Auteur Topic: Lori (Roemeense)  (gelezen 7002 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lori (Roemeense)
« Gepost op: 29 maart 2015, 12:24:43 »
Eergisteren heb ik in DV een eerste keer gekamerd met Roemeense Lori.

Lori is 25 jaar jong, heeft lang blond haar en intrigerende, blauwe ogen. Ze heeft een héél mooi, slank lichaam, een lekkere, strakke kont en een mooie, lichtjes hangende maar echte B-cup met kleine tepeltjes. Ze droeg afgelopen vrijdag een gele bikini. Piercings kan ik me niet herinneren, een tattoo wel: er staat een kleine playboy bunny op haar schouder.

Lori presalede zo goed, dat mijn lust, die de voorbije uren tot ver voorbij het vriespunt was gezakt, in no time terug een kookpunt bereikte: met haar mooie lichaam tegen me aankruipen, subtiel zoenen, met haar borsten en billen tegen me aanschuren, zwoel in mijn ogen kijken… Moet het nog gezegd worden, dat ik Lori na een tijdje zei, dat ik met haar wou kameren.

De eigenlijke kamergang was heel goed: het zoenen mocht enthousiaster, maar voldeed. De pijpbeurt was uitstekend: heel gevarieerd met af en toe een DT en ook de balletjes werden niet vergeten. Neuken was top: een enthousiaste cowgirl waarbij het leuk spelen was met Lori haar borsten, een intieme missio en stevig beuken tijdens hondjes. Traditioneel kwam ik tijdens dat laatste standje met een knal klaar.

We hebben het half uur al knuffelend rondgemaakt en ik heb de kamer heel tevreden verlaten. Herhalingsgevaar: groot 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
Lori (Roemeense)
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2015, 15:52:17 »
Extra aanvulling mbt de playbunny tattoo.. deze is rood ingekleurd.. vrij opzichtig en niet te missen. ;)
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Lori (Roemeense)
« Reactie #2 Gepost op: 29 maart 2015, 16:42:49 »
Extra aanvulling mbt de playbunny tattoo.. deze is rood ingekleurd.. vrij opzichtig en niet te missen. ;)

Klopt. En volgens jou had ze ook 'Belly tieten'. Die ben ik tijdens de kamergang wel niet tegengekomen :-P ;) 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum