Auteur Topic: Bony (Bulgaars)  (gelezen 13270 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Again and Again

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 26
    • Bekijk profiel
Bony (Bulgaars)
« Gepost op: 2 maart 2014, 22:19:32 »
Bony

Een 20 jarige Bulgaarse meid, 1.65m lang (op de website van DV staat 19 maar ze is vorige week 20 geworden :birthday:)  Echt een ongelooflijke stuiterbal, wat een energie heeft ze!! Super spontaan (nadat het ijs bij ons gebroken was) en een heel jong mooi sexy lijfie :-\ Ze hing heel de tijd om m'n nek en zat maar aan me te frunniken wat ik maar als te leuk vond. Op de kamer was het toch wel op GFE niveau! Ze had er ongelooflijk veel zin in, physiek was dat zeer goed te merken, stevig knuffelen en wild tongzoenen, PZC was erg lekker en diep!! Had wel iets harder gekund maar ik was zeker tevreden! Het NMC was heerlijk, ze is nog lekker strak! 8) Lekker gevarieerd, maar op z'n hondjes kon het niet voluit, balen!! :o Klein minpuntje is dat ze vaak op haar horloge kijkt tijdens de sessie (gaat automatisch zegt ze) en vrij veel praat tijdens de sessie. Al met al was de feeling super en ben ik zalig tongzoenend missionaris klaargekomen, een hele goede binnenkomer was dat!! :035: Ze had zelf ook heerlijk genoten en liet dat aan de andere zien om na de sessie even naakt door de barruimte te huppelen ;D