Auteur Topic: LIVE FROM SIXSENS  (gelezen 464801 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #480 Gepost op: 18 februari 2017, 20:34:06 »
Monica van Babylon loopt hier rond.
Monica met de Airbags????

I confirm, I saw her too ! She's testing 6S right now...if she has more succes than in Bab, she might stay  :))

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #481 Gepost op: 18 februari 2017, 21:03:02 »
Het feestje is begonnen.
In ieder geval voor mij!
Sonia ziet er prachtig uit in haar nieuwe zwarte setje en verjaardagsglitters in haar opgestoken haren.

Straks nog enkele verrassingen.
Geen bekende beren, dacht ik totdat we even naar boven gingen voor werkbespreking. Een bekende ijsbeer liep ons tegemoet met Lyn aan zijn zijde, maar of hij hier is of dat ik maar even een alibi moet regelen voor zijn afwezigheid in een andere club waar hij zich aangemeld had? Misschien kan ik het hem later nog eens vragen (discretie voorop  )

en.....laat ik tegen de airbags van Babylon oplopen nadat ik terug in de bar kwam.. Monika ziet er mooi uit, kan niet anders zeggen.
Nu mn steak wegwerken en Linet nog even feliciteren met haar verjaardag van gisteren.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #482 Gepost op: 19 februari 2017, 01:06:57 »

Had ik even buiten de waard gerekend: zwembad ging net dicht vanwege verdrinkingsgevaar voor dronkelappen..

Daarentegen wel van 2 super paaldans shows van Sonia kunnen genieten op de eerste rij!
Ze kan toch al weer behoorlijk goed klimmen met d'r gespierde dijen.
Wat een lekker kontje!
SMeerlap.... je weet niet wat je mist!! Jammer dat je er niet bij kon zijn.

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #483 Gepost op: 19 februari 2017, 03:25:32 »
Aan alles komt een eind, zo laat maak ik het niet vaak maar het was in alles de moeite waard.
De verjaardagstaart die voor haar gemaakt was, was de mooiste verjaardagstaart die ik ooit gezien heb met 3 etages en complete schoenen in gekleurde chocolade.
Net ff in de Marokkaanse ruimte uitgerust en Lesyeux zijn taak van masseur van Nelly waargenomen (en niks meer dan dat )
En nu een warm bedje induiken !
Chiao!

Offline dion224

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 61
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #484 Gepost op: 19 februari 2017, 10:58:24 »
It's not live, but Duplex, because I was there on Friday  ;D

Line-up:
Regular girls: Carmen, Lydia, Miruna, Victoria, Denisa, Adelina, Mara, Claudia, Lynette, Domenica, Kinga, Nelly, Dani, Lilly the black girl, one Latina always-here-but-I-always-forgot-her-name, Anais, Alice, Melanie, Melissa, Lorena, Isabella.ro, Petra, Stacey...and some fatty girls I've never speak with  ::)
New girls: Vanessa (real cute slim brunette), with two other friends, Emila...
And many more I don't know their name...

Guest stars: Monika from Babylon, Gaby is back (but behind the bar this time !)

Not here: Simona, Vicky, Crystal, Isabella.hu, Julia...

Offline jeank

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 19
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #485 Gepost op: 19 februari 2017, 16:48:30 »
one Latina always-here-but-I-always-forgot-her-name

Daniela  ;)

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #486 Gepost op: 2 maart 2017, 18:15:30 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #487 Gepost op: 2 maart 2017, 18:35:05 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #488 Gepost op: 2 maart 2017, 18:44:50 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o

Yep......
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #489 Gepost op: 2 maart 2017, 18:50:08 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o
Neen, Lellebel zit in SixSens, dus Monika van Sixsens  :lol :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #490 Gepost op: 2 maart 2017, 19:28:00 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o

Yep......


Verdomme, ik zie ze nu dus heel de tijd voor m'n geestesoog: Monica rondhuppelend in sexy lingerie met die lekkere grote tieten gestoken in een mooie bh ... wat een marteling zo een week voor het verjaardagsweekend :17: :lol_hitting:

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #491 Gepost op: 2 maart 2017, 19:41:40 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o

Yep......


Verdomme, ik zie ze nu dus heel de tijd voor m'n geestesoog: Monica rondhuppelend in sexy lingerie met die lekkere grote tieten gestoken in een mooie bh ... wat een marteling zo een week voor het verjaardagsweekend :17: :lol_hitting:

Stelt het jou gerust als je weet dat zij hier ook topless rondloopt met haar pronte borstjes fier vooruit?  :laughingchick
 :lol_hitting:

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #492 Gepost op: 2 maart 2017, 20:18:09 »
Relax middag en avond in een ontspannen sfeer.
Tot 17uur was het nog redelijk druk met bezoekers maar nu wordt het minder.

Belangrijkste nieuwsfeitje: Lydia werkt vandaag achter de bar en afhankelijk van hoe dat bevalt...

Na 1,5 uur in jacuzzi en kamer met Sonia (nee, werkelijk?!) was ik wel aan wat afkoeling toe. En die hebben Lesyeux en ik uiteraard gevonden in het voor ons geopende zwembad.
Monika met de big boobies loopt ook vrolijk rond.  :movingtits :tietjes :laughingchick :showtits1
Wat de avond nog gaat brengen...?
We zullen zien!


Monika van Babylon? :o

Yep......


Verdomme, ik zie ze nu dus heel de tijd voor m'n geestesoog: Monica rondhuppelend in sexy lingerie met die lekkere grote tieten gestoken in een mooie bh ... wat een marteling zo een week voor het verjaardagsweekend :17: :lol_hitting:

Stelt het jou gerust als je weet dat zij hier ook topless rondloopt met haar pronte borstjes fier vooruit?  :laughingchick
 :lol_hitting:

:tietjes :tietjes :tietjes   :-P :-P euh...nee :17: ........... :mistress :mistress :mistress :lol_hitting: Maar weet je wat, doe ze de groeten van me ;D

Offline Latiga

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 28
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #493 Gepost op: 4 maart 2017, 20:39:45 »
Het is rustig in SS, zowel qua beren als dames. Stacey, Dani, Linet, Miruna, Monica (ex-Babylon), Carmen (Iberische), Vicky/Victoria, Andrea, Dahlia/Delia, Sonia zijn alvast aanwezig. Het zwembad lag open maar is nu niet meer verlicht, dus wie wil zwemmen moet zijn/haar night vision aanzetten...
« Laatst bewerkt op: 4 maart 2017, 20:47:21 door Aloewe »

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
LIVE FROM SIXSENS
« Reactie #494 Gepost op: 4 maart 2017, 20:51:00 »
Veel plezier nog Aloewe!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum