Auteur Topic: SKW versus Duitse saunaclubs  (gelezen 214965 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #270 Gepost op: 30 november 2011, 15:51:38 »
Je hoeft me niet te bedanken en ik heb ook nooit achter een bedankje gehengeld. Ik heb altijd graag geschreven. Hou ook aub je broek aan want al was ik een homo dan zou ik nog beter kunnen krijgen. ;D

Je moet alleen spreken over het SKW van nu en over het SKW van nu weet jij niet veel te zeggen want je neukt er amper.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #271 Gepost op: 30 november 2011, 15:53:10 »
Ga Ambra, Jozefa, Maria, Anna, Andrea, Mirela, Tereza, Sandra, Alina, Kristina neuken en kom dan terug met extra commentaar. Ik wed mijn geld erop dat je geen een van deze dames al geklipperd hebt.


Roberto, daar draait het me nu om.
Ik ga NOOIT af op recensies van anderen, want mijn seksbeleving is anders dan de jouwe.
Ik ga af op de meiden waar er een 'klik' mee is aan het raam, en die er, naar mijn inzien, lekker uitien en geil.
Geen van bovengenoemde meiden kan mij bekoren, geen enkele.


DUs als toevellige voorbijganger en wandelaar die een goede suck en fuck wil ga ik naar het schipperskwartier, en kies ik er eentje uit.
Waar eht dus in 90 percent van de gevallen kommer en kwel is.


Ik maak net het punt dat, indien je ze allemaal kent, je deftige service kan krijgen, maar dan heb je er eerst al wat briefjes moeten inpompen, of je moet toevallig op één van de toppertjes vallen.


En dat risico op slechte service schat ik veel hoger in dan de kans op een goede sessie, indien je als occasionele wandelaar eentje gaat neuken daar.


Je kan dar niet buiten, en ik heb geen zin in op voorhand dingen af te spreken met meiden, dingen waar ze zich toch niet aan houden, want ze beschouwen 50 euro als kleingeld. Het zijn 2000 oude belgische franken en dat weggooien blijft voor een normale werkende mens veel geld.
Ik stel dat je dat risico veel minder hebt in saunaclubs.


Dat is alles wat ik wou aantonen.
En nogmaals, het skw kan goed zijn, ik heb er meer dan 20 jaar rondgelopen, maar het is NADA vergeleken met de service die ze bieden in een saunaclub.
Over tongzoenen en vingeren en alle andere dingen praten we dan nog geeneens.


Het feit dat je op voorhand moet betalen (kan ook niet anders in een ramenbuurt) maakt het grote verschil volgens mij. Moest dat de regel zijn in een saunaclub zou de standaard service ook met 50 percent zakken.


Ik breek dus NIETS af, ik vergelijk, en doe dat zeer objectief.
In LR roep ik tegen de eerste de beste sleutel, en van die kamergangen overtreft, zonder de meid op voorhand gesproken te hebben, 95 percent de service en de beleving van een wandelbuurt. Dat is gewoon een vaststaand feit.


Ik herinner me nog dat ik zes jaar geleden even hevig was als jij, en tegen Picasso bleef leuteren, tot ik de saunaclubs leerde kennen.


Je mag koppig vasthouden aan je droombeeld, maar ook jij moet toegeven dat je met je 200 euro (of met je 50, zoals je het wil) veel meer waar voor je centen gaat krijgen met een willekeurig gekozen griet in een saunaclub dan met eentje in het skw.


Uiteraard zijn we er voor het informeren van medewandelaars, en ik schat je postings, allemaal, heel erg hoog in, behalve als je tegen beter weten in het skw in het algemeen blijft verdedigen.


Het is een ramenbuurt en we weten wat daar verkrijgbaar is, en dat is het dan ook. Topervaringen zijn er zeldzaam, eerder de uitzondering dan de regel en laat dat net andersom zijn in eender welke club
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #272 Gepost op: 30 november 2011, 16:03:15 »
Je mag koppig vasthouden aan je droombeeld, maar ook jij moet toegeven dat je met je 200 euro (of met je 50, zoals je het wil) veel meer waar voor je centen gaat krijgen met een willekeurig gekozen griet in een saunaclub dan met eentje in het skw.


Uiteraard zijn we er voor het informeren van medewandelaars, en ik schat je postings, allemaal, heel erg hoog in, behalve als je tegen beter weten in het skw in het algemeen blijft verdedigen.

Het SKW is helemaal van mij geen droombeeld. Ik heb nog een leven. Helaas hebben 3 van de 4 willekeurig gekozen grieten in GT me ramenservice gegeven. Ah ja, dat was normaal want ze zien het dat je nieuw bent, zei een clubganger tegen mij.

Ik verdedig het SKW niet tegen beter weten in. Het is mijn gedacht. Ik beheer mijn portefeuille en ik geloof echt dat - voor de persoon die ik ben -  ik voor mijn 50 euro beter af ben ik SKW.

Je moet ook niet meer reageren en als je dat wil doe het dan in het topic "SKW vs Duitsland" en laat deze mooie draad niet kapot gaan aan meningsverschillen.
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 16:06:53 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #273 Gepost op: 30 november 2011, 17:20:14 »
Nogmaals, ik reageerde op foots' suggestie dat je met op voorhand meer te betalen langer zou kunnen blijven en goede afspraken zou kunnen maken.
Ik strijd dat af. Met motivatie en voorbeelden, om Jabber een inzicht te doen krijgen hoe de meeste raamdames dat proberen te doen.
Jabber bedankt me voor mijn posting en jij trekt conclusies dat ik het skw de grond in boor.
Dus de enige die wat olie op het vuur kwam gooien, dat ben jij.
Ik zei dus enkel dat Foots' raad niet de beste was voor Jabber, want dat je dan helaas maar een iets langere en zeker geen betere service krijgt.


Dat was en is mijn punt, jij schrijft daarna deze mooie draad kapot door te stellend at ik het skw mariginaliseer.


Ik heb een verhelderend beeld gegeven over op voorhand betalen, dat dat alleen maar meer geld uit Jabbers zakken kloppen is.


sexmachine
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 17:22:51 door sexmachine »
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #274 Gepost op: 30 november 2011, 18:00:30 »
Heren,


En ik ben er niet meer eens, het is namelijk overal in de wereld dat als je meer betaald dat je langer of beter kunt krijgen. Roberto zei al eerder dat je tongzoenen of pijpen zonder kunt kopen of meer tijd. Jij beweerd het zelfs zelf, voor 200 euro een uur, kortom mijn stelling klopt perfect en de tip voor vooral Jabber is zeker niet verkeerd.


Wel zei ik niet meteen 100 betalen en doorlopen, ik zei vragen wat er kan en onderhandelen vooraf. Dit werkt overal en ik durf voor veel geld te wedden ook in het SKW, zo slecht is het nu ook weer niet.


Groet, wel zit ik liever in Duitsland, ha uiteraard !


Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #275 Gepost op: 30 november 2011, 18:17:25 »
Foots, ik kom meer dan 20 jaar in het skw, en ik zal je enkele voorbeeldjes aanhalen van hoe het mij verliep, en ik praat nu enkel over op voorhand meer betalen en onderhandelen in het skw.


Stefany, een toppertje. De eerste beurt bij haar betaalde ik 50 euro, en kreeg ruimschoots 45 minuten , ja voor 50 euro.
De tweede beurt vond ik dat ze wel heel erg goede service bood voor 50 euro, dus ik bood haar 100 euro aan, waarop ze vertelde dat ze me extra lang ging verwennen.
Tata, nada, vijf minuten langer. Wat zeker nog GOEDKOOP is voor die 100 euro, maar MAAR 5 minuutjes langer dan wat ik kreeg voor 50 euro.
Goed, enkjele keertjes zo aangehouden.
Echter, alhoewel ze goede service biedt en het meer dan waard is, besloot ik toch eens terug 50 euro te betalen. Goed, mevrouw vond dus dat ik te weinig had betaald, dat zei ze ook duidelijk en gaf me inderdaad de helft van de tijd van mijn normale betaling bij haar, zijnde 50 minuten (waar ze eerst voor 50 euro 45 minuten gaf) gedeeld door twee.
Nu kan iedereen stellen dat die 25 minuten ruimschoots voldoende is voor 50 euro, en dat is ook zo.
En toch voel je je als klant bedot, want vroeger gaf ze je er een veel langere sessie voor.
Dom van Stefany uiteraard, want ze kan zo 200 euro uit mijn zakken kloppen als ze me terug een goede service biedt voor 50 euro. Je kan het niet maken eerst iemand 45 minuten te verwennen, voor het dubbele van de prijs er 5 minuutjes bij te doen, en als je dan terug de normale prijs betaalt, dat halveren. Ik spreek van verworven service, en de meid in kwestie zou dat moeten weten.
Noem me een budgetneuker, mag van mijn part, maar het is een eit dat je voor 50 euro bij stefany slechts 5 minuutjes langer krijgt.
Aangezien ik Stefanieke wel goed vond, heb ik de test daarop verder gezet, terug bij binnenkomst 100 euro op haar nachtkastje gelegd, en ze glunderde. 25 minuten later stond ik terug op straat, en laat dat dan de normale prijs zijn voor een half uurtje, ergens voel je je bedot.


Dan heb ik me honderden malen laten verleiden door vrouwen om bij binnenkomst "het uitgebreidere pakket" te kiezen, en goede afspraken erover gemaakt. Dat is hopeloos, dat gaat gewoon niet in een wandelbuurt, want in een wandelbuurt is het bij 80 percent "klaarkomen en wegwezen". In plaats van het gebruikelijke kwartiertje ben je dan 20 minuten bezig, en de full service is ook de startservice, wat ze je ook beloven. Ze willen je klaarkrijgen, en dan buiten. Dat is mijn jarenlange ervaring en die deel ik en die boodschap verspreid ik.


Het is trouwens schering en inslag dat heel wat dames al terug achter de ram staan wachtend op een nieuwe klant terwijl de klant zich nog aan het omkleden is. Ook al honderden malen meegemaakt door de jaren heen.
Met de komst van internet en recensies kan het misschien iets zijn gebeterd, de situaties, maar we weten ook allen dat voor een vergoeding slechte recensies op hookers worden weggehaald. De dame betaalt een vergoeding aan hookers, en er worden geen slechte recensies geschreven. Zo werkt het nu eenmaal in hoerenlopersland.


Einde mening sexmachine
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #276 Gepost op: 30 november 2011, 18:25:00 »
Sexmachine,

Het moet gewoon eens gedaan zijn met je eindeloos gezever over hoe slecht het allemaal wel is in het SKW.

Ik heb die draad dus niet kapot geschreven zoals jij beweert. Ik kan hier zelfs schrijven dat ik hem op mijn eentje heb gemaakt maar ja dan denk jij weer dat je je broek moet laten zakken voor mij...

Het was er leuk in totdat jij weer maar eens kwam aanzetten dat het SKW geldklopperij is, de dames 2 seconden voor dat je komt om extra poen vragen en allerlei fantasie er nog eens bij.

Ik heb dat zelden meegemaakt de laatste 4 jaar dat ik daar ga neuken.


Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #277 Gepost op: 30 november 2011, 18:25:52 »
Klopt maar deels. Veel dames hebben nog steeds de knop om van hun standaardservice en zullen niet makkelijk kunnen omschakelen (tenzij je 1000 euro biedt en dan likken ze waarschijnlijk zelfs je kont af). In de clubs werken regelmatig dames die van een ramenbuurt komen; de Duitsers herkennen deze dames meteen aan hun 'laufhausservice' (ze kunnen niet omschakelen). Pijpen zonder condoom vinden ze vies en wat je krijgt is dat ze je bijvoorbeeld aftrekken met hun lippen.  Diensten waar dames vies van zijn zullen deze ook met grote afkeer doen wanneer extra geld mee te verdienen is; de enige manier om die afkeer te verminderen is wanneer ze het veelvuldig doen omdat dat de standaard is.
Dames in een ramenbuurt zullen een terugkerende klant mogelijk wel extra service geven omdat ze gewend raken om bij die ene specifieke klant het veelvuldig te doen. Kortom, je moet al de nodige flappen aan ze besteed hebben zodat ze veelvuldig je van verbeterde service kunnen voorzien.

Heren,


En ik ben er niet meer eens, het is namelijk overal in de wereld dat als je meer betaald dat je langer of beter kunt krijgen. Roberto zei al eerder dat je tongzoenen of pijpen zonder kunt kopen of meer tijd. Jij beweerd het zelfs zelf, voor 200 euro een uur, kortom mijn stelling klopt perfect en de tip voor vooral Jabber is zeker niet verkeerd.


Wel zei ik niet meteen 100 betalen en doorlopen, ik zei vragen wat er kan en onderhandelen vooraf. Dit werkt overal en ik durf voor veel geld te wedden ook in het SKW, zo slecht is het nu ook weer niet.


Groet, wel zit ik liever in Duitsland, ha uiteraard !


Foots  O0
« Laatst bewerkt op: 30 november 2011, 18:32:20 door Picasso »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #278 Gepost op: 30 november 2011, 18:32:26 »
Sexmachine,

Het moet gewoon eens gedaan zijn met je eindeloos gezever over hoe slecht het allemaal wel is in het SKW.

Ik heb die draad dus niet kapot geschreven zoals jij beweert. Ik kan hier zelfs schrijven dat ik hem op mijn eentje heb gemaakt maar ja dan denk jij weer dat je je broek moet laten zakken voor mij...

Het was er leuk in totdat jij weer maar eens kwam aanzetten dat het SKW geldklopperij is, de dames 2 seconden voor dat je komt om extra poen vragen en allerlei fantasie er nog eens bij.

Ik heb dat zelden meegemaakt de laatste 4 jaar dat ik daar ga neuken.


LEER EENS LEZEN WAT IK SCHRIJF


Ik heb gewoon de raad gegeven aan Jabber om die extra 50 euro bij te houden want dat er enkel een paar minuutjes voor verlengd wordt.
Ik breek het skw niet af, het is een mooie wandelbuurt voor een snelle suck en fuck, nogmaals.
Als ik Jabber geen raad meer mag geven, ben ik overbodig, Roberto.
En als ik jouw mening moet delen, dan klopt er iets niet aan je ingesteldheid. Ik heb mijn visie en dat is er eentje van meer dan 20 jaar wandelervaring.
Trouwens, het is zo in het skw, in Utrecht, in Amsterdam, ja zelfs in de wandelbuurten in Duitsland.
Dus niks specifieks tegen je geliefd skw, maar de dingen die ik schrijf gaan op voor alle wandelbuurten.


En nu terug lezen wat ik schreef aan Jabber en Foots, want daarover rep je geen woord, schat
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #279 Gepost op: 30 november 2011, 18:51:02 »
Dat ik daarover zwijg, komt omdat ik je gelijk geef qua prijszetting. Heb ik ook nergens afgestreden vandaag. Ik strijd af dat jij doet alsof het daar schering en inslag is van deze praktijken. Ik kom er te veel om hersenloos ja te knikken op jou stelling want het is gewoon niet waar.

TEGENWOORDIG kom je met 50 euro in het SKW 20 tot 25 minuten toe. Dus tot je klaar komt. Dus ik geef jou volledig gelijk dat je geen 100 euro moet gaan geven voor 5 tot 10 minuten langer. Dat doe ik ook niet. En ik had jabber zijn geld nog speciaal gewisseld zodat hij niet in het zak zou gezet worden.

Dat het in het SKW bijbetalen was in jouw tijd tot 5 jaar geleden dat kan en is in SOMMIGE gevallen nog. Nogmaals ik heb dat de laatste 4 jaar ZELDEN meegemaakt, sexmachine en ik kan het gemakkelijk 15 minuten uithouden.

Alex bijvoorbeeld is de laatste die het mij gevraagd heeft. Die mag aan mij 50 extra vragen. Ik ben zo slim dat niet te geven en jawel ik ben daar ook 20 minuten mee op de kamer voor 50 euro.
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #280 Gepost op: 30 november 2011, 18:54:06 »
Dat ik daarover zwijg, komt omdat ik je gelijk geef qua prijszetting. Heb ik ook nergens afgestreden vandaag. Ik strijd af dat jij doet alsof het daar schering en inslag is van deze praktijken.
Dat was mijn enige stelling in die posting.
Als het geen schering en inslag is, dan kan je me geen gelijk geven, maar toch doe je het  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #281 Gepost op: 30 november 2011, 20:15:05 »

Je hebt het altijd maar over een fuck die 11 minuten duurt... Hoe moet ik dat in jou fantasie dan zien? Binnenkomst en kledij uit + wasje 3 minuten. Terug kleren aan wat weer 3 minuten duurt en dan nog 5 minuten neuken? Ach man toch, welke vent betaalt hier voor?


