Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464801 keer)

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #630 Gepost op: 19 juni 2017, 18:30:36 »
De dag verloopt nog steeds volgens plan.  ;)
De 2de dame, die op het lijstje stond, ook te pakken kunnen krijgen.  ;D
Het maagje is tevens weer voorzien van nieuwe brandstof van de bbq  :103:

Wat me vandaag wel op valt, dat het aantal dames beperkt is tot ca. 30 stuks, maar dat het overgrote deel gaat voor topless.  :tietjes
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #631 Gepost op: 19 juni 2017, 22:51:21 »

Mij samen met een dame,  ( nee geen naam), schuldig gemaakt aan buitensex op het dakterras.  :bonken

Daar gaat je reputatie !!!
En je was mij potverdorie voor met het ontmaagden van het kunstgras op het dakterras !
Had je wel een handdoek over de camera gehangen of konden ze bij de receptie meegenieten van deze poeno act?
 :adult

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #632 Gepost op: 20 juni 2017, 18:02:24 »

Mij samen met een dame,  ( nee geen naam), schuldig gemaakt aan buitensex op het dakterras.  :bonken

Daar gaat je reputatie !!!
En je was mij potverdorie voor met het ontmaagden van het kunstgras op het dakterras !
Had je wel een handdoek over de camera gehangen of konden ze bij de receptie meegenieten van deze poeno act?
 :adult

De parasol strategisch geplaatst.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #633 Gepost op: 22 juni 2017, 19:35:45 »
Heerlijk verkoelend zwembad.
Gezellige boel met Talisker, Flyerke en nog enkele Vlaamse en Nederlandse stamgasten.
Sonia had bij aanvang niet helemaal haar dag. Er zaten wat dingetjes tegen en dat had een effect op haar humeur. De warmte en korte nachtrust daardoor speelden ook een rol, dus haar eerst maar even laten begaan.
Het zwembad ingedoken , goed afgekoeld bij een buitentemperatuur van 35 graden.
Na verloop van tijd sprong Sonia vanuit het niets in het water en kon de extra lol alsnog beginnen...
Nieuwe strandbal opgeblazen en met z'n allen keten.
Daarna naar boven voor intiem plezier voor twee.
Goeie bbq met hamburgers die lekkerder zijn dan van de Mc.
Nu op het dakterras , ziet er erg fraai uit met de tafels en ligstoelen.
Met iets lagere temperaturen een hele fijne relaxte plek om te verblijven.

En dan nu het water weer in en hopelijk zo nog een paaldansact van ons waterratje!
Het begint overigens al flink te waaien, straks een storm of zal ik daar zelf opnieuw op 2 voor moeten zorgen?!

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #634 Gepost op: 22 juni 2017, 22:38:12 »
Ze zal zaterdag wel terug over een goed humeur beschikken.
maar met die Lucy ga ik ook kameren
niet teveel willen dprak de pastoor vroeger, toen hij nog aanzien had.
hij preekte dit echter op vraag van de baron om het volk niet in opstand te laten komen

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #635 Gepost op: 23 juni 2017, 00:11:58 »
Ze zal zaterdag wel terug over een goed humeur beschikken.
maar met die Lucy ga ik ook kameren
niet teveel willen dprak de pastoor vroeger, toen hij nog aanzien had.
hij preekte dit echter op vraag van de baron om het volk niet in opstand te laten komen
De pastoor (en alle broeders en mede heiligen) deed het ook met jongens..........
Dus de preken van de pastoor (en alle broeders en mede heiligen) vertrouw ik al lang niet meer. En ik kan het weten.
Dus laat de kerk er buiten.... :015: :98:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline deket

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 490
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #636 Gepost op: 25 juni 2017, 11:41:03 »
Niet meer live maar toch cruciaal.
Viel mij op dat er zeker niet meer mannen dan vrouwen aanwezig waren in Sixsens gisteren, toch een zaterdag.  Heb in Duitse clubs me ooit in een gayclub gewaand.
Gaat er na die veelgesproken wet in Duitsland vanaf 1 juli een grote verschuiving plaats vinden richting Nederland en de klanten volgen?
voorlopig koffiedik kijken, maar gisteren zaten toppers zoals Crystal en Carmen vaak zonder klant .indien er dan vele meiden bijkomen?
« Laatst bewerkt op: 25 juni 2017, 11:47:18 door deket »

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #637 Gepost op: 23 juli 2017, 20:03:23 »
Op deze druildag naar SixSens getogen, gezien het aantal vierwielers op de parkeerplaats was ik niet de enige met dit plan.
Entreegeld afgetikt bij Charlotte. Tijdens de verkenningsronde een medeforum veelpleger gespot, en toen stopte de ronde: Dominicaanse Sarah legde de claim op mij.  :inlove

