzen en dat is niet echt bevorderend  :017:



Maar gelukkig kwamen die beelden niet op, na enige tijd werd het rubbertje weer verwijderd en ging deze Roemeense verder met een verwenning met haar handjes en mondje. Toen Elisa klaar was met haar gast kwam ze er nog even bij om me te verwennen en op dat moment kwam er toch nog een forse explosie.

Het was overigens voorlopig Elisa's laatste dag in Bochum. Na afgelopen donderdag is ze voor twee maanden op vakantie vertrokken en ze komt op 14 november weer terug in deze club.

Elisa:
Herkomst: Dominicaase Republiek
Taal: Duits
Leeftijd: 27 jaar
Haren: Bruin / Donkerblond gekruld
Postuur: Slank tot normaal
Borsten: A tot B (natuur)
Vriendelijkheid: Uitstekend
Uiterlijk: Zeer goed tot uitstekend
Service: Uitstekend
Geboden diensten: Tongzoenen, trio