Heb je meteen de échte reden te pakken waarom hij naar een saunaclub gaat.  Daar moet hij enkel zijn handdoek uitzwieren = 5' gewonnen  ;).
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #282 Gepost op: 1 december 2011, 03:20:50 »
De waarheid zal wel in het midden liggen... Over saunaclubs kan ik niet meepraten, ik ben daar nog niet geweest. Maar in het skw kom ik al een goeie 12 jaar en heb er wel wat dames gehad.
In de tijd van de frankskes kostte een snelle wip 1000 fr, wie langer wilde blijven moest meer betalen. Dat was toen de regel. De meeste dames waren illegalen, er moest wel snel-snel veel geld verdiend worden want ze konden elk ogenblik opgepakt en uitgewezen worden.
Vandaag werkt iedereen in het skw legaal, de meeste dames hebben een vaste plaats en ook een vaste aanhang. Als je voor de eerste keer bij een dame binnengaat krijg je voor 50 euro het standaardpakket en niks meer, tenzij je dus bijbetaalt. Maar als je vaker bij dezelfde dame gaat, dus vaste klant wordt, kan je wel meer en langer krijgen ZONDER meerprijs.
Met andere woorden : je moet die eerste keren zien als een soort investering. Je krijgt er op termijn wel een uitstekende service voor terug.
« Laatst bewerkt op: 1 december 2011, 03:23:37 door mechelen »

Offline Picasso

  • Held
  • *****
  • Berichten: 518
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #283 Gepost op: 5 december 2011, 16:05:01 »
Wat ik overigens ook een belangrijk punt vind is het op mijn gemak kunnen opnemen van een dame. Ik wil haar gezicht, borsten, billen, kut en benen bekijken en hierbij aanvoelen of ze een prikkelend effect op me heeft. In een club komen ze langs lopen en kun je ze vanuit allerlei gezichtshoeken opnemen (zonder dat je voor ze gaat staan en dan pas gaat bekijken terwijl zij jou recht aankijkt). Bij een ramenbuurt loop je langs en zie je in eerste instantie een aantrekkelijke dame, je kan echter niet een volle minuut 'naar haar kut zitten kijken' en ook nog eens gaan vragen of ze zich omdraait en je haar kont laat zien; dus wat doe je, je loopt door en loopt nog 10 keer langs en bent ondertussen aan het afwegen. Spreek je ze eenmaal aan dan kan een 'ja' alsnog weer een 'nee' worden omdat het van 30 centimeter afstand toch allemaal weer wat minder is. Daarnaast heeft een lopende dame waarin haar mooie vrouwelijke vormen erotisch bewegen een meer libido verhogend effect dan een stilstaande etalagepop. Het afwegingsproces dus waarin een dame wordt opgenomen en contact mee gemaakt wordt is in een club dan toch wel een stuk prettiger en aangenamer.
« Laatst bewerkt op: 5 december 2011, 16:11:12 door Picasso »

Offline roberto

  • Ergens naast Bema
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1399
  • SKW - verslaafde Sukkelaar
    • Bekijk profiel
SKW versus Duitse saunaclubs
« Reactie #284 Gepost op: 5 december 2011, 16:09:57 »
Inderdaad daar valt wel wat voor te zeggen voor het argument van Picasso.

Ik ben geen echte optik - fucker en kan het wel op de meeste dames. Als ik toch echter twijfels heb, dan ga ik sowiezo een praatje maken. Nou, ja de prijs vragen en de handelingen die ze daarvoor doet. Dit is dan mijn drogreden om de dame rustig van kop tot teen op te nemen.

Zo durft een dame al wel eens beter meevallen of tegenvallen dan verwacht/gehoopt!

Ik moet dat wel niet meer doen in Antwerpen want de line - up zit zo in mijn kop dat ik nu al dikwijls op voorhand weet wie ik aan een kamergang ga onderwerpen... Dit is natuurlijk niet van toepassing op de toevallige passant! ;)

Wel heb ik wel eens een wandelaar een minuut naar een dame haar kut weten kijken en zij flashte telkens haar poesje. Een strategie voor de man met de lange regenjas die nu in het kort weer wel zal opduiken!


« Laatst bewerkt op: 5 december 2011, 16:14:47 door roberto1989 »
Zie ik de lichtjes van de Schelde dan gaat mijn hart wat sneller slaan...
Het zijn allemaal hoeren...