Even chillen in de "Maroc room", en daarna 1,5 uur kamer 10 bezet gehouden.  bad2

Later meer.  :showtits
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2017, 20:24:36 door forgetskinnyletsgetfatty »
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #638 Gepost op: 23 juli 2017, 23:25:57 »
Na het "after dinner" chillen, en even bijbuurten met de man, die sneller spreekt dan zijn schaduw.  ;)

Tijd voor een 2de ronde, wetende dat na een keigoede 1ste sessie, het alleen maar tegen kan vallen. De gelukkige werd Kroatische Daisy, een "full member" van de DikkeKontenClub.    :shakekontje
Zat er een beetje in, tegenvallend, 30 minuten was lang genoeg, en zeer laag herhalingsgevaar.

Tijd om SixSens te gaan verlaten.
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #639 Gepost op: 28 juli 2017, 20:02:17 »
Hop hop hop, is er al iemand aanwezig in SixSens? kwestie van het zwembad al voor te verwarmen, de dames te verwittigen dat ze de poep, borstjes, ....   alvast mogen nat maken en staat het bier al koud?   

Tomorrow morning: doors at 11 AM: be there, fellow mongers  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #640 Gepost op: 29 juli 2017, 17:28:54 »
Nog niemand wat geschreven over deze top party?! Het is goed toeven hier in sixsens. Veel bekende gezien kennis gemaakt met enkele nieuwelingen. Het is goed toeven hier met een zonnetje, lekker biertjes, schnaps en een uitstekende line-up. Net m'n 2e kamer gang achter de rug met de mooie poolse alexa. Het is haar 2e dag hier en ondanks een lijstje met toppers dat hier aanwezig was kon ik een kamergang niet laten en daar heb ik geen spijt van. Van mij mag ze blijven herhaling is dan heel waarschijnlijk. Nog wel meer mooi nieuws gezien. Top line-up wordt nog lastig met de keuzes vandaag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #641 Gepost op: 29 juli 2017, 20:53:57 »
Nog niemand wat geschreven over deze top party?! Het is goed toeven hier in sixsens. Veel bekende gezien kennis gemaakt met enkele nieuwelingen. Het is goed toeven hier met een zonnetje, lekker biertjes, schnaps en een uitstekende line-up. Net m'n 2e kamer gang achter de rug met de mooie poolse alexa. Het is haar 2e dag hier en ondanks een lijstje met toppers dat hier aanwezig was kon ik een kamergang niet laten en daar heb ik geen spijt van. Van mij mag ze blijven herhaling is dan heel waarschijnlijk. Nog wel meer umooi nieuws gezien. Top line-up wordt nog lastig met de keuzes vandaag.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Thanx! Het viel mij ook al tegen, had smeuïge, sappige en vette live verslagen verwacht van het feestje op zo'n 1200 km afstand.
Of er is niks an om te melden of iedereen is te druk met feest en viespeukerij !
Zal dat laatste ongetwijfeld zijn  :lol_hitting:

Na de avond rit nog maar es inloggen...

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #642 Gepost op: 29 juli 2017, 21:23:24 »
Dacht hetzelfde als Lellebel, kon ik me tenminste verwarmen aan verhalen over hete dames hier in het herfstige regenachtige Engeland (wat een 'vakantie', zeg), maar nee  :lol_hitting:

Geen nieuws, goed nieuws dan maar  ;D

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #643 Gepost op: 29 juli 2017, 23:47:37 »
Sorry mannen. Was te druk bezig met me te amuseren om hier iets te posten ;).

Op naar huis nu (morgen drukke dag), na een heeeeeel leuk bezoek aan Sixsens.

Smeuïge details volgen later. Voorlopig hou ik het er op dat het een topdag was, met dank aan Sixsens, de aanwezige rakkers, en uiteraard: pocket Julia ;D.

Sixsens: bedankt, en tot snel!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #644 Gepost op: 5 augustus 2017, 20:59:59 »
Wederom een uitstekende line-up in sixsens vandaag. Helaas is vicky er niet want die had ik graag gezien aangezien ze er vorige week fantastisch uitzag. Weinig mannen. Verder niet veel te melden dus verder geen reden om van dit bezoek verslag te doen. Ga gewoon met 3 van m'n favoriete en dat laatste uurtje zal ongetwijveld super zijn net als de 2 uurtjes die ik al op kamer was.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk