Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464795 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #645 Gepost op: 6 augustus 2017, 14:12:26 »
Een klein uurtje inmiddels binnen. Zonder de back up van de gebruikelijke leden van de posse heeft de Bulgaarse Maffia mij vogelvrij verklaard en gebrandmerkt "Wanted dead or Alive". Andrea, Domenika, Jasmina, Julia en Stacy hebben zich al kandidaat gesteld voor een persoonlijk duel. Melissa2 heeft de bokkenpruik op.

Offline TAFKAP

  • Held
  • *****
  • Berichten: 665
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #646 Gepost op: 6 augustus 2017, 17:55:02 »
Zojuist een apk van mijn fontein des levens laten uitvoeren door de plaatselijke loodgietster. Manuele controle, leidingen "durchgeblasen" en uiteindelijk met speciaal gereedschap tot spuiten laten komen. Simona, Jasmin, Lucy en Laura ook in da city. Uit de Roemeense hoek reeds de andere Andrea, Carmen2 en Sabina gespot. Ook Melanie uit YY loopt hier rond.

De Bulgaarse maffia heeft nu haar zinnen gezet op een mini orgie.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #647 Gepost op: 7 augustus 2017, 14:35:43 »
Kwam gelijk aan met Laura en Domenika. Dus de eerste zoenen al op de parkeerplaats. .. Toen Emily bij de receptie. Stacey en Julia op terras. Er zijn vervelender mogelijkheden om de dag mee te starten...

Lucy tekent ook weer aanwezigheid en doet onveranderd geen poging om contact te zoeken. Andrea tettert weer het hele terras bij elkaar en Simona zet haar beste borsten voor.

Het zwembadwater is niet verwarmd maar heerlijk om af te koelen van de warme zon. De soep smaakt goed en het uitzicht is beter dan thuis. Nog slechts één ding (beter gezegd iemand) en mijn dag kan niet meer stuk...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #648 Gepost op: 7 augustus 2017, 19:02:20 »
Inmiddels mijn belofte aan Stacey nagekomen en me een uur lang door haar laten verwennen. Heerlijk opgebouwd van gfe tot pse trekjes waarbij ze niet vies was om het daarbij benodigde werk te doen. Blijft een topdame waar meer in zit dan je op het eerste gezicht zou denken.

Moe maar voldaan onder de douche gestrompeld en daarna een bordje met eten opgeschept. Samen met Domenika aan de grote tafel in het terras gegeten en wat bijgekletst. Ze ziet er heel goed uit met iets bruiner kleur haar in een heel vlot nieuw kapsel.

Nu met cappucino op terras recupereren terwijl ik door dames links en rechts geclaimd wordt voor een intiem samenzijn. Terwijl de meesten toch echt net gegeten hebben...

De zon staat nog aan de hemel en het is nog steeds heerlijk vertoeven aan het zwembad. Voor mij nog geen tijd om me naar de donkere bar te begeven. Enkele dames denken daar anders over maar gelukkig heb ik de ruggengraat van mijn deputy's niet om daaraan toe te geven... Zo is meteen ook duidelijk waarom de één sheriff is en de ander deputy...

Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline Kwakje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 444
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #649 Gepost op: 8 augustus 2017, 13:53:51 »
Eens kijken of de hertjes van Sixsens op een druilerige dag als deze een beer wat kunnen opmonteren.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #650 Gepost op: 8 augustus 2017, 14:52:13 »
Eens kijken of de hertjes van Sixsens op een druilerige dag als deze een beer wat kunnen opmonteren.

Veel plezier gewenst!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #651 Gepost op: 8 augustus 2017, 21:20:22 »
... maar gelukkig heb ik de ruggengraat van mijn deputy's niet om daaraan toe te geven... Zo is meteen ook duidelijk waarom de één sheriff is en de ander deputy...

Maandagavond 23:50 uur...

I stand corrected ... maar anderzijds is het bijna een wetmatigheid dat zelfs een sheriff kan, zal (en wil) bezwijken als hij zijn kryptonite tegenkomt ...

Aldus een gezellig onderonsje met Domenika op het terras gehad, die zo haar eigen tactiek in de strijd gooide om me te schaken voor een uitgebreider onderonsje (mag het een onsje meer zijn, op zijn Bulgaars). Uiteindelijk Termin gemaakt voor 21:00 uur zodat ik nog wat kon relaxen in de laatste zonestralen en wat op mijn smartphone kon spelen. Om 21:00 uur samen naar kamer 11 getogen (waar het eind 2014 allemaal begon...) en daar na nog geen half uur al de tijd uit het oog verloren. In een roes zoals ik die bij haar alleen ken ben ik met mijn hoofd in de roze wolken dusdanig verwend dat we pas 2,5 uur later weer van de kamer kwamen. Guilty as charged aldus... (hetgeen mijn deputy's me dan ook al met veel plezier en leedvermaak hebben ingewreven).

Na afronding, gezamenlijke douche en uitvoerig afscheid van mijn kryptonite nog een colaatje in de bar gedaan en met bijna dichtvallende ogen van slaap en vermoeidheid naar huis gekacheld...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #652 Gepost op: 20 augustus 2017, 20:28:53 »
Weer live vanuit het Internet- en belcafe.  :lol_hitting:

Diverse forumleden present, helaas is er "wieniger loos" deze avond.  ::)

Het aantal beren overstijgt het damesaanbod, de line-up houdt niet over.  :o

Slechts een maal naar de kamer geweest, van gemiddeld niveau.  :movingtits

Later meer.  ;)
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #653 Gepost op: 20 augustus 2017, 22:30:14 »
De ijsberenzee is over, helaas is het aantal dames ook gereduceerd.  :lol_hitting:

Als ik nog naar de kamer zou gaan, is het 80% kans dat het een nieuwe dame wordt, de overige 5 ben ik in het verleden al mee op de kamer geweest.  :dance2
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #654 Gepost op: 21 augustus 2017, 01:09:57 »
Inmiddels live vanuit de eigen woonkamer.  ;)

Bij gebrek aan keuzestress, SixSens tegen de klok van 23:00 verlaten.  :lol_hitting:

Resumerend, persoonlijk een tegenvallende dag, door een verkeerde verhouding beren/dames, ook het ontbreken van persoonlijke favorieten heeft een rol gespeeld.  :021:

SixSens tot de volgende keer.   :039:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #655 Gepost op: 25 augustus 2017, 13:07:18 »
Ingecheckt in SixSens.  :o

Al een paar (voor mij) bekende beren gespot, ook al diverse toppers present.  :sex

We laten het een aangename dag worden.  :lol_hitting:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #656 Gepost op: 25 augustus 2017, 13:11:48 »
Ingecheckt in SixSens.  :o

Al een paar (voor mij) bekende beren gespot, ook al diverse toppers present.  :sex

We laten het een aangename dag worden.  :lol_hitting:

Ik hoop het voor je na het kleine debacle van afgelopen keer toch terug keren dat verdiend zeker beter. Veel plezier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #657 Gepost op: 25 augustus 2017, 14:43:22 »
Ingecheckt in SixSens.  :o

Al een paar (voor mij) bekende beren gespot, ook al diverse toppers present.  :sex

We laten het een aangename dag worden.  :lol_hitting:

Ik hoop het voor je na het kleine debacle van afgelopen keer toch terug keren dat verdiend zeker beter. Veel plezier.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja afgelopen zondag was niet best. ::)

Ga er ongedwongen dag van maken, mocht ik vandaag niet naar de kamer gaan: ben ik toch een dagje uit geweest. :pica

Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline forgetskinnyletsgetfatty

  • Voorzitter van de Dikkekontenclub (DKC)
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 351
  • Alles wat ik zeg en schrijf is mijn waarheid.
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #658 Gepost op: 25 augustus 2017, 19:16:32 »
Na bijna een nieuw record gevestigd te hebben: 5 uur in een club en dan nog niet gekamerd.  :lol_hitting:

Kwam de dame die ik al gauw in het vizier had de Duits/Filippijnse Lola.   :diva

Een aangenaam uur op de kamer geweest met hoog herhalingsgevaar.  :bonken

Kwam nog een snoepje tegen, die ik bijna een jaar geleden voor het laatst heb gezien. De keuzestress krijgt al weer vormen.  :banghead:  :banghead:  :banghead:
Zou ze dikke schaamlippen hebben, zacht en soepel, of uitstulpende, lang, hard en gespierd? Zou ze geschoren zijn of een dikke bos schaamhaar hebben? Had ze grote roze hangtieten of rechtopstaande kleine, en zouden die rozerode, rode, donkere of lichtbruine tepels hebben?
(Ik Jan Cremer 3de boek)

Offline Lam59

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 45
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #659 Gepost op: 25 augustus 2017, 19:40:21 »
Hoe is de dames samenstelling vandaag wil later nog komen